Geeft een fijn gevoel man, plof je in je hut op de bank, HUTS. Eindelijk binnen, echt genieten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee man, huts is van die junkies, je weet wat ik bedoel want je hebt dat liedje zelf gepost toen
Ja lastig in te schatten wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
T was eigenlijk als grap bedoeld in de eerste plaats.
Maar dat stadium werd meteen geskipt.
Sommige zagen het als grap andere niet.
Mijn interesse en liefde voor slak is echt en oprecht. Daar is niks show aan.
Ja? Puntje van je stoel?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die serie begint goed @:already_in_use
Ha! Spermeloquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds dagelijks in Almelo?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds dagelijks in Almelo?
Dat is altijdquote:
Helemaal niks in Almeloquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stoplicht springt op rood, stoplicht springt op groen, in Almelo is geen ene reet te doen
Fantastischquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:02 schreef wadslak het volgende:
"Legerplaats Ermelo heeft een kazerne die thans 'Spermelo' heet en 'krikken' kan je er elke dag."
Jammer dat die meiden de grap niet zaggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja lastig in te schatten wel.
En blijkbaar snap je de grap niet. Omdat Slak ook veel acts heeft en jij ook van een act houdt, dat daar de liefde uit is ontstaan.
Ik ben anders vrij normaal heurquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jammer dat die meiden de grap niet zaggen.
Vond het beide 2 drollies.
Jammer dat een spel zo ver kan gaan.
Maargoed.
Om even op je grap terug te komen.
Slak en ik hingen al bij elkaar in de DM voordat hij echt actief mee ging posten..
En flatje zeg nou zelf eerlijk. We hebben allemaal onze specialiteit qua performances hier.
Iedereen heeft zijn "eigen" dingetje of kunstje.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Alleen maar liefde voor joudat weet je toch?
![]()
nee dat was ik alquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben anders vrij normaal heur
Ja ik heb mijn mening al gegeven waarom het deze maand niet gaat. Maar wie weet in de toekomst.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jammer dat die meiden de grap niet zaggen.
Vond het beide 2 drollies.
Jammer dat een spel zo ver kan gaan.
Maargoed.
Om even op je grap terug te komen.
Slak en ik hingen al bij elkaar in de DM voordat hij echt actief mee ging posten..
En flatje zeg nou zelf eerlijk. We hebben allemaal onze specialiteit qua performances hier.
Iedereen heeft zijn "eigen" dingetje of kunstje.
Goede act quote weer dit, welke pagina staat deze van je boek?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben anders vrij normaal heur
Geef nooit op broquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn mening al gegeven waarom het deze maand niet gaat. Maar wie weet in de toekomst.
En je snapt het nog steeds niet..ik geef op
Toffe act hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:03 schreef wadslak het volgende:
[..]
Goede act quote weer dit, welke pagina staat deze van je boek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |