Waarom had je je studie dan nooit afgemaakt?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Idem. Als die regeling niet had bestaan had ik m'n studie nooit afgemaakt.
Je kunt er ook voor kiezen om te investeren in je toekomst.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je kunt er ook voor kiezen om te gaan werken ipv op school te zitten, dan verdien je geld ipv schulden te maken..
Best wel stom he dat mensen er voor kiezen om te gaan studeren.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je kunt er ook voor kiezen om te gaan werken ipv op school te zitten, dan verdien je geld ipv schulden te maken..
Eigenlijk wel, zit liever in de tuinquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Best wel stom he dat mensen er voor kiezen om te gaan studeren.
Omdat ik er geen zak aan vond. Heb ook nooit gesolliciteerd in die richting daarna. Nog geen eens het diploma opgehaaldquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waarom had je je studie dan nooit afgemaakt?
De eeuwige studentquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou ik best wel een jaar of 10 vol kunnen houden onder het oude systeemquote:
Je zult iets specifieker moeten zijn, ik heb meerdere vriendjes..quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik begreep gister van je vriendje dat dat niet mogelijk is. Geld verdienen kan niet als je 20 bent volgens hem, dus dat neem ik maar aan voor waarheid.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, zit liever in de tuin
quote:Je kunt er ook voor kiezen uitkering te trekken ipv op school te zitten, dan verdien je geld ipv schulden te maken..
Ach ja...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou ik best wel een jaar of 10 vol kunnen houden onder het oude systeem
Die snuivertquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je zult iets specifieker moeten zijn, ik heb meerdere vriendjes..
Nu moet ik gewoon werken om mijn studie te bekostigenquote:
das kut idd.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu moet ik gewoon werken om mijn studie te bekostigen
Klopt, ben ik ook absoluut voor.. Maar dat betekent wel dat je dus (uiteindelijk) zult moeten betalen voor je opleiding..quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je kunt er ook voor kiezen om te investeren in je toekomst.
Ja echt compleet idiootquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat deed je?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Omdat ik er geen zak aan vond. Heb ook nooit gesolliciteerd in die richting daarna. Nog geen eens het diploma opgehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |