Opskeertje.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook niet een mooi kleurtje erin? Paarse lok?
Nee geen paarse lok, misschien wel weer highlightsquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook niet een mooi kleurtje erin? Paarse lok?
Dat mag nog wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee geen paarse lok, misschien wel weer highlights
We proberen hier te voorkomen dat vrouwen opeens gaan roepen dat ze "een lekker gekke meid" zijn en dan vervolgens thuiskomen met rood haar en stekeltjes.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:33 schreef Recce het volgende:
[..]
We proberen hier te voorkomen dat vrouwen opeens gaan roepen dat ze "een lekker gekke meid" zijn en dan vervolgens thuiskomen met rood haar en stekeltjes.
Eigenlijk wel ja, vooral bij mannen..vrouwen halen de meeste haar wegquote:
Nou dat zal bij mij nooit gebeurenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:33 schreef Recce het volgende:
[..]
We proberen hier te voorkomen dat vrouwen opeens gaan roepen dat ze "een lekker gekke meid" zijn en dan vervolgens thuiskomen met rood haar en stekeltjes.
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, vooral bij mannen..vrouwen halen de meeste haar weg
ja, hoezo mogen we geen lekkere gekke meiden zijn?quote:
Wat bedoelde jij dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:36 schreef D. het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar je hebt gelijk
Dat klinkt wel lekker zegquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef Voxs het volgende:
@:soury De risotto dit keer met courgette, prei, kip, uit, knoflook, Parmezaanse kaas ( beetje), citroen.
Dat de verminderende groei op de hoofdhuid vaak wel gevoelig ligtquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat bedoelde jij dan?![]()
Heb altijd gelijk
Nou, als het maar zonder stekeltjes is, rode pluk, kek brilmontuur en grote sieraden, hoogwaterbroek, sjaaltjes,...quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, hoezo mogen we geen lekkere gekke meiden zijn?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat de verminderende groei op de hoofdhuid vaak wel gevoelig ligt
Zeker! risotto klaargemaakt met groentebouillon.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat klinkt een stuk smakelijker dan een kant en klaar maaltijd, Voxs.
lolquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef Voxs het volgende:
@:soury De risotto dit keer met courgette, prei, kip, uit, knoflook, Parmezaanse kaas ( beetje), citroen.
Oh dat ja, nja bij mannen is dat ook weer anders als bij vrouwen..quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd fijn als een zelf gemaakte maaltijd goed smaaktquote:
En je hebt het al in je bevallige mikje geschoven ook. At smakelijk!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zeker! risotto klaargemaakt met groentebouillon.
jaquote:
Geen last van.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Zeker. Ook als een ander kookt en het smaakt goedquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Altijd fijn als een zelf gemaakte maaltijd goed smaakt
quote:
Het was mooi geweest als je had geschreven '... maakt wel gevoelig' Tweeërlei uitleg mogelijkquote:
De vrouwen die ik tref en die van mijn lftd zijn hebben voor 90% korter haar dan ik, en dan ben ik nog voorzichtig...quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat ja, nja bij mannen is dat ook weer anders als bij vrouwen..
Bevallig mikjequote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En je hebt het al in je bevallige mikje geschoven ook. At smakelijk!
Ja je ziet veel vrouwen met korte kapsels, maar bij sommige staat het welquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vrouwen die ik tref en die van mijn lftd zijn hebben voor 90% korter haar dan ik, en dan ben ik nog voorzichtig...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |