Denk dat ie zn installatie geaard heeftquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Was L2B zo hard aan het draaien gisteren?
Minder douchen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:56 schreef D. het volgende:
Rekening van het water gehad, kennelijk is het verbruik verdrievoudigd
3 x zoveel is wel apart overigensquote:
NPO / NOS gaan het doenquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:59 schreef pullup het volgende:
Wie gaat er de klos zijn uiteindelijk door die bagger te moeten organiseren?
Kijk aan....quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:04 schreef D. het volgende:
[..]
De buurman heeft een vijver van formaat zwembad
Wie denkt ie wel dat ie is ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:58 schreef pullup het volgende:
Zijn ze mooi klaar mee daaro
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Laten ze dat lekker in Limburg houdenquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:07 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand met een mening, net als de rest van NL
We gaan het tzt wel horenquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:12 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof niet dat zijn goedkeuring vereist is
Komende week waren de eerste vergaderingen al, en neem aan dat ze het besluit niet te lang uit zullen stellen, want er is nog genoeg te regelenquote:
Wat heeft die dikke De Leeuw met Limburg van doen dan?quote:
Ik ben voor Leeuwarden, zover mogelijk weg van hier, dat gaf ik al eerder hier in de SC aan, maar FF vond dat geen goed idee...quote:
Laters...quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat tzt al op korte termijn is
Zullen we dan gewoon Groningen doen.. Dat staat al stevig op zn grondvestenquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben voor Leeuwarden, zover mogelijk weg van hier, dat gaf ik al eerder hier in de SC aan, Maar FF vond dat geen goed idee...
Ach, ik gun het de A'dammers wel....gezellig, nog meer toeristen...quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we dan gewoon Groningen doen.. Dat staat al stevig op zn grondvesten
Ligt zandvoort al vast dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:49 schreef D. het volgende:
Omdat het mogelijk in hetzelfde weekend is als Zandvoort zullen ze het wel zover mogelijk daar vandaan gaan doen
Gaan ze dan ook oefenen op Zandvoort ipv Barcelona ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat het doorgaat ja, datum nog niet, maar zal begin mei worden, als vervanger van Barcelona
Goede vraagquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan ze dan ook oefenen op Zandvoort ipv Barcelona ?
In ieder geval beter dan gisteren...quote:
Dat sowieso, want droog en zonquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan gisteren...
Idd, ik ben net buiten geweest en had snel mijn jas uit.quote:
Ze hadden best even onkruid kunnen wiedenquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Iemand nog een huisje kopen in Haarlem voor ¤ 95.000 k.k. ?
quote:Bruid wil 3-jarig kind niet op bruiloft: ’Ik trouw hém, niet dat gedrocht’
Een vrouw heeft half Facebook over zich heen gekregen nadat ze in een privégroep een beledigend bericht gepost had over de dochter van haar aanstaande echtgenoot. Ze wil het kind van haar man niet op hun huwelijk. „Maar hoe vertel ik hem dat?”, vroeg ze de andere leden van de groep om hulp. Slecht idee, zo bleek.
De vrouw is lid van een Facebookgroep waarin mensen erge herinneringen aan hun huwelijk met elkaar delen, en vroeg de leden maandag om hulp. „Hoe vertel ik mijn verloofde dat ik zijn dochter niet op ons huwelijk wil? Ik heb ’geen kinderen’ op de uitnodiging geschreven, waarmee ik dacht dat hij het wel zou begrijpen, maar hij blijft maar vermelden dat zij er ook zal zijn.”
De vrouw kreeg bakken met kritiek over zich heen. Ze besloot wat meer uitleg te geven. „Ik heb dit bericht bewerkt omdat mensen me zulke domme vragen blijven stellen. Ze is 3 jaar”, schreef ze er nog bij. „Ik trouw met hem, niet dat gedrocht van zijn kruis. Zij is zijn fout, niet de mijne.”
„Ik wil haar daar niet omdat ze enorm veeleisend is ze wil altijd dat alles om haar draait. En ik heb het hem gezegd: geen f*cking kinderen.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kan mij daar overigens best iets bij voorstellen, ik bedoel, wie weet is dat kind ook wel een gedrocht...Nou je hebt echt wel kut kinderen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Dat bedoel ik, in sommige exemplaren heb je helemaal geen zin.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou je hebt echt wel kut kinderen hoor
Best wel geinig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Soul heeft hem al.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:24 schreef Ghostbuster het volgende:
De Sims 4 is gratis te downloaden vandaag, mochten er Fan's zijn
Leuk clubhuis voor een of andere motorclub of zo.quote:
19.5quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk clubhuis voor een of andere motorclub of zo.
Toch bedankt voor de tip,Soul haar nichtje wist het nog niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die Aap hier ook maar beneden nog niet
Beste stunt ook zijn er veel over de zeik nuquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toch bedankt voor de tip,Soul haar nichtje wist het nog niet.
Dacht dat het een wiet hol wasquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk clubhuis voor een of andere motorclub of zo.
Wat is dat ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:24 schreef Ghostbuster het volgende:
De Sims 4 is gratis te downloaden vandaag, mochten er Fan's zijn
Je zit op de bank.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:51 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor de 40+ SC van 21-05-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 110 FreshFruit72
02 062 Superbadeendje
03 057 Deisyy
klik hier voor meer stats
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:51 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor de 40+ SC van 21-05-2019
01 110 FreshFruit72
02 062 Superbadeendje
03 057 Deisyy
04 054 chufi
05 052 Mo_Muffin
06 049 Disana
07 048 Soury
08 045 Amphorapotje
09 042 haags_kwartiertje
10 040 Ghostbuster
11 033 Scrutinizer
11 033 mario390
13 021 sly-nl
14 019 cafca
15 015 Mrsloveable
16 012 Lyza666
17 011 pullup
18 010 tonja
19 009 FANN
20 006 sacha
21 005 BoonDockSaint
22 004 D.
23 003 Charmian
24 001 Bonken
We wachten niet meer op elkaar?quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
![]()
![]()
Sas,ik kom er nu aan.
Tuurlijk wacht ik op jou.quote:
En 7 minder schamele hequote:Op woensdag 22 mei 2019 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was verrast ja!
Met 50 schamele posts.
Ik snap ook niet waar die 0 ineens vandaan komtquote:
Hoe is het met je rug?quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:01 schreef Disana het volgende:
Ja, de zon schijnt lekker hier in het noorden.
Jouw autocorrect heeft vaker kurenquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar die 0 ineens vandaan komt
Gelukkig!quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Die doet het gelukkig weer goed. Straks even koffie drinken in de stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niet verder vertellen hoor. Het is 't geheime bospad bij mijn ouders, waar iedere donderdagnacht kabouters werkoverleg hebben. Het zijn er een stuk of 12 met eckte puntmutsen nog! Dat zie je bijna niet meer. Ze hebben er ook een fitnesszaaltje, maar dat is zo goed gecamoufleerd dat het niet te zien is op de foto. Misschien maar beter ook.
Als je héél goed kijkt zie je de voetstapjes.
Wat is dat blauwe, is dat nou een zwembad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik denk een smurf.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is dat blauwe, is dat nou een zwembad?
Zwembad? Een puntmuts.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is dat blauwe, is dat nou een zwembad?
In het zwembad? Van die kabouters? Die nu boos zijn? En in opstand komen? Met hooivorken? En brandende fakkels?quote:
Dat is een goeie taak voor De Deesquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:59 schreef pullup het volgende:
Wie gaat er de klos zijn uiteindelijk door die bagger te moeten organiseren?
Ow, het zijn natuurlijk boerenkabouters ja. Damn!quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
In het zwembad? Van die kabouters? Die nu boos zijn? En in opstand komen? Met hooivorken? En brandende fakkels?
Niet verder vertellen hoor. Het is 't geheime bospad bij mijn ouders, waar iedere donderdagnacht kabouters werkoverleg hebben. Het zijn er een stuk of 12 met eckte puntmutsen nog! Dat zie je bijna niet meer. Ze hebben er ook een fitnesszaaltje, maar dat is zo goed gecamoufleerd dat het niet te zien is op de foto. Misschien maar beter ook.
Wel leuk voor PrishaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
ik zie niks........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
oh het is serieus?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja, dan kijk je niet goed genoeg.
Jawel, zo daar onder die bos hout piept wat uit en de voetstapjes natuurlijk..en achter die boom zie je nog een stukje van een jasje.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jawel, zo daar onder die bos hout piept wat uit en de voetstapjes natuurlijk..en achter die boom zie je nog een stukje van een jasje.
Dat is nog erger!quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet kwaad, maar enorm teleurgesteld.
Ja precies! Het is bij die enorme bos hout voor dat deurtje.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jawel, zo daar onder die bos hout piept wat uit en de voetstapjes natuurlijk..en achter die boom zie je nog een stukje van een jasje.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat over bagger en jij denkt aan mij?!
Mooiquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Goehooooooooooooooeeeeeeeed...............
Ja je zou maar zó'n bos hout hebben!quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies! Het is bij die enorme bos hout voor dat deurtje.
Onder P zoeken. Of de R. Onder de K kan ook, of de F.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Las ooit een scriptie over kabouters, maar kan het niet meer vinden.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Onder P zoeken. Of de R. Onder de K kan ook, of de F.
Of op kleur, dan wrs rode sectie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Weet je de conclusie nog?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jammer, niet meer te vinden en het was echt hilarisch.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Voxs, kijk mij eens creatief doen met stukjes leer dan.Wat een leuke kat! Echt zelf gemaakt? En zo ja: hoe kom je op het ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geschilderd vandaag, langzame vorderingen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Voxs, kijk mij eens creatief doen met stukjes leer dan.Ben jij zo'n Crea Bea?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk
![]()
Maken er wel een zootje van, die k.kaboutersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was het deze:quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jammer, niet meer te vinden en het was echt hilarisch.
Rien Poortvliet?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Las ooit een scriptie over kabouters, maar kan het niet meer vinden.
misschien raar......... maar ik heb daar nooit aan gevonden die kutkabouters van Rien Poortvlietquote:
Als klein cafcaatje vond ik dat vroeger best leukquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:45 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien raar......... maar ik heb daar nooit aan gevonden die kutkabouters van Rien Poortvliet
Klein Fannetje vond er geen ruk aanquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Als klein cafcaatje vond ik dat vroeger best leuk
Ja, van leder afval stukjes. Zag ooit een tekening ervan en maakte het in leer na.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Weet je de conclusie nog?
[..]
Wat een leuke kat! Echt zelf gemaakt? En zo ja: hoe kom je op het idee
Ik heb geschilderd vandaag, langzame vorderingen.
Dat is mijn schuld. Alles wat niet 1,2,3 in de fik kan, flikker ik daar neer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Maken er wel een zootje van, die k.kabouters
Hm, de naam herken ik niet, maar het zal wel, want hoeveel van die dingen kunnen er nu helemaal in omloop zijn.quote:
Heel leuk gedaan!quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, van leder afval stukjes. Zag ooit een tekening ervan en maakte het in leer na.
Oh, het schilderen lukt alweer.Dan ga je gelukkig weer de goede kant op. Waar ben je nu mee bezig, weer een portret?
Heb hier een soort van Dalton familie op de hoek wonen. Niet dat ze crimineel zijn, maar ze lijken er wel wat op.quote:
van groot naar klein?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb hier een soort van Dalton familie op de hoek wonen. Niet dat ze crimineel zijn, maar ze lijken er wel wat op.
Er waren ook boeken over paarden of boeren,die waren echt wel heel mooi.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:53 schreef Voxs het volgende:
Ik vond ze ook stom, maar vond de tekeningen wel mooi. Vooral de aquarellen van de bossen. Dus keek dat boek vooral in voor dat.
Goed tekenaar was hetquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er waren ook boeken over paarden of boeren,die waren echt wel heel mooi.
Dank je.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel leuk gedaan!
Ja..het gaat weer,. Meerdere. 5 tegelijk
"Te hooi en te gras"quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er waren ook boeken over paarden of boeren,die waren echt wel heel mooi.
haha, eerst maar eens afmaken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je.5 tegelijk! Oh ja, je had opdrachten.
Voxs Gallery.
Ja, waarom slaan mensen informatie op waar je in principe toch geen drol aan hebt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:57 schreef cafca het volgende:
[..]
"Te hooi en te gras"
waarom weet ik dit in godsnaam?
5 tegelijk?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja..het gaat weer,. Meerdere. 5 tegelijk
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:57 schreef cafca het volgende:
[..]
"Te hooi en te gras"
waarom weet ik dit in godsnaam?
Oh, dat zeker. Vooral de oudere boeken.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Vooral de oudere boeken.
Maar sommige films zijn ook wel grappig.
Ik heb deze nog in de bioscoop gezien, met mijn mamma
Ik wist niet eens dat die films bestonden ... net achtergekomen via You Toep enquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Vooral de oudere boeken.
Maar sommige films zijn ook wel grappig.
Ik heb deze nog in de bioscoop gezien, met mijn mamma
quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:FreshFruit72, hier de schuldige van het in een roes moeten mixen gisterenavond. Dat werkte nog uit de kunst, dus in de koelkast bewaren gaat sowieso een paar jaar goed.Dat ziet er wel interessant uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Gevaarlijke stunt in auto kost 18-jarige jongen het leven.
Jongen (18) steekt hoofd uit autoraam en overlijdt na klap tegen paal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tering, wie doet nou ook zoiets...
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Treinbaanhuisje.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kan je er beter een hennepkwekerij in doen, da's lucratiever.quote:
We zitten vandaag samen op de bank.quote:
Hoorde in de wandelgangen dat het vandaag gesloten is in verband met renovatie van de bank. Er hebben er een paar op staan springen toen Sas buiten naar rode hont zocht. Maar gelukkig is de stof op zich nog intact.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
We zitten vandaag samen op de bank.
Die komt op de eerste verdieping.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je er beter een hennepkwekerij in doen, da's lucratiever.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
We zitten vandaag samen op de bank.
Keldertje graven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die komt op de eerste verdieping.
Samen met De Dees.quote:
Ik moet idd die Poolse vrouwen ook nog ergens kwijt.quote:
Laat mij maar een stucadoor regelen dan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet idd die Poolse vrouwen ook nog ergens kwijt.
Das een ander lijstjequote:Op woensdag 22 mei 2019 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum 40+ - the Reboot! van 20-05-2019 t/m 22-05-2019
01 238 FreshFruit72
02 211 chufi
03 182 Lucky2Bastard
04 175 Amphorapotje
05 139 Superbadeendje
06 109 Mo_Muffin
07 097 Soury
08 091 Deisyy
09 088 tonja
10 070 D.
11 063 mario390
12 061 haags_kwartiertje
13 060 Ghostbuster
14 058 cafca
15 056 Disana
16 051 Scrutinizer
17 046 sacha
18 045 pullup
18 045 FANN
20 034 Mrsloveable
21 028 MadMaster
22 021 sly-nl
23 020 Lyza666
24 018 Lyzio_NL
25 016 Recce
26 015 Five4Nine
27 012 Voxs
27 012 Charmian
29 010 BoonDockSaint
30 009 livelink
31 008 murp
32 003 Gooddeal
32 003 Bosbeetle
34 002 marc0871
34 002 Soulraven
34 002 jekomterwelhinter
34 002 sararaats
34 002 Bonken
39 001 nanuk
39 001 CountingCrow
39 001 Karstman
39 001 n00biedoobiedoo
39 001 Treehut362
'Top 100 van forum 40+ - the Reboot! van / 20-05-2019 t/m 22-05-2019'quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van vandaagdus kan nog veranderen
quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Laat mij maar een stucadoor regelen dan.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Laat mij maar een stucadoor regelen dan.
Mag jij dat wel van de Dees?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum 40+ - the Reboot! van 22-05-2019
01 66 Lucky2Bastard
02 49 chufi
03 45 Amphorapotje
04 40 tonja
05 35 FANN
06 33 D.
07 28 Mo_Muffin
08 19 haags_kwartiertje
09 18 Lyzio_NL
10 15 FreshFruit72
11 14 cafca
11 14 Deisyy
13 13 pullup
14 10 Voxs
15 07 Ghostbuster
16 05 Superbadeendje
17 04 Disana
18 02 MadMaster
19 01 Treehut362
19 01 Mrsloveable
Misschien later, ben aan het koken. Risotto!quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:59 schreef FANN het volgende:
[..]
5 tegelijk?da's wel erg veel... maar het zullen weer kunstwerken worden, kan je al
wat laten zien? of is dat niet de bedoeling?
Dat heeft wel aandacht nodig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien later, ben aan het koken. Risotto!
Af en toe roeren..beetje pappen en nat houdenquote:
Ah, ik kan vast gaan fietsen, denk ik?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Af en toe roeren..beetje pappen en nat houden
Ik vind er geen bal aan Risotto. Liever rijst maar het gaat erom wat er bij gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien later, ben aan het koken. Risotto!
Dees kan dan stats over de stats geven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:02 schreef chufi het volgende:
Gaan we allemaal rijtjes posten .... hebben we de stats curva niet meer nodig
Postaantallen per jaar en posities in jaarlijst voor Deisyyquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dees kan dan stats over de stats geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:02 schreef chufi het volgende:
Gaan we allemaal rijtjes posten .... hebben we de stats curva niet meer nodig
quote:
quote:
Wel verdrietigquote:
dat is kuttiger, zeg maarquote:
Ik zag je post van gister. Prima hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij hield niet van zwaaien, zure zult.
Nee, je bent doorgaans lekker vrolijk en vriendelijk.quote:
Moet ik dan vrolijk en huppelend door de sc gaan. Zou wat saai worden denk ik maar daar zorg jij voor ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, je bent doorgaans lekker vrolijk en vriendelijk.Maar chufi kent je, dus is het geen probleem.
Blijf vooral jezelfquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ik dan vrolijk en huppelend door de sc gaan. Zou wat saai worden denk ik maar daar zorg jij voor ?
Zet je bed eens tegen de andere muur.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ik dan vrolijk en huppelend door de sc gaan. Zou wat saai worden denk ik maar daar zorg jij voor ?
Ik ben de vrouwelijke MO maar maar mij haar is langerquote:
Dat klopt, maar het scheelt momenteel niet zo heel veel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben de vrouwelijke MO maar maar mij haar is langer
en zonder youtube-diarreequote:Op woensdag 22 mei 2019 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben de vrouwelijke MO maar maar mij haar is langer
Dat is zekerquote:
Daar heeft ze een broertje aan doot.quote:
Dat heet groeien, doet mijn haar ookquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Mijn haar word ook langer, maar volgende week gaat er weer wat van af
Nee hoor, je moet helemaal niets.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat niet moet doen btw maar googel is er beter in dan ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet helemaal niets.
Morgen trouwens niet vergeten om azijn mee te nemen, want dat werkt goed tegen onkruid.
Lekker pittig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Mijn haar word ook langer, maar volgende week gaat er weer wat van af
Het werkt wel, maar dan moet de wind even gaan liggen. Dat komt de laatste tijd uit alle richtingen en dan zit je zelf onder.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat niet moet doen btw maar googel is er beter in dan ik
Opskeertje.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook niet een mooi kleurtje erin? Paarse lok?
Nee geen paarse lok, misschien wel weer highlightsquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook niet een mooi kleurtje erin? Paarse lok?
Dat mag nog wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee geen paarse lok, misschien wel weer highlights
We proberen hier te voorkomen dat vrouwen opeens gaan roepen dat ze "een lekker gekke meid" zijn en dan vervolgens thuiskomen met rood haar en stekeltjes.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:33 schreef Recce het volgende:
[..]
We proberen hier te voorkomen dat vrouwen opeens gaan roepen dat ze "een lekker gekke meid" zijn en dan vervolgens thuiskomen met rood haar en stekeltjes.
Eigenlijk wel ja, vooral bij mannen..vrouwen halen de meeste haar wegquote:
Nou dat zal bij mij nooit gebeurenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:33 schreef Recce het volgende:
[..]
We proberen hier te voorkomen dat vrouwen opeens gaan roepen dat ze "een lekker gekke meid" zijn en dan vervolgens thuiskomen met rood haar en stekeltjes.
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, vooral bij mannen..vrouwen halen de meeste haar weg
ja, hoezo mogen we geen lekkere gekke meiden zijn?quote:
Wat bedoelde jij dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:36 schreef D. het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar je hebt gelijk
Dat klinkt wel lekker zegquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef Voxs het volgende:
@:soury De risotto dit keer met courgette, prei, kip, uit, knoflook, Parmezaanse kaas ( beetje), citroen.
Dat de verminderende groei op de hoofdhuid vaak wel gevoelig ligtquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat bedoelde jij dan?![]()
Heb altijd gelijk
Nou, als het maar zonder stekeltjes is, rode pluk, kek brilmontuur en grote sieraden, hoogwaterbroek, sjaaltjes,...quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, hoezo mogen we geen lekkere gekke meiden zijn?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat de verminderende groei op de hoofdhuid vaak wel gevoelig ligt
Zeker! risotto klaargemaakt met groentebouillon.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat klinkt een stuk smakelijker dan een kant en klaar maaltijd, Voxs.
lolquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef Voxs het volgende:
@:soury De risotto dit keer met courgette, prei, kip, uit, knoflook, Parmezaanse kaas ( beetje), citroen.
Oh dat ja, nja bij mannen is dat ook weer anders als bij vrouwen..quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd fijn als een zelf gemaakte maaltijd goed smaaktquote:
En je hebt het al in je bevallige mikje geschoven ook. At smakelijk!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zeker! risotto klaargemaakt met groentebouillon.
jaquote:
Geen last van.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Zeker. Ook als een ander kookt en het smaakt goedquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Altijd fijn als een zelf gemaakte maaltijd goed smaakt
quote:
Het was mooi geweest als je had geschreven '... maakt wel gevoelig' Tweeërlei uitleg mogelijkquote:
De vrouwen die ik tref en die van mijn lftd zijn hebben voor 90% korter haar dan ik, en dan ben ik nog voorzichtig...quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat ja, nja bij mannen is dat ook weer anders als bij vrouwen..
Bevallig mikjequote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En je hebt het al in je bevallige mikje geschoven ook. At smakelijk!
Ja je ziet veel vrouwen met korte kapsels, maar bij sommige staat het welquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vrouwen die ik tref en die van mijn lftd zijn hebben voor 90% korter haar dan ik, en dan ben ik nog voorzichtig...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |