Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoe
Seizoen19: CinderelladreamerSPOILER: Rijm winnaar April (Cinderelladreamer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glibber links, glibber rechts
Op vrijdag 12 april 2019 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:B :"Ja, da's zielug hoor! Een slak zouten! TJILP!"
Ja, ongeveer. Po-lu-di. Maar het is logischer om er ty voor te zeggen. Maar meer als tiequote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Polludi ga ik proberen te onthouden.
Uitspraak zoals het daar staat?
En tie staat dan voor?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, ongeveer. Po-lu-di. Maar het is logischer om er ty voor te zeggen. Maar meer als tie
Nee ik ben dat dus echt niet. Ik heb een andere kloon.quote:
Tie kan je vertalen als 'jij' omdat het in Russich niet echt logisch is om alleen klootzak te zeggen, als je er een persoon bij doet is het logischer. Maar maakt geen zak uit verderquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En tie staat dan voor?
Tie po-lu-di.
Ohquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee ik ben dat dus echt niet. Ik heb een andere kloon.
Heb jij geen kloon woud?quote:
Ik ben het inmiddels ook kwijt.quote:
Ik zou kijkenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
Wie is de kloon? mooi programma lijkt me
Ik deed het puur om verwarring te zaaien. En dat lukte perfect.quote:
Dat is zeker waarquote:
Viel wel mee vgm, vraag me wel af wie het echt is danquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik deed het puur om verwarring te zaaien. En dat lukte perfect.
Ik had discord al open staan voor de roddels live mee te kunnen kijken.
Niets van meegekregenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik deed het puur om verwarring te zaaien. En dat lukte perfect.
Ik had discord al open staan voor de roddels live mee te kunnen kijken.
Okay. Tie polludi 🖕quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tie kan je vertalen als 'jij' omdat het in Russich niet echt logisch is om alleen klootzak te zeggen, als je er een persoon bij doet is het logischer. Maar maakt geen zak uit verder
Uitspraak is wel lastig maar het voordeel is dat bijna niemand je begrijpt, dat was ook zo mooi toen ik uit het raam aan het schreeuwen wasquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay. Tie polludi 🖕
Die vinger moest er even bij voor de kracht.
Ja is best wel goud iddquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
mooi man, dingen uitschelden in een taal die niemand begrijpt
Trump wat een heldquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:29 schreef wadslak het volgende:
Deze man kan dingen
'Verenigde Staten onder Trump minder racistisch'
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-05-2019 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Niet gekliktquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:29 schreef wadslak het volgende:
Deze man kan dingen
Lekker bezig!quote:
Jij neemt dit serieus?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:29 schreef wadslak het volgende:
Deze man kan dingen
Ik neem alles serieus.quote:
Nou er waren er 2 die het meteen dachten bij het juiste eind te hebben. En slak en mij direct kickte uit de Disco.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Viel wel mee vgm, vraag me wel af wie het echt is dan
Ja daar meng ik niet in hoor verder, maar ja als jij zegt het te zijn kan je ook wel een reactie verwachten toch..quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou er waren er 2 die het meteen dachten bij het juiste eind te hebben. En slak en mij direct kickte uit de Disco.
Zonder ook maar even te vragen hoe het nou echt zat. Maargoed. Shit happens.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou er waren er 2 die het meteen dachten bij het juiste eind te hebben. En slak en mij direct kickte uit de Disco.
Zonder ook maar even te vragen hoe het nou echt zat. Maargoed. Shit happens.
Dus toch een kloon!quote:
Helaasch......quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
Hier zijn nog steeds geen puntjes te pakken zo te zien
TR gezetquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:36 schreef madam-april het volgende:
Wadslak was toch een bijstandstrekker?
Bijen ooit zien trekken?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:36 schreef madam-april het volgende:
Wadslak was toch een bijstandstrekker?
Ik heb weleens een bij aan een spinnenweb zien trekken toen hij er met een pootje in was komen te zitten..quote:
TR gezet voor dierenleed.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:38 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb weleens een bij aan een spinnenweb zien trekken toen hij er met een pootje in was komen te zitten..
Ziek actief ben jij in die ene DCquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, ik moet toch eens haags vragen naar zijn bot om puntjes te gaan pakken.
Hoef je je ook niet in te mengen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja daar meng ik niet in hoor verder, maar ja als jij zegt het te zijn kan je ook wel een reactie verwachten toch..
Soberso!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ziek actief ben jij in die ene DC
Je houdt wel van een showtje dus, vandaar ook die interesse in Slak?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoef je je ook niet in te mengen.
Dit was een vooropgezet plannetje. En het liep precies zoals ik verwacht had.
En ik zei niet zo zeer dat ik het was. Ik deed alsof ik met het verkeerde account poste. En boem pats getriggerd.
Toen jij daarna vroeg waarom ik één of andere opmerking tegen Micky gemaakt had ging ik daar gewoon in mee.
Alles voor de show.
Zo rol ik, ik ben gewoon een rijke tataquote:
Dit was al bekend.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo rol ik, ik ben gewoon een rijke tata
Sommige mensen zijn gewoon té voorspelbaarquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoef je je ook niet in te mengen.
Dit was een vooropgezet plannetje. En het liep precies zoals ik verwacht had.
En ik zei niet zo zeer dat ik het was. Ik deed alsof ik met het verkeerde account poste. En boem pats getriggerd.
Toen jij daarna vroeg waarom ik één of andere opmerking tegen Micky gemaakt had ging ik daar gewoon in mee.
Alles voor de show.
Dit geloof ik niet.quote:
Veel BJ gelukquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo rol ik, ik ben gewoon een rijke tata
quote:
Volgens mij is het een act.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar en wanneer je mij treft
Gewoon kei harde dollars.quote:
Ja begrijp het echt niet. Hebben hier een heel forum om met elkaar te ouwehoeren.quote:
Eens!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ken ook wel van die 2 faced b*tches die je dan snitchen maar wel slijmen![]()
Dat is pas een act!
quote:
He CD, ben je al eens helemaal hersteld?quote:
quote:
Beetje gebald? Beter iets dan niets. Ben trots op je, als het maar gesmaakt heeft.quote:
Zure ballen die kaakkrakers ken je die nogquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:46 schreef wadslak het volgende:
[..]
Beetje gebald? Beter iets dan niets. Ben trots op je, als het maar gesmaakt heeft.
Vis in mijn bek jongequote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:46 schreef wadslak het volgende:
[..]
Beetje gebald? Beter iets dan niets. Ben trots op je, als het maar gesmaakt heeft.
Is dit een verkapte aankondiging?quote:
ben ik al eens helemaal hersteld?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:45 schreef wadslak het volgende:
[..]
He CD, ben je al eens helemaal hersteld?
Echt zwakquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:46 schreef madam-april het volgende:
Mensen die wel uitdelen maar niet kunnen incasseren
Van je been toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ben ik al eens helemaal hersteld?
Bolken als mei niet lukt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ga jij in juni allemaal doen?
Dan ga ik iemand inhuren voor in de nacht.quote:
Ik heb een hoge vraagprijsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:50 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dan ga ik iemand inhuren voor in de nacht.
Paar barkies deze kant op en je hebt je man, ben toch werkloos volgende maandquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:50 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dan ga ik iemand inhuren voor in de nacht.
Duurt dat nog lang dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben nog steeds herstellende......
Wie is het vervelendst?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:51 schreef wadslak het volgende:
Ik heb gewoon keuze, dit is wel lastig. Haags of Flat.
Je weet mijn kwaliteitenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:51 schreef wadslak het volgende:
Ik heb gewoon keuze, dit is wel lastig. Haags of Flat.
Weet niet of ze zoveel jaar heeft.quote:
Dat is mooi, ben blij voor je.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik bekijk het vooralsnog per week, maar lig wel op schema qua revalidatie
Oprecht blij of wou je een post erbij? Of is dat een bonus?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:53 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dat is mooi, ben blij voor je.Oprecht ook overigens.
Lief, dankjewelquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:53 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dat is mooi, ben blij voor je.Oprecht ook overigens.
Dan had ik wel gewoon huts gepost.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oprecht blij of wou je een post erbij? Of is dat een bonus?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oprecht blij of wou je een post erbij? Of is dat een bonus?
Muziek? Ik heb het over een hut. Als ik mijn hut binnen loop roep ik altijd HUTS!.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Waarom luister je eigenlijk zulke kansloze muziek? Waarom geen 2pac of biggie?
T was eigenlijk als grap bedoeld in de eerste plaats.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je houdt wel van een showtje dus, vandaar ook die interesse in Slak?![]()
Maar ja, geen idee. Dat gebeurd allemaal langs mij heen, kon er ook wel om lachen
Nee man, huts is van die junkies, je weet wat ik bedoel want je hebt dat liedje zelf gepost toenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:55 schreef wadslak het volgende:
[..]
Muziek? Ik heb het over een hut. Als ik mijn hut binnen loop roep ik altijd HUTS!.
Geeft een fijn gevoel man, plof je in je hut op de bank, HUTS. Eindelijk binnen, echt genieten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee man, huts is van die junkies, je weet wat ik bedoel want je hebt dat liedje zelf gepost toen
Ja lastig in te schatten wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
T was eigenlijk als grap bedoeld in de eerste plaats.
Maar dat stadium werd meteen geskipt.
Sommige zagen het als grap andere niet.
Mijn interesse en liefde voor slak is echt en oprecht. Daar is niks show aan.
Ja? Puntje van je stoel?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die serie begint goed @:already_in_use
Ha! Spermeloquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds dagelijks in Almelo?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds dagelijks in Almelo?
Dat is altijdquote:
Helemaal niks in Almeloquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stoplicht springt op rood, stoplicht springt op groen, in Almelo is geen ene reet te doen
Fantastischquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:02 schreef wadslak het volgende:
"Legerplaats Ermelo heeft een kazerne die thans 'Spermelo' heet en 'krikken' kan je er elke dag."
Jammer dat die meiden de grap niet zaggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja lastig in te schatten wel.
En blijkbaar snap je de grap niet. Omdat Slak ook veel acts heeft en jij ook van een act houdt, dat daar de liefde uit is ontstaan.
Ik ben anders vrij normaal heurquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jammer dat die meiden de grap niet zaggen.
Vond het beide 2 drollies.
Jammer dat een spel zo ver kan gaan.
Maargoed.
Om even op je grap terug te komen.
Slak en ik hingen al bij elkaar in de DM voordat hij echt actief mee ging posten..
En flatje zeg nou zelf eerlijk. We hebben allemaal onze specialiteit qua performances hier.
Iedereen heeft zijn "eigen" dingetje of kunstje.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Alleen maar liefde voor joudat weet je toch?
![]()
nee dat was ik alquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben anders vrij normaal heur
Ja ik heb mijn mening al gegeven waarom het deze maand niet gaat. Maar wie weet in de toekomst.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maargoed.
Slak en ik hingen al bij elkaar in de DM voordat hij echt actief mee ging posten..
En flatje zeg nou zelf eerlijk. We hebben allemaal onze specialiteit qua performances hier.
Goede act quote weer dit, welke pagina staat deze van je boek?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geef nooit op broquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn mening al gegeven waarom het deze maand niet gaat. Maar wie weet in de toekomst.
En je snapt het nog steeds niet..ik geef op
Toffe act hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:03 schreef wadslak het volgende:
[..]
Goede act quote weer dit, welke pagina staat deze van je boek?
69quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:03 schreef wadslak het volgende:
[..]
Goede act quote weer dit, welke pagina staat deze van je boek?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maargoed.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook al, veel staat op pagina 69.quote:
Heeyquote:
Kom er dan nog wel iets uit?quote:
Goede actquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lucht dus.quote:
Hehequote:
Die is er niet eens.quote:
Ik ook niet. Kan daar dan ook absoluut niet aan meedoen!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb de lol van een act opvoeren nog niet ontdekt
kennelijk toch populair hierquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
Eens!!11!!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kan daar dan ook absoluut niet aan meedoen!
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |