Kan gebeuren makker. Wie heeft dat fabeltje dan in de wereld geholpen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zit er weer flink naast vriend
Als je een @ toevoegt in je edit krijgt die persoon (in die geval @onlogisch ) niet alsnog een quotemelding.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan gebeuren makker. Wie heeft dat fabeltje dan in de wereld geholpen?
@:onlogisch
Ok, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een @ toevoegt in je edit krijgt die persoon (in die geval @:onlogisch ) niet alsnog een quotemelding.
Dus dat is vrij zinloos.
Tyf opquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:15 schreef Supermarkt88 het volgende:
tot hoe laat is stembus open? Ik werk tot 22:00
21.00, jammer joh.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:15 schreef Supermarkt88 het volgende:
tot hoe laat is stembus open? Ik werk tot 22:00
Ja was wel even gezellig met Rellende, Saind en Knut.quote:
Jaloers.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
Knut zijn baard is in het echt nog mooier
Zat R_R op zijn praatstoel?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
Knut zijn baard is in het echt nog mooier
Hij had genoeg anekdotes van obscure wielerrondes. Wat een godquote:
Zijn jullie nog steeds aan het zuipen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij had genoeg anekdotes van obscure wielerrondes. Wat een god
Ik ben al thuis, viel bijna in slaap en de andere boys gingen etenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn jullie nog steeds aan het zuipen?
gewoon bekende naam, scoort goed bij dit soort dingen waarbij niemand weet wat hij moet stemmen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel vreemd dat men vertouwen heeft in TimmerHans
Die lul zal nu wel een fles champagne opentrekken, snuifje van de billen van een hoer nemen en lachen om de plebsquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon bekende naam, scoort goed bij dit soort dingen waarbij niemand weet wat hij moet stemmen.
Vertouwenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vertouwenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onlo ziet alleen spelfouten als andere het zien, anders valt het hem niet op, zie posts hierbovenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging me ook om het 'irriteren aan'.
Jammer dat het je niet opviel.
Dat laatste raad ik iedereen aan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:37 schreef GGMM het volgende:
Maar goed je zit er wel vaker naast vandaag.
Ik raad je om vroeg naar bed te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |