Dat is het allang denk ikquote:
jodelahity en nog wel veel die ik vergeten ben. Jij ook blijkbaar, je stelde deze vraag 2 weken ofzo geleden ookquote:
Oh, nu wordt z'n ban nog langer, hij zal je dankbaar zijnquote:
Oja, die was hetquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:11 schreef phoenyx het volgende:
[..]
jodelahity en nog wel veel die ik vergeten ben. Jij ook blijkbaar, je stelde deze vraag 2 weken ofzo geleden ook
Godslasteringquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Godslastering is wel cool dus? Zie je dat je met 2 maten meet, als je dan toch de 'snitch van de klas' wil zijn, doe het dan wel consequent.
Hehe niet zulke gemene grapjes maken, je bent misschien meubilair maar dat betekent niet dat je zomaar een stoel mag affikkenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, nu wordt z'n ban nog langer, hij zal je dankbaar zijn
Doe maar nietquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:11 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Heb ook wel een plaatje van een verzopen kat
Godverdomme 3 letters. En dan nog de verkeerde volgorde gebruiken. Ga maar in de hoek.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
GodslasteringGod bestaat niet..
Ik meet helemaal niet met 2 maten, iemand persoonlijk aanvallen is niet hetzelfde als een sprookjes figuur belachelijk maken..
Wat wil je van me?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Godverdomme 3 letters. En dan nog de verkeerde volgorde gebruiken. Ga maar in de hoek.
Burning down the housequote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:12 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hehe niet zulke gemene grapjes maken, je bent misschien meubilair maar dat betekent niet dat je zomaar een stoel mag affikken
Jouw mening, laten we het daarbij houden. Voor mij is het kwetsend.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
GodslasteringGod bestaat niet..
Ik meet helemaal niet met 2 maten, iemand persoonlijk aanvallen is niet hetzelfde als een sprookjes figuur belachelijk maken..
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
iemand persoonlijk aanvallen is niet hetzelfde als een sprookjes figuur belachelijk maken..
Hoi Jodelahaitiquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:12 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hehe niet zulke gemene grapjes maken, je bent misschien meubilair maar dat betekent niet dat je zomaar een stoel mag affikken
https://www.geenstijl.nl/4188991/louter_inferieure_geesten_en_c/quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jouw mening, laten we het daarbij houden. Voor mij is het kwetsend.
Je begrijpt dat een aanval op geloof gelijk staat? Ga dit eens verkondigen in het Ramadan topic bv, daar ontvangen ze je dan ook niet met open armen. Maar kan lastig te begrijpen zijn voor ongelovigen.quote:
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/4188991/louter_inferieure_geesten_en_c/
Opzich heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat een aanval op geloof gelijk staat? Ga dit eens verkondigen in het Ramadan topic bv, daar ontvangen ze je dan ook niet met open armen. Maar kan lastig te begrijpen zijn voor ongelovigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |