Dank je!quote:
Tevreden?quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je!
Gefeliciteerd met je soort van vrij!
Geen Aap die roet in het eten kan gooien?quote:
die is er altijdquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen Aap die roet in het eten kan gooien?
Daar heb ik mee betaaldquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou die kapper niet meer vertrouwen. Hij heeft al je kettinkjes gestolen!
Dat blauw was niet echt de bedoeling, maar er was iets mis gegaan met de verf, maar omdat blauw mijn lievelingskleur is heb ik er niet moeilijk over gedaan.quote:
Oh ja, De Dees probeerde de tandarts eerst.quote:
Cees?quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat snap je niet hé? Wie wil er nu een naamketting met "De Dees"?
weet je wel wat die waard is? Swarovski dit datquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat snap je niet hé? Wie wil er nu een naamketting met "De Dees"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe Europees wil je het hebben?
[ Bericht 7% gewijzigd door Mo_Muffin op 23-05-2019 16:46:47 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik wel, ben er bijna helemaal klaar voor.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nu naar AH boodschappen en beetje flirten bij koffieautomaat
Ik ben nog onderweg, het zit er weer op voor vandaag.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
doe jij dan in je hoofd boter, kaas en eieren?quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:51 schreef Recce het volgende:
Gisteravond waren er veel vliegtuigstrepen:
[ afbeelding ]
Dit is wel een foto van mij.
Chemtrailsquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:51 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dan verlies ik vast van mezelf en ik haat verliezen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:52 schreef sacha het volgende:
[..]
doe jij dan in je hoofd boter, kaas en eieren?
quote:
Je wil niet weten wat ik haatquote:
Ik kijk naar deze fotoquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:51 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Anders mag je niet zeuren. En terechtquote:
Mooiquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:51 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag weer eens niet. Gelukkig doen jullie t allemaal. Hoewel....die chemtrails he....wel verdacht!quote:
Een cruise boeken?quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kijk naar deze fotoen hoor de reclame van Turkisch Airlines
Wat toe dooo.
Ik zocht naar het bordje Polling Station, kon het niet vinden hier.quote:
Het is gewoon discriminatie!quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik mag weer eens niet. Gelukkig doen jullie t allemaal. Hoewel....die chemtrails he....wel verdacht!
0quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoeveel van die drie dagen zijn er eigenlijk al om?
Bij mijn stembureau zijn ze zo lui dat ze de bordjes zo goed mogelijk verstopt hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zocht naar het bordje Polling Station, kon het niet vinden hier.
Ik denk het wel. Verder weigeren ze één asielzoeker op te nemen. Die zou voor een enorme stijging in de criminaliteit zorgen.quote:
Nah, volgens mij waren ze daar best verdrietig toen de asielzoekers weer weggingen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Verder weigeren ze één asielzoeker op te nemen. Die zou voor een enorme stijging in de criminaliteit zorgen.
En trap niet in die Chemtrails samen met die groene UI. Dit is verkapte *groen* stemreclame.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mijn stembureau zijn ze zo lui dat ze de bordjes zo goed mogelijk verstopt hebben.
Ben ik alweer daar afgewezenquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Verder weigeren ze één asielzoeker op te nemen. Die zou voor een enorme stijging in de criminaliteit zorgen.
Te laat: ik heb al groen gestemd.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En trap niet in die Chemtrails samen met die groene UI. Dit is verkapte *groen* stemreclame.
Hoeveel waren er geplaatst? En waarom moesten ze weg? Ik geloof dat Noorwegen asielzoekers naar alle uithoeken stuurt. De integratie verloopt dan meestal wel sneller, maar veel asielzoekers willen dan toch ook liever weer naar hun eigen land. Van het Midden-Oosten naar boven de poolcirkel is een redelijke stap.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, volgens mij waren ze daar best verdrietig toen de asielzoekers weer weggingen.
Ah, dan werkt het dus.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Te laat: ik heb al groen gestemd.
Stuk of honderd dacht ik. AZC zal wel hebben moeten sluiten op een gegeven moment.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel waren er geplaatst? En waarom moesten ze weg? Ik geloof dat Noorwegen asielzoekers naar alle uithoeken stuurt. De integratie verloopt dan meestal wel sneller, maar veel asielzoekers willen dan toch ook liever weer naar hun eigen land. Van het Midden-Oosten naar boven de poolcirkel is een redelijke stap.
geen werk, geen huis, ongeacht situatiequote:Op donderdag 23 mei 2019 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Zonder werk word je van het eiland afgeknikkerd? Ik ben benieuwd of dat wel zomaar kan.
Ze hebben daar op de Waddeneilanden wel meer vreemde plaatselijke verordeningen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Zonder werk word je van het eiland afgeknikkerd? Ik ben benieuwd of dat wel zomaar kan.
Nou overdrijf je nu niet, je werkt toch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:20 schreef sacha het volgende:
[..]
geen werk, geen huis, ongeacht situatie
Ja, er zijn altijd teveel of te weinig AZC's, dus die openen en sluiten constant.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stuk of honderd dacht ik. AZC zal wel hebben moeten sluiten op een gegeven moment.
Asielzoekers kwamen Scandinavië vaak ook binnen boven de poolcirkel, dat was een veelgebruikte sluiproute geloof ik.
quote:Veel van de vluchtelingen kwamen op een fiets de grens over om zo gebruik te maken van een maas in de wetgeving. Rusland verbiedt het te voet de grens over te steken, Noorwegen laat immigranten zonder visum in auto's niet toe; over fietsen was in de bilaterale afspraken niets geregeld.
Het is geen fucking buitenlandquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben daar op de Waddeneilanden wel meer vreemde plaatselijke verordeningen.
Zou mooi zijn als alle gemeenten dat zouden doen. Geen werk, geen huis? Flikker dan maar op.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:20 schreef sacha het volgende:
[..]
in mijn vrije tijd werk ik, verder ben ik altijd mantelzorgerquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou overdrijf je nu niet, je werkt toch?
bankmedewerkers genoeg daarquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:20 schreef sacha het volgende:
[..]
O ja, zo zat het. Allemaal volwassen mensen op kinderfietsjes en zo. De fietsenhandelaars voeren/vaarden (?) er wel bij.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, er zijn altijd teveel of te weinig AZC's, dus die openen en sluiten constant.![]()
Gingen die asielzoekers dan via Rusland? Ik heb het al gevonden:
[..]
het is écht waarquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als alle gemeenten dat zouden doen. Geen werk, geen huis? Flikker dan maar op.
Diep triest danquote:
Ja, dat zijn van die regels die bedoeld zijn om niet het hele eiland in handen te laten vallen van rijken van de wal maar die voor anderen ook heel slecht kan uitpakken.quote:
Gestemd?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:23 schreef sacha het volgende:
[..]
in mijn vrije tijd werk ik, verder ben ik altijd mantelzorger
Tof van je.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:23 schreef sacha het volgende:
[..]
in mijn vrije tijd werk ik, verder ben ik altijd mantelzorger
Lijkt me ook lastig voor asielzoekers die nog nooit hebben gefietst. Je mocht daar te voet de grens niet over.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, zo zat het. Allemaal volwassen mensen op kinderfietsjes en zo. De fietsenhandelaars voeren/vaarden (?) er wel bij.
Onbaatzuchtig, de meeste mensen 'werken' voor het geld.quote:
Geef geefquote:
gekookt en gebakkenquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geef geef
Als het rauwe is anders mot ik het niet
Oh dan sla ik over sorryquote:
Logisch ...quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:33 schreef sacha het volgende:
[..]
altijd, maar je moest destijds een 38 uren contract kunnen tonen
Jesus wat een domme lul kan je zijn met je bongquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onbaatzuchtig, de meeste mensen 'werken' voor het geld.
Zolang ik mij niet persoonlijk aangesproken voel is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus wat een domme lul kan je zijn met je bong
En hoe kom jij aan je geld?quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onbaatzuchtig, de meeste mensen 'werken' voor het geld.
Voor mij een weet, en voor jou een vraag.quote:
Soms soms he? somsquote:
Dus als je niet meer wilt of kunt werken dan 32 uur heb je pech?quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:33 schreef sacha het volgende:
[..]
altijd, maar je moest destijds een 38 uren contract kunnen tonen
Met je veroordelende opmerkingen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor mij een weet, en voor jou een vraag.
Jij hebt meer geld dan ik, trouwen?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Mantelzorg is mooi maar kan ook tegelijk erg zwaar zijn.Dus respect. Nu denken wat te eten, waar halen en eerst nog stemmen.
Ik sprak mijn respect voor Sas uit, geen idee waar je nu op doelt.quote:
Nou nee ik hou het lekker zelfquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt meer geld dan ik, trouwen?
quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon uitgeven, voor jezelf
Mijn huis is al vol met jassenquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alles in briefjes van 10 bij de bank opnemen
Jij verslaapt je leven.quote:
Heb jij gestemd?quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
De puntentelling van het songfestival klopte niet.Wit-Rusland mocht niet stemmen omdat ze hun stemmen hadden laten lekken in de halve finale. De punten van Wit-Rusland zijn toen vervangen door een soort gemiddelde van soortgelijke landen. Het optellen van die punten is misgegaan.
Zweden is nu bijvoorbeeld als vijfde geëindigd en het VK had niet 16, maar 11 punten.
Ik heb het over vandaag.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor het songfestival? Natuurlijk niet.
Is Nederland nog wel eerste?quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
De puntentelling van het songfestival klopte niet.Wit-Rusland mocht niet stemmen omdat ze hun stemmen hadden laten lekken in de halve finale. De punten van Wit-Rusland zijn toen vervangen door een soort gemiddelde van soortgelijke landen. Het optellen van die punten is misgegaan.
Zweden is nu bijvoorbeeld als vijfde geëindigd en het VK had niet 16, maar 11 punten.
Zou je willen dat ze dat niet meer zijn?quote:
Nee, ik gun de mensen hun feestje in het MECC.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou je willen dat ze dat niet meer zijn?
Leeuwarden.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik gun de mensen hun feestje in het MECC.
Het komt in Twente!quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het MECC is in Maastricht. Gek dat je dat niet weet.
quote:ENSCHEDE - Evenementenlocatie Vliegveld Twenthe gaat een serieuze poging doen om het Eurovisie Songfestival naar Enschede te halen. Dat zegt commercieel directeur Marten Foppen. „We moeten groot durven denken.”
Wat dacht je van deze scquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zouden een VAR moeten hebben bij het ESF.
En dat al die buitenlandse jjuryleden "Hello Amsterdam!" zeggen, gewoon om die Limbo's een veetje te jennenquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee man, het wordt helaas A'dam, heel A'dam pikt het niet als zij het niet krijgen, dan gaan ze rellen, dat is de hoofdstad, alsof we dat van jullie af willen nemen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:02 schreef cafca het volgende:
[..]
En dat al die buitenlandse jjuryleden "Hello Amsterdam!" zeggen, gewoon om die Limbo's een veetje te jennen
[..]
En dat al die buitenlandse jjuryleden "Hello Amsterdam!" zeggen, gewoon om die Limbo's een veetje te jennen
Ja joh, daar liggen we echt dagen lang wakker van.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:02 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik ken er een paar....quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, daar liggen we echt dagen lang wakker van.
Ik kijk al sinds 1973 niet meer.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb helegaar niet gekeken dit jaar. Beter kijk ik nooit meer, dan winnen we ieder jaar.
Hé, die ken ik ook.quote:
Ik had me er al zo op verheugd.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij kansloos. Sorry
Rekkiequote:
Ik ook niet. Wel trots op dunkiequote:Op donderdag 23 mei 2019 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb helegaar niet gekeken dit jaar. Beter kijk ik nooit meer, dan winnen we ieder jaar.
Daar kan ik wel een avond naar luisteren.quote:
Ik heb ook zo mijn dingetjes, afgelopen vrijdag was vet genieten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar kan ik wel een avond naar luisteren.
"alles draait om mo"quote:
Lekker! Ik heb al een tijdje niet een avond muziek geluisterd. Behalve ESF danquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn dingetjes, afgelopen vrijdag was vet genieten.![]()
Ik had het tegen Voxs, en zij weet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"alles draait om mo"![]()
Daar zat je wel ff flink naast, als het ging om Scrutt z'n intenties. Voxs was abuis/siuba in haar rijmpje.
Al in dm excuses gemaakt?![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had het tegen Voxs, en zij weet.
Waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Ik was afgelopen vrijdag naar een live concert met Baardaap en vriendin en nog maten van mij.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb al een tijdje niet een avond muziek geluisterd. Behalve ESF dan
quote:
Gezellig! Zaterdag is hier een leuk festivalletje, wel zin in.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was afgelopen vrijdag naar een live concert met Baardaap en vriendin en nog maten van mij.
Daarna naar de Irish.
Hoe opquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"alles draait om mo"![]()
Daar zat je wel ff flink naast, als het ging om Scrutt z'n intenties. Voxs was abuis/siuba in haar rijmpje.
Al in dm excuses gemaakt?![]()
Vond het teruglezen (scannenquote:
Baardaap speelt zaterdag zelf in Baroeg, maat van mij die in R'dam woont en afgelopen weekend hier was gaat ook, niet zijn muziek maar wel mijn zoon.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gezellig! Zaterdag is hier een leuk festivalletje, wel zin in.
Haha, was gewoon niets aan de hand: dingetje van voxs klopte niet en opeens die limbo zwaar over z'n pisquote:
Kansloos weer inderdaad. “the most transparent president, probably, in the history of this country,”quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Rekkie![]()
Kreeg net dit op mn föhn binnen.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.e6bbb9d73644
Weer een staaltje manipuleren wat auch die Niederlanden te wachten staat als de walgelijke Baudet dankzij dat plebs nog meer macht krijgt..
Alsjeblieft niet, zijn we kerels of niet?quote:
Je kan lullen tot je een ons weegt, mij krijg je niet over de pis.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, was gewoon niets aan de hand: dingetje van voxs klopte niet en opeens die limbo zwaar over z'n pis
Hij maakte zich drukquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, was gewoon niets aan de hand: dingetje van voxs klopte niet en opeens die limbo zwaar over z'n pis
Ik zou mijzelf niet zo noemen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, zijn we kerels of niet?
Goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap speelt zaterdag zelf in Baroeg, maat van mij die in R'dam woont en afgelopen weekend hier was gaat ook, niet zijn muziek maar wel mijn zoon.![]()
Is voor mij helaas te ver, maar ik weet en zag al vaker...
Tof van die vriendquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap speelt zaterdag zelf in Baroeg, maat van mij die in R'dam woont en afgelopen weekend hier was gaat ook, niet zijn muziek maar wel mijn zoon.![]()
Is voor mij helaas te ver, maar ik weet en zag al vaker...
Thanksquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vond het teruglezen (scannen) wel leuk en jou wel schattig. Zonder dat ik verder iets wil per dm of zo
![]()
Echt ja. Gisteren trouwens zelfde gevoel bij Rutte als wat jij beschreef. Dat hij niet inging op de actie (filmpje) zelf en de sneue implicaties, maar over de sgp die niet met ut forreum wilde samenwerken. Erg zwak van Rutte idd.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Kansloos weer inderdaad. “the most transparent president, probably, in the history of this country,”Ik hoor Baudet dat soort onzin ook zo zeggen.
Appeltje eitje.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zelfkennis hebben is ook makkelijker als je normaal bent. Eet ze.
Eens hoorquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan lullen tot je een ons weegt, mij krijg je niet over de pis.
Ben wel een man van feiten zonder gelul.
Ja nogalquote:
Ik vond dat eerste inderdaad zwak van Rutte, maar er zat wel een strategie achter, vermoed ik: aantonen dat Baudet met z'n idiote opmerkingen, essays en filmpjes niet geschikt is als leider van een land. Voor mensen die tussen de VVD en FVD twijfelen, kan dat uitmaken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt ja. Gisteren trouwens zelfde gevoel bij Rutte als wat jij beschreef. Dat hij niet inging op de actie (filmpje) zelf en de sneue implicaties, maar over de sgp die niet met ut forreum wilde samenwerken. Erg zwak van Rutte idd.
Daarna afgezet (tv) want echt niet te doen. Zou die Baudet graag een paar stompen geven, zeg haha. Wat een incapabele leugenaar. Met die vergelijking ook van monetaire splitswitch in Tsjecho-Slowakije en de huidige - bij een eventuele nexit. Ik zou die gast al volledig onder tafel lullen samen met een Rekkie na een dagje voorbereiden. Dus gemiste jkans van Rutten.
You're welcomequote:Op donderdag 23 mei 2019 19:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks![]()
Schattig kan ik mee leven. Enne...Boston rules
Heet ik Patriesquote:
Die is meer van de klysma's.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Heerlijke patat met bamischijf en een *potje* satésaus. En gestemd ook.
Ja, idd (mbt strategie), dacht ik zelf ook nog. Maar dan nog steeds vanuit moreel oogpunt zeer zwak van Rutte.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond dat eerste inderdaad zwak van Rutte, maar er zat wel een strategie achter, vermoed ik: aantonen dat Baudet met z'n idiote opmerkingen, essays en filmpjes niet geschikt is als leider van een land. Voor mensen die tussen de VVD en FVD twijfelen, kan dat uitmaken.
Baudet haalde er allerlei onderzoeken bij, dat is altijd lastig discussiëren, maar Rutte deed het wel redelijk verder. Ik heb het ook niet volgehouden, ik werd misselijk van die gast. Dat optreden rond de MH17 was enorm ergerlijk.
Ik ga toch niet dat hele debat kijken, heb aan een samenvatting genoeg, weet sws waar ik sta en doe een reeks kranten, stemwijzers om dat nog even te staven.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, idd (mbt strategie), dacht ik zelf ook nog. Maar dan nog steeds vanuit moreel oogpunt zeer zwak van Rutte.
Klopt, zeer Trumpiaans ook, dat verwijzen naar niet bestaande onderzoeken![]()
niet gezien, mh17 gedoe.
Hoop toch zo dat die gast niet meer macht krijgt, Gekke en gevaarlijke Trump is nog aan te 'ontkomen' (los van zojuist die irritante melding in phone van wash post:)... Zitten we hier straks iedere dag te janken over onze inlandse idioot.. Hope he dies, denk ik..
Smakelijkquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Heerlijke patat met bamischijf en een *potje* satésaus. En gestemd ook.
Nee, ook niet gekeken. Heel kort, maar was niet te doen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga toch niet dat hele debat kijken, heb aan een samenvatting genoeg, weet sws waar ik sta en doe een reeks kranten, stemwijzers om dat nog even te staven.
Appeltje eitje, daar heb ik Trump, Putin, Juncker en Timmerfrans, of Rutte en Baudet niet voor nodig.
Ik wilde op een vrouw stemmen, maar had zo'n honger dat ik Frans Timmermans maar heb ingevuld.quote:
Rutte antwoordde "vier jaar geleden"quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Ik vond Baudet vooral vreemd met zijn vraag: wanneer heb je voor het laatst gehuild, met als vervolg om mijn zus. Baudet: Wanneer was dat? R: vier maanden geleden. Unheimlich.
Haha, ik vroeg het je al niet in m'n vorige reply omdat ik dat antwoord zeker verwacht hadquote:
Ik heb op een vrouw gestemd, doe ik overigens altijd en principieel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik wilde op een vrouw stemmen, maar had zo'n honger dat ik Frans Timmermans maar heb ingevuld.
#metooquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
Ik heb zon stemmetje van mijn vader in me dat als ik niet het stemrecht gebruik ik me smoel moet houden.
Een rondje er onder stond een vrouw !quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik wilde op een vrouw stemmen, maar had zo'n honger dat ik Frans Timmermans maar heb ingevuld.
Fucking Frans? Benne de ghe gek geworden Amph?quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij wilde gisteren nog dat hele debat gaan kijken....quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rutte antwoordde "vier jaar geleden"
Baudet maakte er vier maanden van.
Het was een sneue vertoning.
Verworven recht, gebruik van makenquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
Ik heb zon stemmetje van mijn vader in me dat als ik niet het stemrecht gebruik ik me smoel moet houden.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:38 schreef mario390 het volgende:
nederland wahl van vandaag nu bij ons op tv
Ja zoietsquote:
Ik vond uiteindelijk dat "mute" mij meer plezierdequote:Op donderdag 23 mei 2019 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij wilde gisteren nog dat hele debat gaan kijken....
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fucking Frans? Benne de ghe gek geworden Amph?
Timmerfrans.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fucking Frans? Benne de ghe gek geworden Amph?
Voor iedereen vanaf 18 jaar. Ik heb wel op een vrouw gestemd, zoals altijd.quote:
Ik ook, lees terug.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor iedereen vanaf 18 jaar. Ik heb wel op een vrouw gestemd, zoals altijd.
Mooi werk weer gisteren, voxzy. Alleen dat haar inderdaad van de violin girlquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor iedereen vanaf 18 jaar. Ik heb wel op een vrouw gestemd, zoals altijd.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vond uiteindelijk dat "mute" mij meer plezierde
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier is weer geschreeuw buiten....
Waarschijnlijk gasten die niet gestemd hebben, dat geeft hoop.![]()
Ze hadden even geen tijd.quote:
Dank je! Haha ik ga haar een vragen of ze het kan. Vast wel! Ja onderschildering, dat haar. Boven op haar hoofd is het haast wit, beetje grof aangegeven, verder niets. Maar dat moet dus allemaal nog.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi werk weer gisteren, voxzy. Alleen dat haar inderdaad van de violin girlLeek wel een gabber, van hakkuk enzow.
Maar mooie doeken! Rather nice butt ass/as well
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
Ja ik zit te eten, dus niet fokken.....quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, idd (mbt strategie), dacht ik zelf ook nog. Maar dan nog steeds vanuit moreel oogpunt zeer zwak van Rutte.
Klopt, zeer Trumpiaans ook, dat verwijzen naar niet bestaande onderzoeken![]()
niet gezien, mh17 gedoe.
Hoop toch zo dat die gast niet meer macht krijgt, gekke en gevaarlijke Trump is nog aan te 'ontkomen' (los van zojuist die irritante melding in phone van wash post:)... Zitten we hier straks iedere dag te janken over onze inlandse idioot.. Hope he dies, denk ik..
Je bent een echte kunstenares.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je! Haha ik ga haar een vragen of ze het kan. Vast wel! Ja onderschildering, dat haar. Boven op haar hoofd is het haast wit, beetje grof aangegeven, verder niets. Maar dat moet dus allemaal nog.
Vaag zeg. Niet gezien, toch maar even alleen dit fragment terugkijken dan via 'uitz gemist'. Wel benieuwd..quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[..]
Ja ik zit te eten, dus niet fokken.....![]()
Ik vond Baudet vooral vreemd met zijn vraag: wanneer heb je voor het laatst gehuild, met als vervolg om mijn zus. Baudet: Wanneer was dat? R: vier maanden geleden. Unheimlich.
De man is vreselijk. Rutte leek er haast oke bijquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Dat zei ik toch, dat trek je niet.
Ja, begreep ik, dat het haar nog in de 'steigers' stond. Maar erg mooi!quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je! Haha ik ga haar een vragen of ze het kan. Vast wel! Ja onderschildering, dat haar. Boven op haar hoofd is het haast wit, beetje grof aangegeven, verder niets. Maar dat moet dus allemaal nog.
Dank je wel Amph!quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je bent een echte kunstenares.Echt mooi.
Ja, en dan weet je genoeg.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
De man is vreselijk. Rutte leek er haast oke bij
Ik snap werkelijk niet hoe je met je goede verstand op zo'n partij kan stemmen.
Misschien is dat de makke ook: geen verstand.
Merciquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, begreep ik, dat het haar nog in de 'steigers' stond. Maar erg mooi!
Ik had de kwoot al verkloot, me bad.quote:
Erg dat het al zover is gekomen dat je voor Rutte bent in een debat.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:36 schreef sly-nl het volgende:
Hoop toch zo dat die gast niet meer macht krijgt, gekke en gevaarlijke Trump is nog aan te 'ontkomen' (los van zojuist die irritante melding in phone van wash post:)... Zitten we hier straks iedere dag te janken over onze inlandse idioot.. Hope he dies, denk ik..
Oh was jij het, paardenlulquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had de kwoot al verkloot, me bad.
Ja, en wat gaat hij straks doen....hoofd EU of CEO Unilever...quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Erg dat het al zover is gekomen dat je voor Rutte bent in een debat.
Yes it wass me...leclercquote:
Dan gaat ie net als Juncker aan de drank.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, en wat gaat hij straks doen....hoofd EU of CEO Unilever...
Ja, hahah. Zoiets als bij next verkiezingen usa blij zijn met Schwarzengger of Ophra/50 centquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Erg dat het al zover is gekomen dat je voor Rutte bent in een debat.
Nah, misschien gaat-ie z'n baan als leraar wel uitbreiden. Dat zie ik 'm ook wel doen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, en wat gaat hij straks doen....hoofd EU of CEO Unilever...
Van Biden word ik ook niet zo blij hoor. Dat is een halve Republikein en die gast is veel te oud.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, hahah. Zoiets als bij next verkiezingen usa blij zijn met Schwarzengger of Ophra/50 cent
Die is half dood, wereldleiders van 60 plus....niet doen....quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Van Biden word ik ook niet zo blij hoor. Dat is een halve Republikein en die gast is veel te oud.
Hier ook ik ben even gaan kijken https://imgur.com/a/rClb8xxquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, hahah. Zoiets als bij next verkiezingen usa blij zijn met Schwarzengger of Ophra/50 cent
Tsjakka!quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook ik ben even gaan kijken https://imgur.com/a/rClb8xx
Een kata is altijd leuk om te zien, ook al gaat het hier niet zo gelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook ik ben even gaan kijken https://imgur.com/a/rClb8xx
Smakelijk !quote:
"Alleen voor genodigen"quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het een besloten bezichtiging zijn geweest?
Ben je weer met een nieuwe bezig, laatst had je ook alweer een foto geplaatst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |