Lol. Ik moest hardop lachen. Ik zie je ook echt zitten daarquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja hoor. Prima te doen bij een bord pasta
Ik zou het bijna clichee willen noemen dat begin, heb het idee dat 50% van de hardcore tegenwoordig met een "piano" intro moet beginnenquote:
In mijn messie boxershort op de bank en de DVD alle hoogtepunten van 100 jaar Ajax in 15 minuten op de tv?quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lol. Ik moest hardop lachen. Ik zie je ook echt zitten daar
Ja precies. Bord pasta op je benen staan. Glas wijn op een bijzettafeltje erbij.quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:05 schreef devzero het volgende:
[..]
In mijn messie boxershort op de bank en de DVD alle hoogtepunten van 100 jaar Ajax in 15 minuten op de tv?
Vind het wel een leuk nummerquote:Op woensdag 22 mei 2019 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou het bijna clichee willen noemen dat begin, heb het idee dat 50% van de hardcore tegenwoordig met een "piano" intro moet beginnen
Het rustigere werk. Wel lekker chillenquote:
Ook wel lekker.quote:
quote:
slaap ze.quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Maar hij werd ook wel meer knuffelig
[ afbeelding ]
Tot morgen.
Maar maar... ik wilde wat puntjes, ik sta niet veilig op de 20e plaatsquote:Op woensdag 22 mei 2019 02:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent een beetje vroeg voor de downtime
Wow gewoon 20 punten voor moemoequote:Op woensdag 22 mei 2019 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar maar... ik wilde wat puntjes, ik sta niet veilig op de 20e plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |