Ja is best wel goud iddquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
mooi man, dingen uitschelden in een taal die niemand begrijpt
Trump wat een heldquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:29 schreef wadslak het volgende:
Deze man kan dingen
'Verenigde Staten onder Trump minder racistisch'
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-05-2019 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Niet gekliktquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:29 schreef wadslak het volgende:
Deze man kan dingen
Lekker bezig!quote:
Jij neemt dit serieus?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:29 schreef wadslak het volgende:
Deze man kan dingen
Ik neem alles serieus.quote:
Nou er waren er 2 die het meteen dachten bij het juiste eind te hebben. En slak en mij direct kickte uit de Disco.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Viel wel mee vgm, vraag me wel af wie het echt is dan
Ja daar meng ik niet in hoor verder, maar ja als jij zegt het te zijn kan je ook wel een reactie verwachten toch..quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou er waren er 2 die het meteen dachten bij het juiste eind te hebben. En slak en mij direct kickte uit de Disco.
Zonder ook maar even te vragen hoe het nou echt zat. Maargoed. Shit happens.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou er waren er 2 die het meteen dachten bij het juiste eind te hebben. En slak en mij direct kickte uit de Disco.
Zonder ook maar even te vragen hoe het nou echt zat. Maargoed. Shit happens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |