Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoe
Seizoen19: CinderelladreamerSPOILER: Rijm winnaar April (Cinderelladreamer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2019 00:05:19 ]
Sowww lang geledenquote:
Echt he... gayyyyyquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sowww lang geleden
5 bad boys with the power to rock you
Dat is een feit.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Kloontjes hebben dit hele spel verziekt
Ik kom zo even terug met je.zusjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Kloontjes hebben dit hele spel verziekt
@madam-april zet hier dan ook eens TR op of ga je je snuifmattie beschermen? Want dit is wel normaal?quote:
Ja zeker, vind het wel leukquote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik kom zo even terug met je.zusje
Maak je niet zo druk man. Het is maar een stom plaatje.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
@:madam-april zet hier dan ook eens TR op of ga je je snuifmattie beschermen? Want dit is wel normaal?
* klapt nattekat zonder dat hij me mag bannenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Geef me even een klap, ik overweeg SP te stemmen
Zij zet ook een TR om een hypotethische situatie dus dan moet ze nu ook gaan snitchen tochquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:06 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man. Het is maar een stom plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |