Rien Poortvliet?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Las ooit een scriptie over kabouters, maar kan het niet meer vinden.
misschien raar......... maar ik heb daar nooit aan gevonden die kutkabouters van Rien Poortvlietquote:
Als klein cafcaatje vond ik dat vroeger best leukquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:45 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien raar......... maar ik heb daar nooit aan gevonden die kutkabouters van Rien Poortvliet
Klein Fannetje vond er geen ruk aanquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Als klein cafcaatje vond ik dat vroeger best leuk
Ja, van leder afval stukjes. Zag ooit een tekening ervan en maakte het in leer na.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Weet je de conclusie nog?
[..]
Wat een leuke kat! Echt zelf gemaakt? En zo ja: hoe kom je op het idee
Ik heb geschilderd vandaag, langzame vorderingen.
Dat is mijn schuld. Alles wat niet 1,2,3 in de fik kan, flikker ik daar neer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Maken er wel een zootje van, die k.kabouters
Hm, de naam herken ik niet, maar het zal wel, want hoeveel van die dingen kunnen er nu helemaal in omloop zijn.quote:
Heel leuk gedaan!quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, van leder afval stukjes. Zag ooit een tekening ervan en maakte het in leer na.
Oh, het schilderen lukt alweer.Dan ga je gelukkig weer de goede kant op. Waar ben je nu mee bezig, weer een portret?
Heb hier een soort van Dalton familie op de hoek wonen. Niet dat ze crimineel zijn, maar ze lijken er wel wat op.quote:
van groot naar klein?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb hier een soort van Dalton familie op de hoek wonen. Niet dat ze crimineel zijn, maar ze lijken er wel wat op.
Er waren ook boeken over paarden of boeren,die waren echt wel heel mooi.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:53 schreef Voxs het volgende:
Ik vond ze ook stom, maar vond de tekeningen wel mooi. Vooral de aquarellen van de bossen. Dus keek dat boek vooral in voor dat.
Goed tekenaar was hetquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er waren ook boeken over paarden of boeren,die waren echt wel heel mooi.
Dank je.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel leuk gedaan!
Ja..het gaat weer,. Meerdere. 5 tegelijk
"Te hooi en te gras"quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er waren ook boeken over paarden of boeren,die waren echt wel heel mooi.
haha, eerst maar eens afmaken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je.5 tegelijk! Oh ja, je had opdrachten.
Voxs Gallery.
Ja, waarom slaan mensen informatie op waar je in principe toch geen drol aan hebt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:57 schreef cafca het volgende:
[..]
"Te hooi en te gras"
waarom weet ik dit in godsnaam?
5 tegelijk?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja..het gaat weer,. Meerdere. 5 tegelijk
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:57 schreef cafca het volgende:
[..]
"Te hooi en te gras"
waarom weet ik dit in godsnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|