Houd me niet langer in spanning.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ik heb genoeg om het mee te kunnen compenseren
Oke, ik ben aardigquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Houd me niet langer in spanning.
Niet 100%, maar dat Rutte niet gek is en strategisch zeer sterk weet ik wel. Maar ben benieuwd, denk dat dit alleen geen slim moment is.quote:
Heb me er totaal niet mee bezig gehouden deze keer. Ben het stemmen ff moe dus ook geen idee wat hun standpunten zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat ik hun standpunten gehoord heb
Op nationaal niveau zou ik er nimmer op stemmen, dus ook niet naar gekeken.
POL / Maandag 20-05: Livechat met de SPquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb me er totaal niet mee bezig gehouden deze keer. Ben het stemmen ff moe dus ook geen idee wat hun standpunten zijn.
Dag moppie, laat je niet op de kast jagen hèquote:
Komt goed, slaaplekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag moppie, laat je niet op de kast jagen hè
Ik vind Rutte niet zo sterk eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet 100%, maar dat Rutte niet gek is en strategisch zeer sterk weet ik wel. Maar ben benieuwd, denk dat dit alleen geen slim moment is.
Op TV ging die wel af idd toen met carolinequote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind Rutte niet zo sterk eerlijk gezegd.
Jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de gezelligheid.
Dat was wel een gigantische afgang idd.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op TV ging die wel af idd toen met caroline![]()
Maar denk dat hij hier beter voorbereid
Welterustenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:22 schreef phoenyx het volgende:
Ik ga zo wel slapen trouwens, dus als jullie nog iets willen zeggen dan moet dat binnen ongeveer 8 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |