Ik zeg dat je het allemaal veel te serieus neemt.. Ik raad je echt aan om https://www.geenstijl.nl/4188991/louter_inferieure_geesten_en_c/ te lezen..quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dus je probeert nu zijn gedrag goed te praten ook? Als hij een hele godsdienst uitmaakt voor pedofielen mag ik wat terug zeggen. Maar zal wel snuiflogica zijn ofzo, anders weet ik het ook niet.
Geenstijl is ook niet echt alles.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zeg dat je het allemaal veel te serieus neemt.. Ik raad je echt aan om https://www.geenstijl.nl/4188991/louter_inferieure_geesten_en_c/ te lezen..
Geen idee. Ik klik nooit op Geenstijl.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar dat artikel is gewoon 100% spot on
quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 20] Het dodetopicspel #4086 Slam!!!
Hoef je niet op GeenStijl te klikken
quote:
Omdat ik het niet interessant vind.quote:
Soms weet je dat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe kun je dat met zekerheid zeggen als je het niet gelezen hebt?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:53 schreef Already_in_use het volgende:
Aangepaste versie![]()
[..]
Hema onze toch redelijk beschaafde jongen. Die wil laten voorkomen dat het een tokkie uit een probleemwijk is en "ja toch denkt dat het vanavond uit de hand gaat lopen" . En daarbij gaat stelen en zuipen in het weekend. Luistert graag naar muziek en hangt de taalnazi uit. En viel daardoor ook door de mand bij zijn kloon. Hij zou graag een HP'tje opnemen als cameraman, legt hopen vanaf de balustrade en klapt regelmatig wat drank weg.
[..]
Met dank aan Dev
@:hemarookworst
Niet. Maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat ik het op dit tijdstip niet meer interessant vind, anders had ik het gister wel al gelezen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe kun je dat met zekerheid zeggen als je het niet gelezen hebt?
Soms heb je aan twee regels genoeg om af te hakenquote:
Daar heb ik nu geen zin meer inquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je kunt het denken/vermoeden, je kunt het pas zeker weten als je het gelezen hebt.
Kloptquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Soms heb je aan twee regels genoeg om af te haken
Dus als ik het je ergens in de middag nog eens stuur, ga je het wel lezen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet. Maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat ik het op dit tijdstip niet meer interessant vind, anders had ik het gister wel al gelezen.
Nee net zo goed niet. Het interesseert me niet, ik kijk er snel overheen en kies om het niet te lezen. Net zo als jij ook niet alles leest wat er te lezen valt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dus als ik het je ergens in de middag nog eens stuur, ga je het wel lezen?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:25 schreef Already_in_use het volgende:
Gij gaat dat gofferedomme lezen morgen middag @:ENGine10
Mocht je na het lezen van dit gepersonaliseerde bericht een donatie willen doen kan dit uiteraard op :quote:
Prioriteiten op orde hebben tientje. Dit kan zo niet he.quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kutzooi.. Had allemaal dingen gepland staan enzo, ff afbellen.
Als iemand een artikel post in een discussie lees ik dat eigenlijk altijd wel.. Vind dat ook wel een vrij essentieel onderdeel van een discussie, dat men elkaars standpunten hoort en onderbouwing te horen/lezen..quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee net zo goed niet. Het interesseert me niet, ik kijk er snel overheen en kies om het niet te lezen. Net zo als jij ook niet alles leest wat er te lezen valt.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Prioriteiten op orde hebben tientje. Dit kan zo niet he.![]()
Was een klein sneertje naar @:madam-april dit maar ik hoop dat ze daar tegen kan.
Neuken? Als hun toch aan het discussiėren zijn kunnen wij ons net zo goed ook even nuttig maken.quote:
Dit is wel een Beetje te vroeg hoor voor mijquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gezellig dat je er bent.![]()
Nachtbrakertje
Ga je dit nu ook luisteren dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als iemand een artikel post in een discussie lees ik dat eigenlijk altijd wel.. Vind dat ook wel een vrij essentieel onderdeel van een discussie, dat men elkaars standpunten hoort en onderbouwing te horen/lezen..
Vind slak dat wel goedquote:Op woensdag 22 mei 2019 00:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Neuken? Als hun toch aan het discussiėren zijn kunnen wij ons net zo goed ook even nuttig maken.
Is dat nummer relevant voor de discussie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |