Gestemd?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:23 schreef sacha het volgende:
[..]
in mijn vrije tijd werk ik, verder ben ik altijd mantelzorger
Tof van je.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:23 schreef sacha het volgende:
[..]
in mijn vrije tijd werk ik, verder ben ik altijd mantelzorger
Lijkt me ook lastig voor asielzoekers die nog nooit hebben gefietst. Je mocht daar te voet de grens niet over.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, zo zat het. Allemaal volwassen mensen op kinderfietsjes en zo. De fietsenhandelaars voeren/vaarden (?) er wel bij.
Onbaatzuchtig, de meeste mensen 'werken' voor het geld.quote:
Geef geefquote:
gekookt en gebakkenquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geef geef
Als het rauwe is anders mot ik het niet
Oh dan sla ik over sorryquote:
Logisch ...quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:33 schreef sacha het volgende:
[..]
altijd, maar je moest destijds een 38 uren contract kunnen tonen
Jesus wat een domme lul kan je zijn met je bongquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onbaatzuchtig, de meeste mensen 'werken' voor het geld.
Zolang ik mij niet persoonlijk aangesproken voel is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus wat een domme lul kan je zijn met je bong
En hoe kom jij aan je geld?quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onbaatzuchtig, de meeste mensen 'werken' voor het geld.
Voor mij een weet, en voor jou een vraag.quote:
Soms soms he? somsquote:
Dus als je niet meer wilt of kunt werken dan 32 uur heb je pech?quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:33 schreef sacha het volgende:
[..]
altijd, maar je moest destijds een 38 uren contract kunnen tonen
Met je veroordelende opmerkingen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor mij een weet, en voor jou een vraag.
Jij hebt meer geld dan ik, trouwen?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Mantelzorg is mooi maar kan ook tegelijk erg zwaar zijn.Dus respect. Nu denken wat te eten, waar halen en eerst nog stemmen.
Ik sprak mijn respect voor Sas uit, geen idee waar je nu op doelt.quote:
Nou nee ik hou het lekker zelfquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt meer geld dan ik, trouwen?
quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon uitgeven, voor jezelf
Mijn huis is al vol met jassenquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alles in briefjes van 10 bij de bank opnemen
Jij verslaapt je leven.quote:
Heb jij gestemd?quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
De puntentelling van het songfestival klopte niet.Wit-Rusland mocht niet stemmen omdat ze hun stemmen hadden laten lekken in de halve finale. De punten van Wit-Rusland zijn toen vervangen door een soort gemiddelde van soortgelijke landen. Het optellen van die punten is misgegaan.
Zweden is nu bijvoorbeeld als vijfde geëindigd en het VK had niet 16, maar 11 punten.
Ik heb het over vandaag.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor het songfestival? Natuurlijk niet.
Is Nederland nog wel eerste?quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
De puntentelling van het songfestival klopte niet.Wit-Rusland mocht niet stemmen omdat ze hun stemmen hadden laten lekken in de halve finale. De punten van Wit-Rusland zijn toen vervangen door een soort gemiddelde van soortgelijke landen. Het optellen van die punten is misgegaan.
Zweden is nu bijvoorbeeld als vijfde geëindigd en het VK had niet 16, maar 11 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |