Dat is iets wat ik zelf vind, ik moet het maar eens overleggen.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik zelf vind, ik moet het maar eens overleggen.
Met mij of met Soury?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik zelf vind, ik moet het maar eens overleggen.
Ik heb geen beperkingen meer, het is nu net een sportschool geworden. Beetje fietsen en oefenen met gewichten. In het begin moest ik echt mijn bewegelijkheid met de juiste spieren terug krijgen. Nu niet meer.quote:
Dat is een lastige vraag ik dacht aan jou maar dan krijg ik direct een bong.quote:
Dus jij bestaat.quote:
Ik ga een rondje omquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een lastige vraag ik dacht aan jou maar dan krijg ik direct een bong.
Misschien moeten we er hier maar over stemmen.
Jammer om te horen.quote:
Nee, ik deel geen bongs uit, louter aan bekenden waarvan ik weet dat ze dat kunnen handelen, te vaak gedonder en gekots gehad in het verleden, aldoende leert men, no bongs.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een lastige vraag ik dacht aan jou maar dan krijg ik direct een bong.
Misschien moeten we er hier maar over stemmen.
Dat is niet zo fraai, Mario. Dacht dat het inmiddels wat beter met je vader ging, maar niet dus.quote:
Ik kots niet van bongs, in de 20 jaar dat ik ze gerookt heb geen enkele keer overkomen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik deel geen bongs uit, louter aan bekenden waarvan ik weet dat ze dat kunnen handelen, te vaak gedonder en gekots gehad in het verleden, aldoende leert men, no bongs.
Goeden avond.quote:
dat gaat niet zo straksquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer om te horen.![]()
Ik hoop dat het snel beter gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |