Je krijgt er geen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kots niet van bongs, in de 20 jaar dat ik ze gerookt heb geen enkele keer overkomen.
het is dat kreuzquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is niet zo fraai, Mario. Dacht dat het inmiddels wat beter met je vader ging, maar niet dus.
Jammer Mario, sterkte ermee.quote:
Ik ben er een tijdje geleden mee gestopt dus ik heb er geen behoefte meer aan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je krijgt er geen.
Je mag hooguit een hijs van een jonko.
83quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is zijn leeftijd, als ik vragen mag?
Jouw ouders?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is zijn leeftijd, als ik vragen mag?
Nee, ik heb ook nog nooit eerder gestemd als het gaat om Europese verkiezingen. Ik heb mij daar nooit echt in verdiept en als je niet weet waar je precies op stemt kan je maar beter niet stemmen denk ik.quote:
Potver...quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog nooit eerder gestemd als het gaat om Europese verkiezingen. Ik heb mij daar nooit echt in verdiept en als je niet weet waar je precies op stemt kan je maar beter niet stemmen denk ik.
Misschien over 4 jaar als ik wat beter geïnformeerd ben.
Ik ook niet, ben ook niet goed op de hoogte.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog nooit eerder gestemd als het gaat om Europese verkiezingen. Ik heb mij daar nooit echt in verdiept en als je niet weet waar je precies op stemt kan je maar beter niet stemmen denk ik.
Misschien over 4 jaar als ik wat beter geïnformeerd ben.
Ook al op leeftijd. Als ze dan wat gaan mankeren, geneest het vaak niet zo snel meer. Hopen dat het snel over is.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:45 schreef mario390 het volgende:
op tv nu onze kandidaten vor de europawahl
het werd elefantenrunde genoemt
wat is over? de pijn?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook al op leeftijd. Als ze dan wat gaan mankeren, geneest het vaak niet zo snel meer. Hopen dat het snel over is.
Vader 89, moeder 84.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jouw ouders?
Moeders is nu 87 en vader, had hij nog geleefd, nu 94....
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eej 5, je vlam is net een rondje om!
quote:
dat werd niet zo snellquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hopelijk is de pijn snel over.
Fijn dat je ze allebei nog hebt.quote:
weet je dat de leiterin de de zendung moderiert de sprektijd van elke kandidat metstoptquote:
Zolang ze om 20:55 maar terug is.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eej 5, je vlam is net een rondje om!
Samen zijn ze goed voor één gehandicaptenparkeerkaart. (hoge woordwaarde!)quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Fijn dat je ze allebei nog hebt.
Dat geldt voor heel veel mensen, maar die gaan toch stemmenquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben ook niet goed op de hoogte.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Samen zijn ze goed voor één gehandicaptenparkeerkaart. (hoge woordwaarde!)
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:53 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee dat was een woordgrapje![]()
Ik kijk nu al een serie. Ik ben met Bates Motel verder gegaan.
Ik heb nog geen idee wat te kijken. Op tv is er iig geen ruk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:53 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee dat was een woordgrapje![]()
Ik kijk nu al een serie. Ik ben met Bates Motel verder gegaan.
Ik kijk serieus echt nooit tv. Al in geen jaren meer.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee wat te kijken. Op tv is er iig geen ruk.
Ja, clausule's in voorl. koopcontract, notaris, makelaar etc..Kost veel energie. Dus druk, Tnxquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Amphorapotje, druk met dingen regelen op verhuisgebied?
Mario, wat rot van je vati. Hij sukkelt al een poosje toch? Hopen dat er snel een beetje verbetering komt.quote:
nee van timmermansquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Hans Brusselmans. Dat is een heel beroemde Nederlandse europarlementariër.
Ik heb mijn pc op mijn tv aangesloten. Daar staat ook wel genoeg op.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:56 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik kijk serieus echt nooit tv. Al in geen jaren meer.
Ik download alles en kijk het op de laptop met een koptelefoon op.
Je hebt tegenwoordig zoveel betaalzenders dat je nooit alles meer kan volgen zonder 300,- per maand af te tikken aan al die zenders.
Ik kijk nu al een tijdje Bates Motel en ik zou niet eens weten waar dat ooit uitgezonden is. Ik ben bij seizoen 3 en er zijn in totaal 5 seizoenen.
het is vor me niet einfach nit leukquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mario, wat rot van je vati. Hij sukkelt al een poosje toch? Hopen dat er snel een beetje verbetering komt.
Sterkte met die rompslomp, van de andere kant wel heel leuk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, clausule's in voorl. koopcontract, notaris, makelaar etc..Kost veel energie. Dus druk, Tnx
Yep, dat vreet een hoop tijd ook. Kalm aan heur!quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, clausule's in voorl. koopcontract, notaris, makelaar etc..Kost veel energie. Dus druk, Tnx
Begrijpelijk Mario, veel sterkte.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is vor me niet einfach nit leuk
Nee, snap ik, vati heeft ook alleen maar jou natuurlijk. Dat is ook moeilijk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
Inderdaad niet leuk!quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Sterkte met die rompslomp, van de andere kant wel heel leuk.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep, dat vreet een hoop tijd ook. Kalm aan heur!
Rompslomp is best een gek woord. Staar er maar eens een tijdje naar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Sterkte met die rompslomp, van de andere kant wel heel leuk.
Toen ik het getypt had zat ik er zelf ook naar te kijken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rompslomp is best een gek woord. Staar er maar eens een tijdje naar.
Gedoe.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rompslomp is best een gek woord. Staar er maar eens een tijdje naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |