Ik heb weleens een bij aan een spinnenweb zien trekken toen hij er met een pootje in was komen te zitten..quote:
TR gezet voor dierenleed.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:38 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb weleens een bij aan een spinnenweb zien trekken toen hij er met een pootje in was komen te zitten..
Ziek actief ben jij in die ene DCquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, ik moet toch eens haags vragen naar zijn bot om puntjes te gaan pakken.
Hoef je je ook niet in te mengen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja daar meng ik niet in hoor verder, maar ja als jij zegt het te zijn kan je ook wel een reactie verwachten toch..
Soberso!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ziek actief ben jij in die ene DC
Je houdt wel van een showtje dus, vandaar ook die interesse in Slak?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoef je je ook niet in te mengen.
Dit was een vooropgezet plannetje. En het liep precies zoals ik verwacht had.
En ik zei niet zo zeer dat ik het was. Ik deed alsof ik met het verkeerde account poste. En boem pats getriggerd.
Toen jij daarna vroeg waarom ik één of andere opmerking tegen Micky gemaakt had ging ik daar gewoon in mee.
Alles voor de show.
Zo rol ik, ik ben gewoon een rijke tataquote:
Dit was al bekend.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo rol ik, ik ben gewoon een rijke tata
Sommige mensen zijn gewoon té voorspelbaarquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoef je je ook niet in te mengen.
Dit was een vooropgezet plannetje. En het liep precies zoals ik verwacht had.
En ik zei niet zo zeer dat ik het was. Ik deed alsof ik met het verkeerde account poste. En boem pats getriggerd.
Toen jij daarna vroeg waarom ik één of andere opmerking tegen Micky gemaakt had ging ik daar gewoon in mee.
Alles voor de show.
Dit geloof ik niet.quote:
Veel BJ gelukquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo rol ik, ik ben gewoon een rijke tata
quote:
Volgens mij is het een act.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar en wanneer je mij treft
Gewoon kei harde dollars.quote:
Ja begrijp het echt niet. Hebben hier een heel forum om met elkaar te ouwehoeren.quote:
Eens!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ken ook wel van die 2 faced b*tches die je dan snitchen maar wel slijmen![]()
Dat is pas een act!
quote:
He CD, ben je al eens helemaal hersteld?quote:
quote:
Beetje gebald? Beter iets dan niets. Ben trots op je, als het maar gesmaakt heeft.quote:
Zure ballen die kaakkrakers ken je die nogquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:46 schreef wadslak het volgende:
[..]
Beetje gebald? Beter iets dan niets. Ben trots op je, als het maar gesmaakt heeft.
Vis in mijn bek jongequote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:46 schreef wadslak het volgende:
[..]
Beetje gebald? Beter iets dan niets. Ben trots op je, als het maar gesmaakt heeft.
Is dit een verkapte aankondiging?quote:
ben ik al eens helemaal hersteld?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:45 schreef wadslak het volgende:
[..]
He CD, ben je al eens helemaal hersteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |