Ik ben geen determinist.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
Heb jij op FvD gestemd Scrummie?
Ik vind jou eigenlijk eerder iemand die totaal niet gaat stemmen, als determinist pur sang.
Ga weg.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:33 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een idiote tt en op.
Zielige ts ook.
Ook niet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een defaitist komt inderdaad meer in de buurt.
*FVD'ersquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:31 schreef GGMM het volgende:
Meestal komen FVD niet verder dan een smiley wanneer ze een discussie niet kunnen winnen.
Komen FVDquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:31 schreef GGMM het volgende:
Meestal komen FVD niet verder dan een smiley wanneer ze een discussie niet kunnen winnen.
Eens.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:33 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een idiote tt en op.
Zielige ts ook.
Toen je moeder dicht zat.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:38 schreef skysherrif het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst gehuild?
jaar of 5-6 geledenquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:38 schreef skysherrif het volgende:
Tolerantquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:39 schreef Adames het volgende:
Mensen die FvD stemmen moeten ze imo paspoort afpakken en deporteren.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:39 schreef Adames het volgende:
Mensen die FvD stemmen moeten ze imo paspoort afpakken en deporteren.
Gisteren.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:38 schreef skysherrif het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Vroeger was alles beter en vroeger was er nog geen FvD.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren.Oh, dan moet ik ook altijd huilen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijna was je mij vergeten. Ik twijfel nu of ik moet komen.quote:
Nog nooit een FvD'er dat horen zeggen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter en vroeger was er nog geen FvD.
Enige logische conclusie is dus dat als de FvD weer weg gaat, het weer beter gaat.
Ik gebruik enkel hun retoriek.
heb lenzen, geen last vanquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik ook altijd huilen ja.
alsquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
Gisteren zo'n 20-25 minuten dat debat gekeken. Baudet wilde de Nederlandse grenzen sluiten en dat was volgens hem heel makkelijk te handhaven: Je zet gewoon een controleur in de trein die de paspoorten van de mensen controleert en dan komt er niemand je land meer binnen. Dat is een beetje illustratief voor hoe Baudet de hele EU standpunten benadert: We pakken gewoon weer de gulden terug en dan komt alles goed, we sturen gewoon iedereen terug naar hun eigen land, we werken alleen samen met andere landen voor zover ons dat verder helpt, we donderen alle grenzen dicht, we gaan gewoon net doen of alles zoals 1990 was toen alles floreerde en dan komt alles goed. Dat idee krijg ik er heel erg bij en dat zal best scoren voor mensen die (misschien ook wel terecht) gefrustreerd en bang zijn, maar het is geen realistische oplossing. Met andere woorden, het is gewoon aantoonbaar populistisch: Het scoort wel, maar het is feitelijk onjuist of onrealistisch.
Waar ik Rutte met volstrekt reëele overwegingen zag komen, kwam Baudet regelmatig niet verder als NEE DAT IS NIET WAAR. Ik zag een Rutte bij wie de toekomst van de EU hem echt aan het hart gaat, die zich echt zorgen maakt en graag zijn invloed gebruik in plaats van misbruikt. Ik zie daar gewoon een fatsoenlijke vent staan met relativeringsvermogen die bovenal slim, comfortabel en tactisch genoeg is om zich niet van de wijs te laten brengen in een debat door fatsoensregelsovertredende politieke tegenstanders.
ben jij in eindhoven?quote:
Okay renequote:Op donderdag 23 mei 2019 14:45 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, ben keihard aan het werk op kantoor
Vanmiddag toen ik een uitglijder maakte in de SC.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:38 schreef skysherrif het volgende:
Zo'n 12 jaar geleden bij de begrafenis van m'n tante.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:38 schreef skysherrif het volgende:
Paar weken geleden, bij het inslapen van onze hond.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:38 schreef skysherrif het volgende:
Hij is goed.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter en vroeger was er nog geen FvD.
Enige logische conclusie is dus dat als de FvD weer weg gaat, het weer beter gaat.
Ik gebruik enkel hun retoriek.
yes, met knut, saind en rellendequote:
Prijzenswaardig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:45 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, ben keihard aan het werk op kantoor
lekker man, laat ze smakenquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
yes, met knut, saind en rellende
Toen er per ongeluk een kwak Rituals zeep in mijn ogen kwam...quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:38 schreef skysherrif het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2019 14:58:52 ]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Toen er per ongeluk een kwak Rituals zeep in mijn ogen kwam...Was dit van Scrummie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dan krijgt dat 'kwakje' op eens een andere lading.
Verdere info is te vinden op Discordquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was dit van Scrummie?
Want dan krijgt dat 'kwakje' op eens een andere lading.
Als jij daar nu ook weer naar toe verdwijnt is alles weer zoals het hoort te zijnquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:02 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Verdere info is te vinden op Discord
quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij daar nu ook weer naar toe verdwijnt is alles weer zoals het hoort te zijn
Veel plezier daarquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:02 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Verdere info is te vinden op Discord
Hebben ze de stroopwafel versie nog?quote:
Oquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Ik kijk nooit wat ze hebben, haal altijd oreo dus zou het niet wetenquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hebben ze de stroopwafel versie nog?
Wat vind jij van mensen die op de FVD stemmen Roland?quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:15 schreef KingRoland het volgende:
Net business course bij accenture afgerond
Ben 2e geworden
quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die op de FVD stemmen Roland?
Graag minimaal 3 bijvoeglijke naamwoorden gebruiken.
jij hebt zeker weer pvda gestemd?quote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij hebt zeker weer pvda gestemd?
Maar leg eens uit, ik heb al sinds 2011 ofzo Twitter accounts, nog nooit is er 1 geblockt ofzo door Twitter. Wat doe jij dat je dat wel voor elkaar krijgt?quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
Heren ik heb eindelijk het voor elkaar gekregen om wederom een Twitteraccount aan te maken. Helaas zijn mijn 120 volgers weg dus hierbij de oproep om mij even terug te volgen.
Bekijk Rens (@:Voetbalisgeloo1): [url="Bekijk Rens (@:Voetbalisgeloo1): https://twitter.com/Voetbalisgeloo1?s=09"]https://twitter.com/Voetbalisgeloo1?s=09[/url]
Mand.
Niet gelezen.
Dit boeit niemand.
goeie vraagquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar leg eens uit, ik heb al sinds 2011 ofzo Twitter accounts, nog nooit is er 1 geblockt ofzo door Twitter. Wat doe jij dat je dat wel voor elkaar krijgt?
Ik maakte er een potje van net zoals op Twitter. Zelfs edit ging via reportquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:41 schreef GGMM het volgende:
[url="Bekijk Rens (@:Voetbalisgeloo1): https://twitter.com/Voetbalisgeloo1?s=09"]https://twitter.com/Voetbalisgeloo1?s=09[/url]
Eerste account wilde ik zelf weg ivm beschamende tweets met vbl hooligans. Andere werd geblokkeerd omdat ik niet wilde verifiëren met mijn telnummer en Twitter mijn mail niet genoeg vond. Die van laatst was een persoonlijk account die moest ook weg.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar leg eens uit, ik heb al sinds 2011 ofzo Twitter accounts, nog nooit is er 1 geblockt ofzo door Twitter. Wat doe jij dat je dat wel voor elkaar krijgt?
Hm oke.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerste account wilde ik zelf weg ivm beschamende tweets met vbl hooligans. Andere werd geblokkeerd omdat ik niet wilde verifiëren met mijn telnummer en Twitter mijn mail niet genoeg vond. Die van laatst was een persoonlijk account die moest ook weg.
Ja ik heb het maanden kunnen wegklikken totdat ik niet meer inloggen zonder telefoonnummer. Ga ik echt niet geven aan Twitter.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hm oke.
Raar van dat telefoonnummer. Ik krijg ook elke keer die vraag maar klik ik gewoon weg. Snap dat niet zo, Facebook wil ook elke keer een 06 nummer "Voor mijn veiligheid". Ik voel me veiliger als ze mijn 06 niet hebben. Kut social media.
mand.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
Heren ik heb eindelijk het voor elkaar gekregen om wederom een Twitteraccount aan te maken. Helaas zijn mijn 120 volgers weg dus hierbij de oproep om mij even terug te volgen.
https://twitter.com/Voetbalisgeloo1
Mand.
Niet gelezen.
Dit boeit niemand.
Niet gekliktquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
Mand.
Niet gelezen.
Dit boeit niemand.
Zeker weer mensen lopen bedreigen daar?quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
Mand.
Niet gelezen.
Dit boeit niemand.
Knut. Scrummie. Inso. GGMM en DP volgen mij. Neem jij één van deze namen aan?quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel. (ik heet geen maxi-mus op twitter)
Kijk eens beter blinde.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Knut. Scrummie. Inso. GGMM en DP volgen mij. Neem jij één van deze namen aan?
Dit filmpje is nu al 8 keer in deze sc gepost ontzettende teringdebielquote:
Het is Roland. Even kalm.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit filmpje is nu al 8 keer in deze sc gepost ontzettende teringdebiel
zelfs als je zou kijken wordt dat moeilijkquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zou er een nier voor overhebben om JC te zien voetballen.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het altijd wel toch, alleen sla ik vandaag wel over
Kingfloplandquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:23 schreef Coco. het volgende:
Goedenavond, net gestemd.
Ik miste een optie.
Mensjes vroegen waarom iedereen zo 's zomers gekleed was. Het was daar binnen steenkoud en ze hadden nog geen zon gezien. Best zielig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:23 schreef Coco. het volgende:
Goedenavond, net gestemd.
Ik miste een optie.
Caland wilde gisteren ook niet schakelen.quote:
Ik kan me het verhaal nauwelijks herinneren dus het zou voor mij weinig uitmaken waar ze verder gaanquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jullie weten wel dat dit deel verder gaat waar T2 is gebleven, en dat ze dus al die prut films qua verhaal links laten liggen?
Ja, in de 1 blijven rijden lijkt me vrij onverstandig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Caland wilde gisteren ook niet schakelen.
Dat heeft hij geweten hoor.
T3 was best een prutfilm.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:56 schreef Caland het volgende:
Ik ging er even vanuit dat mijn jeugdheld dergelijke prutsfilms links liet liggen zoals hij eigenlijk altijd gedaan heeft.
Ik denk dat JC keeper, laatste man of pinch hitter is.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zou er een nier voor overhebben om JC te zien voetballen.
Als ik het zo lees is het misschien beter dat je gewoon stopt met denkenquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat JC keeper, laatste man of pinch hitter is.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:55 schreef Doublepain het volgende:
Caland mist nu de Zwarte Neger
[..]
Ik kan me het verhaal nauwelijks herinneren dus het zou voor mij weinig uitmaken waar ze verder gaan
Allemaal even lachen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik het zo lees is het misschien beter dat je gewoon stopt met denken
JC was volgens mij links- of rechtsbuiten als ik het mij goed herinner.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat JC keeper, laatste man of pinch hitter is.
Ik dacht dat JC overgewicht had...quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JC was volgens mij links- of rechtsbuiten als ik het mij goed herinner.
Dat heeft iedereen in de Kelderklasse.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat JC overgewicht had...
Nogmaals:quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Caland niet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen in de Kelderklasse.
Commandoquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga even wat oude Arnold films downloaden zoals Commando.
Kan gebeuren makker. Wie heeft dat fabeltje dan in de wereld geholpen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zit er weer flink naast vriend
Als je een @ toevoegt in je edit krijgt die persoon (in die geval @onlogisch ) niet alsnog een quotemelding.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan gebeuren makker. Wie heeft dat fabeltje dan in de wereld geholpen?
@:onlogisch
Ok, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een @ toevoegt in je edit krijgt die persoon (in die geval @:onlogisch ) niet alsnog een quotemelding.
Dus dat is vrij zinloos.
Tyf opquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:15 schreef Supermarkt88 het volgende:
tot hoe laat is stembus open? Ik werk tot 22:00
21.00, jammer joh.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:15 schreef Supermarkt88 het volgende:
tot hoe laat is stembus open? Ik werk tot 22:00
Ja was wel even gezellig met Rellende, Saind en Knut.quote:
Jaloers.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
Knut zijn baard is in het echt nog mooier
Zat R_R op zijn praatstoel?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
Knut zijn baard is in het echt nog mooier
Hij had genoeg anekdotes van obscure wielerrondes. Wat een godquote:
Zijn jullie nog steeds aan het zuipen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij had genoeg anekdotes van obscure wielerrondes. Wat een god
Ik ben al thuis, viel bijna in slaap en de andere boys gingen etenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn jullie nog steeds aan het zuipen?
gewoon bekende naam, scoort goed bij dit soort dingen waarbij niemand weet wat hij moet stemmen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel vreemd dat men vertouwen heeft in TimmerHans
Die lul zal nu wel een fles champagne opentrekken, snuifje van de billen van een hoer nemen en lachen om de plebsquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon bekende naam, scoort goed bij dit soort dingen waarbij niemand weet wat hij moet stemmen.
Vertouwenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vertouwenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onlo ziet alleen spelfouten als andere het zien, anders valt het hem niet op, zie posts hierbovenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging me ook om het 'irriteren aan'.
Jammer dat het je niet opviel.
Dat laatste raad ik iedereen aan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:37 schreef GGMM het volgende:
Maar goed je zit er wel vaker naast vandaag.
Ik raad je om vroeg naar bed te gaan.
Neem eens een normale UI, idiootquote:
Scheld alsjeblieft niet tegen mijn goede vriend Onlogisch.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scheld alsjeblieft niet tegen mijn goede vriend Onlogisch.
Hallo Onlogisch, hoe is de stand van zaken?quote:
Schouders kapot. Benen naar de klote.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hallo Onlogisch, hoe is de stand van zaken?
Niet geklikt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:24 schreef Doublepain het volgende:
PSV SPELER MOHAMED IHATTAREN OVER WATERPUT BOUWEN IN MAROKKO, DEBUUT OP 16-JARIGE LEEFTIJD & AFELLAY
god
verstandig persoon
Onlo kennende lijkt met alleen het eten geloofwaardigquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schouders kapot. Benen naar de klote.
Broccoli rijst en kip op.
Oh, en flink aantal disses uitgedeeld vandaag.
Het was een goede dag.
Dat is eigenlijk de enige leugenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onlo kennende lijkt met alleen het eten geloofwaardig
Naar school geweest voor risicomanagement.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schouders kapot. Benen naar de klote.
Broccoli rijst en kip op.
Oh, en flink aantal disses uitgedeeld vandaag.
Het was een goede dag.
Goed bezig makker.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Naar school geweest voor risicomanagement.
Zaken gedaan voor project en vergadertechnieken
Nu ff pissen
Vraag het hem? Hij ligt nog wel even in zkhquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Nog een update van Inso?
Voor je het weet tussen 6 plankenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:30 schreef O_o_ het volgende:
Als je niet uitkijkt nadert de dood met rasse schreden.
Vergeet je zaterdag niet met de hand op de borst de Sparta Mars op te dreunen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed bezig makker.
Ik ben nu tukken. Morgen laatste dag. Dan een weekje vrij
Misschien ga ik nog even kijken op het Kasteel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vergeet je zaterdag niet met de hand op de borst de Sparta Mars op te dreunen?
Nee wil 5quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3 is ook prima toch
Heb net wel TR in POL gezet
Ik zet mezelf over mijn Henk Fraser-haat heen, strijdend voor de goede zaak. Gisteren heb ik naar een tragedie gekeken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien ga ik nog even kijken op het Kasteel.
Onlo.quote:
Beest.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 07:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onlo.
Ja hoor.
Beetje spierpijn. Maar wie doet me wat? Mijn blessure is zo goed als weg dus ik ga vanmiddag gewoon weer sporten.
Wat jij?
Lekker man. Ik werk nog t/m dinsdag. Dan ook een 10 dagen er tussenuit.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beest.
Laatste dag. Dan een week vrij.
Nope. Dit jaar sowieso niet. Wil dit jaar mijn badkamer laten verbouwen. Dat gaat mokerveel geld kostenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Ik werk nog t/m dinsdag. Dan ook een 10 dagen er tussenuit.
Ga je nog weg in je week vakantie?
In BrabantGod kun je dit zo zeggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nope. Dit jaar sowieso niet. Wil dit jaar mijn badkamer laten verbouwen. Dat gaat mokerveel geld kosten
een 10 dagen![]()
maat,quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nope. Dit jaar sowieso niet. Wil dit jaar mijn badkamer laten verbouwen. Dat gaat mokerveel geld kosten
een 10 dagen![]()
Je mag niet meer lenen dan 100% van de hypotheekwaarde. Dus je zal sowieso de kosten koper op moeten kunnen hoesten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:08 schreef JanCees het volgende:
hoeveel eigen geld heb je nodig voor een huis tegenwoordig
Ja redelijk. Frenchcore mannetje. Ik vind het niks. Zo'n stuiterbeat. Maar hij is wel redelijk populair ja. Draait alle grote festivals in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
maat,
is Sefa een grote naam in het hardcore wereldje?
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact. Dus ik besteed het graag uit ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In BrabantGod kun je dit zo zeggen.
Badkamer is ook iets wat ik zou uitbesteden. Anders klusgenot beste genot natuurlijk.
@haags_kwartiertje en ik zijn hierin teleurgesteld.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact. Dus ik besteed het graag uit ja.
Ik kloot zelf ook niet graag met elektra.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact. Dus ik besteed het graag uit ja.
Vaak ben je te bang.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kloot zelf ook niet graag met elektra.
Oh nice hou wel van frenchcorequote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja redelijk. Frenchcore mannetje. Ik vind het niks. Zo'n stuiterbeat. Maar hij is wel redelijk populair ja. Draait alle grote festivals in ieder geval.
Dat zal, maar ik wil het risico niet lopen dat ik een draadje omdraai ofzo. Hebben het hier toch niet over een lampje vervangen of ophangen maar echt met kabels rommelen?quote:
Wat is het risico dan precies? In het begin ga je ongetwijfeld ooit wat foutjes maken. Maar het is niet alsof het enorm gevaarlijk is.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zal, maar ik wil het risico niet lopen dat ik een draadje omdraai ofzo. Hebben het hier toch niet over een lampje vervangen of ophangen maar echt met kabels rommelen?
Je houdt kippen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is het risico dan precies? In het begin ga je ongetwijfeld ooit wat foutjes maken. Maar het is niet alsof het enorm gevaarlijk is.
Af en toe een schok als je denkt dat je het wel aankunt zonder de stroom eraf te halen, maar verder...
2 weken terug nog stroom gelegd in mijn tuin. Kabeltje trekken vanuit de meterkast naar buiten. Stopcontact maken in mijn kippenhok, vervolgens doorgelust naar eind van mijn tuin. Stelt allemaal qua techniek niet zoveel voor.
Nog niet.quote:
De reden voor de kater is duidelijk; knut en rellendequote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat je nu al weer naar excuses zoekt voor die mogelijke kater van je.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog niet.
Het is een langdurig project van me, maar er komt steeds wat tussendoor.
Ik heb het hok iig al gemaakt. En nu dus stroom in het hok.
Volgende stap is de ren maken (ook meteen de laatste stap). Ik ga hem flink hoog maken, wellicht zelfs overdekt. Moet hier ook wel aangezien ik tegenover een bos woon. Anders zijn de kippen zo weg.
Ik wil dan denk ik zoiets gaan halen:
[ afbeelding ]
En dan 2 ofzo. Misschien nog een derde van een ander ras erbij.
dus er moet wel een bodem in?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog niet.
Het is een langdurig project van me, maar er komt steeds wat tussendoor.
Ik heb het hok iig al gemaakt. En nu dus stroom in het hok.
Volgende stap is de ren maken (ook meteen de laatste stap). Ik ga hem flink hoog maken, wellicht zelfs overdekt. Moet hier ook wel aangezien ik tegenover een bos woon. Anders zijn de kippen zo weg.
Ik wil dan denk ik zoiets gaan halen:
[ afbeelding ]
En dan 2 ofzo. Misschien nog een derde van een ander ras erbij.
napo nietquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:04 schreef Saind het volgende:
[..]
De reden voor de kater is duidelijk; knut en rellende
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje en ik zijn hierin teleurgesteld.
Weet nog niet precies hoe ik het ga doen. Of het gaas (fijn gaas https://www.kleinveeservice.nl/fijn-gaas.html ) een meter de grond in spaaien langs de randen en dan afzetten met stenen. Of volledig gaas eronder. Laatste is wel veel werk. Ik geef de kippen flink de ruimte; 18 vierkante meter.quote:
Goede keuze maatquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:08 schreef JanCees het volgende:
ik pomp er nog even een dubbele espresso in
zo een partij poepen denk ik sow
Nu kan ik niet genieten van een uitmuntende voorbeschouwing op etappe 13.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:04 schreef Saind het volgende:
[..]
De reden voor de kater is duidelijk; knut en rellende
Lekker maat. Ik heb er ook al een bevalling opzitten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:08 schreef JanCees het volgende:
ik pomp er nog even een dubbele espresso in
zo een partij poepen denk ik sow
dat kan je wel een ren noemen inderdaad of het op fijn betongaas zetten en je gooit er gewoon zand in/opquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet nog niet precies hoe ik het ga doen. Of het gaas (fijn gaas https://www.kleinveeservice.nl/fijn-gaas.html ) een meter de grond in spaaien langs de randen en dan afzetten met stenen. Of volledig gaas eronder. Laatste is wel veel werk. Ik geef de kippen flink de ruimte; 18 vierkante meter.
Hebben ze dat wel in 6mmx6mm o.i.d.?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kan je wel een ren noemen inderdaad of het op fijn betongaas zetten en je gooit er gewoon zand in/op
nu lijkt het net of ik er verstand van heb, geen idee maar het lijkt mij makkelijker gaas op de bodem te leggen dan het een meter ingaven en fijn betongaas moet je even kijken wat er is aan formaatquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hebben ze dat wel in 6mmx6mm o.i.d.?
Zou jij het helemaal ondergronds doen, of alleen de rand ingraven?
Dracarysquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:17 schreef Saind het volgende:
https://www.instagram.com/p/BxzJYRJHUEN/?utm_source=ig_embed
Letterlijk op de bodem leggen? Dat ziet er toch niet uit. De kippen mogen lekker in het gras rondlopen (of zand, afhankelijk van hoeveel ze er een teringzooi van maken).quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu lijkt het net of ik er verstand van heb, geen idee maar het lijkt mij makkelijker gaas op de bodem te leggen dan het een meter ingaven en fijn betongaas moet je even kijken wat er is aan formaat
dat gras is natuurlijk snel weg dus je zal toch its van zand moeten doen, dat kan je er in leggen en er op leggen, als je graag graaft moet je het eerste doenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Letterlijk op de bodem leggen? Dat ziet er toch niet uit. De kippen mogen lekker in het gras rondlopen (of zand, afhankelijk van hoeveel ze er een teringzooi van maken).
18 meter gras voor 2 kippen, halen ze dat om het kaal te krijgen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat gras is natuurlijk snel weg dus je zal toch its van zand moeten doen, dat kan je er in leggen en er op leggen, als je graag graaft moet je het eerste doen
Wat voor kippen ga je halenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
18 meter gras voor 2 kippen, halen ze dat om het kaal te krijgen?
En ja, opzich zit er natuurlijk iets in. Maar er ligt nu gras. Ik zou dat dan toch weg moeten halen om vervolgens de netten erin te leggen en weer een laagje zand.
De netten op het gras en dan een laagje zand lijkt me ook niks. Dan is het weer boven de rest van mijn tuin.
Komt allemaal uiteindelijk wel goed. Moet er eens een keer rustig voor gaan zitten.
Ik zou wel iets dieper graven trouwens, vossen komen anders zo in je hok.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En ja, opzich zit er natuurlijk iets in. Maar er ligt nu gras. Ik zou dat dan toch weg moeten halen om vervolgens de netten erin te leggen en weer een laagje zand.
De netten op het gras en dan een laagje zand lijkt me ook niks. Dan is het weer boven de rest van mijn tuin.
Komt allemaal uiteindelijk wel goed. Moet er eens een keer rustig voor gaan zitten.
als het overdekt is dan wordt het zonder kippen nog kaal maar dat gaat ze echt wel lukken binnen afzienbare tijd. Als je het niet boven het maaiveld uit wil laten komen zal je toch moeten graven, hangt een beetje van de grond af wat makkelijker is, rondom een greppel of over de hele oppervlakte een cm of 20quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zonde. wat was die chick met die emmer denkende?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:17 schreef Saind het volgende:
https://www.instagram.com/p/BxzJYRJHUEN/?utm_source=ig_embed
Morgen naar de film. Zondag naar de gym en mijn pepers snoeien.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nog leuke plannen dit weekend makker?
Echt hequote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zonde. wat was die chick met die emmer denkende?
Welke film? Met Onlogisch JR.? Zondag hopelijk het kampioenschap binnenhalen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen naar de film. Zondag naar de gym en mijn pepers snoeien.
Jij dan?
Ik heb een klerelading madame jeanettes over, wil er gefermenteerde hot sauce van gaan makenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen naar de film. Zondag naar de gym en mijn pepers snoeien.
Jij dan?
Pokémon Go ja. Met onlo JR en zijn beste maatquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke film? Met Onlogisch JR.? Zondag hopelijk het kampioenschap binnenhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |