Ik heb ook zo mijn dingetjes, afgelopen vrijdag was vet genieten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar kan ik wel een avond naar luisteren.
"alles draait om mo"quote:
Lekker! Ik heb al een tijdje niet een avond muziek geluisterd. Behalve ESF danquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn dingetjes, afgelopen vrijdag was vet genieten.![]()
Ik had het tegen Voxs, en zij weet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"alles draait om mo"![]()
Daar zat je wel ff flink naast, als het ging om Scrutt z'n intenties. Voxs was abuis/siuba in haar rijmpje.
Al in dm excuses gemaakt?![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had het tegen Voxs, en zij weet.
Waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Ik was afgelopen vrijdag naar een live concert met Baardaap en vriendin en nog maten van mij.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb al een tijdje niet een avond muziek geluisterd. Behalve ESF dan
quote:
Gezellig! Zaterdag is hier een leuk festivalletje, wel zin in.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was afgelopen vrijdag naar een live concert met Baardaap en vriendin en nog maten van mij.
Daarna naar de Irish.
Hoe opquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"alles draait om mo"![]()
Daar zat je wel ff flink naast, als het ging om Scrutt z'n intenties. Voxs was abuis/siuba in haar rijmpje.
Al in dm excuses gemaakt?![]()
Vond het teruglezen (scannenquote:
Baardaap speelt zaterdag zelf in Baroeg, maat van mij die in R'dam woont en afgelopen weekend hier was gaat ook, niet zijn muziek maar wel mijn zoon.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gezellig! Zaterdag is hier een leuk festivalletje, wel zin in.
Haha, was gewoon niets aan de hand: dingetje van voxs klopte niet en opeens die limbo zwaar over z'n pisquote:
Kansloos weer inderdaad. “the most transparent president, probably, in the history of this country,”quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Rekkie![]()
Kreeg net dit op mn föhn binnen.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.e6bbb9d73644
Weer een staaltje manipuleren wat auch die Niederlanden te wachten staat als de walgelijke Baudet dankzij dat plebs nog meer macht krijgt..
Alsjeblieft niet, zijn we kerels of niet?quote:
Je kan lullen tot je een ons weegt, mij krijg je niet over de pis.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, was gewoon niets aan de hand: dingetje van voxs klopte niet en opeens die limbo zwaar over z'n pis
Hij maakte zich drukquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, was gewoon niets aan de hand: dingetje van voxs klopte niet en opeens die limbo zwaar over z'n pis
Ik zou mijzelf niet zo noemen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, zijn we kerels of niet?
Goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap speelt zaterdag zelf in Baroeg, maat van mij die in R'dam woont en afgelopen weekend hier was gaat ook, niet zijn muziek maar wel mijn zoon.![]()
Is voor mij helaas te ver, maar ik weet en zag al vaker...
Tof van die vriendquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap speelt zaterdag zelf in Baroeg, maat van mij die in R'dam woont en afgelopen weekend hier was gaat ook, niet zijn muziek maar wel mijn zoon.![]()
Is voor mij helaas te ver, maar ik weet en zag al vaker...
Thanksquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vond het teruglezen (scannen) wel leuk en jou wel schattig. Zonder dat ik verder iets wil per dm of zo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |