Dank je!quote:
Tevreden?quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je!
Gefeliciteerd met je soort van vrij!
Geen Aap die roet in het eten kan gooien?quote:
die is er altijdquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen Aap die roet in het eten kan gooien?
Daar heb ik mee betaaldquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou die kapper niet meer vertrouwen. Hij heeft al je kettinkjes gestolen!
Dat blauw was niet echt de bedoeling, maar er was iets mis gegaan met de verf, maar omdat blauw mijn lievelingskleur is heb ik er niet moeilijk over gedaan.quote:
Oh ja, De Dees probeerde de tandarts eerst.quote:
Cees?quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat snap je niet hé? Wie wil er nu een naamketting met "De Dees"?
weet je wel wat die waard is? Swarovski dit datquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat snap je niet hé? Wie wil er nu een naamketting met "De Dees"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe Europees wil je het hebben?
[ Bericht 7% gewijzigd door Mo_Muffin op 23-05-2019 16:46:47 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik wel, ben er bijna helemaal klaar voor.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nu naar AH boodschappen en beetje flirten bij koffieautomaat
Ik ben nog onderweg, het zit er weer op voor vandaag.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
doe jij dan in je hoofd boter, kaas en eieren?quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:51 schreef Recce het volgende:
Gisteravond waren er veel vliegtuigstrepen:
[ afbeelding ]
Dit is wel een foto van mij.
Chemtrailsquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:51 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dan verlies ik vast van mezelf en ik haat verliezen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:52 schreef sacha het volgende:
[..]
doe jij dan in je hoofd boter, kaas en eieren?
quote:
Je wil niet weten wat ik haatquote:
Ik kijk naar deze fotoquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:51 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Anders mag je niet zeuren. En terechtquote:
Mooiquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:51 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag weer eens niet. Gelukkig doen jullie t allemaal. Hoewel....die chemtrails he....wel verdacht!quote:
Een cruise boeken?quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kijk naar deze fotoen hoor de reclame van Turkisch Airlines
Wat toe dooo.
Ik zocht naar het bordje Polling Station, kon het niet vinden hier.quote:
Het is gewoon discriminatie!quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik mag weer eens niet. Gelukkig doen jullie t allemaal. Hoewel....die chemtrails he....wel verdacht!
0quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoeveel van die drie dagen zijn er eigenlijk al om?
Bij mijn stembureau zijn ze zo lui dat ze de bordjes zo goed mogelijk verstopt hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zocht naar het bordje Polling Station, kon het niet vinden hier.
Ik denk het wel. Verder weigeren ze één asielzoeker op te nemen. Die zou voor een enorme stijging in de criminaliteit zorgen.quote:
Nah, volgens mij waren ze daar best verdrietig toen de asielzoekers weer weggingen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Verder weigeren ze één asielzoeker op te nemen. Die zou voor een enorme stijging in de criminaliteit zorgen.
En trap niet in die Chemtrails samen met die groene UI. Dit is verkapte *groen* stemreclame.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mijn stembureau zijn ze zo lui dat ze de bordjes zo goed mogelijk verstopt hebben.
Ben ik alweer daar afgewezenquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Verder weigeren ze één asielzoeker op te nemen. Die zou voor een enorme stijging in de criminaliteit zorgen.
Te laat: ik heb al groen gestemd.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En trap niet in die Chemtrails samen met die groene UI. Dit is verkapte *groen* stemreclame.
Hoeveel waren er geplaatst? En waarom moesten ze weg? Ik geloof dat Noorwegen asielzoekers naar alle uithoeken stuurt. De integratie verloopt dan meestal wel sneller, maar veel asielzoekers willen dan toch ook liever weer naar hun eigen land. Van het Midden-Oosten naar boven de poolcirkel is een redelijke stap.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, volgens mij waren ze daar best verdrietig toen de asielzoekers weer weggingen.
Ah, dan werkt het dus.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Te laat: ik heb al groen gestemd.
Stuk of honderd dacht ik. AZC zal wel hebben moeten sluiten op een gegeven moment.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel waren er geplaatst? En waarom moesten ze weg? Ik geloof dat Noorwegen asielzoekers naar alle uithoeken stuurt. De integratie verloopt dan meestal wel sneller, maar veel asielzoekers willen dan toch ook liever weer naar hun eigen land. Van het Midden-Oosten naar boven de poolcirkel is een redelijke stap.
geen werk, geen huis, ongeacht situatiequote:Op donderdag 23 mei 2019 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Zonder werk word je van het eiland afgeknikkerd? Ik ben benieuwd of dat wel zomaar kan.
Ze hebben daar op de Waddeneilanden wel meer vreemde plaatselijke verordeningen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Zonder werk word je van het eiland afgeknikkerd? Ik ben benieuwd of dat wel zomaar kan.
Nou overdrijf je nu niet, je werkt toch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:20 schreef sacha het volgende:
[..]
geen werk, geen huis, ongeacht situatie
Ja, er zijn altijd teveel of te weinig AZC's, dus die openen en sluiten constant.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stuk of honderd dacht ik. AZC zal wel hebben moeten sluiten op een gegeven moment.
Asielzoekers kwamen Scandinavië vaak ook binnen boven de poolcirkel, dat was een veelgebruikte sluiproute geloof ik.
quote:Veel van de vluchtelingen kwamen op een fiets de grens over om zo gebruik te maken van een maas in de wetgeving. Rusland verbiedt het te voet de grens over te steken, Noorwegen laat immigranten zonder visum in auto's niet toe; over fietsen was in de bilaterale afspraken niets geregeld.
Het is geen fucking buitenlandquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben daar op de Waddeneilanden wel meer vreemde plaatselijke verordeningen.
Zou mooi zijn als alle gemeenten dat zouden doen. Geen werk, geen huis? Flikker dan maar op.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:20 schreef sacha het volgende:
[..]
in mijn vrije tijd werk ik, verder ben ik altijd mantelzorgerquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou overdrijf je nu niet, je werkt toch?
bankmedewerkers genoeg daarquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:20 schreef sacha het volgende:
[..]
O ja, zo zat het. Allemaal volwassen mensen op kinderfietsjes en zo. De fietsenhandelaars voeren/vaarden (?) er wel bij.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, er zijn altijd teveel of te weinig AZC's, dus die openen en sluiten constant.![]()
Gingen die asielzoekers dan via Rusland? Ik heb het al gevonden:
[..]
het is écht waarquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als alle gemeenten dat zouden doen. Geen werk, geen huis? Flikker dan maar op.
Diep triest danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |