Ik kan je verzekeren dat dit de laatste keer was dat ik op @Elan vertrouw.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik accepteer je excuus omdat je ongelijk had.
Maar ik kan niet accepteren dat je blind @:Elan volgt. Ik vraag je met klem beter op te letten in de toekomst maat
quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:12 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!!!11!!
@:Lange_Lans @:Lenny_Leonard
Vertrouwquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dit de laatste keer was dat ik op @:elan vertrouw.
Dit is niet waar. Ja, het staat mooier, maar de enige regel is dat de vierde post geen "v-v-v-v-vier op rij" mag bevatten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die laatste post hoort meteen na die andere 4 te komen. Zo is het en niet anders.
Ik leg me neer bij deze beslissing van de jury.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Ja, het staat mooier, maar de enige regel is dat de vierde post geen "v-v-v-v-vier op rij" mag bevatten.
Heb je al gestemd?quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik leg me neer bij deze beslissing van de jury.
'Jury'quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik leg me neer bij deze beslissing van de jury.
Oh ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat letterlijk in de post eronder. Let nou eens op dom varken.
Eenheid van elektrische spanning.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VVD.
Waar staat Volt precies voor?
Staat dit in een wiki??quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Ja, het staat mooier, maar de enige regel is dat de vierde post geen "v-v-v-v-vier op rij" mag bevatten.
Ga je Lans nu even uitleggen hoe v-v-v-v-vier op rij in elkaar steekt?quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Staat dit in een wiki??
Zo niet geloof ik er niks van
Dit kun je maxi- niet kwalijk nemen. Hij post immers nog niet heel lang in deze toppa-reeks mee.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Jury'
Goffedomme de grondlegger.
Wat een klap in het gezicht van @:Lange_Lans is dit joh![]()
Benieuwd hoe @:Lange_Lans hierop reageert.
Wat ga je hier toch als een wijs man mee om. Ik kan hier nog wat van lerenquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit kun je maxi- niet kwalijk nemen. Hij post immers nog niet heel lang in deze toppa-reeks mee.
Ik erken geen enkele wiki.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Staat dit in een wiki??
Zo niet geloof ik er niks van
Zonder Wiki geen FEITquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je Lans nu even uitleggen hoe v-v-v-v-vier op rij in elkaar steekt?
Graag URL naar een bronquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonder Wiki geen FEIT
Zo werkt dat Elan
[..]
Graag URL naar een bron
Had je de Livechat maar moeten volgen op FOK!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VVD.
Waar staat Volt precies voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |