Gedoe.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rompslomp is best een gek woord. Staar er maar eens een tijdje naar.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Toen ik het getypt had zat ik er zelf ook naar te kijken.![]()
En zo? dɯolsdɯoɹquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je lang genoeg kijkt zie je er ook rolmops in.
Echt, dat zou tof zijn. Ik had me al weer op het ergste voorbereidquote:
quote:
Sterkte Marioquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is vor me niet einfach nit leuk
Dat had ik ook in verleden. Dat is wel ideaal.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn pc op mijn tv aangesloten. Daar staat ook wel genoeg op.
Sterkte hoor Marioquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is vor me niet einfach nit leuk
quote:
Exitpolls: PVDA 18 % van de stemmen. Fvd 11 %quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt, dat zou tof zijn. Ik had me al weer op het ergste voorbereid
Spill itquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]![]()
ik zal maar niet zeggen wat ik erin las...
Ja, sterkte Mario.quote:
Dan weet je weer waarom je gewoon moet stemmen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Exitpolls: PVDA 18 % van de stemmen. Fvd 11 %
Iets met dwarsdrolquote:
Jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan weet je weer waarom je gewoon moet stemmen.![]()
Elke keer weer
quote:
Ik moest ook al lachen met mijn zieke gedachtes.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]![]()
ik zal maar niet zeggen wat ik erin las...
Dat dus.quote:
'Het is ook echt gemeend.quote:
Je zette het ook wel erg leuk neerquote:
Een brilsmurfquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het wordt plusminus 27 cm lang, veelal blauw van kleur, beetje transparant ook en je ziet het alleen na 10 uur 's avonds. Wat is dat?
Het NOS Journaal achtergrondje?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het wordt plusminus 27 cm lang, veelal blauw van kleur, beetje transparant ook en je ziet het alleen na 10 uur 's avonds. Wat is dat?
Een mini kerstboom met lichtjes waarvan je na 10 uur 's avonds de stekker erin steekt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stemmen voor FvD lijken voornamelijk van PVV te komen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Exitpolls: PVDA 18 % van de stemmen. Fvd 11 %
Ik kijk naar Rob Cross.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Stemmen voor FvD lijken voornamelijk van PVV te komen.
PvdD is wel zijn zetel kwijt, lijkt het
Dat laatste vind ik niet erg.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
zeg het dannnnnnnnquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is wel jammer.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik lees het morgen wel.quote:
Ik vind het wel jammer. Er moet altijd ruimte zijn voor een alternatief geluid.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik niet erg.
Dat ben ik met je eens maar die lui zijn helemaal doorgeslagen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer. Er moet altijd ruimte zijn voor een alternatief geluid.
Valt reuze mee.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar die lui zijn helemaal doorgeslagen.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een mini kerstboom met lichtjes waarvan je na 10 uur 's avonds de stekker erin steekt.
Ik zou het nog 30 minuten niet zeggen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee man, zo'n beum is groen en geen blauwspar. Of het moet door de lichtjes komen, maar dan zit je nog met het transparante gedeelte wat niet klopt.
Echt niet, ze willen elke vorm van dieren houden verbieden. Alsof elke dierenhouder ook een mishandelaar is. Flikker een eind op met die stelling. (Daarmee bedoel ik natuurlijk niet jij)quote:
Wie komen er nog opdraven met darten verder?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zou het nog 30 minuten niet zeggen.
Tsja, wat ga je dan kopen voor je psych.quote:
Het gaat ondertussen het hele jaar door.quote:
Een flinke kaars.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tsja, wat ga je dan kopen voor je psych.
Als zij die toon wat gematigd hadden zou het voor sommige echte dierenliefhebbers niet slecht zijn om daar op te stemmen. Maar veel partijen moeten altijd zo overdrijven met bepaalde standpunten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, ze willen elke vorm van dieren houden verbieden. Alsof elke dierenhouder ook een mishandelaar is. Flikker een eind op met die stelling. (Daarmee bedoel ik natuurlijk niet jij)
Echt? Daar is mij niets van bekend.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, ze willen elke vorm van dieren houden verbieden. Alsof elke dierenhouder ook een mishandelaar is. Flikker een eind op met die stelling. (Daarmee bedoel ik natuurlijk niet jij)
Gerwen zit in de finale. Nu Cross-Wade semi. Straks finale, lekker rustig kijken met eenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wie komen er nog opdraven met darten verder?
Hmm, dat is helemaal geen slecht plan. Van Gerwen is een genot om naar te kijken met die smoelen die hij er altijd bij trekt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gerwen zit in de finale. Nu Cross-Wade semi. Straks finale, lekker rustig kijken met een
En je zegt hem dat hij zij hem vannacht voor het raam moet zetten.quote:
Ik zou mijn webcam eens aan moeten zetten terwijl ik een serie kijk!quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dat is helemaal geen slecht plan. Van Gerwen is een genot om naar te kijken met die smoelen die hij er altijd bij trekt.
Ja, ik hoop op v.Gerwen vs Cross, twee kaalkoppenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dat is helemaal geen slecht plan. Van Gerwen is een genot om naar te kijken met die smoelen die hij er altijd bij trekt.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En je zegt hem dat hij zij hem vannacht voor het raam moet zetten.
Neem het maar eens op!quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:28 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik zou mijn webcam eens aan moeten zetten terwijl ik een serie kijk!
Die 2 zijn van hetzelfde kaliber.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ik hoop op v.Gerwen vs Cross, twee kaalkoppen
Is dat straks?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ik hoop op v.Gerwen vs Cross, twee kaalkoppen
Hiernaquote:
Kaaliberquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die 2 zijn van hetzelfde kaliber.
Particulier willen ze elke vorm van dieren houden verbieden te beginnen met de exoten. Dierentuinen verboten, kinderboerderijen,verboten, onderzoek, verboten. Stelletje kutmongolen zijn het.quote:
Wat dieren betreft zijn ze inderdaad ietwat doorgeslagen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitslag voor 22.00 bekend wordt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
Wat was nou de oplossing van het raadsel? Ik brand af.
Ik betwijfel het.quote:
Bij meer toezicht en voorwaarden kan ik me nog iets voorstellen, maar een totaalverbod is te kort door de bocht.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Particulier willen ze elke vorm van dieren houden verbieden te beginnen met de exoten. Dierentuinen verboten, kinderboerderijen,verboten, onderzoek, verboten. Stelletje kutmongolen zijn het.
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben ook voor dierenwelzijn.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitslag voor 22.00 bekend wordt.
Wordt je heet?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
Wat was nou de oplossing van het raadsel? Ik brand af.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitslag voor 22.00 bekend wordt.
Kwa intellect?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die 2 zijn van hetzelfde kaliber.
Maar ze hadden het nu wel eens geweest met onze minister president. Een echte chimpansee.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat dieren betreft zijn ze inderdaad ietwat doorgeslagen.
Ik zou ze ook niet aan de macht willen zien, maar ze geven wat mij betreft wel een kritische toon op de juiste punten.
Het is wel hun streven.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij meer toezicht en voorwaarden kan ik me nog iets voorstellen, maar een totaalverbod is te kort door de bocht.
Ze kunnen hier zo mee posten en het valt niet eens op.quote:
Godver daar ging mijn bier.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:34 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maar ze hadden het nu wel eens geweest met onze minister president. Een echte chimpansee.
Dat vind ik een belediging!quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:34 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maar ze hadden het nu wel eens geweest met onze minister president. Een echte Chimpansee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft last van psychoses.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wist niet dat Wade kon lachen en het was toch echt te zien net.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat vind ik een belediging!Ik hoef geeneens op de spoiler te klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Sja, dat is balen voor 'm, maar het blijft een onsympathiek en onsportief mannetje, imo.quote:
Streven wil nog niet zeggen dat het zover komt. Ik ben wel blij met een partij die dierhouderij eens ernstig onder de loep neemt.quote:
Ik had hem eigenlijk gewoon leeg moeten latenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef geeneens op de spoiler te klikken.
Scrut! Ik heb mijn bier geproefd. Was lekker. Lekkerder dan de IPA vond ik zelf. Maar....hij was niet roodquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opmerkelijk resultaat in de exitpolls.
Haha.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had hem eigenlijk gewoon leeg moeten laten
Dat ben ik met je eens, dieren hoor je goed te behandelen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Streven wil nog niet zeggen dat het zover komt. Ik ben wel blij met een partij die dierhouderij eens ernstig onder de loep neemt.
Jij stokertquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Scrut! Ik heb mijn bier geproefd. Was lekker. Lekkerder dan de IPA vond ik zelf. Maar....hij was niet rood
Goed bezig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Scrut! Ik heb mijn bier geproefd. Was lekker. Lekkerder dan de IPA vond ik zelf.
Heb je een idee hoe dat zou kunnen?quote:Maar....hij was niet rood
Waar moet mijn kip dan heenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Particulier willen ze elke vorm van dieren houden verbieden te beginnen met de exoten. Dierentuinen verboten, kinderboerderijen,verboten, onderzoek, verboten. Stelletje kutmongolen zijn het.
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben ook voor dierenwelzijn.
Halal slachten?quote:
Wat is ze ook weer een boefje.quote:
nee geen idee. Ik weet ook niet wat voor de kleur zorgt in een Red Ale. Ik zal dat eens opzoeken. Het is een beetje amber kleurig. En oeps iets te veel koolzuur. Denk dat ik bij de nagisting iets teveel suiker erin heb gedaan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
Heb je een idee hoe dat zou kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |