Echt zwakquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:46 schreef madam-april het volgende:
Mensen die wel uitdelen maar niet kunnen incasseren
Van je been toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ben ik al eens helemaal hersteld?
Bolken als mei niet lukt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ga jij in juni allemaal doen?
Dan ga ik iemand inhuren voor in de nacht.quote:
Ik heb een hoge vraagprijsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:50 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dan ga ik iemand inhuren voor in de nacht.
Paar barkies deze kant op en je hebt je man, ben toch werkloos volgende maandquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:50 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dan ga ik iemand inhuren voor in de nacht.
Duurt dat nog lang dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben nog steeds herstellende......
Wie is het vervelendst?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:51 schreef wadslak het volgende:
Ik heb gewoon keuze, dit is wel lastig. Haags of Flat.
Je weet mijn kwaliteitenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:51 schreef wadslak het volgende:
Ik heb gewoon keuze, dit is wel lastig. Haags of Flat.
Weet niet of ze zoveel jaar heeft.quote:
Dat is mooi, ben blij voor je.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik bekijk het vooralsnog per week, maar lig wel op schema qua revalidatie
Oprecht blij of wou je een post erbij? Of is dat een bonus?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:53 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dat is mooi, ben blij voor je.Oprecht ook overigens.
Lief, dankjewelquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:53 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dat is mooi, ben blij voor je.Oprecht ook overigens.
Dan had ik wel gewoon huts gepost.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oprecht blij of wou je een post erbij? Of is dat een bonus?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oprecht blij of wou je een post erbij? Of is dat een bonus?
Muziek? Ik heb het over een hut. Als ik mijn hut binnen loop roep ik altijd HUTS!.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Waarom luister je eigenlijk zulke kansloze muziek? Waarom geen 2pac of biggie?
T was eigenlijk als grap bedoeld in de eerste plaats.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je houdt wel van een showtje dus, vandaar ook die interesse in Slak?![]()
Maar ja, geen idee. Dat gebeurd allemaal langs mij heen, kon er ook wel om lachen
Nee man, huts is van die junkies, je weet wat ik bedoel want je hebt dat liedje zelf gepost toenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:55 schreef wadslak het volgende:
[..]
Muziek? Ik heb het over een hut. Als ik mijn hut binnen loop roep ik altijd HUTS!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |