Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Geen van mijn vriendjes is een snuivert
Achja, lekker nog beetje teren op zorgeloze baantjes en lekker skeer aan doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er geen last meer van, maar snap het probleem.
Het is niet echt goed geregeld in Nederland...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, lekker nog beetje teren op zorgeloze baantjes en lekker skeer aan doen.
Heb digitale communicatie gestudeerd.quote:
Serieus Flat, ik heb het zovaak voor jou opgenomen als ik zag dat je onterecht werd aangevallen.. Gisteren zat je gewoon fout en nam ik het op voor degene die jij onterecht aanviel..quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat SOS figuur waar jij in dienst van bent
Ja maar je doet TR dat, dat kan niet!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Serieus Flat, ik heb het zovaak voor jou opgenomen als ik zag dat je onterecht werd aangevallen.. Gisteren zat je gewoon fout en nam ik het voor degene die jij onterecht aanviel op..
Voor niks komt de zon opquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Klopt, ben ik ook absoluut voor.. Maar dat betekent wel dat je dus (uiteindelijk) zult moeten betalen voor je opleiding..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |