Ik had precies hetzelfde behalve dat ik er niet moe van word. Was ik maar zo bezig met van alles zo nu en dan. En dan zeg is zelfs 'zo nu en dan' . Respect inderdaad.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik word soms al moe van het lezen van al jouw bezigheden. Respect hoor
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon een blijk van waardering, zonder bijbedoelingen
Ik lees dit even opnieuw, even bril op.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik soms ook![]()
Ik moet opschieten want de komkommers moeten er echt in. Ze beginnen te klimmen.
Maakt mij niet uit maar neem eens een andere avatar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:01 schreef murp het volgende:
Omdat hier mijn vriendjes zitten heb ik een vraag aan jullie:
ONZ / [DILEMMA+POLL] Wat te doen? HELP MIJ NU!!!! PLEASE CHECK DIT TOPIC!!1!
Komkommers zijn klimplanten. Ze klimmenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik lees dit even opnieuw, even bril op.
Denk soms wel een beetje aan je woordkeuze want er zitten hier, waaronder ik, mannen die iets heel anders gaan denken op deze manier.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik soms ook![]()
Ik moet opschieten want de komkommers moeten er echt in. Ze beginnen te klimmen.
Ik ben even verblind op het moment. Zal het straks eens lezen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:01 schreef murp het volgende:
Oh,,,,,,,me bad, heb teveel cijfertjes en lettertjes gezien....quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Komkommers zijn klimplanten. Ze klimmen
Sorrie Prisha, ik wil hier niet al te lang over nadenken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Komkommers zijn klimplanten. Ze klimmen
Hey Murp. Ik heb Onz verlaten... Te weinig iq. Serieus. Ik kon het niet meer aanquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:01 schreef murp het volgende:
deze beter?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit maar neem eens een andere avatar.
En daaar ging de whiskyquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie Prisha, ik wil hier niet al te lang over nadenken.
Dus je had precies hetzelfde maar behalve het respect had je verder alles anders.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:03 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde behalve dat ik er niet moe van word. Was ik maar zo bezig met van alles zo nu en dan. En dan zeg is zelfs 'zo nu en dan' . Respect inderdaad.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:06 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hey Murp. Ik heb Onz verlaten... Te weinig iq. Serieus. Ik kon het niet meer aan
A dirty mind..quote:
Als ik dat zei dan geloof ik dat direct!quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus je had precies hetzelfde maar behalve het respect had je verder alles anders.
Dat is achteraf dan toch nog rap voor elkaar gekomen. Binnenkort foto's?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo ging dat ja![]()
Oh! Kas is bijna klaar. Mét dak! Ik ben zo blij dat ik een extra buis erin heb gemaakt. Dak valt nu mooi strak, Zelfs met water zal dat mooi weglopen.
Van het weekend de vloer erin maken.
Het zijn plantjes die zich vastgrijpen aan spijlen en zo en klimmen zowel horizontaal als verticaal. En dan komen er komkommers pas aan. Maar dat groeien en klimmen gaat heel erg snel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Denk soms wel een beetje aan je woordkeuze want er zitten hier, waaronder ik, mannen die iets heel anders gaan denken op deze manier.
Je vergeet de klimmende komkommersquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is achteraf dan toch nog rap voor elkaar gekomen. Binnenkort foto's?![]()
Prish, kassenbouwert ende bier/rum keuningin.
Iets, niet veel.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:01 schreef murp het volgende:
Nou dan is het nog lager dan ik al dachtquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:06 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hey Murp. Ik heb Onz verlaten... Te weinig iq. Serieus. Ik kon het niet meer aan
Ik wist precies wat je wilde zeggen de eerste keer alquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zijn plantjes die zich vastgrijpen aan spijlen en zo en klimmen zowel horizontaal als verticaal. En dan komen er komkommers pas aan. Maar dat groeien en klimmen gaat heel erg snel.
Beter zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |