Living on the edgequote:Op woensdag 22 mei 2019 00:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die is er toch niet.
En voel je niks van hoor.![]()
Geklikt.quote:
Ik had verwacht dat je deze zou sturen.quote:
Jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is dat nummer relevant voor de discussie?
Niet zo rebels doen nu hè.quote:
Op welk nummer zullen we "het" doen? Suggesties?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja
Laat gaan joh, we waren amper in discussie.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet zo rebels doen nu hè.
[..]
Op welk nummer zullen we "het" doen? Suggesties?
Ben wat oude in search of sunrise aan het luisterenquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet zo rebels doen nu hè.
[..]
Op welk nummer zullen we "het" doen? Suggesties?
Haaquote:
quote:
Helpt ook niet dat ik nu weer muziek aan het luisteren ben.quote:
Ik dacht nog, wat een lekker rustig nummer. Tot ik besefte dat mijn laptop op mute stondquote:
Acclimatiseren als een ekte baas is vermoeiend hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
Zo ben mentaal echt op, zo maar gaan slapen
Ik viel bijna in slaapquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben wat oude in search of sunrise aan het luisteren
I got struck by lightning in the thunderquote:
En toen je hem van mute gehaald had? Vond je hem toen nog leuk?quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht nog, wat een lekker rustig nummer. Tot ik besefte dat mijn laptop op mute stond
Ik zet tegenwoordig altijd Nat Geo Wild documentaires op als ik wil slapen.. Of afleveringen van Bob Ross..quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Helpt ook niet dat ik nu weer muziek aan het luisteren ben.
Ik zet bijna iedere dag een cabaretvoorstelling (of iets in die richting) op als ik ga slapensommige shows denk ik al tientallen keren half slapend gehoord.
deze begint wel chillquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht nog, wat een lekker rustig nummer. Tot ik besefte dat mijn laptop op mute stond
Ja hoor. Prima te doen bij een bord pastaquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:58 schreef Already_in_use het volgende:
En toen je hem van mute gehaald had? Vond je hem toch nog leuk?
Bob Rossquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zet tegenwoordig altijd Nat Geo Wild documentaires op als ik wil slapen.. Of afleveringen van Bob Ross..
Lol. Ik moest hardop lachen. Ik zie je ook echt zitten daarquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja hoor. Prima te doen bij een bord pasta
Ik zou het bijna clichee willen noemen dat begin, heb het idee dat 50% van de hardcore tegenwoordig met een "piano" intro moet beginnenquote:
In mijn messie boxershort op de bank en de DVD alle hoogtepunten van 100 jaar Ajax in 15 minuten op de tv?quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lol. Ik moest hardop lachen. Ik zie je ook echt zitten daar
Ja precies. Bord pasta op je benen staan. Glas wijn op een bijzettafeltje erbij.quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:05 schreef devzero het volgende:
[..]
In mijn messie boxershort op de bank en de DVD alle hoogtepunten van 100 jaar Ajax in 15 minuten op de tv?
Vind het wel een leuk nummerquote:Op woensdag 22 mei 2019 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou het bijna clichee willen noemen dat begin, heb het idee dat 50% van de hardcore tegenwoordig met een "piano" intro moet beginnen
Het rustigere werk. Wel lekker chillenquote:
Ook wel lekker.quote:
quote:
slaap ze.quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Maar hij werd ook wel meer knuffelig
[ afbeelding ]
Tot morgen.
Maar maar... ik wilde wat puntjes, ik sta niet veilig op de 20e plaatsquote:Op woensdag 22 mei 2019 02:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent een beetje vroeg voor de downtime
Wow gewoon 20 punten voor moemoequote:Op woensdag 22 mei 2019 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar maar... ik wilde wat puntjes, ik sta niet veilig op de 20e plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |