SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niet verder vertellen hoor. Het is 't geheime bospad bij mijn ouders, waar iedere donderdagnacht kabouters werkoverleg hebben. Het zijn er een stuk of 12 met eckte puntmutsen nog! Dat zie je bijna niet meer. Ze hebben er ook een fitnesszaaltje, maar dat is zo goed gecamoufleerd dat het niet te zien is op de foto. Misschien maar beter ook.
Als je héél goed kijkt zie je de voetstapjes.
Wat is dat blauwe, is dat nou een zwembad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik denk een smurf.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is dat blauwe, is dat nou een zwembad?
Zwembad? Een puntmuts.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is dat blauwe, is dat nou een zwembad?
In het zwembad? Van die kabouters? Die nu boos zijn? En in opstand komen? Met hooivorken? En brandende fakkels?quote:
Dat is een goeie taak voor De Deesquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:59 schreef pullup het volgende:
Wie gaat er de klos zijn uiteindelijk door die bagger te moeten organiseren?
Ow, het zijn natuurlijk boerenkabouters ja. Damn!quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
In het zwembad? Van die kabouters? Die nu boos zijn? En in opstand komen? Met hooivorken? En brandende fakkels?
Niet verder vertellen hoor. Het is 't geheime bospad bij mijn ouders, waar iedere donderdagnacht kabouters werkoverleg hebben. Het zijn er een stuk of 12 met eckte puntmutsen nog! Dat zie je bijna niet meer. Ze hebben er ook een fitnesszaaltje, maar dat is zo goed gecamoufleerd dat het niet te zien is op de foto. Misschien maar beter ook.
Wel leuk voor PrishaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
ik zie niks........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
oh het is serieus?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja, dan kijk je niet goed genoeg.
Jawel, zo daar onder die bos hout piept wat uit en de voetstapjes natuurlijk..en achter die boom zie je nog een stukje van een jasje.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jawel, zo daar onder die bos hout piept wat uit en de voetstapjes natuurlijk..en achter die boom zie je nog een stukje van een jasje.
Dat is nog erger!quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet kwaad, maar enorm teleurgesteld.
Ja precies! Het is bij die enorme bos hout voor dat deurtje.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jawel, zo daar onder die bos hout piept wat uit en de voetstapjes natuurlijk..en achter die boom zie je nog een stukje van een jasje.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat over bagger en jij denkt aan mij?!
Mooiquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Goehooooooooooooooeeeeeeeed...............
Ja je zou maar zó'n bos hout hebben!quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies! Het is bij die enorme bos hout voor dat deurtje.
Onder P zoeken. Of de R. Onder de K kan ook, of de F.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Las ooit een scriptie over kabouters, maar kan het niet meer vinden.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Onder P zoeken. Of de R. Onder de K kan ook, of de F.
Of op kleur, dan wrs rode sectie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Weet je de conclusie nog?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jammer, niet meer te vinden en het was echt hilarisch.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Voxs, kijk mij eens creatief doen met stukjes leer dan.Wat een leuke kat! Echt zelf gemaakt? En zo ja: hoe kom je op het ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geschilderd vandaag, langzame vorderingen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Voxs, kijk mij eens creatief doen met stukjes leer dan.Ben jij zo'n Crea Bea?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk
![]()
Maken er wel een zootje van, die k.kaboutersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was het deze:quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jammer, niet meer te vinden en het was echt hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |