Sweet dreamsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:22 schreef phoenyx het volgende:
Ik ga zo wel slapen trouwens, dus als jullie nog iets willen zeggen dan moet dat binnen ongeveer 8 minuten
Alsof het ingestudeerd was.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar ze weten er toch een grap van te maken, dat vind ik dan wel weer sterk
Jep, maar VVD heeft vooral en heel sterk mediateam. En Dijkhoff heeft een gigantisch brein, ik heb eigenlijk altijd al gedacht dat Rutte 80% van hem overneemtquote:
Word wel eens tijd hequote:
Blijkbaar was het niet sterk genoeg.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jep, maar VVD heeft vooral en heel sterk mediateam. En Dijkhoff heeft een gigantisch brein, ik heb eigenlijk altijd al gedacht dat Rutte 80% van hem overneemt
Ik wens je een prettige nacht. En handjes boven de dekens. Kusjeknuf XOXOquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:26 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja ik ga zo slapen, ik vroeg me af of je me goedenacht kon wensen
Weten ze in Amsterdam alles van.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
We zullen zien he, net als voetbal, pas als er afgefloten is weten we het zeker
Hehe ik voel me direct weer 10 jaar jonger nu ik dit lees. Jij bent ook een oldbie of niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik wens je een prettige nacht. En handjes boven de dekens. Kusjeknuf XOXO
Goeie soap tochquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:28 schreef phoenyx het volgende:
Waarom praten jullie over politiek alsof het geweldig is? Je ziet toch hoe ze debateren? Dat is gewoon sneer na sneer, waarom is dat zo geweldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |