Nee, ik gun de mensen hun feestje in het MECC.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou je willen dat ze dat niet meer zijn?
Leeuwarden.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik gun de mensen hun feestje in het MECC.
Het komt in Twente!quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het MECC is in Maastricht. Gek dat je dat niet weet.
quote:ENSCHEDE - Evenementenlocatie Vliegveld Twenthe gaat een serieuze poging doen om het Eurovisie Songfestival naar Enschede te halen. Dat zegt commercieel directeur Marten Foppen. „We moeten groot durven denken.”
Wat dacht je van deze scquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zouden een VAR moeten hebben bij het ESF.
En dat al die buitenlandse jjuryleden "Hello Amsterdam!" zeggen, gewoon om die Limbo's een veetje te jennenquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee man, het wordt helaas A'dam, heel A'dam pikt het niet als zij het niet krijgen, dan gaan ze rellen, dat is de hoofdstad, alsof we dat van jullie af willen nemen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:02 schreef cafca het volgende:
[..]
En dat al die buitenlandse jjuryleden "Hello Amsterdam!" zeggen, gewoon om die Limbo's een veetje te jennen
[..]
En dat al die buitenlandse jjuryleden "Hello Amsterdam!" zeggen, gewoon om die Limbo's een veetje te jennen
Ja joh, daar liggen we echt dagen lang wakker van.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:02 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik ken er een paar....quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, daar liggen we echt dagen lang wakker van.
Ik kijk al sinds 1973 niet meer.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb helegaar niet gekeken dit jaar. Beter kijk ik nooit meer, dan winnen we ieder jaar.
Hé, die ken ik ook.quote:
Ik had me er al zo op verheugd.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij kansloos. Sorry
Rekkiequote:
Ik ook niet. Wel trots op dunkiequote:Op donderdag 23 mei 2019 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb helegaar niet gekeken dit jaar. Beter kijk ik nooit meer, dan winnen we ieder jaar.
Daar kan ik wel een avond naar luisteren.quote:
Ik heb ook zo mijn dingetjes, afgelopen vrijdag was vet genieten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar kan ik wel een avond naar luisteren.
"alles draait om mo"quote:
Lekker! Ik heb al een tijdje niet een avond muziek geluisterd. Behalve ESF danquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn dingetjes, afgelopen vrijdag was vet genieten.![]()
Ik had het tegen Voxs, en zij weet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"alles draait om mo"![]()
Daar zat je wel ff flink naast, als het ging om Scrutt z'n intenties. Voxs was abuis/siuba in haar rijmpje.
Al in dm excuses gemaakt?![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had het tegen Voxs, en zij weet.
Waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Ik was afgelopen vrijdag naar een live concert met Baardaap en vriendin en nog maten van mij.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb al een tijdje niet een avond muziek geluisterd. Behalve ESF dan
quote:
Gezellig! Zaterdag is hier een leuk festivalletje, wel zin in.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was afgelopen vrijdag naar een live concert met Baardaap en vriendin en nog maten van mij.
Daarna naar de Irish.
Hoe opquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"alles draait om mo"![]()
Daar zat je wel ff flink naast, als het ging om Scrutt z'n intenties. Voxs was abuis/siuba in haar rijmpje.
Al in dm excuses gemaakt?![]()
Vond het teruglezen (scannenquote:
Baardaap speelt zaterdag zelf in Baroeg, maat van mij die in R'dam woont en afgelopen weekend hier was gaat ook, niet zijn muziek maar wel mijn zoon.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gezellig! Zaterdag is hier een leuk festivalletje, wel zin in.
Haha, was gewoon niets aan de hand: dingetje van voxs klopte niet en opeens die limbo zwaar over z'n pisquote:
Kansloos weer inderdaad. “the most transparent president, probably, in the history of this country,”quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Rekkie![]()
Kreeg net dit op mn föhn binnen.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.e6bbb9d73644
Weer een staaltje manipuleren wat auch die Niederlanden te wachten staat als de walgelijke Baudet dankzij dat plebs nog meer macht krijgt..
Alsjeblieft niet, zijn we kerels of niet?quote:
Je kan lullen tot je een ons weegt, mij krijg je niet over de pis.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, was gewoon niets aan de hand: dingetje van voxs klopte niet en opeens die limbo zwaar over z'n pis
Hij maakte zich drukquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, was gewoon niets aan de hand: dingetje van voxs klopte niet en opeens die limbo zwaar over z'n pis
Ik zou mijzelf niet zo noemen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, zijn we kerels of niet?
Goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap speelt zaterdag zelf in Baroeg, maat van mij die in R'dam woont en afgelopen weekend hier was gaat ook, niet zijn muziek maar wel mijn zoon.![]()
Is voor mij helaas te ver, maar ik weet en zag al vaker...
Tof van die vriendquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap speelt zaterdag zelf in Baroeg, maat van mij die in R'dam woont en afgelopen weekend hier was gaat ook, niet zijn muziek maar wel mijn zoon.![]()
Is voor mij helaas te ver, maar ik weet en zag al vaker...
Thanksquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vond het teruglezen (scannen) wel leuk en jou wel schattig. Zonder dat ik verder iets wil per dm of zo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |