Vergeet je zaterdag niet met de hand op de borst de Sparta Mars op te dreunen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed bezig makker.
Ik ben nu tukken. Morgen laatste dag. Dan een weekje vrij
Misschien ga ik nog even kijken op het Kasteel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vergeet je zaterdag niet met de hand op de borst de Sparta Mars op te dreunen?
Nee wil 5quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3 is ook prima toch
Heb net wel TR in POL gezet
Ik zet mezelf over mijn Henk Fraser-haat heen, strijdend voor de goede zaak. Gisteren heb ik naar een tragedie gekeken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien ga ik nog even kijken op het Kasteel.
Onlo.quote:
Beest.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 07:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onlo.
Ja hoor.
Beetje spierpijn. Maar wie doet me wat? Mijn blessure is zo goed als weg dus ik ga vanmiddag gewoon weer sporten.
Wat jij?
Lekker man. Ik werk nog t/m dinsdag. Dan ook een 10 dagen er tussenuit.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beest.
Laatste dag. Dan een week vrij.
Nope. Dit jaar sowieso niet. Wil dit jaar mijn badkamer laten verbouwen. Dat gaat mokerveel geld kostenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Ik werk nog t/m dinsdag. Dan ook een 10 dagen er tussenuit.
Ga je nog weg in je week vakantie?
In BrabantGod kun je dit zo zeggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nope. Dit jaar sowieso niet. Wil dit jaar mijn badkamer laten verbouwen. Dat gaat mokerveel geld kosten
een 10 dagen![]()
maat,quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nope. Dit jaar sowieso niet. Wil dit jaar mijn badkamer laten verbouwen. Dat gaat mokerveel geld kosten
een 10 dagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |