Ik ben geen determinist.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
Heb jij op FvD gestemd Scrummie?
Ik vind jou eigenlijk eerder iemand die totaal niet gaat stemmen, als determinist pur sang.
Ga weg.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:33 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een idiote tt en op.
Zielige ts ook.
Ook niet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een defaitist komt inderdaad meer in de buurt.
*FVD'ersquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:31 schreef GGMM het volgende:
Meestal komen FVD niet verder dan een smiley wanneer ze een discussie niet kunnen winnen.
Komen FVDquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:31 schreef GGMM het volgende:
Meestal komen FVD niet verder dan een smiley wanneer ze een discussie niet kunnen winnen.
Eens.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:33 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een idiote tt en op.
Zielige ts ook.
Toen je moeder dicht zat.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:38 schreef skysherrif het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst gehuild?
jaar of 5-6 geledenquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:38 schreef skysherrif het volgende:
Tolerantquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:39 schreef Adames het volgende:
Mensen die FvD stemmen moeten ze imo paspoort afpakken en deporteren.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:39 schreef Adames het volgende:
Mensen die FvD stemmen moeten ze imo paspoort afpakken en deporteren.
Gisteren.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:38 schreef skysherrif het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Vroeger was alles beter en vroeger was er nog geen FvD.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren.Oh, dan moet ik ook altijd huilen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijna was je mij vergeten. Ik twijfel nu of ik moet komen.quote:
Nog nooit een FvD'er dat horen zeggen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter en vroeger was er nog geen FvD.
Enige logische conclusie is dus dat als de FvD weer weg gaat, het weer beter gaat.
Ik gebruik enkel hun retoriek.
heb lenzen, geen last vanquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik ook altijd huilen ja.
alsquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
Gisteren zo'n 20-25 minuten dat debat gekeken. Baudet wilde de Nederlandse grenzen sluiten en dat was volgens hem heel makkelijk te handhaven: Je zet gewoon een controleur in de trein die de paspoorten van de mensen controleert en dan komt er niemand je land meer binnen. Dat is een beetje illustratief voor hoe Baudet de hele EU standpunten benadert: We pakken gewoon weer de gulden terug en dan komt alles goed, we sturen gewoon iedereen terug naar hun eigen land, we werken alleen samen met andere landen voor zover ons dat verder helpt, we donderen alle grenzen dicht, we gaan gewoon net doen of alles zoals 1990 was toen alles floreerde en dan komt alles goed. Dat idee krijg ik er heel erg bij en dat zal best scoren voor mensen die (misschien ook wel terecht) gefrustreerd en bang zijn, maar het is geen realistische oplossing. Met andere woorden, het is gewoon aantoonbaar populistisch: Het scoort wel, maar het is feitelijk onjuist of onrealistisch.
Waar ik Rutte met volstrekt reëele overwegingen zag komen, kwam Baudet regelmatig niet verder als NEE DAT IS NIET WAAR. Ik zag een Rutte bij wie de toekomst van de EU hem echt aan het hart gaat, die zich echt zorgen maakt en graag zijn invloed gebruik in plaats van misbruikt. Ik zie daar gewoon een fatsoenlijke vent staan met relativeringsvermogen die bovenal slim, comfortabel en tactisch genoeg is om zich niet van de wijs te laten brengen in een debat door fatsoensregelsovertredende politieke tegenstanders.
ben jij in eindhoven?quote:
Okay renequote:Op donderdag 23 mei 2019 14:45 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, ben keihard aan het werk op kantoor
Vanmiddag toen ik een uitglijder maakte in de SC.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:38 schreef skysherrif het volgende:
Zo'n 12 jaar geleden bij de begrafenis van m'n tante.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:38 schreef skysherrif het volgende:
Paar weken geleden, bij het inslapen van onze hond.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:38 schreef skysherrif het volgende:
Hij is goed.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter en vroeger was er nog geen FvD.
Enige logische conclusie is dus dat als de FvD weer weg gaat, het weer beter gaat.
Ik gebruik enkel hun retoriek.
yes, met knut, saind en rellendequote:
Prijzenswaardig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:45 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, ben keihard aan het werk op kantoor
lekker man, laat ze smakenquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
yes, met knut, saind en rellende
Toen er per ongeluk een kwak Rituals zeep in mijn ogen kwam...quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:38 schreef skysherrif het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2019 14:58:52 ]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Toen er per ongeluk een kwak Rituals zeep in mijn ogen kwam...Was dit van Scrummie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dan krijgt dat 'kwakje' op eens een andere lading.
Verdere info is te vinden op Discordquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was dit van Scrummie?
Want dan krijgt dat 'kwakje' op eens een andere lading.
Als jij daar nu ook weer naar toe verdwijnt is alles weer zoals het hoort te zijnquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:02 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Verdere info is te vinden op Discord
quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij daar nu ook weer naar toe verdwijnt is alles weer zoals het hoort te zijn
Veel plezier daarquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:02 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Verdere info is te vinden op Discord
Hebben ze de stroopwafel versie nog?quote:
Oquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Ik kijk nooit wat ze hebben, haal altijd oreo dus zou het niet wetenquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hebben ze de stroopwafel versie nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |