Echt ja. Gisteren trouwens zelfde gevoel bij Rutte als wat jij beschreef. Dat hij niet inging op de actie (filmpje) zelf en de sneue implicaties, maar over de sgp die niet met ut forreum wilde samenwerken. Erg zwak van Rutte idd.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Kansloos weer inderdaad. “the most transparent president, probably, in the history of this country,”Ik hoor Baudet dat soort onzin ook zo zeggen.
Appeltje eitje.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zelfkennis hebben is ook makkelijker als je normaal bent. Eet ze.
Eens hoorquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan lullen tot je een ons weegt, mij krijg je niet over de pis.
Ben wel een man van feiten zonder gelul.
Ja nogalquote:
Ik vond dat eerste inderdaad zwak van Rutte, maar er zat wel een strategie achter, vermoed ik: aantonen dat Baudet met z'n idiote opmerkingen, essays en filmpjes niet geschikt is als leider van een land. Voor mensen die tussen de VVD en FVD twijfelen, kan dat uitmaken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt ja. Gisteren trouwens zelfde gevoel bij Rutte als wat jij beschreef. Dat hij niet inging op de actie (filmpje) zelf en de sneue implicaties, maar over de sgp die niet met ut forreum wilde samenwerken. Erg zwak van Rutte idd.
Daarna afgezet (tv) want echt niet te doen. Zou die Baudet graag een paar stompen geven, zeg haha. Wat een incapabele leugenaar. Met die vergelijking ook van monetaire splitswitch in Tsjecho-Slowakije en de huidige - bij een eventuele nexit. Ik zou die gast al volledig onder tafel lullen samen met een Rekkie na een dagje voorbereiden. Dus gemiste jkans van Rutten.
You're welcomequote:Op donderdag 23 mei 2019 19:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks![]()
Schattig kan ik mee leven. Enne...Boston rules
Heet ik Patriesquote:
Die is meer van de klysma's.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Heerlijke patat met bamischijf en een *potje* satésaus. En gestemd ook.
Ja, idd (mbt strategie), dacht ik zelf ook nog. Maar dan nog steeds vanuit moreel oogpunt zeer zwak van Rutte.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond dat eerste inderdaad zwak van Rutte, maar er zat wel een strategie achter, vermoed ik: aantonen dat Baudet met z'n idiote opmerkingen, essays en filmpjes niet geschikt is als leider van een land. Voor mensen die tussen de VVD en FVD twijfelen, kan dat uitmaken.
Baudet haalde er allerlei onderzoeken bij, dat is altijd lastig discussiëren, maar Rutte deed het wel redelijk verder. Ik heb het ook niet volgehouden, ik werd misselijk van die gast. Dat optreden rond de MH17 was enorm ergerlijk.
Ik ga toch niet dat hele debat kijken, heb aan een samenvatting genoeg, weet sws waar ik sta en doe een reeks kranten, stemwijzers om dat nog even te staven.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, idd (mbt strategie), dacht ik zelf ook nog. Maar dan nog steeds vanuit moreel oogpunt zeer zwak van Rutte.
Klopt, zeer Trumpiaans ook, dat verwijzen naar niet bestaande onderzoeken![]()
niet gezien, mh17 gedoe.
Hoop toch zo dat die gast niet meer macht krijgt, Gekke en gevaarlijke Trump is nog aan te 'ontkomen' (los van zojuist die irritante melding in phone van wash post:)... Zitten we hier straks iedere dag te janken over onze inlandse idioot.. Hope he dies, denk ik..
Smakelijkquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Heerlijke patat met bamischijf en een *potje* satésaus. En gestemd ook.
Nee, ook niet gekeken. Heel kort, maar was niet te doen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga toch niet dat hele debat kijken, heb aan een samenvatting genoeg, weet sws waar ik sta en doe een reeks kranten, stemwijzers om dat nog even te staven.
Appeltje eitje, daar heb ik Trump, Putin, Juncker en Timmerfrans, of Rutte en Baudet niet voor nodig.
Ik wilde op een vrouw stemmen, maar had zo'n honger dat ik Frans Timmermans maar heb ingevuld.quote:
Rutte antwoordde "vier jaar geleden"quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Ik vond Baudet vooral vreemd met zijn vraag: wanneer heb je voor het laatst gehuild, met als vervolg om mijn zus. Baudet: Wanneer was dat? R: vier maanden geleden. Unheimlich.
Haha, ik vroeg het je al niet in m'n vorige reply omdat ik dat antwoord zeker verwacht hadquote:
Ik heb op een vrouw gestemd, doe ik overigens altijd en principieel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik wilde op een vrouw stemmen, maar had zo'n honger dat ik Frans Timmermans maar heb ingevuld.
#metooquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
Ik heb zon stemmetje van mijn vader in me dat als ik niet het stemrecht gebruik ik me smoel moet houden.
Een rondje er onder stond een vrouw !quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik wilde op een vrouw stemmen, maar had zo'n honger dat ik Frans Timmermans maar heb ingevuld.
Fucking Frans? Benne de ghe gek geworden Amph?quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij wilde gisteren nog dat hele debat gaan kijken....quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rutte antwoordde "vier jaar geleden"
Baudet maakte er vier maanden van.
Het was een sneue vertoning.
Verworven recht, gebruik van makenquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
Ik heb zon stemmetje van mijn vader in me dat als ik niet het stemrecht gebruik ik me smoel moet houden.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:38 schreef mario390 het volgende:
nederland wahl van vandaag nu bij ons op tv
Ja zoietsquote:
Ik vond uiteindelijk dat "mute" mij meer plezierdequote:Op donderdag 23 mei 2019 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij wilde gisteren nog dat hele debat gaan kijken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |