Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoe
Seizoen19: CinderelladreamerSPOILER: Rijm winnaar April (Cinderelladreamer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2019 00:05:19 ]
Sowww lang geledenquote:
Echt he... gayyyyyquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sowww lang geleden
5 bad boys with the power to rock you
Dat is een feit.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Kloontjes hebben dit hele spel verziekt
Ik kom zo even terug met je.zusjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Kloontjes hebben dit hele spel verziekt
@madam-april zet hier dan ook eens TR op of ga je je snuifmattie beschermen? Want dit is wel normaal?quote:
Ja zeker, vind het wel leukquote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik kom zo even terug met je.zusje
Maak je niet zo druk man. Het is maar een stom plaatje.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
@:madam-april zet hier dan ook eens TR op of ga je je snuifmattie beschermen? Want dit is wel normaal?
* klapt nattekat zonder dat hij me mag bannenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Geef me even een klap, ik overweeg SP te stemmen
Zij zet ook een TR om een hypotethische situatie dus dan moet ze nu ook gaan snitchen tochquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:06 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man. Het is maar een stom plaatje.
Waarom?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom net binnen, wat is er gaande? Misschien kan ik helpenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:07 schreef yvonne het volgende:
Zeg stelletje peuters, doe ff een uurtje of wat normaal.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:06 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, wat is er gaande? Misschien kan ik helpen
Ze zijn vervelend, zeg er wat van.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Begin jij maar met de slingers ophangen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jij kan niet helpen hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik zie oprecht geen enkele reden om daar een TR voor te zetten..quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
@:madam-april zet hier dan ook eens TR op of ga je je snuifmattie beschermen? Want dit is wel normaal?
Nou ja zolang ze elkaar niet aan het versieren zijn is het nog een spelquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef yvonne het volgende:
Is dit nog wel een spel of gewoon ene slowchat?
Godslastering is wel cool dus? Zie je dat je met 2 maten meet, als je dan toch de 'snitch van de klas' wil zijn, doe het dan wel consequent.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zie oprecht geen enkele reden om daar een TR voor te zetten..
En snuifmattie? Serieus?
Het is nog steeds een spel.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef yvonne het volgende:
Kan het niet allebei zijn?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef yvonne het volgende:
Doe nou liehiefquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Godslastering is wel cool dus? Zie je dat je met 2 maten meet, als je dan toch de 'snitch van de klas' wil zijn, doe het dan wel consequent.
Ik wilde net jou gaan versieren maar nu durf ik niet meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja zolang ze elkaar niet aan het versieren zijn is het nog een spel
Dat is het allang denk ikquote:
jodelahity en nog wel veel die ik vergeten ben. Jij ook blijkbaar, je stelde deze vraag 2 weken ofzo geleden ookquote:
Oh, nu wordt z'n ban nog langer, hij zal je dankbaar zijnquote:
Oja, die was hetquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:11 schreef phoenyx het volgende:
[..]
jodelahity en nog wel veel die ik vergeten ben. Jij ook blijkbaar, je stelde deze vraag 2 weken ofzo geleden ook
Godslasteringquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Godslastering is wel cool dus? Zie je dat je met 2 maten meet, als je dan toch de 'snitch van de klas' wil zijn, doe het dan wel consequent.
Hehe niet zulke gemene grapjes maken, je bent misschien meubilair maar dat betekent niet dat je zomaar een stoel mag affikkenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, nu wordt z'n ban nog langer, hij zal je dankbaar zijn
Doe maar nietquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:11 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Heb ook wel een plaatje van een verzopen kat
Godverdomme 3 letters. En dan nog de verkeerde volgorde gebruiken. Ga maar in de hoek.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
GodslasteringGod bestaat niet..
Ik meet helemaal niet met 2 maten, iemand persoonlijk aanvallen is niet hetzelfde als een sprookjes figuur belachelijk maken..
Wat wil je van me?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Godverdomme 3 letters. En dan nog de verkeerde volgorde gebruiken. Ga maar in de hoek.
Burning down the housequote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:12 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hehe niet zulke gemene grapjes maken, je bent misschien meubilair maar dat betekent niet dat je zomaar een stoel mag affikken
Jouw mening, laten we het daarbij houden. Voor mij is het kwetsend.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
GodslasteringGod bestaat niet..
Ik meet helemaal niet met 2 maten, iemand persoonlijk aanvallen is niet hetzelfde als een sprookjes figuur belachelijk maken..
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
iemand persoonlijk aanvallen is niet hetzelfde als een sprookjes figuur belachelijk maken..
Hoi Jodelahaitiquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:12 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hehe niet zulke gemene grapjes maken, je bent misschien meubilair maar dat betekent niet dat je zomaar een stoel mag affikken
https://www.geenstijl.nl/4188991/louter_inferieure_geesten_en_c/quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jouw mening, laten we het daarbij houden. Voor mij is het kwetsend.
Je begrijpt dat een aanval op geloof gelijk staat? Ga dit eens verkondigen in het Ramadan topic bv, daar ontvangen ze je dan ook niet met open armen. Maar kan lastig te begrijpen zijn voor ongelovigen.quote:
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/4188991/louter_inferieure_geesten_en_c/
Opzich heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat een aanval op geloof gelijk staat? Ga dit eens verkondigen in het Ramadan topic bv, daar ontvangen ze je dan ook niet met open armen. Maar kan lastig te begrijpen zijn voor ongelovigen.
Wat heeft je overtuigd?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:15 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, SP heeft echt geniale standpunten. Dag blanco, ik heb wat
Hele goeie zelfs, maar niemand stemt erop....iedereen kijkt NOS.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:15 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, SP heeft echt geniale standpunten. Dag blanco, ik heb wat
quote:
quote:Degenen die zich door deze kop beledigd voelen, geven hiermee aan inderdaad tot die categorie te behoren. U beledigd voelen is niet gelijk aan het voelen van verontwaardiging, niet gelijk aan het heel jammer vinden dat iets gezegd wordt en niet gelijk aan boosheid om de verspreiding van een pertinente leugen. Het is een intense sensatie van krenking. Iemand die beledigd wordt, wordt in zijn eigenwaarde aangetast. In onze huidige postmoderne cultuur/rechtsstaat is het gevoel beledigd te zijn genoeg om u rechtelijk in het gelijk te stellen. Echter, wanneer iemand zich beledigd voelt, geeft deze persoon impliciet aan dat er een kern van waarheid in de belediging schuilgaat. Zou dit niet het geval zijn, dan zou deze persoon in eerste instantie niet beledigd zijn. In het voelen van deze sensatie zijn twee factoren van het grootste belang: 1) de partij die deze beledigende statement uitspreekt en 2) in welke mate deze statement feitelijk of gevoelsmatig waar is. Voorbeeld: een jonge kerel die zijn studiejaren slaapwandelend slijt op een sociale hbo-opleiding en verder bar weinig kan en begrijpt, krijgt van een succesvolle selfmade man te horen waar het op staat: je bakt er niets van. Dit zou hij naar alle waarschijnlijkheid als zeer krenkend en daarom beledigend ervaren. Echter, wanneer een nog minder succesvolle mbo’er dit, om welke reden dan ook, tegen hem zou zeggen, zou de pijn aanzienlijk minder zijn. Immers: “Moet jij zeggen.” Maar er is één reden dat er in beide gevallen toch een sensatie van krenking op zou spelen: het verwijt is waar. Wanneer de twee kneuzen in kwestie op hun beurt de succesvolle selfmade man van faalhazerij zouden betichten, zou hij welgeteld 0 krenking voelen. Immers, het is niet waar. Moslims Terug naar de maatschappelijke variant. In het Nederlandse landschap van etnische diversiteit lijken er twee groepen het alleenrecht op het beledigde sentiment te hebben: moslims en negers. Waarom zijn veel moslims doorgaans tot op het bot gekrenkt wanneer de islamitische religie van imperfecties beticht wordt, onwenselijke elementen van islamitische culturen worden aangestipt, profeet Mo van wandaden beticht wordt of wanneer er ‘iets’ islamitisch wordt geridiculiseerd? Het logo van een Roberto Cavalli parfumlijn is beledigend, een tempel in een Star Wars Lego kit is beledigend, een ketting in een clip van Katy Perry is beledigend, een kinderliedje op een bus is beledigend en de ridiculisering van de profeet in Deense cartoons of de film Innocence of Muslims is reden om hele wijken tot as te reduceren. Het antwoord is in grote lijnen gelijk aan de eerdere illustratie. Aspecten van de islamitische cultuur zijn zo extreem krenkbaar omdat zij op veel vlakken – op gastvrijheid en culinair gebied na – feitelijk inferieur zijn aan veel andersoortige culturen. Daarbij is het gevoel van krenking nog groter wanneer een overduidelijk superieure partij de belediging uit. In dit specifieke geval speelt ook mee dat de hoog-narcistische en ‘onfeilbare’ aard van de islamitische leer bijdraagt de hoge gevoeligheid voor ridiculisering en krenking. Immers: de Koran is het letterlijke woord van god en Mo is zijn onfeilbare gezant. Mooie boel als die twee bronnen zich op aarde blijken te vertalen naar volstrekte inferioriteit. Negers Dan nu negers. Veel negers ervaren deze etnische duiding an sich al op als beledigend. Maar of dit inderdaad het geval zal zijn hangt sterk samen met wie er wie neger noemt. Zeker in Engelstalige landen, maar ook in Nederland, geeft het juist blijk van affectie wanneer negers elkaar onderling neger, nigga of nigger noemen. Een roomblanke autochtoon valt dit taalgebruik echter af te raden. Het woord neger wordt, zeker wanneer gebruikt door een niet-neger, als beledigend ervaren omdat veel negers de term associëren met een episode waarin zij volstrekt inferieur waren. Echter, wanneer negers zich heden nog steeds beledigd voelen door deze term, illustreert dit dat zij zichzelf tot slaaf van hun eigen verleden hebben verklaard. Immers, heden zijn zij geen slaven en inferieuren meer. Negers zijn volwaardige en gelijkwaardige burgers van het Koninkrijk der Nederlanden, maar de beledigden onder hen reageren alsof zij nog altijd inferieur zijn. Een nagenoeg identiek verhaal gaat op voor de Zwarte Piet kwetsuren. De gekwetste negroïde activisten reageren ondanks hun feitelijke gelijkwaardigheid alsof zij nog altijd in kettingen van het ene continent naar het andere worden verscheept. Zij zijn heden niemands slaaf, behalve van hun eigen geschiedenis. Joden Wellicht denkt u: en Joden dan? Het CIDI staat inderdaad vaak vooraan om aangifte van antisemitisme te doen. Maar de “beledigingen” waar moslims en negers zichzelf vaak aan bloot achten te staan, verschillen categorisch van de beledigingen die Joden soms te verduren krijgen, aangezien dit veel vaker verdekte uitingen van regelrechte haat, oproepen tot geweld of pertinente leugens zijn. Feitelijke of gevoelsmatige inferioriteit Zoals Volkskrant-columnist Martin Sommer betoogde, leven wij in een tijd van postmoderne rechtspraak. Inzake Zwarte Piet acht de rechter hen die zich beledigd voelen in het gelijk. Maar u beledigd voelen is geen notie waaraan rechten ontleend zouden mogen worden. U beledigd voelen betekent slecht één ding: wat het onderwerp dat de belediging betreft, voelt u zich, of bent u, inferieur. Beledigen en beledigd kunnen worden is een absolute voorwaarde voor zowel individuele als collectieve vooruitgang. De voornaamste reden dat bijvoorbeeld het christendom zijn scherpe en hinderlijke kantjes grotendeels verloren is, is een blootstelling aan een onophoudelijk global-thermal-nuclear-cluster bombardement van kritiek en spot, zowel volks als geleerd, van Voltaire tot Bertrand Russel, en Life of Brian van Monty Python. Dus wanneer u zich beledigd voelt zou dit geen reden moeten zijn om naar de rechter te stappen. Het betekent simpelweg dat iemand een feitelijke of gevoelsmatige inferioriteit aan uw zijde belicht heeft en dat dit pijn deed. In plaats van uw energie op de boodschapper te richten, zou deze energie besteed moeten worden aan het ongedaan maken van die inferioriteit.
Dat is wel Jammerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vind het ergens wel mooi hoe Baudet naar aanloop van de verkiezingen kapot gemaakt wordt door notabene Rutte
Praat voor jezelf.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Hele goeie zelfs, maar niemand stemt erop....iedereen kijkt NOS.
Ja en dit ga ik sowieso wel lezenquote:
Ga een normaal leven leidenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet gelezen. Geef het op. Ga bij SOS aandacht zoeken
Gewoon heel dom van Baudet. Rutte is veel meer ervaren en gaat bijna zeker winnen. Wat weer gezichtsverlies gaat veroorzaken. Hij had het beter kunnen uitstellen denk ik.quote:
Mooi item voor F&Lquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat een aanval op geloof gelijk staat? Ga dit eens verkondigen in het Ramadan topic bv, daar ontvangen ze je dan ook niet met open armen. Maar kan lastig te begrijpen zijn voor ongelovigen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet gelezen. Geef het op. Ga bij SOS aandacht zoeken
Het feit dat ik hun standpunten gehoord hebquote:
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon heel dom van Baudet. Rutte is veel meer ervaren en gaat bijna zeker winnen. Wat weer gezichtsverlies gaat veroorzaken. Hij had het beter kunnen uitstellen denk ik.
Houd me niet langer in spanning.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ik heb genoeg om het mee te kunnen compenseren
Oke, ik ben aardigquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Houd me niet langer in spanning.
Niet 100%, maar dat Rutte niet gek is en strategisch zeer sterk weet ik wel. Maar ben benieuwd, denk dat dit alleen geen slim moment is.quote:
Heb me er totaal niet mee bezig gehouden deze keer. Ben het stemmen ff moe dus ook geen idee wat hun standpunten zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat ik hun standpunten gehoord heb
Op nationaal niveau zou ik er nimmer op stemmen, dus ook niet naar gekeken.
POL / Maandag 20-05: Livechat met de SPquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb me er totaal niet mee bezig gehouden deze keer. Ben het stemmen ff moe dus ook geen idee wat hun standpunten zijn.
Dag moppie, laat je niet op de kast jagen hèquote:
Komt goed, slaaplekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag moppie, laat je niet op de kast jagen hè
Ik vind Rutte niet zo sterk eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet 100%, maar dat Rutte niet gek is en strategisch zeer sterk weet ik wel. Maar ben benieuwd, denk dat dit alleen geen slim moment is.
Op TV ging die wel af idd toen met carolinequote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind Rutte niet zo sterk eerlijk gezegd.
Jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de gezelligheid.
Dat was wel een gigantische afgang idd.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op TV ging die wel af idd toen met caroline![]()
Maar denk dat hij hier beter voorbereid
Welterustenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:22 schreef phoenyx het volgende:
Ik ga zo wel slapen trouwens, dus als jullie nog iets willen zeggen dan moet dat binnen ongeveer 8 minuten
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:22 schreef phoenyx het volgende:
Ik ga zo wel slapen trouwens, dus als jullie nog iets willen zeggen dan moet dat binnen ongeveer 8 minuten
Alsof het ingestudeerd was.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar ze weten er toch een grap van te maken, dat vind ik dan wel weer sterk
Jep, maar VVD heeft vooral en heel sterk mediateam. En Dijkhoff heeft een gigantisch brein, ik heb eigenlijk altijd al gedacht dat Rutte 80% van hem overneemtquote:
Word wel eens tijd hequote:
Blijkbaar was het niet sterk genoeg.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jep, maar VVD heeft vooral en heel sterk mediateam. En Dijkhoff heeft een gigantisch brein, ik heb eigenlijk altijd al gedacht dat Rutte 80% van hem overneemt
Ik wens je een prettige nacht. En handjes boven de dekens. Kusjeknuf XOXOquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:26 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja ik ga zo slapen, ik vroeg me af of je me goedenacht kon wensen
Weten ze in Amsterdam alles van.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
We zullen zien he, net als voetbal, pas als er afgefloten is weten we het zeker
Hehe ik voel me direct weer 10 jaar jonger nu ik dit lees. Jij bent ook een oldbie of niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik wens je een prettige nacht. En handjes boven de dekens. Kusjeknuf XOXO
Goeie soap tochquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:28 schreef phoenyx het volgende:
Waarom praten jullie over politiek alsof het geweldig is? Je ziet toch hoe ze debateren? Dat is gewoon sneer na sneer, waarom is dat zo geweldig?
Je bent slechts 1 klik verwijderd van je antwoord.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hehe ik voel me direct weer 10 jaar jonger nu ik dit lees. Jij bent ook een oldbie of niet?
Wie?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heel wat anders. Ga anders MA dm'en
Trustequote:
Beter in de baas z'n tijd tochquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Slapen doe je maar in je eigen tijd.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb geen baas..ik ben de baas.
Misschienquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Want? Gaat een kat daar dood aan?
Nimmer en altijdquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:47 schreef Nattekat het volgende:
Nimmer de kat doden
Hooguit corrigerende tik als ie naar SP neigt.
Flatgodquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
TR gezet voor bevorderen van dierenmoord.
Terechte trquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
TR gezet voor bevorderen van dierenmoord.
Schijfje limoen en shot tequilaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik neem het met een tikkeltje zout.
En kat trekt toch zijn eigen plan.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodat je dubbel plezier kan hebben van het leed zeker
Echt nietquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En kat trekt toch zijn eigen plan.
Kat doodt voor ie gedood wordtquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En kat trekt toch zijn eigen plan.
Haha nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Tr gezet.
Doodsverwensing.
Met je shot.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodat je dubbel plezier kan hebben van het leed zeker
Dankje.quote:
Geen idee..ben je er trots op dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, om daar nou trots op te zijn he
neequote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Geen idee..ben je er trots op dan?
heyquote:
Ja maar ik doe het welquote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dan is er toch niks aan de hand.
yo sosquote:
Ja maar ik word te oud daarvoor soms hequote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:06 schreef Already_in_use het volgende:
Alles goed Mike?
[..]
Toch dat rebelse.
Te oudquote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar ik word te oud daarvoor soms he
ja was leukquote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:06 schreef Already_in_use het volgende:
Alles goed Mike?
[..]
Toch dat rebelse.
Ja ik ben 20 maar sommige dingen kunnen niet meer, al blijf ik die doen. Mijn volwassenheid komt later denk ikquote:
Je bent 20 je hebt geen vermogenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja wel met een dikker vermogen dan jou
Avengers end game.quote:
Ja dat denk ik jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je op je 20ste alleen heel de dag sos snuift ofzo he?
Geheimpje, ze werken ook nog eens! Dus ze bouwen wel degelijk vermogen op. En ik heb een eigen auto.quote:
En paardenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geheimpje, ze werken ook nog eens! Dus ze bouwen wel degelijk vermogen op. En ik heb een eigen auto.
Jeugdloon en vermogen opbouwenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geheimpje, ze werken ook nog eens! Dus ze bouwen wel degelijk vermogen op. En ik heb een eigen auto.
Wat is mijn wereldbeeld?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jouw wereldbeeld is best grappig
Jij denkt dat jeugd alleen minimumloon verdient? Ik heb op mn 18de een jaar gewerkt voor 1250 en later 1500 per maand. Dan bouw je vermogen op hoor.quote:
Is dit satire of gewoon serieus en onironisch?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij denkt dat jeugd alleen minimumloon verdient? Ik heb op mn 18de een jaar gewerkt voor 1250 en later 1500 per maand. Dan bouw je vermogen op hoor.
Wat doe je? Mijn beeldquote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vertrapt op de rommelmarkt voor 50 cent
ik had hem toch gekocht.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vertrapt op de rommelmarkt voor 50 cent
Serieus, weet niet wat hier zo raar aan isquote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Is dit satire of gewoon serieus en onironisch?
Nee joh daar kan je mee bouwen. 1500 is bijna anderhalve uitkeringquote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Is dit satire of gewoon serieus en onironisch?
Als je thuis woont misschien. Maar waarom. Ga gewoon eerst studeren.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Serieus, weet niet wat hier zo raar aan isJe zal geen 100k opbouwen maar je kan heus wel wat verdienen.
Kom je naar de meet?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:28 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee joh daar kan je mee bouwen. 1500 is bijna anderhalve uitkering
Ik heb eerst een jaar gewerkt, thuiswonend, zodat ik later hbo/uni zelf kon bekostigen zonder dat ik daarvoor op mijn ouders moet leunen. Weet niet wat daar allemaal zo raar aan is.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:28 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als je thuis woont misschien. Maar waarom. Ga gewoon eerst studeren.
Wat doe je nu dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb eerst een jaar gewerkt, thuiswonend, zodat ik later hbo/uni zelf kon bekostigen zonder dat ik daarvoor op mijn ouders moet leunen. Weet niet wat daar allemaal zo raar aan is.
oh, ok. geen idee wat je met chemie kan maar a laquote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie. Volgend jaar doorstromen naar chemie
Vooral hoop onderzoeken eigenlijk, wat bij de overheid kan of een particulier lab.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
oh, ok. geen idee wat je met chemie kan maar a la
prima bezig dan toch, gewoon vermogen gaan opbouwen daarna. niks mis meequote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vooral hoop onderzoeken eigenlijk, wat bij de overheid kan of een particulier lab.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |