Je krijgt er geen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kots niet van bongs, in de 20 jaar dat ik ze gerookt heb geen enkele keer overkomen.
het is dat kreuzquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is niet zo fraai, Mario. Dacht dat het inmiddels wat beter met je vader ging, maar niet dus.
Jammer Mario, sterkte ermee.quote:
Ik ben er een tijdje geleden mee gestopt dus ik heb er geen behoefte meer aan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je krijgt er geen.
Je mag hooguit een hijs van een jonko.
83quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is zijn leeftijd, als ik vragen mag?
Jouw ouders?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is zijn leeftijd, als ik vragen mag?
Nee, ik heb ook nog nooit eerder gestemd als het gaat om Europese verkiezingen. Ik heb mij daar nooit echt in verdiept en als je niet weet waar je precies op stemt kan je maar beter niet stemmen denk ik.quote:
Potver...quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog nooit eerder gestemd als het gaat om Europese verkiezingen. Ik heb mij daar nooit echt in verdiept en als je niet weet waar je precies op stemt kan je maar beter niet stemmen denk ik.
Misschien over 4 jaar als ik wat beter geïnformeerd ben.
Ik ook niet, ben ook niet goed op de hoogte.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog nooit eerder gestemd als het gaat om Europese verkiezingen. Ik heb mij daar nooit echt in verdiept en als je niet weet waar je precies op stemt kan je maar beter niet stemmen denk ik.
Misschien over 4 jaar als ik wat beter geïnformeerd ben.
Ook al op leeftijd. Als ze dan wat gaan mankeren, geneest het vaak niet zo snel meer. Hopen dat het snel over is.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:45 schreef mario390 het volgende:
op tv nu onze kandidaten vor de europawahl
het werd elefantenrunde genoemt
wat is over? de pijn?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook al op leeftijd. Als ze dan wat gaan mankeren, geneest het vaak niet zo snel meer. Hopen dat het snel over is.
Vader 89, moeder 84.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jouw ouders?
Moeders is nu 87 en vader, had hij nog geleefd, nu 94....
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eej 5, je vlam is net een rondje om!
quote:
dat werd niet zo snellquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hopelijk is de pijn snel over.
Fijn dat je ze allebei nog hebt.quote:
weet je dat de leiterin de de zendung moderiert de sprektijd van elke kandidat metstoptquote:
Zolang ze om 20:55 maar terug is.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eej 5, je vlam is net een rondje om!
Samen zijn ze goed voor één gehandicaptenparkeerkaart. (hoge woordwaarde!)quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Fijn dat je ze allebei nog hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |