Caland wilde gisteren ook niet schakelen.quote:
Ik kan me het verhaal nauwelijks herinneren dus het zou voor mij weinig uitmaken waar ze verder gaanquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jullie weten wel dat dit deel verder gaat waar T2 is gebleven, en dat ze dus al die prut films qua verhaal links laten liggen?
Ja, in de 1 blijven rijden lijkt me vrij onverstandig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Caland wilde gisteren ook niet schakelen.
Dat heeft hij geweten hoor.
T3 was best een prutfilm.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:56 schreef Caland het volgende:
Ik ging er even vanuit dat mijn jeugdheld dergelijke prutsfilms links liet liggen zoals hij eigenlijk altijd gedaan heeft.
Ik denk dat JC keeper, laatste man of pinch hitter is.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zou er een nier voor overhebben om JC te zien voetballen.
Als ik het zo lees is het misschien beter dat je gewoon stopt met denkenquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat JC keeper, laatste man of pinch hitter is.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:55 schreef Doublepain het volgende:
Caland mist nu de Zwarte Neger
[..]
Ik kan me het verhaal nauwelijks herinneren dus het zou voor mij weinig uitmaken waar ze verder gaan
Allemaal even lachen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik het zo lees is het misschien beter dat je gewoon stopt met denken
JC was volgens mij links- of rechtsbuiten als ik het mij goed herinner.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat JC keeper, laatste man of pinch hitter is.
Ik dacht dat JC overgewicht had...quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JC was volgens mij links- of rechtsbuiten als ik het mij goed herinner.
Dat heeft iedereen in de Kelderklasse.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat JC overgewicht had...
Nogmaals:quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat JC overgewicht had...
quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik het zo lees is het misschien beter dat je gewoon stopt met denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |