quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fucking Frans? Benne de ghe gek geworden Amph?
Timmerfrans.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fucking Frans? Benne de ghe gek geworden Amph?
Voor iedereen vanaf 18 jaar. Ik heb wel op een vrouw gestemd, zoals altijd.quote:
Ik ook, lees terug.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor iedereen vanaf 18 jaar. Ik heb wel op een vrouw gestemd, zoals altijd.
Mooi werk weer gisteren, voxzy. Alleen dat haar inderdaad van de violin girlquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor iedereen vanaf 18 jaar. Ik heb wel op een vrouw gestemd, zoals altijd.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vond uiteindelijk dat "mute" mij meer plezierde
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier is weer geschreeuw buiten....
Waarschijnlijk gasten die niet gestemd hebben, dat geeft hoop.![]()
Ze hadden even geen tijd.quote:
Dank je! Haha ik ga haar een vragen of ze het kan. Vast wel! Ja onderschildering, dat haar. Boven op haar hoofd is het haast wit, beetje grof aangegeven, verder niets. Maar dat moet dus allemaal nog.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi werk weer gisteren, voxzy. Alleen dat haar inderdaad van de violin girlLeek wel een gabber, van hakkuk enzow.
Maar mooie doeken! Rather nice butt ass/as well
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
Ik heb zon stemmetje van mijn vader in me dat als ik niet het stemrecht gebruik ik me smoel moet houden.
Ja ik zit te eten, dus niet fokken.....quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, idd (mbt strategie), dacht ik zelf ook nog. Maar dan nog steeds vanuit moreel oogpunt zeer zwak van Rutte.
Klopt, zeer Trumpiaans ook, dat verwijzen naar niet bestaande onderzoeken![]()
niet gezien, mh17 gedoe.
Hoop toch zo dat die gast niet meer macht krijgt, gekke en gevaarlijke Trump is nog aan te 'ontkomen' (los van zojuist die irritante melding in phone van wash post:)... Zitten we hier straks iedere dag te janken over onze inlandse idioot.. Hope he dies, denk ik..
Je bent een echte kunstenares.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je! Haha ik ga haar een vragen of ze het kan. Vast wel! Ja onderschildering, dat haar. Boven op haar hoofd is het haast wit, beetje grof aangegeven, verder niets. Maar dat moet dus allemaal nog.
Vaag zeg. Niet gezien, toch maar even alleen dit fragment terugkijken dan via 'uitz gemist'. Wel benieuwd..quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[..]
Ja ik zit te eten, dus niet fokken.....![]()
Ik vond Baudet vooral vreemd met zijn vraag: wanneer heb je voor het laatst gehuild, met als vervolg om mijn zus. Baudet: Wanneer was dat? R: vier maanden geleden. Unheimlich.
De man is vreselijk. Rutte leek er haast oke bijquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Dat zei ik toch, dat trek je niet.
Ja, begreep ik, dat het haar nog in de 'steigers' stond. Maar erg mooi!quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je! Haha ik ga haar een vragen of ze het kan. Vast wel! Ja onderschildering, dat haar. Boven op haar hoofd is het haast wit, beetje grof aangegeven, verder niets. Maar dat moet dus allemaal nog.
Dank je wel Amph!quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je bent een echte kunstenares.Echt mooi.
Ja, en dan weet je genoeg.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
De man is vreselijk. Rutte leek er haast oke bij
Ik snap werkelijk niet hoe je met je goede verstand op zo'n partij kan stemmen.
Misschien is dat de makke ook: geen verstand.
Merciquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, begreep ik, dat het haar nog in de 'steigers' stond. Maar erg mooi!
Ik had de kwoot al verkloot, me bad.quote:
Erg dat het al zover is gekomen dat je voor Rutte bent in een debat.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:36 schreef sly-nl het volgende:
Hoop toch zo dat die gast niet meer macht krijgt, gekke en gevaarlijke Trump is nog aan te 'ontkomen' (los van zojuist die irritante melding in phone van wash post:)... Zitten we hier straks iedere dag te janken over onze inlandse idioot.. Hope he dies, denk ik..
Oh was jij het, paardenlulquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had de kwoot al verkloot, me bad.
Ja, en wat gaat hij straks doen....hoofd EU of CEO Unilever...quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Erg dat het al zover is gekomen dat je voor Rutte bent in een debat.
Yes it wass me...leclercquote:
Dan gaat ie net als Juncker aan de drank.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, en wat gaat hij straks doen....hoofd EU of CEO Unilever...
Ja, hahah. Zoiets als bij next verkiezingen usa blij zijn met Schwarzengger of Ophra/50 centquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Erg dat het al zover is gekomen dat je voor Rutte bent in een debat.
Nah, misschien gaat-ie z'n baan als leraar wel uitbreiden. Dat zie ik 'm ook wel doen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, en wat gaat hij straks doen....hoofd EU of CEO Unilever...
Van Biden word ik ook niet zo blij hoor. Dat is een halve Republikein en die gast is veel te oud.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, hahah. Zoiets als bij next verkiezingen usa blij zijn met Schwarzengger of Ophra/50 cent
Die is half dood, wereldleiders van 60 plus....niet doen....quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Van Biden word ik ook niet zo blij hoor. Dat is een halve Republikein en die gast is veel te oud.
Hier ook ik ben even gaan kijken https://imgur.com/a/rClb8xxquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, hahah. Zoiets als bij next verkiezingen usa blij zijn met Schwarzengger of Ophra/50 cent
Tsjakka!quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook ik ben even gaan kijken https://imgur.com/a/rClb8xx
Een kata is altijd leuk om te zien, ook al gaat het hier niet zo gelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook ik ben even gaan kijken https://imgur.com/a/rClb8xx
Smakelijk !quote:
"Alleen voor genodigen"quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het een besloten bezichtiging zijn geweest?
Ben je weer met een nieuwe bezig, laatst had je ook alweer een foto geplaatst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |