Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoe
Seizoen19: CinderelladreamerSPOILER: Rijm winnaar April (Cinderelladreamer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
ditquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voor niks komt de zon op![]()
Maar snap wel wat je bedoeld (denk ik). Was eerst ook echt wel stuk goedkoper om te studeren en zou dat ook graag weer terug zien zodat het toegankelijk blijft voor iedereen.
Begin oud te wordenquote:
Ja minder en minder. Al zijn er wel steeds meer partijen die daar wat aan willen doen.quote:
Jij was degene die eerst op een post van slak zei 'tr gezet' en daarna op een post van sos zei 'ik heb nu echt TR gezet'.. en ook daarna bleef je zieken en uitlokken, vind je het gek dat je daar dan een reactie op krijgt? En ik ben tenminste wel gewoon zo eerlijk om te zeggen dat ik een tr gezet had, als ik dat niet gezegd had, had jij nooit geweten dat ik dat gedaan had..quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar je doet TR dat, dat kan niet!
Dat ookquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Duurde wel lang ja.
Of zit je weer in Rusland.
Niet de VVDquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja minder en minder. Al zijn er wel steeds meer partijen die daar wat aan willen doen.
Rendementsdenkenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja minder en minder. Al zijn er wel steeds meer partijen die daar wat aan willen doen.
Ja maar hij beledigde mijn geloof constant, dat kan gewoon niet. Beetje respect mag wel. En dan zeg ik iets hypothetisch terug en gaat het te ver. Zo werkt het niet he.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij was degene die eerst op een post van slak zei 'tr gezet' en daarna op een post van sos zei 'ik heb nu echt TR gezet'.. en ook daarna bleef je zieken en uitlokken, vind je het gek dat je daar dan een reactie op krijgt? En ik ben tenminste wel gewoon zo eerlijk om te zeggen dat ik een tr gezet had, als ik dat niet gezegd had, had jij nooit geweten dat ik dat gedaan had..
Ik begrijp ff niet wat je bedoeldquote:
Gelukkig niet, als studeren voor iedereen was zouden we een tekort aan bouwvakkers, vuilnismannen, etc. krijgen..quote:
het alleen maar denken in het zo snel mogelijk laten afstuderen en het behalen van zoveel mogelijk financieel voordeel van universiteitenquote:
Dat tekort is er al...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gelukkig niet, als studeren voor iedereen was zouden we een tekort aan bouwvakkers, vuilnismannen, etc. krijgen..
Nou, jou een beetje kennende is 'iets hypothetisch terug zeggen' eerder 'vol scheld kanon eroverheen'quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar hij beledigde mijn geloof constant, dat kan gewoon niet. Beetje respect mag wel. En dan zeg ik iets hypothetisch terug en gaat het te ver. Zo werkt het niet he.
Nee het viel echt mee deze keer, het was grof, maar zat niet te schelden ofzoquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, jou een beetje kennende is 'iets hypothetisch terug zeggen' eerder 'vol scheld kanon eroverheen'
Ouders willen hun kinderen het liefst op Havo of hoger...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen tegenwoordig verplicht wordt te studeren. Het is bijna geen keus meer.
Ja mijn ouders hadden mij ook bijna op het gymnasium gekregen met constant gezeik lol, werd vwoquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ouders willen hun kinderen het liefst op Havo of hoger...
ken maar weinig ouders die dromen van hun kind als vuilnisman.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ouders willen hun kinderen het liefst op Havo of hoger...
Wil je ontkennen dat er grootschalig seksueel kindermisbruik binnen de Katholieke-Kerk heeft plaatsgevonden?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar hij beledigde mijn geloof constant, dat kan gewoon niet. Beetje respect mag wel. En dan zeg ik iets hypothetisch terug en gaat het te ver. Zo werkt het niet he.
Ah zo, ja dat systeem klopt ook niet. Over de jaren genoeg voorbeelden van gezien.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het alleen maar denken in het zo snel mogelijk laten afstuderen en het behalen van zoveel mogelijk financieel voordeel van universiteiten
Er zijn fouten gemaakt. Maar het Christendom is zwaar tegen pedofilie en de paus een pedo noemen is gewoon respectloos. Dan zeg ik wel iets terug.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wil je ontkennen dat er grootschalig seksueel kindermisbruik binnen de Katholieke-Kerk heeft plaatsgevonden?
Dat is weer een andere uiterste, beetje overdreven.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ken maar weinig ouders die dromen van hun kind als vuilnisman.
maar werken met de handen wordt ook aan alle kanten gedemotiveerd.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is weer een andere uiterste, beetje overdreven.
Maar er is straks wel een tekort aan 'lager'opgeleiden.
eensquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is weer een andere uiterste, beetje overdreven.
Maar er is straks wel een tekort aan 'lager'opgeleiden.
Omdat er hooligans zijn, wil toch ook niet zeggen dat iedere voetbalfan een potentiële crimineel is?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wil je ontkennen dat er grootschalig seksueel kindermisbruik binnen de Katholieke-Kerk heeft plaatsgevonden?
Er zijn fouten gemaakt? Serieus?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er zijn fouten gemaakt. Maar het Christendom is zwaar tegen pedofilie en de paus een pedo noemen is gewoon respectloos. Dan zeg ik wel iets terug.
"Oeps, foutje! Ik wist dat er iets niet goed was toen ik dat 6 jarig jochie in zijn reet nam'quote:
Dat hele christendom is gewoon lachwekkend toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er zijn fouten gemaakt. Maar het Christendom is zwaar tegen pedofilie en de paus een pedo noemen is gewoon respectloos. Dan zeg ik wel iets terug.
Ik wil hoor. In Eindje sta ik bij de harde kern bekend als 'de Zwarte Panter' en ben ik gevreesd en gerespecteerd!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat er hooligans zijn, wil toch ook niet zeggen dat iedere voetbalfan een potentiële crimineel is?
Wat wil je dat ik zeg? Dat elke Christen een pedofiel is? Er zitten een paar mensen bij die enorm misbruik hebben gemaakt van de situatie, dat zijn fouten, foute mensen, meer kan ik er niet van maken.quote:
er is een ander bepaald geloof waar je legaal met minderjarigen mag trouwenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat hele christendom is gewoon lachwekkend toch?
En alle andere geloven.
Religie heeft wel een functie, maar alle grote geloven hebben het door jarenlange macht veel te ver doorgetrokken en is veel te corrupt geworden.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat hele christendom is gewoon lachwekkend toch?
En alle andere geloven.
Klopt idd.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik zeg? Dat elke Christen een pedofiel is? Er zitten een paar mensen bij die enorm misbruik hebben gemaakt van de situatie, dat zijn fouten, foute mensen, meer kan ik er niet van maken.
Ja maar is onzin uiteindelijk toch, dus omdat ik goed probeer te leven en mensen die minder hebben wil helpen, goed wil zijn voor dieren ben ik een pedofiel ofzo? Onzin is datquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt idd.
Heeft niks met geloof te maken.
Religie is gewoon een afspiegeling van de mens met al zijn goede en foute dingen. Meer is het niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Religie heeft wel een functie, maar alle grote geloven hebben het door jarenlange macht veel te ver doorgetrokken en is veel te corrupt geworden.
Die staan mijlenver van het originele idee van wat de religie je kan brengen af.
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg alleen dat je het grapje dat hij maakt binnen een bepaalde context moet zien en sowieso niet al te serieus moet nemen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik zeg? Dat elke Christen een pedofiel is? Er zitten een paar mensen bij die enorm misbruik hebben gemaakt van de situatie, dat zijn fouten, foute mensen, meer kan ik er niet van maken.
Dus je probeert nu zijn gedrag goed te praten ook? Als hij een hele godsdienst uitmaakt voor pedofielen mag ik wat terug zeggen. Maar zal wel snuiflogica zijn ofzo, anders weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg alleen dat je het grapje dat hij maakt binnen een bepaalde context moet zien en sowieso niet al te serieus moet nemen.
Nogmaals, louter inferieure geesten/culturen zijn te beledigen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Religie is gewoon een afspiegeling van de mens met al zijn goede en foute dingen. Meer is het niet.
Hema onze toch redelijk beschaafde jongen. Die wil laten voorkomen dat het een tokkie uit een probleemwijk is en "ja toch denkt dat het vanavond uit de hand gaat lopen" . En daarbij gaat stelen en zuipen in het weekend. Luistert graag naar muziek en hangt de taalnazi uit. En viel daardoor ook door de mand bij zijn kloon. Hij zou graag een HP'tje opnemen als cameraman, legt hopen vanaf de balustrade en klapt regelmatig wat drank weg.quote:
Nee maar je kan ook niet een heel geloof neersabelen omdat een aantal mensen de fout in zijn gegaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is maar net wat je er zelf mee doet. Maar ik ga niet mensen die er het beste van proberen te maken veroordelen omdat wat andere debielen zich niet konden gedragen.
Iedereen in Brabant is toch een crimineel?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil hoor. In Eindje sta ik bij de harde kern bekend als 'de Zwarte Panter' en ben ik gevreesd en gerespecteerd!
Tsjaa Brabantquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedereen in Brabant is toch een crimineel?
Lol dat is eigenlijk wat ik wou zeggenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee maar je kan ook niet een heel geloof neersabelen omdat een aantal mensen de fout in zijn gegaan.
haha moest lachenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hema onze toch redelijk beschaafde jongen. Die wil laten voorkomen dat het een tokkie uit een probleemwijk is en "ja toch denkt dat het vanavond uit de hand gaat lopen" . En daarbij gaat stelen en zuipen in het weekend. Luistert graag naar muziek en hangt de taalnazi uit. En viel daardoor ook door de mand bij zijn kloon. Hij zou graag een HP'tje opnemen als cameraman, legt hopen vanaf de balustrade en klapt regelmatig wat drank weg.![]()
Dat duurde even maar moest wat doen tussendoor. @:hemarookworst
Jij weetquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedereen in Brabant is toch een crimineel?
We zijn het eensquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lol dat is eigenlijk wat ik wou zeggenzal het wel slecht verwoord hebben.
Dat mag in Nederland ook zonder geloof hoor. Heb je wel toestemming nodig van je ouders of de overheid, maar als 14-jarige zwanger worden wil wel helpen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is een ander bepaald geloof waar je legaal met minderjarigen mag trouwen
Puntjes?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn nest in. Over iets meer dan 4,5 uur gaat mijn wekker weer af.
Veel plezier met de puntjes!
Ja, die dingen die in een ver verleden nog wel eens gescoord konden worden hier!quote:
Ow, dat bedoel jequote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, die dingen die in een ver verleden nog wel eens gescoord konden worden hier!
Prachtige stadquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-05-2019 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. wadslak / 1579 / 10381
2. Limoentjuh / 1556 / 3546
3. dud0r / 1079 / 3329
4. aloa / 722 / 5313
5. devzero / 614 / 1602
6. Hdero / 605 / 1267
7. eNGine10 / 553 / 3382
8. Already_in_use / 517 / 4576
9. SoS87 / 457 / 1974
10. Dr.Mikey / 399 / 1481
11. R-woud93 / 311 / 2557
12. Cinderelladreamer / 295 / 1433
13. JJH / 286 / 1530
14. Grrrrrrrr / 245 / 858
15. Nattekat / 233 / 1249
16. hemarookworst / 232 / 1214
17. OmgevallenFlat2 / 228 / 2566
18. scrupuleus / 194 / 236
19. madam-april / 152 / 1021
20. moemoe / 147 / 380Dank je monitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is... klopt het ook?
hema zit nu te acclimatiseren in zijn luie stoel met een grote sigaar en een badjas van alpaca wolquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is... klopt het ook?
Dat is een prima toevoeging nog.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
hema zit nu te acclimatiseren in zijn luie stoel met een grote sigaar en een badjas van alpaca wol
Hema onze toch redelijk beschaafde jongen. Die wil laten voorkomen dat het een tokkie uit een probleemwijk is en "ja toch denkt dat het vanavond uit de hand gaat lopen" . En daarbij gaat stelen en zuipen in het weekend. Luistert graag naar muziek en hangt de taalnazi uit. En viel daardoor ook door de mand bij zijn kloon. Hij zou graag een HP'tje opnemen als cameraman, legt hopen vanaf de balustrade en klapt regelmatig wat drank weg.quote:
Met dank aan Devquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
hema zit nu te acclimatiseren in zijn luie stoel met een grote sigaar en een badjas van alpaca wol
Ik zeg dat je het allemaal veel te serieus neemt.. Ik raad je echt aan om https://www.geenstijl.nl/4188991/louter_inferieure_geesten_en_c/ te lezen..quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dus je probeert nu zijn gedrag goed te praten ook? Als hij een hele godsdienst uitmaakt voor pedofielen mag ik wat terug zeggen. Maar zal wel snuiflogica zijn ofzo, anders weet ik het ook niet.
Geenstijl is ook niet echt alles.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zeg dat je het allemaal veel te serieus neemt.. Ik raad je echt aan om https://www.geenstijl.nl/4188991/louter_inferieure_geesten_en_c/ te lezen..
Geen idee. Ik klik nooit op Geenstijl.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar dat artikel is gewoon 100% spot on
quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 20] Het dodetopicspel #4086 Slam!!!
Hoef je niet op GeenStijl te klikken
quote:
Omdat ik het niet interessant vind.quote:
Soms weet je dat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe kun je dat met zekerheid zeggen als je het niet gelezen hebt?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:53 schreef Already_in_use het volgende:
Aangepaste versie![]()
[..]
Hema onze toch redelijk beschaafde jongen. Die wil laten voorkomen dat het een tokkie uit een probleemwijk is en "ja toch denkt dat het vanavond uit de hand gaat lopen" . En daarbij gaat stelen en zuipen in het weekend. Luistert graag naar muziek en hangt de taalnazi uit. En viel daardoor ook door de mand bij zijn kloon. Hij zou graag een HP'tje opnemen als cameraman, legt hopen vanaf de balustrade en klapt regelmatig wat drank weg.
[..]
Met dank aan Dev
@:hemarookworst
Niet. Maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat ik het op dit tijdstip niet meer interessant vind, anders had ik het gister wel al gelezen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe kun je dat met zekerheid zeggen als je het niet gelezen hebt?
Soms heb je aan twee regels genoeg om af te hakenquote:
Daar heb ik nu geen zin meer inquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je kunt het denken/vermoeden, je kunt het pas zeker weten als je het gelezen hebt.
Kloptquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Soms heb je aan twee regels genoeg om af te haken
Dus als ik het je ergens in de middag nog eens stuur, ga je het wel lezen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet. Maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat ik het op dit tijdstip niet meer interessant vind, anders had ik het gister wel al gelezen.
Nee net zo goed niet. Het interesseert me niet, ik kijk er snel overheen en kies om het niet te lezen. Net zo als jij ook niet alles leest wat er te lezen valt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dus als ik het je ergens in de middag nog eens stuur, ga je het wel lezen?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:25 schreef Already_in_use het volgende:
Gij gaat dat gofferedomme lezen morgen middag @:ENGine10
Mocht je na het lezen van dit gepersonaliseerde bericht een donatie willen doen kan dit uiteraard op :quote:
Prioriteiten op orde hebben tientje. Dit kan zo niet he.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kutzooi.. Had allemaal dingen gepland staan enzo, ff afbellen.
Als iemand een artikel post in een discussie lees ik dat eigenlijk altijd wel.. Vind dat ook wel een vrij essentieel onderdeel van een discussie, dat men elkaars standpunten hoort en onderbouwing te horen/lezen..quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee net zo goed niet. Het interesseert me niet, ik kijk er snel overheen en kies om het niet te lezen. Net zo als jij ook niet alles leest wat er te lezen valt.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Prioriteiten op orde hebben tientje. Dit kan zo niet he.![]()
Was een klein sneertje naar @:madam-april dit maar ik hoop dat ze daar tegen kan.
Neuken? Als hun toch aan het discussiëren zijn kunnen wij ons net zo goed ook even nuttig maken.quote:
Dit is wel een Beetje te vroeg hoor voor mijquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gezellig dat je er bent.![]()
Nachtbrakertje
Ga je dit nu ook luisteren dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als iemand een artikel post in een discussie lees ik dat eigenlijk altijd wel.. Vind dat ook wel een vrij essentieel onderdeel van een discussie, dat men elkaars standpunten hoort en onderbouwing te horen/lezen..
Vind slak dat wel goedquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Neuken? Als hun toch aan het discussiëren zijn kunnen wij ons net zo goed ook even nuttig maken.
Is dat nummer relevant voor de discussie?quote:
Living on the edgequote:Op woensdag 22 mei 2019 00:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die is er toch niet.
En voel je niks van hoor.![]()
Geklikt.quote:
Ik had verwacht dat je deze zou sturen.quote:
Jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is dat nummer relevant voor de discussie?
Niet zo rebels doen nu hè.quote:
Op welk nummer zullen we "het" doen? Suggesties?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja
Laat gaan joh, we waren amper in discussie.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet zo rebels doen nu hè.
[..]
Op welk nummer zullen we "het" doen? Suggesties?
Ben wat oude in search of sunrise aan het luisterenquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet zo rebels doen nu hè.
[..]
Op welk nummer zullen we "het" doen? Suggesties?
Haaquote:
quote:
Helpt ook niet dat ik nu weer muziek aan het luisteren ben.quote:
Ik dacht nog, wat een lekker rustig nummer. Tot ik besefte dat mijn laptop op mute stondquote:
Acclimatiseren als een ekte baas is vermoeiend hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
Zo ben mentaal echt op, zo maar gaan slapen
Ik viel bijna in slaapquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben wat oude in search of sunrise aan het luisteren
I got struck by lightning in the thunderquote:
En toen je hem van mute gehaald had? Vond je hem toen nog leuk?quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht nog, wat een lekker rustig nummer. Tot ik besefte dat mijn laptop op mute stond
Ik zet tegenwoordig altijd Nat Geo Wild documentaires op als ik wil slapen.. Of afleveringen van Bob Ross..quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Helpt ook niet dat ik nu weer muziek aan het luisteren ben.
Ik zet bijna iedere dag een cabaretvoorstelling (of iets in die richting) op als ik ga slapensommige shows denk ik al tientallen keren half slapend gehoord.
deze begint wel chillquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht nog, wat een lekker rustig nummer. Tot ik besefte dat mijn laptop op mute stond
Ja hoor. Prima te doen bij een bord pastaquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:58 schreef Already_in_use het volgende:
En toen je hem van mute gehaald had? Vond je hem toch nog leuk?
Bob Rossquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zet tegenwoordig altijd Nat Geo Wild documentaires op als ik wil slapen.. Of afleveringen van Bob Ross..
Lol. Ik moest hardop lachen. Ik zie je ook echt zitten daarquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja hoor. Prima te doen bij een bord pasta
Ik zou het bijna clichee willen noemen dat begin, heb het idee dat 50% van de hardcore tegenwoordig met een "piano" intro moet beginnenquote:
In mijn messie boxershort op de bank en de DVD alle hoogtepunten van 100 jaar Ajax in 15 minuten op de tv?quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lol. Ik moest hardop lachen. Ik zie je ook echt zitten daar
Ja precies. Bord pasta op je benen staan. Glas wijn op een bijzettafeltje erbij.quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:05 schreef devzero het volgende:
[..]
In mijn messie boxershort op de bank en de DVD alle hoogtepunten van 100 jaar Ajax in 15 minuten op de tv?
Vind het wel een leuk nummerquote:Op woensdag 22 mei 2019 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou het bijna clichee willen noemen dat begin, heb het idee dat 50% van de hardcore tegenwoordig met een "piano" intro moet beginnen
Het rustigere werk. Wel lekker chillenquote:
Ook wel lekker.quote:
quote:
slaap ze.quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Maar hij werd ook wel meer knuffelig
[ afbeelding ]
Tot morgen.
Maar maar... ik wilde wat puntjes, ik sta niet veilig op de 20e plaatsquote:Op woensdag 22 mei 2019 02:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent een beetje vroeg voor de downtime
Wow gewoon 20 punten voor moemoequote:Op woensdag 22 mei 2019 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar maar... ik wilde wat puntjes, ik sta niet veilig op de 20e plaats.
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2019 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op woensdag 22 mei 2019 02:36 schreef devzero het volgende:
Allemaal netjes op jullie beurt afwachten hoor
quote:
quote:
Ohhh die opdracht duurt nog een paar rwekenquote:Op woensdag 22 mei 2019 03:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja best goedjij nog niet heb
![]()
Je opdracht wel al af gekregen ?
Ga eens slapen jij.quote:
Even wat eten en drinken jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 03:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ga eens slapen jij.![]()
Ben je even aan het eten meis?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 22 mei 2019 03:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhh die opdracht duurt nog een paar rweken
Neee iik nog niet hehehe. Maar ik heb me voornomen niet tot 0700 door te gaan iig hehe
Tot 06:30 ja ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhh die opdracht duurt nog een paar rweken
Neee iik nog niet hehehe. Maar ik heb me voornomen niet tot 0700 door te gaan iig hehe
Moemoe bolk princess danquote:Op woensdag 22 mei 2019 03:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan daar niet aan wennen om godin genoemd te worden.
Hi Limoen!!
Limoen zei vandaag dat zij eigenlijk jij bent, KLOPT DIT?quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan daar niet aan wennen om godin genoemd te worden.
Hi Limoen!!
Maybequote:Op woensdag 22 mei 2019 03:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Limoen zei vandaag dat zij eigenlijk jij bent, KLOPT DIT?
Ik werd wakker net. Moest plassen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even wat eten en drinken ja
Moet jij niet slapen dan
Goed goed hoor. Alles gaat erg fijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou Aiu, lang niet gesproken.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik werd wakker net. Moest plassen.![]()
Dacht even een bolkje zetten.
Ik zeg er 1 ding over. Het is niet wat het lijkt te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee precies. Verder slapen is geen optie dan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat is zo vervelend om daar snachts wakker van te worden. Ik ben dan meestal te lui maar ik ga niet kunnen slapen tenzij ik even ben geweest
dit klinkt niet goedquote:Op woensdag 22 mei 2019 03:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik zeg er 1 ding over. Het is niet wat het lijkt te zijn.
Hihi het is wat he skyquote:Op woensdag 22 mei 2019 03:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dit klinkt niet goed
ze zijn er ook weer tegelijk :S
[ afbeelding ]
Met mij rustigquote:Op woensdag 22 mei 2019 03:35 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Hoi J, Nachtbraker van me.
[..]
Hey Limoen, met mij gaat het goed hoor. Met jou?
Jeetje.quote:
Maybe.quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is goed ik kom eraan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kruip maar bij me in bed, dan zal ik je troosten.
Nu moet ik alleen maar nog harder huilen...quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kruip maar bij me in bed, dan zal ik je troosten.
Tranen van geluk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nu moet ik alleen maar nog harder huilen...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nu moet ik alleen maar nog harder huilen...
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2019 03:59 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga slapie doen. Same time, same place...
![]()
Lol hey mister i dont know your namequote:Op woensdag 22 mei 2019 03:35 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Hoi J, Nachtbraker van me.
[..]
Hey Limoen, met mij gaat het goed hoor. Met jou?
Sterker nog...quote:
Nee ik ben de kat van Haagsquote:Op woensdag 22 mei 2019 04:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lol hey mister i dont know your name
[..]
Sterker nog...
Limoen is Haags.
Ja, Limoentje is een kloontje van Haags. Óf zijn vriendin. Één van de twee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 04:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lol hey mister i dont know your name
[..]
Sterker nog...
Limoen is Haags.
Huilt die ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 04:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat kuikentje huilt
WAT HEB JE ERMEE GEDAAN
Kennis laten maken met jou vrees ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 04:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat kuikentje huilt
WAT HEB JE ERMEE GEDAAN
Dat zie je toch, ze heeft haar oogjes naar beneden en daarna haar handjes voor dr ogen en die ander troost hetquote:
Is inderdaad wel redelijk duidelijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 04:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zie je toch, ze heeft haar oogjes naar beneden en daarna haar handjes voor dr ogen en die ander troost het
Haags heeft geen vriendin. Dus dan moet ze wel Haags zijn kloon zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 04:09 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ja, Limoentje is een kloontje van Haags. Óf zijn vriendin. Één van de twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |