Waarom?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Geef me even een klap, ik overweeg SP te stemmen
Ik kom net binnen, wat is er gaande? Misschien kan ik helpenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:07 schreef yvonne het volgende:
Zeg stelletje peuters, doe ff een uurtje of wat normaal.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Geef me even een klap, ik overweeg SP te stemmen
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, wat is er gaande? Misschien kan ik helpen
Ze zijn vervelend, zeg er wat van.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Begin jij maar met de slingers ophangen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jij kan niet helpen hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik zie oprecht geen enkele reden om daar een TR voor te zetten..quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
@:madam-april zet hier dan ook eens TR op of ga je je snuifmattie beschermen? Want dit is wel normaal?
Nou ja zolang ze elkaar niet aan het versieren zijn is het nog een spelquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef yvonne het volgende:
Is dit nog wel een spel of gewoon ene slowchat?
Godslastering is wel cool dus? Zie je dat je met 2 maten meet, als je dan toch de 'snitch van de klas' wil zijn, doe het dan wel consequent.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zie oprecht geen enkele reden om daar een TR voor te zetten..
En snuifmattie? Serieus?
Het is nog steeds een spel.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef yvonne het volgende:
Kan het niet allebei zijn?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef yvonne het volgende:
Doe nou liehiefquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Godslastering is wel cool dus? Zie je dat je met 2 maten meet, als je dan toch de 'snitch van de klas' wil zijn, doe het dan wel consequent.
Ik wilde net jou gaan versieren maar nu durf ik niet meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja zolang ze elkaar niet aan het versieren zijn is het nog een spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |