Neem eens een normale UI, idiootquote:
Scheld alsjeblieft niet tegen mijn goede vriend Onlogisch.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scheld alsjeblieft niet tegen mijn goede vriend Onlogisch.
Hallo Onlogisch, hoe is de stand van zaken?quote:
Schouders kapot. Benen naar de klote.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hallo Onlogisch, hoe is de stand van zaken?
Niet geklikt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:24 schreef Doublepain het volgende:
PSV SPELER MOHAMED IHATTAREN OVER WATERPUT BOUWEN IN MAROKKO, DEBUUT OP 16-JARIGE LEEFTIJD & AFELLAY
god
verstandig persoon
Onlo kennende lijkt met alleen het eten geloofwaardigquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schouders kapot. Benen naar de klote.
Broccoli rijst en kip op.
Oh, en flink aantal disses uitgedeeld vandaag.
Het was een goede dag.
Dat is eigenlijk de enige leugenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onlo kennende lijkt met alleen het eten geloofwaardig
Naar school geweest voor risicomanagement.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schouders kapot. Benen naar de klote.
Broccoli rijst en kip op.
Oh, en flink aantal disses uitgedeeld vandaag.
Het was een goede dag.
Goed bezig makker.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Naar school geweest voor risicomanagement.
Zaken gedaan voor project en vergadertechnieken
Nu ff pissen
Vraag het hem? Hij ligt nog wel even in zkhquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Nog een update van Inso?
Voor je het weet tussen 6 plankenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:30 schreef O_o_ het volgende:
Als je niet uitkijkt nadert de dood met rasse schreden.
Vergeet je zaterdag niet met de hand op de borst de Sparta Mars op te dreunen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed bezig makker.
Ik ben nu tukken. Morgen laatste dag. Dan een weekje vrij
Misschien ga ik nog even kijken op het Kasteel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vergeet je zaterdag niet met de hand op de borst de Sparta Mars op te dreunen?
Nee wil 5quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3 is ook prima toch
Heb net wel TR in POL gezet
Ik zet mezelf over mijn Henk Fraser-haat heen, strijdend voor de goede zaak. Gisteren heb ik naar een tragedie gekeken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien ga ik nog even kijken op het Kasteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |