Dan betaal ik ook nergens meer voor!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nou ik heb schulden maar ik betaal helemaal nergens voor
Gelukkig was ik nog net op tijd begonnen aan mijn bachelorquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:50 schreef wadslak het volgende:
[..]
Schulden voor je überhaupt ergens aan begint
Als je wel zou betalen zou je ook geen schulden hebben hè.. 😅quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nou ik heb schulden maar ik betaal helemaal nergens voor
Ik krijg schulden omdat ik op school zit, slaat nergens op toch. Daar betaal ik dan ook geen cent voor.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je wel zou betalen zou je ook geen schulden hebben hè.. 😅
Als je niet betaald sluiten ze dat gewoon afquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar als je niet betaald doen ze er poeprestjes van de buurman in heb ik gehoord.
Vroeguh was alles ook beterquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig was ik nog net op tijd begonnen aan mijn bachelor![]()
Master moet ik wel voor gaan lenen wss
Vroeger, toen roken gezond en seks veilig wasquote:
Ja jammer dan, dan maar geen drinken meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je niet betaald sluiten ze dat gewoon af
Je hebt schulden omdat je geld leent/hebt geleend. Die komen niet uit de lucht vallen. Hoe kun je nou schulden hebben? Je woont thuis en hebt ook nog een baanquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik krijg schulden omdat ik op school zit, slaat nergens op toch. Daar betaal ik dan ook geen cent voor.
Dat waren mooie fabeltjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vroeger, toen roken gezond en seks veilig was
Aanvullende beurs rekenen ze als schulden, maar als ik slaag dan worden ze kwijtgescholden. Maar ik kreeg die beurs maar 3 maandenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt schulden omdat je geld leent/hebt geleend. Die komen niet uit de lucht vallen. Hoe kun je nou schulden hebben? Je woont thuis en hebt ook nog een baan
Je kunt er ook voor kiezen om te gaan werken ipv op school te zitten, dan verdien je geld ipv schulden te maken..quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik krijg schulden omdat ik op school zit, slaat nergens op toch. Daar betaal ik dan ook geen cent voor.
Idem. Als die regeling niet had bestaan had ik m'n studie nooit afgemaakt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat die van bachelor al zijn kwijtgescholden/omgezet in gift.
Ik begreep gister van je vriendje dat dat niet mogelijk is. Geld verdienen kan niet als je 20 bent volgens hem, dus dat neem ik maar aan voor waarheid.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je kunt er ook voor kiezen om te gaan werken ipv op school te zitten, dan verdien je geld ipv schulden te maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |