Je mag niet meer lenen dan 100% van de hypotheekwaarde. Dus je zal sowieso de kosten koper op moeten kunnen hoesten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:08 schreef JanCees het volgende:
hoeveel eigen geld heb je nodig voor een huis tegenwoordig
Ja redelijk. Frenchcore mannetje. Ik vind het niks. Zo'n stuiterbeat. Maar hij is wel redelijk populair ja. Draait alle grote festivals in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
maat,
is Sefa een grote naam in het hardcore wereldje?
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact. Dus ik besteed het graag uit ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In BrabantGod kun je dit zo zeggen.
Badkamer is ook iets wat ik zou uitbesteden. Anders klusgenot beste genot natuurlijk.
@haags_kwartiertje en ik zijn hierin teleurgesteld.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact. Dus ik besteed het graag uit ja.
Ik kloot zelf ook niet graag met elektra.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact. Dus ik besteed het graag uit ja.
Vaak ben je te bang.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kloot zelf ook niet graag met elektra.
Oh nice hou wel van frenchcorequote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja redelijk. Frenchcore mannetje. Ik vind het niks. Zo'n stuiterbeat. Maar hij is wel redelijk populair ja. Draait alle grote festivals in ieder geval.
Dat zal, maar ik wil het risico niet lopen dat ik een draadje omdraai ofzo. Hebben het hier toch niet over een lampje vervangen of ophangen maar echt met kabels rommelen?quote:
Wat is het risico dan precies? In het begin ga je ongetwijfeld ooit wat foutjes maken. Maar het is niet alsof het enorm gevaarlijk is.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zal, maar ik wil het risico niet lopen dat ik een draadje omdraai ofzo. Hebben het hier toch niet over een lampje vervangen of ophangen maar echt met kabels rommelen?
Je houdt kippen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is het risico dan precies? In het begin ga je ongetwijfeld ooit wat foutjes maken. Maar het is niet alsof het enorm gevaarlijk is.
Af en toe een schok als je denkt dat je het wel aankunt zonder de stroom eraf te halen, maar verder...
2 weken terug nog stroom gelegd in mijn tuin. Kabeltje trekken vanuit de meterkast naar buiten. Stopcontact maken in mijn kippenhok, vervolgens doorgelust naar eind van mijn tuin. Stelt allemaal qua techniek niet zoveel voor.
Nog niet.quote:
De reden voor de kater is duidelijk; knut en rellendequote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat je nu al weer naar excuses zoekt voor die mogelijke kater van je.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog niet.
Het is een langdurig project van me, maar er komt steeds wat tussendoor.
Ik heb het hok iig al gemaakt. En nu dus stroom in het hok.
Volgende stap is de ren maken (ook meteen de laatste stap). Ik ga hem flink hoog maken, wellicht zelfs overdekt. Moet hier ook wel aangezien ik tegenover een bos woon. Anders zijn de kippen zo weg.
Ik wil dan denk ik zoiets gaan halen:
[ afbeelding ]
En dan 2 ofzo. Misschien nog een derde van een ander ras erbij.
dus er moet wel een bodem in?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog niet.
Het is een langdurig project van me, maar er komt steeds wat tussendoor.
Ik heb het hok iig al gemaakt. En nu dus stroom in het hok.
Volgende stap is de ren maken (ook meteen de laatste stap). Ik ga hem flink hoog maken, wellicht zelfs overdekt. Moet hier ook wel aangezien ik tegenover een bos woon. Anders zijn de kippen zo weg.
Ik wil dan denk ik zoiets gaan halen:
[ afbeelding ]
En dan 2 ofzo. Misschien nog een derde van een ander ras erbij.
napo nietquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:04 schreef Saind het volgende:
[..]
De reden voor de kater is duidelijk; knut en rellende
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje en ik zijn hierin teleurgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |