Moemoe bolk princess danquote:Op woensdag 22 mei 2019 03:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan daar niet aan wennen om godin genoemd te worden.
Hi Limoen!!
Limoen zei vandaag dat zij eigenlijk jij bent, KLOPT DIT?quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan daar niet aan wennen om godin genoemd te worden.
Hi Limoen!!
Maybequote:Op woensdag 22 mei 2019 03:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Limoen zei vandaag dat zij eigenlijk jij bent, KLOPT DIT?
Ik werd wakker net. Moest plassen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even wat eten en drinken ja
Moet jij niet slapen dan
Goed goed hoor. Alles gaat erg fijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou Aiu, lang niet gesproken.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik werd wakker net. Moest plassen.![]()
Dacht even een bolkje zetten.
Ik zeg er 1 ding over. Het is niet wat het lijkt te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Limoen zei vandaag dat zij eigenlijk jij bent, KLOPT DIT?
Nee precies. Verder slapen is geen optie dan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 03:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat is zo vervelend om daar snachts wakker van te worden. Ik ben dan meestal te lui maar ik ga niet kunnen slapen tenzij ik even ben geweest
dit klinkt niet goedquote:Op woensdag 22 mei 2019 03:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik zeg er 1 ding over. Het is niet wat het lijkt te zijn.
Hihi het is wat he skyquote:Op woensdag 22 mei 2019 03:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dit klinkt niet goed
ze zijn er ook weer tegelijk :S
[ afbeelding ]
Met mij rustigquote:Op woensdag 22 mei 2019 03:35 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Hoi J, Nachtbraker van me.
[..]
Hey Limoen, met mij gaat het goed hoor. Met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |