Ik zag je post van gister. Prima hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij hield niet van zwaaien, zure zult.
Nee, je bent doorgaans lekker vrolijk en vriendelijk.quote:
Moet ik dan vrolijk en huppelend door de sc gaan. Zou wat saai worden denk ik maar daar zorg jij voor ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, je bent doorgaans lekker vrolijk en vriendelijk.Maar chufi kent je, dus is het geen probleem.
Blijf vooral jezelfquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ik dan vrolijk en huppelend door de sc gaan. Zou wat saai worden denk ik maar daar zorg jij voor ?
Zet je bed eens tegen de andere muur.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ik dan vrolijk en huppelend door de sc gaan. Zou wat saai worden denk ik maar daar zorg jij voor ?
Ik ben de vrouwelijke MO maar maar mij haar is langerquote:
Dat klopt, maar het scheelt momenteel niet zo heel veel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben de vrouwelijke MO maar maar mij haar is langer
en zonder youtube-diarreequote:Op woensdag 22 mei 2019 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben de vrouwelijke MO maar maar mij haar is langer
Dat is zekerquote:
Daar heeft ze een broertje aan doot.quote:
Dat heet groeien, doet mijn haar ookquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Mijn haar word ook langer, maar volgende week gaat er weer wat van af
Nee hoor, je moet helemaal niets.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat niet moet doen btw maar googel is er beter in dan ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet helemaal niets.
Morgen trouwens niet vergeten om azijn mee te nemen, want dat werkt goed tegen onkruid.
Lekker pittig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Mijn haar word ook langer, maar volgende week gaat er weer wat van af
Het werkt wel, maar dan moet de wind even gaan liggen. Dat komt de laatste tijd uit alle richtingen en dan zit je zelf onder.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat niet moet doen btw maar googel is er beter in dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |