Lekker bezig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:12 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!!!11!!
@:Lange_Lans @:Lenny_Leonard
quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch loopt weer nodeloos te stoken. De Albert Verlinde van de SC.
Net VVD gestemd. Hadden de meest realistische en verstandige standpunten m.b.t. de toekomst van de EU.quote:
re๋elequote:Op donderdag 23 mei 2019 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
Gisteren zo'n 20-25 minuten dat debat gekeken. Baudet wilde de Nederlandse grenzen sluiten en dat was volgens hem heel makkelijk te handhaven: Je zet gewoon een controleur in de trein die de paspoorten van de mensen controleert en dan komt er niemand je land meer binnen. Dat is een beetje illustratief voor hoe Baudet de hele EU standpunten benadert: We pakken gewoon weer de gulden terug en dan komt alles goed, we sturen gewoon iedereen terug naar hun eigen land, we werken alleen samen met andere landen voor zover ons dat verder helpt, we donderen alle grenzen dicht, we gaan gewoon net doen of alles zoals 1990 was toen alles floreerde en dan komt alles goed. Dat idee krijg ik er heel erg bij en dat zal best scoren voor mensen die (misschien ook wel terecht) gefrustreerd en bang zijn, maar het is geen realistische oplossing.
Waar ik Rutte met volstrekt re๋ele overwegingen zag komen, kwam Baudet regelmatig niet verder als NEE DAT IS NIET WAAR. Ik zag een Rutte bij wie de toekomst van de EU hem echt aan het hart gaat, die zich echt zorgen maakt en graag zijn invloed gebruik in plaats van misbruikt. Ik zie daar gewoon een fatsoenlijke vent staan met relativeringsvermogen die bovenal slim, comfortabel en tactisch genoeg is om zich niet van de wijs te laten brengen in een debat door fatsoensregelsovertredende politieke tegenstanders.
Gisteren zo'n 20-25 minuten dat debat gekeken. Baudet wilde de Nederlandse grenzen sluiten en dat was volgens hem heel makkelijk te handhaven: Je zet gewoon een controleur in de trein die de paspoorten van de mensen controleert en dan komt er niemand je land meer binnen. Dat is een beetje illustratief voor hoe Baudet de hele EU standpunten benadert: We pakken gewoon weer de gulden terug en dan komt alles goed, we sturen gewoon iedereen terug naar hun eigen land, we werken alleen samen met andere landen voor zover ons dat verder helpt, we donderen alle grenzen dicht, we gaan gewoon net doen of alles zoals 1990 was toen alles floreerde en dan komt alles goed. Dat idee krijg ik er heel erg bij en dat zal best scoren voor mensen die (misschien ook wel terecht) gefrustreerd en bang zijn, maar het is geen realistische oplossing. Met andere woorden, het is gewoon aantoonbaar populistisch: Het scoort wel, maar het is feitelijk onjuist of onrealistisch.
Waar ik Rutte met volstrekt re๋ele overwegingen zag komen, kwam Baudet regelmatig niet verder als NEE DAT IS NIET WAAR. Ik zag een Rutte bij wie de toekomst van de EU hem echt aan het hart gaat, die zich echt zorgen maakt en graag zijn invloed gebruik in plaats van misbruikt. Ik zie daar gewoon een fatsoenlijke vent staan met relativeringsvermogen die bovenal slim, comfortabel en tactisch genoeg is om zich niet van de wijs te laten brengen in een debat door fatsoensregelsovertredende politieke tegenstanders.
Is dat echt niet gewoon een fok act, al die mensen hier die Baudet stemmen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
re๋ele![]()
![]()
Verder wel eens ja. Rutte kwam een stuk geloofwaardiger over al met al. Die Baudet is een matige act.
En toch blijven veel mensen daar blijkbaar weer intrappen.
Gisteren zo'n 20-25 minuten dat debat gekeken. Baudet wilde de Nederlandse grenzen sluiten en dat was volgens hem heel makkelijk te handhaven: Je zet gewoon een controleur in de trein die de paspoorten van de mensen controleert en dan komt er niemand je land meer binnen. Dat is een beetje illustratief voor hoe Baudet de hele EU standpunten benadert: We pakken gewoon weer de gulden terug en dan komt alles goed, we sturen gewoon iedereen terug naar hun eigen land, we werken alleen samen met andere landen voor zover ons dat verder helpt, we donderen alle grenzen dicht, we gaan gewoon net doen of alles zoals 1990 was toen alles floreerde en dan komt alles goed. Dat idee krijg ik er heel erg bij en dat zal best scoren voor mensen die (misschien ook wel terecht) gefrustreerd en bang zijn, maar het is geen realistische oplossing. Met andere woorden, het is gewoon aantoonbaar populistisch: Het scoort wel, maar het is feitelijk onjuist of onrealistisch.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dat echt niet gewoon een fok act, al die mensen hier die Baudet stemmen?
De laatste verkiezingen spreken voor zich toch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De stuitende domheid van mensen die FvD stemmen ook.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De laatste verkiezingen spreken voor zich toch?
Wow je leeft nogquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De stuitende arrogantie door alles maar dom te noemen ook.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De stuitende domheid van mensen die FvD stemmen ook.
Welkom terug makker.quote:
Ik krijg ook een heel eng gevoel bij de overload aan FvD stemmertjes online. Ook de livechat bij de stream op youtube bij dat debat gisteren liep echt als een mitrailleur van FvD stokertjes. Vond het vrij bizar om te zien. Zou me niet verbazen als daar ook wel wat Russische troll-accounts tussen zaten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oei daar moet ik zeker voor uitkijken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Welkom terug makker.
Hopelijk kunnen we deze keer langer van je genieten dan een half uur. Je begint een beetje de mod-reputatie van een van de vriendjes van Drizzt te krijgen wat dat aan gaat.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik krijg ook een heel eng gevoel bij de overload aan FvD stemmertjes online. Ook de livechat bij de stream op youtube bij dat debat gisteren liep echt als een mitrailleur van FvD stokertjes. Vond het vrij bizar om te zien. Zou me niet verbazen als daar ook wel wat Russische troll-accounts tussen zaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |