abonnement Unibet Coolblue
pi_186991732
0s.gif




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.







De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011–2019) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
  maandag 20 mei 2019 @ 21:27:37 #2
286575 Roces18
Chef de party
pi_186991761
Kon beter na seizoen 7 stoppen
Wat is seizoen 8 toch een onzin :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 21:28:27 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186991785
Las ergens al "GoT is the new Scrubs", oftewel: er zijn maar zeven seizoenen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_186991810
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:27 schreef Roces18 het volgende:
Kon beter na seizoen 7 stoppen
Wat is seizoen 8 toch een onzin :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist wel als ze hem goed hadden uitgewerkt.
pi_186991843
Er zijn zoveel dingen waar ze helemaal niks mee gedaan hebben dit seizoen.. :{

• De ware identiteit van Jon Snow maakte niets uit voor het einde. Er is niks gedaan met de briefjes die Varys vorige aflevering aan het rondsturen was en we weten überhaupt niet eens wat Jon over zijn ouders denkt. Een scène waarin de Stark kinderen dit bespreken (en ook beseffen dat Ned nooit ontrouw is geweest) zou al heel erg geholpen hebben.
• Arya heeft haar faceless men vaardigheden niet gebruikt.. Hier hadden ze nog zoveel toffe dingen mee kunnen doen..
• Geen twist met de zwangerschap van Cersei en ook geen plan met wildfire of iets dergelijks. Ze stond gewoon de hele tijd niets te doen op het balkon terwijl Daenerys alles aan het afbranden was.
• Wat was Bran aan het doen tijdens de long night? Waarom moest hij de Three-Eyed Raven worden? We hebben ook helemaal geen flashbacks of visioenen gezien dit seizoen.
• Wie was nou de 'prince who was promised' waar Melisandre het steeds over had?
  maandag 20 mei 2019 @ 21:30:52 #6
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_186991856
Ik ga dit seizoen ook zeker niet rewatchen. Heb ik tot nu toe met alle seizoenen wel minstens één keer gedaan.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_186991858
quote:
It's like tossing a can of paint on a Van Gogh. It was a masterpiece and could have stayed that way. And now the entire show is ruined
Zit wat in
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_186991860
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:29 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Juist wel als ze hem goed hadden uitgewerkt.
Had gekund ja. Als ze het goed hadden uitgewerkt was veel mogelijk geweest. Maar dat hebben ze al jaren nagelaten. Snap niet waarom HBO dit niveau seizoenenlang oké vond omdat de Seizoensfinales telkens wel redelijke clifhangers hadden.
pi_186991862
Ik vind het vooral jammer voor de acteurs dat het zo eindigt. Peter Dinklage speelde zijn rol fantastisch deze laatste afleveringen, Kit Harrington ook. Maar het verhaal is zo slecht uitgewerkt.
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
pi_186991899
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 20:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja dat Drogon die troon smolt was echt bizar raar ook ja.
Ik moest hier om lachen:
[ afbeelding ]
eindelijk lach je om iets wat ik heb gepost!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186991910
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:30 schreef ruudbackus het volgende:
Ik vind het vooral jammer voor de acteurs dat het zo eindigt. Peter Dinklage speelde zijn rol fantastisch deze laatste afleveringen, Kit Harrington ook. Maar het verhaal is zo slecht uitgewerkt.
Kit speelde goed? Super slecht juist, hij lijkt maar een emotie te kunnen weergeven.
Zijn liefde voor Dany komt ook absoluut niet over. Ja hij zegt het vaak maar je ziet gewoon dat er totaal geen affectie is.
pi_186991980
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Kit speelde goed? Super slecht juist, hij lijkt maar een emotie te kunnen weergeven.
Zijn liefde voor Dany komt ook absoluut niet over. Ja hij zegt het vaak maar je ziet gewoon dat er totaal geen affectie is.
Ik vond juist dat zijn gezicht juist de interne wroeging weergaf die hij gehad moet hebben in zijn rol. Zelfde bij Dinklage, zonder worden voelde je wel in welke emotie ze zaten.
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
pi_186992007
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 20:46 schreef DaMart het volgende:

Davos als "Master of grammar" :D.
leuek knipoog naar stannis
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186992012
Ik voel me lichtelijk verdrietig na het kijken van aflevering 6
pi_186992029
Dinklage vond ik goed ja maar Jon zijn niveau was hetzelfde als deze aflevering. Meme-waardig. Hij zal er zelf ook wel geen zin meer in hebben gehad ofzo.
pi_186992036
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 20:47 schreef GGMM het volgende:

Hoe verklaar jij precies dat Jon niet direct vermoord is toen hij Dany vermoordde? En dat Grey Worm eerst zei dat hij geen mensen gevangen nam toen hij die soldaat neerstak maar toen Jon gevangen nam?
die hele ep rammelt aan alle kanten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 20 mei 2019 @ 21:36:27 #17
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_186992047
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een verkapte manier om de fans te vertellen dat ze een slecht geschreven seizoen maar moeten slikken? :o
pi_186992053
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:35 schreef phoenyx het volgende:
Ik voel me lichtelijk verdrietig na het kijken van aflevering 6
ik had meer last van teleurstelling en walging
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186992060
Het hoogtepunt van deze aflevering was het smelten van de Iron Throne en dat zegt eigenlijk een hoop. Verder gewoon één groot happy ending voor letterlijk iedereen, zelfs voor Jon die met een glimlach wegloopt... zou prima zijn geweest voor iedere andere serie, iedere andere film, maar voor Game of Thrones past het gewoon zo fucking slecht.

Bran als koning :')

Tyrion als hand :')_!

De hele fucking comedy club van overlevenden als council, sodemieter nou toch alsjeblieft op ik heb hier toch niet genoeg smileys voor man :')___!

Wat een grap van een seizoen. Enige ijdele hoop die ik heb is dat Arya een eigen spin off krijgt maar die vreugde zal ook wel van korte duur zijn ;(
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 20 mei 2019 @ 21:37:29 #20
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_186992085
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:17 schreef Cherryberry het volgende:
Jon had NK moeten doden. En Arya vervolgens Dany met haar faceless man skills. Kon Jon gewoon Lord of the seven kingdoms worden en Bran bleef warden of the North en Lord of Winterfel tzt opgevolgd door de kinderen van Sansa. Tyrion hand van Jon. Brienne captain of the kingsguard. Arya verdwijnt naar het westen op zoek naar nieuw avontuur.
^O^
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  maandag 20 mei 2019 @ 21:37:58 #21
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186992099
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dinklage vond ik goed ja maar Jon zijn niveau was hetzelfde als deze aflevering. Meme-waardig. Hij zal er zelf ook wel geen zin meer in hebben gehad ofzo.
Hij keek inderdaad alsof hij nergens meer zin in had.
In de laatste scene leek het zelfs net alsof hij zijn lach moest inhouden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186992110
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Het hoogtepunt van deze aflevering was het smelten van de Iron Throne en dat zegt eigenlijk een hoop. Verder gewoon één groot happy ending voor letterlijk iedereen, zelfs voor Jon die met een glimlach wegloopt... zou prima zijn geweest voor iedere andere serie, iedere andere film, maar voor Game of Thrones past het gewoon zo fucking slecht.

Bran als koning :')

Tyrion als hand :')_!

De hele fucking comedy club van overlevenden als council, sodemieter nou toch alsjeblieft op ik heb hier toch niet genoeg smileys voor man :')___!

Wat een grap van een seizoen. Enige ijdele hoop die ik heb is dat Arya een eigen spin off krijgt maar die vreugde zal ook wel van korte duur zijn ;(
En in die Spin off killed ze dan iedereen die nog over is!

[ Bericht 0% gewijzigd door ruudbackus op 20-05-2019 21:38:49 (Typefout) ]
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
pi_186992120
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:35 schreef Slayage het volgende:
leuke knipoog naar stannis
Mss is het na alle seizoenen tijd om te denken aan onze favoriete personages die er niet meer zijn!
- Stannis the Mannis
- Kinvara the Red Priestess
- Daario (the Forgotten)
- Robert Baratheon the Loud
  maandag 20 mei 2019 @ 21:39:18 #24
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186992140
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_186992183
Er zitten veel slordigheden in, maar ik vond het wel mooi dat Jon naar the watch moest. Ik had nooit verwacht dat hij op de troon zou eindigen, dat scheelt.
  maandag 20 mei 2019 @ 21:40:39 #26
286575 Roces18
Chef de party
pi_186992194
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:40 schreef so.original het volgende:
Er zitten veel slordigheden in, maar ik vond het wel mooi dat Jon naar the watch moest. Ik had nooit verwacht dat hij op de troon zou eindigen, dat scheelt.
wtf moet die daar doen dan
er is niks te doen daar
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 20 mei 2019 @ 21:40:46 #27
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_186992199
quote:
:')
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_186992218
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Had gekund ja. Als ze het goed hadden uitgewerkt was veel mogelijk geweest. Maar dat hebben ze al jaren nagelaten. Snap niet waarom HBO dit niveau seizoenenlang oké vond omdat de Seizoensfinales telkens wel redelijke clifhangers hadden.
Voor dit seizoen was er over het algemeen nog weinig kritiek op de serie. Zelfs seizoen 7 (waar eigenlijk al van alles op aan te merken was) had hele goede reviews en super hoge cijfers op imdb. Pas sinds 3 weken is iedereen op de hate train gesprongen. Toch worden er nog allerlei kijkcijferrecords gebroken dus ik denk niet dat HBO er heel erg mee zit eigenlijk.
pi_186992224
quote:
xd
pi_186992225
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Het hoogtepunt van deze aflevering was het smelten van de Iron Throne en dat zegt eigenlijk een hoop. Verder gewoon één groot happy ending voor letterlijk iedereen, zelfs voor Jon die met een glimlach wegloopt... zou prima zijn geweest voor iedere andere serie, iedere andere film, maar voor Game of Thrones past het gewoon zo fucking slecht.

Bran als koning :')

Tyrion als hand :')_!

De hele fucking comedy club van overlevenden als council, sodemieter nou toch alsjeblieft op ik heb hier toch niet genoeg smileys voor man :')___!

Wat een grap van een seizoen. Enige ijdele hoop die ik heb is dat Arya een eigen spin off krijgt maar die vreugde zal ook wel van korte duur zijn ;(
Tyrion als hand vond ik nog niet eens zo slecht uiteindelijk.
  maandag 20 mei 2019 @ 21:41:34 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186992228
quote:
Wie is dat links van Yara?
Howland Reed? :D
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 mei 2019 @ 21:41:51 #32
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_186992239
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:40 schreef Roces18 het volgende:

[..]

wtf moet die daar doen dan
er is niks te doen daar
Iedereen snapt dat behalve the unsullied blijkbaar. Het komt nu over als een verplicht sabbatical :')
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  maandag 20 mei 2019 @ 21:42:12 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186992259
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:40 schreef so.original het volgende:
Er zitten veel slordigheden in, maar ik vond het wel mooi dat Jon naar the watch moest. Ik had nooit verwacht dat hij op de troon zou eindigen, dat scheelt.
The nights watch heeft geen doel meer....
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 mei 2019 @ 21:42:16 #34
286575 Roces18
Chef de party
pi_186992262
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:41 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Iedereen snapt dat behalve the unsullied blijkbaar. Het komt nu over als een verplicht sabbatical :')
lekker op wintersport _O-
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_186992267
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Kit speelde goed? Super slecht juist, hij lijkt maar een emotie te kunnen weergeven.
Zijn liefde voor Dany komt ook absoluut niet over. Ja hij zegt het vaak maar je ziet gewoon dat er totaal geen affectie is.
Kit had dezelfde gepijnigde blik als altijd inderdaad. En er kon niet een I love you af. Ik kan het You are my queen niet meer horen:P
pi_186992269
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:40 schreef Roces18 het volgende:

[..]

wtf moet die daar doen dan
er is niks te doen daar
Dat is precies wat ik dacht. Tegen wie moet de watch nog beschermen? De doden zijn dood, de wildelingen bevriend. De muur stond ook alweer helemaal rechtop!
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
  maandag 20 mei 2019 @ 21:42:40 #37
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186992272
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_186992300
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:42 schreef ruudbackus het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik dacht. Tegen wie moet de watch nog beschermen? De doden zijn dood, de wildelingen bevriend. De muur stond ook alweer helemaal rechtop!
Zie het meer als een strafkamp.
  maandag 20 mei 2019 @ 21:43:30 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186992302
quote:
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 mei 2019 @ 21:43:31 #40
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186992303
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wie is dat links van Yara?
Howland Reed? :D
Gewoon een random om mensen het idee te geven dat het land groter is dan 2 steden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 20 mei 2019 @ 21:44:04 #41
286575 Roces18
Chef de party
pi_186992320
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:42 schreef so.original het volgende:

[..]

Kit had dezelfde gepijnigde blik als altijd inderdaad. En er kon niet een I love you af. Ik kan het You are my queen niet meer horen:P
Toen hij met tyrion praatte wist ik al dat hij m.o.d. ging stabben.
Wat een onzin zeg. Pussy bitch boy is het ook.

Beter had de night king iedereen uitgemoord
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_186992324
Nou ja de trailer loog in ieder geval niet

pi_186992345
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

The nights watch heeft geen doel meer....
Ja dat zegt Jon ook. Maar dat hoeft toch ook niet? Zoveel deden ze daar eerder ook niet. Het is een plek om mensen, criminelen, naar te verbannen.
pi_186992369
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:41 schreef Harvest89 het volgende:
Howland Reed? :D
Please, don't twist that knife into my heart!

Iedereen zat maar te hopen (ik had het aan het einde van seizoen 4 opgegeven), en elke aflevering van seizoen 8 "nu komt hij, voor de NK...voor KL...om Dany te doden" Niets, nada, noppes!
pi_186992378
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:42 schreef ruudbackus het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik dacht. Tegen wie moet de watch nog beschermen? De doden zijn dood, de wildelingen bevriend. De muur stond ook alweer helemaal rechtop!
Gebruik je fantasie. The wall krijgt gewoon een ander doel.
pi_186992403
Dus een heel army van Unsullied heeft een stad in handen, EN de moordenaar van hun Queen...
Ze killen daarvoor nog die soldaten van Cersei, maar Jon Snow wordt wel gewoon eerlijk gevangen gehouden...

Tyrion mag met alle lords praten, zij bepalen dat er een koning komt op aandringen van Tyrion, en Tyrion is vrij en de unsullied gaan weg. Wie van die Unsullied gaat controleren of Jon echt naar de Night watch gaat :') Wat een random shit.

Hoe ik het begrepen heb heeft G.R.R.M. besproken met de schrijvers hoe hij het ziet eindigen. Dus ik geloof best dat hij Bran altijd op de troon heeft gezien. Maar die uiteindelijke crap eromheen.

Zo jammer.

Maar aan de andere kant denk ik, het is maar een serie en ik heb er toch best een paar jaar van genoten.. Eens kijken of ik de boeken weer eens op kan pakken. Ben ooit gestrand in het eerste deel van boek 3. En dan hopen dat G.R.R.M ooit weer eens een boek afrond.
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 21:47:10 #47
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186992421
quote:
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_186992425
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus een heel army van Unsullied heeft een stad in handen, EN de moordenaar van hun Queen...
Ze killen daarvoor nog die soldaten van Cersei, maar Jon Snow wordt wel gewoon eerlijk gevangen gehouden...

Tyrion mag met alle lords praten, zij bepalen dat er een koning komt op aandringen van Tyrion, en Tyrion is vrij en de unsullied gaan weg. Wie van die Unsullied gaat controleren of Jon echt naar de Night watch gaat :') Wat een random shit.

Hoe ik het begrepen heb heeft G.R.R.M. besproken met de schrijvers hoe hij het ziet eindigen. Dus ik geloof best dat hij Bran altijd op de troon heeft gezien. Maar die uiteindelijke crap eromheen.

Zo jammer.

Maar aan de andere kant denk ik, het is maar een serie en ik heb er toch best een paar jaar van genoten.. Eens kijken of ik de boeken weer eens op kan pakken. Ben ooit gestrand in het eerste deel van boek 3. En dan hopen dat G.R.R.M ooit weer eens een boek afrond.
Nou ja je bekijkt het in ieder geval van de 10% positieve kant terwijl de 90% crap is. Dat is wel bewonderenswaardig

Bij Dexter was het een goed einde dat zijn 'zus' doodging
Bij breaking bad dat de hoofdacteur doodging

Maar dit..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2019 21:48:25 ]
  maandag 20 mei 2019 @ 21:48:20 #49
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186992448
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:44 schreef so.original het volgende:

[..]

Ja dat zegt Jon ook. Maar dat hoeft toch ook niet? Zoveel deden ze daar eerder ook niet. Het is een plek om mensen, criminelen, naar te verbannen.
Het idee achter de nights watch is om criminelen genade te geven en zich nog nuttig kunnen maken om het rijk te beschermen. Nu heeft the nights watch geen nut meer. De WW's zijn weg.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186992450
Wat ik misschien nog wel het ergste van alles vindt aan deze hele clusterfuck...

8 seizoenen lang is iedereen aan het vechten voor die fucking troon. Die speciale Iron Throne. Dan hebben het hoogtepunt van deze aflevering waarbij dat ding gewoon wordt omgesmolten wat een prachtige symbolische betekenis heeft... maar niemand... heeft het daar... vervolgens meer over... want... :? En vervolgens gaan ze met zes kingdoms verder alsof er niets gebeurt is.

For fuck sake WAT :( :(
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186992467
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:27 schreef Roces18 het volgende:
Kon beter na seizoen 7 stoppen
Wat is seizoen 8 toch een onzin :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vrouw op de troon in Winterfell en een gehandicapte als koning. 2019 approves.

Ik ben er zeker van dat we 15 jaar geleden een hele andere minder policore uitslag hadden gehad.
  maandag 20 mei 2019 @ 21:48:56 #52
286575 Roces18
Chef de party
  maandag 20 mei 2019 @ 21:49:17 #53
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_186992474
Wat een deceptie..dit seizoen.

Maar we hebben wel een king on wheels
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 20 mei 2019 @ 21:49:47 #54
286575 Roces18
Chef de party
pi_186992490
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:49 schreef ondeugend het volgende:
Wat een deceptie..dit seizoen.

Maar we hebben wel een king on wheels
ik dacht dat ze de 'wheel' wilden breken :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 21:50:12 #55
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186992528
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:48 schreef Justevo het volgende:

[..]

Een vrouw op de troon in Winterfell en een gehandicapte als koning. 2019 approves.

Ik ben er zeker van dat we 15 jaar geleden een hele andere minder policore uitslag hadden gehad.
Vind je het met Tyrions uitleg niet een klein beetje logisch dat de 3 eyed raven de koning is?
  maandag 20 mei 2019 @ 21:50:50 #57
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186992532
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:48 schreef TigerXtrm het volgende:
For fuck sake WAT
Dit somt de hele aflevering wel op.
Ik ben me nu nog steeds af aan het vragen waar ik naar heb gekeken vanmiddag.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186992556
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het idee achter de nights watch is om criminelen genade te geven en zich nog nuttig kunnen maken om het rijk te beschermen. Nu heeft the nights watch geen nut meer. De WW's zijn weg.
Dan krijgen ze nu alleen genade.

De WW's geloofde niemand nog in dus dat was sowieso geen echte functie van the nights watch.
pi_186992559
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Zit wat in
Meer drama, meer drama

Wat een gejank
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_186992562
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:50 schreef so.original het volgende:

[..]

Vind je het met Tyrions uitleg niet een klein beetje logisch dat de 3 eyed raven de koning is?
Als dat geschreven is door D&D en niet ergens van GRRM komt dan nnnooope. Zo wel neem ik het dan pas terug.
pi_186992572
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:47 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja je bekijkt het in ieder geval van de 10% positieve kant terwijl de 90% crap is. Dat is wel bewonderenswaardig

Bij Dexter was het een goed einde dat zijn 'zus' doodging
Bij breaking bad dat de hoofdacteur doodging

Maar dit..
Nee maar weet je, ik kan me wel heel boos gaan maken dat een serie niet is gelopen zoals ik verwacht had of gehoopt had, of dat het niveau kut is. Maar er waren ook zat seizoenen die wel vet waren. Ik zal het gevoel bij Seizoen 1 iig nooit vergeten. Dus probeer dat maar gewoon voor me te houden.
  maandag 20 mei 2019 @ 21:52:10 #62
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_186992582
Het hele zinloze pad van Arya ook
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_186992585
Ook dat ze zo praatte tegen john, ze zei eigenlijk letterlijk van vermoord me a.u.b.
  maandag 20 mei 2019 @ 21:52:29 #64
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_186992591
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het idee achter de nights watch is om criminelen genade te geven en zich nog nuttig kunnen maken om het rijk te beschermen. Nu heeft the nights watch geen nut meer. De WW's zijn weg.
Die komen vanzelf wel weer terug toch? Geef het een paar honderd/duizend jaar.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_186992592
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat ik misschien nog wel het ergste van alles vindt aan deze hele clusterfuck...

8 seizoenen lang is iedereen aan het vechten voor die fucking troon. Die speciale Iron Throne. Dan hebben het hoogtepunt van deze aflevering waarbij dat ding gewoon wordt omgesmolten wat een prachtige symbolische betekenis heeft... maar niemand... heeft het daar... vervolgens meer over... want... :? En vervolgens gaan ze met zes kingdoms verder alsof er niets gebeurt is.

For fuck sake WAT :( :(
Ja dat vond ik idd wel mooi symbolisch. Vond het ook mooi gedaan hoe ze toch een soort van verdriet bij die Draak over wisten te brengen.
pi_186992617
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:52 schreef ondeugend het volgende:
Het hele zinloze pad van Arya ook
Vind wraak op de Freys en het doden van de NK niet bepaald nutteloos. Je kan ook zeiken om het zeiken he.
pi_186992624
Man man man, wat was dit tering slecht zeg. Echt niks aan deze aflevering valt goed te praten.

- Jon heeft echt letterlijk niks gedaan dit seizoen. Dat hij uiteindelijk Dany zou killen was te verwachten, maar alsnog kwam het als een groot anti-climax.
- Arya is ook opeens omgeslagen van een stoere assassin tot een lammetje. Heeft de laatste drie afleveringen ook niks gedaan. Met die gezichten skill is ook niks meer gedaan. En in de laatste tien minuten wordt ze opeens ontdekkingsreiziger? :')
- Sansa heeft dan nog het meest bevredigende einde gekregen, maar heeft daar het laatste seizoen eigenlijk ook niks voor moeten doen. Zij is ook alleen maar queen omdat er verder geen kandidaten zijn.
- Bran heeft ook echt niks gedaan dit seizoen en wordt opeens king. :') Het leek wel bewust een stukje komedie.
- Tyrion die van dertig meter afstand z'n broer en zus onder die stenen ziet liggen. :')
- Dany die sinds de vorige aflevering de boze vijand blijkt te zijn, maar in het eerste halfuur wordt vermoord met een messteek. :')
- Grey Worm als leider. :')
- Support characters die opeens de leiders zijn. :')

Die schrijvers hebben dit toch wel gewoon in één nachtje bedacht? Hoe kun je een serie zo laten eindigen...
pi_186992634
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:48 schreef Justevo het volgende:

[..]

Een vrouw op de troon in Winterfell en een gehandicapte als koning. 2019 approves.

Ik ben er zeker van dat we 15 jaar geleden een hele andere minder policore uitslag hadden gehad.
Past perfect in de thematiek van GRRM's boeken. Sterke vrouwelijke karakters, en een voorliefde voor 'cripples, bastards and broken things' (die overigens al langer dan 15 jaar meegaan)
pi_186992641
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:52 schreef ondeugend het volgende:
Het hele zinloze pad van Arya ook
Van haar hele lijst heeft ze toch alleen maar Walder Frey en Trant vermoord? En iemand die helemaal niet op haar lijst stond. Hoop moeite voor niks.
  maandag 20 mei 2019 @ 21:54:36 #70
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186992654
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:51 schreef so.original het volgende:

[..]

Dam krijgen ze alleen genade.

De WW's geloofde niemand nog in dus dat was sowieso geen echte functie van the nights watch.
Ben je nu opzettelijk vermoeiend aan het doen?
The nights watch is niet opgericht om outcasts en onrendabelen te verzamelen.

Het doel van het oprichten van the nights watch is weg, wildings zijn geen bedreiging meer, en the WW's zijn weg.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186992656
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:53 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Past perfect in de thematiek van GRRM's boeken. Sterke vrouwelijke karakters, en een voorliefde voor 'cripples, bastards and broken things' (die overigens al langer dan 15 jaar meegaan)
Ja, ik neem het ook terug als het idd van GRRM komt. Maar het is 2019, het zou zomaar eens SJW's FTW kunnen zijn. Met 15 jaar bedoelde ik als de tv-serie toen gemaakt was.
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2019 @ 21:55:03 #72
364681 over_hedge
pi_186992661
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:52 schreef ondeugend het volgende:
Het hele zinloze pad van Arya ook
Dat was nou net 1 van de weinige waar haar pad niet zinloos was..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2019 @ 21:55:42 #73
364681 over_hedge
pi_186992675
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat ik misschien nog wel het ergste van alles vindt aan deze hele clusterfuck...

8 seizoenen lang is iedereen aan het vechten voor die fucking troon. Die speciale Iron Throne. Dan hebben het hoogtepunt van deze aflevering waarbij dat ding gewoon wordt omgesmolten wat een prachtige symbolische betekenis heeft... maar niemand... heeft het daar... vervolgens meer over... want... :? En vervolgens gaan ze met zes kingdoms verder alsof er niets gebeurt is.

For fuck sake WAT :( :(
Je snapt dat vechten voor de throne niet letterlijk om die stoel gaat? :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_186992684
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat was nou net 1 van de weinige waar haar pad niet zinloos was..
Ze had als hoofddoel 1 ding die ze niet kon volbrengen ook al kon ze zich voordoen als iedereen, klinkt vrij zinloos voor mij
pi_186992702
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:54 schreef Justevo het volgende:

[..]

Ja, ik neem het ook terug als het idd van GRRM komt. Maar het is 2019, het zou zomaar eens SJW's FTW kunnen zijn.
Je snapt wel hoe belachelijk je nu bent he? Alles afkraken, behalve als het toch bedacht blijkt door GRRM want dan is het opeens wel goed en logisch? :') Flipflop
  maandag 20 mei 2019 @ 21:57:00 #76
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_186992717
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:54 schreef Justevo het volgende:

[..]

Van haar hele lijst heeft ze toch alleen maar Walder Frey vermoord? En iemand die helemaal niet op haar lijst stond. Hoop moeite voor niks.
Meryn Trant, Polliver, Rorge en Walder Frey. Beetje matig ja
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_186992721
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:54 schreef Justevo het volgende:

[..]

Ja, ik neem het ook terug als het idd van GRRM komt. Maar het is 2019, het zou zomaar eens SJW's FTW kunnen zijn.
Gelet op de boeken die we tot dusver hebben, zou ik het eerder aan 'de geest' van GRRM toeschrijven. Als dikkie even doorschrijft krijgen we het antwoord misschien.
pi_186992734
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Je snapt dat vechten voor de throne niet letterlijk om die stoel gaat? :P
Zou het belachelijk hebben gevonden als ze daar een scene aan hadden gewijd. De troon is symbolisch, laat het dan ook symbolisch.
pi_186992737
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Je snapt dat vechten voor de throne niet letterlijk om die stoel gaat? :P
Nou ja in alle afleveringen gaat het wel letterlijk erom dat je op die stoel zit.. daarom praten ze ook over the iron throne en niet over 'dat plekje naast de iron throne maar met ook macht'
pi_186992750
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:57 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Gelet op de boeken die we tot dusver hebben, zou ik het eerder aan 'de geest' van GRRM toeschrijven. Als dikkie even doorschrijft krijgen we het antwoord misschien.
Als hij het niet verandert door alls reacties. Of zal hij die niet lezen?
pi_186992752
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef so.original het volgende:

[..]

Je snapt wel hoe belachelijk je nu bent he? Alles afkraken, behalve als het toch bedacht blijkt door GRRM want dan is het opeens wel goed en logisch? :') Flipflop
Nee vrij logisch, aangezien D&D zo gefaald hebben met schrijven zou dit zomaar kunnen.
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2019 @ 21:58:13 #82
364681 over_hedge
pi_186992765
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ze had als hoofddoel 1 ding die ze niet kon volbrengen ook al kon ze zich voordoen als iedereen, klinkt vrij zinloos voor mij
naja het is meer dat ze 8 seizoenen lang liet merken geen lady te willen zijn. En getraind om een assassin te zijn. En door die training de night king heeft kunnen vermoorden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_186992783
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ben je nu opzettelijk vermoeiend aan het doen?
The nights watch is niet opgericht om outcasts en onrendabelen te verzamelen.

Het doel van het oprichten van the nights watch is weg, wildings zijn geen bedreiging meer, en the WW's zijn weg.
Dan. Krijgt. Het. Een. Nieuw. Doel.

Hoe moeilijk is het?
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2019 @ 21:59:22 #84
364681 over_hedge
pi_186992805
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:57 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja in alle afleveringen gaat het wel letterlijk erom dat je op die stoel zit.. daarom praten ze ook over the iron throne en niet over 'dat plekje naast de iron throne maar met ook macht'
Het gaat er om dat je de macht hebt die er bij hoort als je in die stoel mag zitten. maar het gaat niet letterlijk over het zitten in die stoel. Kan elke andere troon zijn.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_186992809
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:57 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Meryn Trant, Polliver, Rorge en Walder Frey. Beetje matig ja
Polliver en Rorge waren echt nietszeggende karakters.
  maandag 20 mei 2019 @ 21:59:35 #86
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_186992814
Bran-God _O_ ik had het al voorspeld dat hij op de troon zou rollen. Enige jammere is dat er nu geen troon meer is...
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_186992824
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Je snapt dat vechten voor de throne niet letterlijk om die stoel gaat? :P
Jawel maar de Iron Throne zelf had ook een bepaalde historie en symbolische macht waardoor uiteindelijk de macht over de Seven Kingdoms tot stand is gekomen. Het feit dat dat ding nu weg is zou op z'n minst een reden moeten zijn geweest om het hele Seven Kingdoms verhaal nog eens te heroverwegen, maar de enige die dat doet is Sansa :')

quote:
- Tyrion die van dertig meter afstand z'n broer en zus onder die stenen ziet liggen.
Die hele fucking crypt is ingestort, letterlijk elke steen kwam naar beneden maar Cersei en Jamie liggen onder nog geen 12 stenen _O- _O- _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:00:08 #88
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186992834
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:53 schreef Bananenpap het volgende:
Arya is ook opeens omgeslagen van een stoere assassin tot een lammetje. Heeft de laatste drie afleveringen ook niks gedaan. Met die gezichten skill is ook niks meer gedaan. En in de laatste tien minuten wordt ze opeens ontdekkingsreiziger?
Haar laatste scene deed me denken aan Dora the explorer.

Waar was de vorige aflevering dan goed voor? Daar zag je haar door de lijken en het puin rennen voor haar leven. Schrijvers wekten overduidelijk de indruk dat ze Dany zou doden, en dan doet Jon het.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:00:21 #89
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_186992841
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:53 schreef so.original het volgende:

[..]

Vind wraak op de Freys en het doden van de NK niet bepaald nutteloos. Je kan ook zeiken om het zeiken he.
Uiteindelijk is allle diepte in haar verhaallijn verdwenen. Om Columba te worden. Hou toch op! In plaats van haar de heldin te maken hebben ze haar de laatste afleveringen alleen maar laten toekijken.

Ik zeik niet om het zeiken.. ik heb de boeken gelezen. Dit is makkelijk af maken
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_186992850
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:59 schreef over_hedge het volgende:
macht hebt die er bij hoort als je in die stoel mag zitten. maar het gaat niet letterlijk over het zitten in die stoel. Kan elke andere troon zijn.
Nou ja als je in die stoel zit heb je de macht, anders kan je er niet zitten. En ja als je die macht hebt kan je in elke andere troon zitten. Maar pas als je in de iron throne kan zitten. Dus wel vrij letterlijk dat je daar eerst moet zitten en dan pas kan doen wat je wil, je kan er ook niet voor gaan liggen, dat is niet voldoende, je moet echt gaan zitten
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2019 @ 22:02:13 #91
364681 over_hedge
pi_186992892
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:00 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja als je in die stoel zit heb je de macht, anders kan je er niet zitten. En ja als je die macht hebt kan je in elke andere troon zitten. Maar pas als je in de iron throne kan zitten. Dus wel vrij letterlijk dat je daar eerst moet zitten en dan pas kan doen wat je wil, je kan er ook niet voor gaan liggen, dat is niet voldoende, je moet echt gaan zitten
Hoezo zou je in die stoel moeten zitten?? Wat is dat voor onzin dan :P Het is niet dat je opeens geen koning meer bent omdat je de stoel niet lekker vind zitten en er maar voor gaat liggen :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:02:27 #92
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186992899
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:57 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Gelet op de boeken die we tot dusver hebben, zou ik het eerder aan 'de geest' van GRRM toeschrijven. Als dikkie even doorschrijft krijgen we het antwoord misschien.
Veel antwoorden van dit seizoen zul je in het zesde boek niet aantreffen, en hij is nog niet eens begonnen aan het zevende boek.

Daar komt bij dat hij oud is en heel erg dik. :P
Enige wat we kunnen hopen is dat zijn kinderen verder gaan (als hij kinderen heeft) zoals Christopher Tolkien verder is gegaan met de verhalen van zijn vader.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:03:33 #93
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_186992935
Is er al een reactie vanuit HBO of de cast en/of crew?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:04:19 #94
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_186992948
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:54 schreef Justevo het volgende:

[..]

Ja, ik neem het ook terug als het idd van GRRM komt. Maar het is 2019, het zou zomaar eens SJW's FTW kunnen zijn. Met 15 jaar bedoelde ik als de tv-serie toen gemaakt was.
Ik vond al dat er een hoop negativiteit in dit topic staat, maar opmerkingen zoals deze verklaren dat wel een beetje. Hoezo is iets wat je slecht vond ineens toch goed als het van GRRM afkomt? Volgens mij geeft dat wel aan dat voor velen hier Benioff en Weiss letterlijk niets meer goed kunnen doen ;)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_186992949
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:57 schreef so.original het volgende:

[..]

Als hij het niet verandert door alls reacties. Of zal hij die niet lezen?
Zie GRRM (soort van) daarover vanaf 0:58

  maandag 20 mei 2019 @ 22:04:54 #96
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186992966
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Het feit dat dat ding nu weg is zou op z'n minst een reden moeten zijn geweest om het hele Seven Kingdoms verhaal nog eens te heroverwegen, maar de enige die dat doet is Sansa
Precies.
Zonder de Iron Throne hebben alle provinciën in Westeros reden om onafhankelijk te worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186993010
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:02 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hoezo zou je in die stoel moeten zitten?? Wat is dat voor onzin dan :P Het is niet dat je opeens geen koning meer bent omdat je de stoel niet lekker vind zitten en er maar voor gaat liggen :D
Als je niet koning of koningin bent gaat niemand je toestaan dat je erin gaat zitten. Cersei was de koningin daar. Om de nieuwe heerser te worden moest je er gaan zitten. Daarom ging Dany er ook heen. En werd er telkens gepraat over the iron throne als middelpunt van de macht. Daar is nou eenmaal waar de macht ligt, als je daar niet kan komen dan dikke jammer maar dan ben je niet the king of the seven kingdoms. Daarom was er ook zo'n intens moment dat Dany het voor het eerst aanraakte, omdat dat het moment was dat ze wist dat ze echte macht had
pi_186993038
Waarom gaat ook iedereen zo snel mee om Bran koning te maken? Echt niemand van dat stel weet wat de 3 eyed raven is.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:07:39 #99
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_186993041
quote:
Dat ik ook nog aan te denken tijdens die scène.

Het is echt alle schaamte voorbij, hoeveel fouten en inconsistenties in deze aflevering zitten. Dit kun je toch niet zo afleveren. :N
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 20 mei 2019 @ 22:07:54 #100
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_186993047
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:59 schreef Zeroku het volgende:
Bran-God _O_ ik had het al voorspeld dat hij op de troon zou rollen. Enige jammere is dat er nu geen troon meer is...
Je zegt het zelf... hij rolt op zijn troon. :D
pi_186993052
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:04 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik vond al dat er een hoop negativiteit in dit topic staat, maar opmerkingen zoals deze verklaren dat wel een beetje. Hoezo is iets wat je slecht vond ineens toch goed als het van GRRM afkomt? Volgens mij geeft dat wel aan dat voor velen hier Benioff en Weiss letterlijk niets meer goed kunnen doen ;)
Ik vind niet alles slecht, zeker niet zelfs. Maar aangezien D&D redelijk matig werk hebben afgeleverd en dat idee zou óók nog eens van hun komen... Dat vind ik een wezenlijk verschil als het van GRRM zelf komt.
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2019 @ 22:08:04 #102
364681 over_hedge
pi_186993056
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:06 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Als je niet koning of koningin bent gaat niemand je toestaan dat je erin gaat zitten. Cersei was de koningin daar. Om de nieuwe heerser te worden moest je er gaan zitten. Daarom ging Dany er ook heen. En werd er telkens gepraat over the iron throne als middelpunt van de macht. Daar is nou eenmaal waar de macht ligt, als je daar niet kan komen dan dikke jammer maar dan ben je niet the king of the seven kingdoms. Daarom was er ook zo'n intens moment dat Dany het voor het eerst aanraakte, omdat dat het moment was dat ze wist dat ze echte macht had
AH dus cerei had gewoon de throne in de zee moeten gooien. Dan had daenerys nooit kunnen winnen omdat er geen iron throne meer is _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:08:25 #103
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186993065
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef so.original het volgende:

[..]

Dan. Krijgt. Het. Een. Nieuw. Doel.

Hoe moeilijk is het?
Dan is het niet zo handig om daar iemand naar toe te sturen/verbannen zolang dat zogenaamde nieuwe doel niet bekend is. Ik snap echt niet waarom je die beslissing blijft verdedigen. Het is hilarisch schrijfwerk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:08:30 #104
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_186993068
Wel mooi dat die troon op is geblazen. Is er in ieder geval genoeg plek om de rolstoel neer te zetten.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  maandag 20 mei 2019 @ 22:09:00 #105
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_186993082
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:08 schreef Zeroku het volgende:
Wel mooi dat die troon op is geblazen. Is er in ieder geval genoeg plek om de rolstoel neer te zetten.
Moeten ze die trap wel weghalen. :P
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 22:10:12 #106
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186993109
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit somt de hele aflevering wel op.
Ik ben me nu nog steeds af aan het vragen waar ik naar heb gekeken vanmiddag.
Ik dacht op een gegeven moment dat er al wel een uur verstreken was, bleken het nog maar 27 minuten en wat seconden te zijn :') Heb echt met tegenzin zitten kijken.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_186993124
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:09 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Moeten ze die trap wel weghalen. :P
Voordeel van Dany die de Red Keep gesloopt heeft (wat ze overigens fucking snel herbouwd hebben in die paar weken maar daar hebben we het verder even niet over), ze kunnen de hele handel meteen rolstoel vriendelijk maken :Y
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:11:04 #108
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186993128
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:03 schreef BlackNero het volgende:
Is er al een reactie vanuit HBO of de cast en/of crew?
Meerdere acteurs/actrices hebben gehint en/of letterlijk gezegd dat het einde teleurstellend is. Ik dacht eerst dat het een beetje overdreven was, maar na deze laatste aflevering is het woord teleurstellend nog zacht uitgedrukt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186993134
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]

AH dus cerei had gewoon de throne in de zee moeten gooien. Dan had daenerys nooit kunnen winnen omdat er geen iron throne meer is _O_
Klopt, maar dat deed ze niet
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2019 @ 22:12:49 #110
364681 over_hedge
pi_186993175
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:11 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Klopt, maar dat deed ze niet
Ja en het klopt niet. Want het gaat niet alleen om die fucking throne.. Dat is symboliek. Van de rest heeft de stoel zelf 0 waarden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:12:50 #111
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186993177
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik dacht op een gegeven moment dat er al wel een uur verstreken was, bleken het nog maar 27 minuten en wat seconden te zijn :') Heb echt met tegenzin zitten kijken.
Ik had precies hetzelfde.
Nadat Jon werd verbannen en Bran koning wou ik het eigenlijk al afzetten. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186993189
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Veel antwoorden van dit seizoen zul je in het zesde boek niet aantreffen, en hij is nog niet eens begonnen aan het zevende boek.

Daar komt bij dat hij oud is en heel erg dik. :P
Enige wat we kunnen hopen is dat zijn kinderen verder gaan (als hij kinderen heeft) zoals Christopher Tolkien verder is gegaan met de verhalen van zijn vader.
Helaas inderdaad. De serie kan ik nog mee leven, maar als de boeken nooit afkomen ga ik echt enorm balen.
pi_186993198
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:12 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde.
Nadat Jon werd verbannen en Bran koning wou ik het eigenlijk al afzetten. :')
Er zaten aan het eind ook echt 4 of 5 'afsluitscenes' in die maar niet op wilde houden :')
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:14:02 #114
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_186993206
Aflevering tot nu toe een 4.5 op imdb. Lekker hoor.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  maandag 20 mei 2019 @ 22:14:08 #115
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186993209
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:10 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Voordeel van Dany die de Red Keep gesloopt heeft (wat ze overigens fucking snel herbouwd hebben in die paar weken maar daar hebben we het verder even niet over), ze kunnen de hele handel meteen rolstoel vriendelijk maken :Y
Dikke glijbanen en enorme skateparken overal. Bran krijgt de tijd van zijn leven.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:14:37 #116
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_186993218
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:13 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Er zaten aan het eind ook echt 4 of 5 'afsluitscenes' in die maar niet op wilde houden :')
Ja, de afronding ging best lang door inderdaad. Had op minstens drie momenten het gevoel dat het nu echt klaar zou zijn..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 22:14:45 #117
42184 crew  DaMart
pi_186993222
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:10 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Voordeel van Dany die de Red Keep gesloopt heeft (wat ze overigens fucking snel herbouwd hebben in die paar weken maar daar hebben we het verder even niet over), ze kunnen de hele handel meteen rolstoel vriendelijk maken :Y
Precies. Genoeg plek voor een traplift voor Bran nu :Y.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 20 mei 2019 @ 22:15:00 #118
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_186993226
En ik wil gvd ook weten waar Drogo met Dany heen vloog.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 22:16:01 #119
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186993248
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]

AH dus cerei had gewoon de throne in de zee moeten gooien. Dan had daenerys nooit kunnen winnen omdat er geen iron throne meer is _O_
Doet me denken aan een moment in de Empire Trilogy van Raymond E. Feist.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_186993286
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:14 schreef Zeroku het volgende:
Aflevering tot nu toe een 4.5 op imdb. Lekker hoor.
Ja oke, maar nu doet men het er ook gewoon om natuurlijk.
pi_186993289
quote:
I understood that reference :7

quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:47 schreef DrMarten het volgende:
Als ze nou een gemiddelde hadden kunnen vinden tussen het tempo van de laatste aflevering en het tempo van de paar afleveringen hiervoor dan hadden ze er gewoon 10 afleveringen van kunnen maken en was het een prima seizoen geweest
Dit. Had 4 afleveringen extra de tijd genomen om de tussenstappen te filmen zodat de kernelementen die we nu kregen een beetje in elkaar konden overlopen...

Maar nee. Ze werkten met een checklist. Dany moet dood. Hoe? Bittersweet Jon ga je gang. Male starks don't do well in the south. Waarom gooit Drogon de barbecue niet aan op Jon? Dat zou een GoT wtfbbq moment geweest zijn.

Jon als gevangene nadat Grey Worm aangeeft by order of the queen: enemies of the queen won't be captured as prisoner.... En een andere gevangene Tyrion die bepaalt dat Bran koning zal zijn.. Mja leuk en aardig. Maar nadat Sansa een onafhankelijk noorden claimt terwijl Dorne en de Ironborn aka Yara dat ook wil maar niet tegensputtert?

Ik wil nu wel een spinoff van the adventures of Arya sailing west. En waarom is er weer een nights watch bij gebrek aan white walkers en whights. Daarbij was de muur niet kapot gemaakt? En waarom gaat Jon niet chillen als king beyond the wall met Tormund en een wildling chick / Ygritte v2. Alsof de unsullied onderweg naar Naath dat nog door hebben.

De eindposities zijn op zich oké. Maar in zeven mijls laarzen snelle halen snel thuis zijn is wat seizoen 8 gewoon de nek om draait.
mag het weten
pi_186993292
Ik voel me na episode 6 zwaar anaal vernederd. }:|
pi_186993298
Om het nog een beetje positief te houden, de soundtrack met 32 nummers van seizoen 8 staat online. Inclusief The Long Night part 1 en 2 _O_ _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186993314
Waarom liet the red woman zichzelf trouwens doodgaan?
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2019 @ 22:19:15 #125
364681 over_hedge
pi_186993354
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Om het nog een beetje positief te houden, de soundtrack met 32 nummers van seizoen 8 staat online. Inclusief The Long Night part 1 en 2 _O_ _O_
Ja de muziek is wel echt :9~ :9~ :9~
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_186993359
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:17 schreef phoenyx het volgende:
Waarom liet the red woman zichzelf trouwens doodgaan?
Her watch had ended. Ze had geen rol meer te spelen en ze moest boeten voor eerdere mislukkingen en fouten (denken sommige kijkers erbij).
pi_186993390
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:12 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja en het klopt niet. Want het gaat niet alleen om die fucking throne.. Dat is symboliek. Van de rest heeft de stoel zelf 0 waarden.
Hoe weet jij dat het symboliek is? Wel serieus trouwens, mensen zaten vroeger op tronen (no shit sherlock) en dat was wel een teken van hun macht. Betekende inderdaad niet dat als ze er niet op zaten dat ze dan niet meer macht hadden, maar als ze niet meer terug konden komen op de troon was er wel iets goed mis, net zoals in de aflevering. Je praat erover alsof het symboliek is maar dat is het voor zover ik weet niet, en voor de rest ook niet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2019 22:21:12 ]
pi_186993397
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik dacht op een gegeven moment dat er al wel een uur verstreken was, bleken het nog maar 27 minuten en wat seconden te zijn :') Heb echt met tegenzin zitten kijken.
Ik heb redelijk wat stukken doorgespoeld als het duidelijk was dat er niet gesproken werd :')
  maandag 20 mei 2019 @ 22:21:02 #129
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186993404
Net gekeken, hier nog niks gelezen, maar zal wel zwaar negatief zijn.

Moet zeggen dat ik het, voor hun doen, met de tijd die ze hadden, nog best aardig afgerond vind. Zaten alleen paar scenes in die erg ongemakkelijk aanvoelden, die eerste vergadering, en later ook weer die tweede counsil meeting. Alsof er ook nog wat humor in moest, en natuurlijk dat ze iedereen een einde moeten geven. Ietwat gekunsteld, maarja, ontkom je daaraan?

Verder wil ik even noemen dat ik dat stuk mooi vond dat Tyrion iets zei over dat 'stories' people unite. D&D hebben denk ik het boek Sapiens van Harari gelezen, want daar komt dat ook mooi in naar voren.
Koel en donker bewaren
  maandag 20 mei 2019 @ 22:22:13 #130
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186993432
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186993445
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:21 schreef Guanabana het volgende:
Ietwat gekunsteld, maarja, ontkom je daaraan?
Ja, door het einde van meerdere ingewikkelde verhaallijnen niet te forceren in 6 afleveringen :D _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186993452
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:59 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Jawel maar de Iron Throne zelf had ook een bepaalde historie en symbolische macht waardoor uiteindelijk de macht over de Seven Kingdoms tot stand is gekomen. Het feit dat dat ding nu weg is zou op z'n minst een reden moeten zijn geweest om het hele Seven Kingdoms verhaal nog eens te heroverwegen, maar de enige die dat doet is Sansa :')
[..]

Die hele fucking crypt is ingestort, letterlijk elke steen kwam naar beneden maar Cersei en Jamie liggen onder nog geen 12 stenen _O- _O- _O-
Dat is het dus net, ze lagen onder een hoopje stenen. Er lagen verschillende hoopjes stenen, maar op veel meer plekken lagen géén stenen. Beetje jammer dat ze precies onder zo'n hoopje zijn blijven staan. :{

Al met al hadden ze er een beter slot aan kun breien.

Ik had zoiets leuker gevonden:

Bran zegt dat hij niet voor niets dat hele end naar KL is gekomen. Vervolgens zie je vanuit het gezichtspunt van de hoofdrolspelers flashbacks naar alle personen die ze hebben verloren (Robb, Caitlin, Jaime, Eddard, die rooie van Jon etc.) Vervolgens zie je op hun gezichten de realisatie dat dit allemaal is gebeurd door manipupaties van Bran. Om dan te eindigen met een zelfgenoegzame glimlach van Bran.

Volledig open einde en toch een beetje GoT. Want uiteindelijk is Bran verantwoordelijk voor alle doden en niemand anders en toch is hij de koning.

Nu hebben we een Disney einde.
BFF met GGMM
  maandag 20 mei 2019 @ 22:23:08 #133
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_186993456
*Bran wordt als nieuwe King uitgeroepen

Sansa: Maar het Noorden wordt wel onafhankelijk hoor

Andere Houses: Oh ja prima hoor, maar wij hoeven geen onafhankelijkheid! Gaan we lekker met zijn 6en verder. :)

:')
  maandag 20 mei 2019 @ 22:23:14 #134
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186993459
Oja en Arya inderdaad. Heel de serie bouwt er naar op dat ze een badass assassin wordt, en ineens pakt ze een nieuwe hobby op, ze wordt ontdekkingsreiziger? Tja.
Koel en donker bewaren
pi_186993487
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Oja en Arya inderdaad. Heel de serie bouwt er naar op dat ze een badass assassin wordt, en ineens pakt ze een nieuwe hobby op, ze wordt ontdekkingsreiziger? Tja.
In landen verder weg zijn vast ook wel mensen te vermoorden..
  maandag 20 mei 2019 @ 22:24:42 #136
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186993504
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:23 schreef Breekfast het volgende:
*Bran wordt als nieuwe King uitgeroepen

Sansa: Maar het Noorden wordt wel onafhankelijk hoor

Andere Houses: Oh ja prima hoor, maar wij hoeven geen onafhankelijkheid! Gaan we lekker met zijn 6en verder. :)

:')
Belachelijk inderdaad.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  PR en moderator maandag 20 mei 2019 @ 22:25:28 #137
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_186993535
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Oja en Arya inderdaad. Heel de serie bouwt er naar op dat ze een badass assassin wordt, en ineens pakt ze een nieuwe hobby op, ze wordt ontdekkingsreiziger? Tja.
Ik vind Arya vanaf het begin al wel zo’n avonturier-type dus op zich vond ik het wel passend
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 20 mei 2019 @ 22:25:56 #138
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186993550
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:24 schreef phoenyx het volgende:

[..]

In landen verder weg zijn vast ook wel mensen te vermoorden..
Heb al medelijden met de Indianen die nu allemaal sterven door ziektes die Arya met zich meebrengt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  PR en moderator maandag 20 mei 2019 @ 22:25:59 #139
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_186993551
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:23 schreef Breekfast het volgende:
*Bran wordt als nieuwe King uitgeroepen

Sansa: Maar het Noorden wordt wel onafhankelijk hoor

Andere Houses: Oh ja prima hoor, maar wij hoeven geen onafhankelijkheid! Gaan we lekker met zijn 6en verder. :)

:')
En dit idd _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_186993573
TheOnion twitterde op maandag 20-05-2019 om 21:36:07 Actor Who Portrayed The Night King Recalls Challenge Of Playing Character With No Purpose https://t.co/IYjiflrwdd https://t.co/65NyvXwF3f reageer retweet
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186993637
Trouwens ook dat cringe moment met dat boek 'A Song of Ice and Fire'.

Cease! Hou op! Stop! Alsjeblieft :'(
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186993638
Tja, het schrijfwerk was niet echt goed dit seizoen, het einde was imo vooral fan service met alle karakters nog even in beeld brengen en toch een soort van happy end. Desondanks heb ik wel genoten van de laatste 6 afleveringen en heb ik er vrede mee hoe de meeste main characters eindigen. :)

De muziek. _O_

quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:17 schreef Joosie200 het volgende:
Jon als gevangene nadat Grey Worm aangeeft by order of the queen: enemies of the queen won't be captured as prisoner.... En een andere gevangene Tyrion die bepaalt dat Bran koning zal zijn.. Mja leuk en aardig. Maar nadat Sansa een onafhankelijk noorden claimt terwijl Dorne en de Ironborn aka Yara dat ook wil maar niet tegensputtert?
Dit waren imo de echte grote fouten in de aflevering en die enorm slecht waren uitgewerkt.

Hoe Jon eindigt kan ik mee leven, ik zie de Nights Watch meer als een soort gedwongen verbanning. Dat die draak hem spaarde door de echte grote boosdoener te doen smelten vond ik symbolisch juist wel oké. De enorme obsessie die Daenerys met de iron throne had, werd uiteindelijk ook haar ondergang. :)

Prima zo.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:29:43 #144
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186993655
Als je in de laatste aflevering nog veel actie had verwacht, had je geen realistische verwachtingen (behalve dan natuurlijk dat 1 van de grootste kandidaten voor de Iron Throne het loodje legt). De laatste aflevering is een kwestie van afronden, en dat is nooit spectaculair.

Ik vond het prima zo.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_186993667
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:23 schreef Breekfast het volgende:
*Bran wordt als nieuwe King uitgeroepen

Sansa: Maar het Noorden wordt wel onafhankelijk hoor

Andere Houses: Oh ja prima hoor, maar wij hoeven geen onafhankelijkheid! Gaan we lekker met zijn 6en verder. :)

:')
Dat had beter gekund idd.
The Westerosi Republic of Seven Independent Regions aka Republiek der Verenigde Nederlanden ftw

w/
mag het weten
  maandag 20 mei 2019 @ 22:30:44 #146
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186993687
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Belachelijk inderdaad.
Tja, hoe had jij het opgelost zonder er weer een heel nieuw seizoen voor nodig te hebben?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_186993689
quote:
Fanfiction geschreven in minder dan een dag _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186993709
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:30 schreef Strani het volgende:

[..]

Tja, hoe had jij het opgelost zonder er weer een heel nieuw seizoen voor nodig te hebben?
Gewoon 10 afleveringen maken?

Vier extra afleveringen had je genoeg tijd gegeven. Nog 2 seizoenen had niet gehoeven. Maar 4 extra afleveringen was teveel moeite?
mag het weten
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2019 @ 22:32:02 #149
364681 over_hedge
pi_186993715
even wat anders. Er waren eerst spoilers uitgelekt. Was dat ook wat er nu gebeurt is? Of zaten die er naast
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:32:51 #150
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186993734
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:31 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Gewoon 10 afleveringen maken?

Vier extra afleveringen had je genoeg tijd gegeven. Nog 2 seizoenen had niet gehoeven. Maar 4 extra afleveringen was teveel moeite?
Vier afleveringen voor weer een hele nieuwe kwestie met waarschijnlijk bijkomende oorlog? Ik zie het niet gebeuren.

Een beetje afgeraffeld was het wel, maar na zo'n spectaculaire serie zou elk einde 'underwhelming' zijn geweest.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 20 mei 2019 @ 22:33:06 #151
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_186993743
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:32 schreef over_hedge het volgende:
even wat anders. Er waren eerst spoilers uitgelekt. Was dat ook wat er nu gebeurt is? Of zaten die er naast
Die waren correct
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_186993760
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:30 schreef Strani het volgende:

[..]

Tja, hoe had jij het opgelost zonder er weer een heel nieuw seizoen voor nodig te hebben?
Seven Kingdoms opbreken? Dat verband is nooit vrijwillig geweest. Al die huizen waren ooit onafhankelijk tot één of andere lul met z'n draken langs kwam en zei 'ja dit is nu van mij, ik woon daar in King's Landing'. En aangezien dat relatief kort geleden is geweest is het gewoon idioot dat iedereen maar vrolijk akkoord gaat met onder één koning blijven leven.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186993798
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:32 schreef Strani het volgende:

[..]

Vier afleveringen voor weer een hele nieuwe kwestie met waarschijnlijk bijkomende oorlog? Ik zie het niet gebeuren.

Een beetje afgeraffeld was het wel, maar na zo'n spectaculaire serie zou elk einde 'underwhelming' zijn geweest.
Je had 4 extra afleveringen kunnen gebruiken om de boel wat beter in elkaar te laten overvloeien.

Ipv van highlight naar highlight te jumpen. Gewoon wat meer tijd om een aanloopje te nemen naar Jon die Dany omlegt. Wat meer tijd voor het verkiezen van een nieuwe koning. Haalt de haast weg en geeft de kijker meer tevredenheid.
mag het weten
pi_186993802
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:54 schreef Justevo het volgende:

[..]

Van haar hele lijst heeft ze toch alleen maar Walder Frey en Trant vermoord?
en hoe! _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186993807
Wat jammer dit seizoen. Maar aan de andere kant hebben we wel een leuke hype en alle meme's ook wel leuk vermaak, en hoe sommige zich echt druk maken :D



/edit zie net dat er al een twitter link van was maar met andere plaate :)

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2019 22:41:44 ]
  maandag 20 mei 2019 @ 22:35:35 #156
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186993810
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:33 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Seven Kingdoms opbreken? Dat verband is nooit vrijwillig geweest. Al die huizen waren ooit onafhankelijk tot één of andere lul met z'n draken langs kwam en zei 'ja dit is nu van mij, ik woon daar in King's Landing'. En aangezien dat relatief kort geleden is geweest is het gewoon idioot dat iedereen maar vrolijk akkoord gaat met onder één koning blijven leven.
Tja, was ook een mogelijkheid geweest.

Maar ik vind de woede waarmee veel mensen reageren op dit einde echt wat overdreven hoor. Bovendien komt George RR Martin (als hij lang genoeg leeft) met een einde dat ook nog als alternatief geadopteerd kan worden.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 20 mei 2019 @ 22:36:08 #157
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186993817
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:30 schreef Strani het volgende:

[..]

Tja, hoe had jij het opgelost zonder er weer een heel nieuw seizoen voor nodig te hebben?
Jon op de Iron Throne, heersend over heel Westeros als Aegon VI.
Hadden ze makkelijk in deze aflevering kunnen doen. Vooral als Arya degene zou zijn die Dany koud maakt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186993828
Ok ik heb dit seizoen lang verdedigd, best prima afleveringen. Maar het einde is natuurlijk zwaar bizar.

John dood Dany, Unsulied en Dothraki doen niks en nemen hem alleen gevangen en gaan daarna opeens diplomatiek doen door alle huizen uit te nodigen. Hoezo dan? Hij heeft hun queen gedood? Hun komen niet uit westeros en hebben niks met die andere te maken. Hoezo slachten ze hem niet af.

Ze kiezen Bran als koning, en opeens wil sansa onafhankelijk verder en haar broertje de koning staat dat uiteraard toe. En de andere houses? Die sputteren niet tegen, nee joh prima ga maar onafhankelijk dat willen wij helemaal niet joh. Geen vragen, niks..

Bran die alles al “wist” en dus ook al wist dat hij koning zou worden? Wat een klootzak dan. Had opzich leuk geweest, als ze hem met (zoals hier ook al geopperd) sneaky lach en blauwe night king ogen de serie hadden laten afsluiten.

Happy ending? Is bijna niet te doen joh, alle oorlogen voorbij en iedereen opeens vriendjes, stad snel opgebouwd. Hele aparte council of the king, wtf waarom Bronn erbij.

In grote lijnen is het einde en afloop van personages wel prima, maar veeeel en veeel te snel doorheen gejaagd. Hier had je makkelijk nog een seizoen aan kunnen plakken. Danny die bv (mad) queen wordt, John die zich langzaam van haar afkeert en terugkeerd naar het noorden om een leger (met Wildlings bv?) te verzamelen en bondjes met huizen te smeden om zo Dany van de troon te stoten uiteindelijk waarbij hij haar alsnog dood, maar dan wel met een extra seizoen ertussen en dus complotten, uitverdiepte verhalen en verdieping. Had ook beter bij GOT gepast.

Uiteindelijk een van de beste series ooit, maar dan wel dit seizoen vergeten en vooral het einde. Want o wat was dit goed de eerste seizoenen
pi_186993835
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:35 schreef Syd het volgende:
Wat jammer dit seizoen. Maar aan de andere kant hebben we wel een leuke hype en alle meme's ook wel leuk vermaak, en hoe sommige zich echt druk maken :D
Gevalletje dit was het nieuws: gelukkig hebben we de foto's memes nog.
mag het weten
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2019 @ 22:37:23 #160
364681 over_hedge
pi_186993850
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jon op de Iron Throne, heersend over heel Westeros als Aegon VI.
Hadden ze makkelijk in deze aflevering kunnen doen. Vooral als Arya degene zou zijn die Dany koud maakt.
Met drogon als zijn huisdier
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:37:33 #161
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186993853
Zelfs dit had ik beter gevonden dan het hilarische einde wat we nu hebben:
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:37:40 #162
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_186993862
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

en hoe! _O_
Ja kuddo's 2009.... maar dat was het dan ook wel. :P
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 20 mei 2019 @ 22:38:20 #163
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_186993869
Prima einde van de serie uiteindelijk maar wel behoorlijk afgeraffeld.
Flesje bier
  maandag 20 mei 2019 @ 22:38:33 #164
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_186993873
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef Harvest89 het volgende:
Zelfs dit had ik beter gevonden dan het hilarische einde wat we nu hebben:
[ afbeelding ]
Dit is ook niet uitgesloten toch?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:39:00 #165
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186993889
Hadden jullie echt allemaal een negende seizoen gewild? Ik vond het wel mooi zo hoor.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_186993899
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef Harvest89 het volgende:
Zelfs dit had ik beter gevonden dan het hilarische einde wat we nu hebben:
[ afbeelding ]
Ja en zo las ik er een over Jaime seizoen 1.
Hoe Jaime anticipeerde op het voorkomen dat Bran uiteindelijk koning gaat zijn. Hij is geen kingslayer maar saviour of the realm :P
mag het weten
  maandag 20 mei 2019 @ 22:39:23 #167
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186993902
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Met drogon als zijn huisdier
Hij is een Targ, Drogon respecteert hem, dus waarom niet?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186993910
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Gevalletje dit was het nieuws: gelukkig hebben we de foto's memes nog.
Haha inderdaad :) heb er ff een meme bij ge-edit wat ik op twitter vond, sluit wel mooi aan :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2019 22:39:57 ]
pi_186993917
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
Hadden jullie echt allemaal een negende seizoen gewild? Ik vond het wel mooi zo hoor.
Ik wil een Arya the Explorer spin-off. Geen grap. Arya O+ :9~
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186993921
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Gevalletje dit was het nieuws: gelukkig hebben we de foto's memes muziek nog.
Fixed.
No amount of money ever bought a second of time.
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2019 @ 22:40:44 #171
364681 over_hedge
pi_186993924
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:39 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hij is een Targ, Drogon respecteert hem, dus waarom niet?
Ja. Daarom zei ik het ook :P

Wat ik me wel nog afvroeg wat me niet helemaal duidelijk is (heb denk ik niet goed opgelet de afgelopen 8 seizoenen :P ) Kunnen alle targaryens tegen vuur? of was dat alleen Daenerys
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:41:09 #172
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186993929
Het is nog altijd beter dan het einde van Harry Potter he :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 20 mei 2019 @ 22:41:10 #173
286575 Roces18
Chef de party
pi_186993930
Je weet dat een finale slecht is als de dood van ygritte nog erger is dan die van de m.o.d. :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_186993934
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
Hadden jullie echt allemaal een negende seizoen gewild? Ik vond het wel mooi zo hoor.
Nee. Gewoon tien afleveringen in seizoen 8 en klaar. Had je net zo goed de hoogtepunten laten zien zoals we nu kregen. Maar met meer rust ipv van de hak op de tak. Oh we hebben dit nog niet van onze checklist en doorrrr. Nee dan kun je wel uitleg geven over de NK, kun je Dany langzaam mad queen laten worden. Kan er een moordcomplot ontstaan waarna Jon in een uiterste noodpoging Dany omlegt ed.
mag het weten
  maandag 20 mei 2019 @ 22:41:43 #175
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186993948
Maar wat was nou het doel van R+L=J als Aegon toch als een verbannen loser achter the wall verdwijnt?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186993959
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:03 schreef BlackNero het volgende:
Is er al een reactie vanuit HBO of de cast en/of crew?
die moeten natuurlijk een tijdje volhouden hoe epic alles was en shit :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186993964
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:41 schreef Harvest89 het volgende:
Maar wat was nou het doel van R+L=J als Aegon toch als een verbannen loser achter the wall verdwijnt?
Bran kind of forgot about Jon's parentage alltogether.
mag het weten
pi_186993969


Deze al voorbij gekomen? :D

Ik lig echt dubbel van al die meme's, misschien maar goed dat het zo slecht einde heeft :D

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2019 22:43:45 ]
  maandag 20 mei 2019 @ 22:43:07 #179
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_186993972
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja. Daarom zei ik het ook :P

Wat ik me wel nog afvroeg wat me niet helemaal duidelijk is (heb denk ik niet goed opgelet de afgelopen 8 seizoenen :P ) Kunnen alle targaryens tegen vuur? of was dat alleen Daenerys
Dat wisten ze bij HBO zelf ook niet meer
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 20 mei 2019 @ 22:43:52 #180
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186993986
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:41 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nee. Gewoon tien afleveringen in seizoen 8 en klaar. Had je net zo goed de hoogtepunten laten zien zoals we nu kregen. Maar met meer rust ipv van de hak op de tak. Oh we hebben dit nog niet van onze checklist en doorrrr. Nee dan kun je wel uitleg geven over de NK, kun je Dany langzaam mad queen laten worden. Kan er een moordcomplot ontstaan waarna Jon in een uiterste noodpoging Dany omlegt ed.
Aan de andere kant hadden we wel een hele aflevering voor een battle tegen de White Walkers. Die vond ik persoonlijk dan wel weer vrij saai, net als alle andere lange battles.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 20 mei 2019 @ 22:44:03 #181
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186993991
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja. Daarom zei ik het ook :P

Wat ik me wel nog afvroeg wat me niet helemaal duidelijk is (heb denk ik niet goed opgelet de afgelopen 8 seizoenen :P ) Kunnen alle targaryens tegen vuur? of was dat alleen Daenerys
Alleen Dany volgens mij.
Meerdere Targaryens zijn in het verleden omgekomen door drakenvuur, en in de show zie je Viserys ook verbranden door gesmolten goud op zijn hoofd.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:44:13 #182
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186993995
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:42 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Bran kind of forgot about Jon's parentage alltogether.
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186993996
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:14 schreef Zeroku het volgende:
Aflevering tot nu toe een 4.5 op imdb. Lekker hoor.
waar kan ik die petitie tekenen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 20 mei 2019 @ 22:45:12 #184
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_186994019
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:43 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Dat wisten ze bij HBO zelf ook niet meer
Als het goed is niet. Jon was ook bereid te sterven toen Drogon mad werd. Volgens mij was het al heel uitzonderlijk dat Dany er tegen kon. Niet alle targ zijn dragons ofzo iets.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:45:18 #185
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186994021
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2019 06:42 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Hahaha, wat kut zeg. Als je dit nu nog verdedigt ben je echt een flapdrol deluxe.
Ik verdedig (enigszins) wat er gedaan is binnen de tijd die er nog was, ik verdedig zeker niet D&D's eigen (en die van zichzelf alleen?) keuze om het af te raffelen, het zijn klootzakken dat ze zo omgaan met zo'n serie.
Koel en donker bewaren
pi_186994022
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

_O-
The meme that keeps on giving.
:7
mag het weten
  maandag 20 mei 2019 @ 22:45:35 #187
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_186994028
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

waar kan ik die petitie tekenen?
https://www.change.org/p/(...)th-competent-writers

Het is meer een statement. Niemand zit echt te wachten op een nieuw seizoen.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:46:03 #188
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186994037
Maar serieus he, petities tekenen (laat staan aanmaken) omdat het einde van een TV-serie je niet bevalt; dan ben je wel echt de koning van first-world-problems.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_186994052
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:45 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

The meme that keeps on giving.
:7
Waar komt die meme eigenlijk vandaan? Hij zei toch niet echt tijdens een behind the scenes ding "we kind of forgot..."? :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186994064
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:46 schreef Strani het volgende:
Maar serieus he, petities tekenen (laat staan aanmaken) omdat het einde van een TV-serie je niet bevalt; dan ben je wel echt de koning van first-world-problems.
Ach ja met zeuren over mensen die dat doen ben je nog weer een stapje erger
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2019 @ 22:47:31 #191
364681 over_hedge
pi_186994079
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:46 schreef Strani het volgende:
Maar serieus he, petities tekenen (laat staan aanmaken) omdat het einde van een TV-serie je niet bevalt; dan ben je wel echt de koning van first-world-problems.
Ach, fijn toch dat je je over dit soort dingen druk kan maken. Ipv hoe kom ik vandaag weer eens aan eten of schoonwater :)

(en nee hebt het niet getekend, want beetje doelloos is het wel ja)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:47:35 #192
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186994082
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

waar kan ik die petitie tekenen?
https://www.change.org/p/(...)=true&nightmode=true

Ik heb hem vanmiddag ook ondertekend.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186994085
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Waar komt die meme eigenlijk vandaan? Hij zei toch niet echt tijdens een behind the scenes ding "we kind of forgot..."? :D
Zoek op youtube:
Dany kind of forgot

Enjoy :P
mag het weten
  maandag 20 mei 2019 @ 22:48:05 #194
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186994096
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:47 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ach ja met zeuren over mensen die dat doen ben je nog weer een stapje erger
Okay, maar met zeuren over mensen die zeuren over mensen die dat doen span je natuurlijk de kroon.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 20 mei 2019 @ 22:48:24 #195
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186994104
Die roep om een remake vind ik overigens echt een enorme middelvinger naar alle mensen die keihard hebben gewerkt aan die serie (en als je die behind the scenes footage ziet weet je hoe hard dat is). Dat zijn honderden, duizenden, mensen die niets verkeerd hebben gedaan maar waarvan wel indirect hun werk wordt gedegradeerd tot flop.

Dat D&D iets van een boete krijgen ( :+ ) of een Walk of Shame en hoon tot in de eeuwigheid, prima.
Koel en donker bewaren
pi_186994133
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:45 schreef so.original het volgende:

[..]

Gebruik je fantasie. The wall krijgt gewoon een ander doel.
Ja, bungeejumpen de gekste, ouwe!
  maandag 20 mei 2019 @ 22:49:52 #198
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186994136
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:48 schreef Guanabana het volgende:
Die roep om een remake vind ik overigens echt een enorme middelvinger naar alle mensen die keihard hebben gewerkt aan die serie (en als je die behind the scenes footage ziet weet je hoe hard dat is). Dat zijn honderden, duizenden, mensen die niets verkeerd hebben gedaan maar waarvan wel indirect hun werk wordt gedegradeerd tot flop.

Dat D&D iets van een boete krijgen ( :+ ) of een Walk of Shame en hoon tot in de eeuwigheid, prima.
Heb je ook gelijk in ja. Het is gewoon klaar, afgelopen. Bovendien kan het net zo goed een afspraak met George RR Martin zijn geweest om het einde niet al te spectaculair te maken, want de boeken moeten er immers nog komen als het goed is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_186994147
quote:
Godverdomme echt _O- _O- _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186994151
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:14 schreef Zeroku het volgende:
Aflevering tot nu toe een 4.5 op imdb. Lekker hoor.
Mensen kunnen ook overdrijven natuurlijk.
pi_186994153
Alleen maar kudo's voor de cast die moet werken met zo'n script. Je moet het maar kunnen. De reacties van Kitt en vooral Emilia zegt genoeg.
mag het weten
  maandag 20 mei 2019 @ 22:51:39 #202
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186994183
Vonden jullie de dood van Daenarys niet ook een heel klein beetje bevredigend?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_186994190
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:48 schreef Strani het volgende:

[..]

Okay, maar met zeuren over mensen die zeuren over mensen die dat doen span je natuurlijk de kroon.
Ik zeur er niet over, ik vertel je er gewoon over, jij zeurt
pi_186994207
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:51 schreef Strani het volgende:
Vonden jullie de dood van Daenarys niet ook een heel klein beetje bevredigend?
Wel meer dan een beetje
pi_186994213
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:51 schreef Strani het volgende:
Vonden jullie de dood van Daenarys niet ook een heel klein beetje bevredigend?
Dat ze dood zou gaan stond voor mij wel vast. Maar als ik geld kon inzetten op ironbank betting.westeros had ik op Arya ingezet.
mag het weten
  maandag 20 mei 2019 @ 22:52:53 #206
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186994218
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:51 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ik zeur er niet over, ik vertel je er gewoon over, jij zeurt
Wij komen de laatste tijd wel vaker tegen he? Zullen we maar gewoon een vredespijp roken voordat we ergens in OUD of BNW (kom ik nooit, maar toch) ook ruzie gaan maken?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_186994222
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:51 schreef Strani het volgende:
Vonden jullie de dood van Daenarys niet ook een heel klein beetje bevredigend?
Vond het vooral voorspelbaar op een niveau dat GoT niet zou moeten zijn.

Dat ze Bran als koning uit de hoed trekken is dan weer het andere extreme...
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186994230
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:52 schreef Strani het volgende:

[..]

Wij komen de laatste tijd wel vaker tegen he? Zullen we maar gewoon een vredespijp roken voordat we ergens in OUD of BNW (kom ik nooit, maar toch) ook ruzie gaan maken?
Hoezo 'ook' ruziemaken? Wij maken geen ruzie nu
pi_186994237
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:49 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ik dacht dat ze de 'wheel' wilden breken :')
Echt, leuke meme van te maken.
pi_186994239
Het is wat het is HBO had moeten ingrijpen toen het nog kon.
Afgeraffeld en opgedeeld in 6 stukken en dat was het !
  maandag 20 mei 2019 @ 22:54:07 #211
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186994244
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:52 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Vond het vooral voorspelbaar op een niveau dat GoT niet zou moeten zijn.

Dat ze Bran als koning uit de hoed trekken is dan weer het andere extreme...
Haha, da's waar. Een andere mogelijkheid was dat Drogon per ongeluk op Daenarys zou zijn gaan staan, maar dan krijg je daar vast ook weer boze mensen door.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 20 mei 2019 @ 22:54:09 #212
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186994245
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:43 schreef Strani het volgende:

[..]

Aan de andere kant hadden we wel een hele aflevering voor een battle tegen de White Walkers. Die vond ik persoonlijk dan wel weer vrij saai, net als alle andere lange battles.
Episode 2 en 3 zijn de beste van dit seizoen.

Nu terugkijkend had niet Arya maar Aegon the Night King moeten doden, en Arya had Daenarys moeten doden. Daarna kan Aegon heersen over Westeros met Davos als hand of the king.

Maar blijkbaar is een emotieloos joch wat de laatste 2 seizoenen alleen maar voor zich uit staart een geschiktere kandidaat als koning. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:54:37 #213
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186994255
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:53 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Hoezo 'ook' ruziemaken? Wij maken geen ruzie nu
Prima dan :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_186994264
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Episode 2 en 3 zijn de beste van dit seizoen.

Nu terugkijkend had niet Arya maar Aegon the Night King moeten doden, en Arya had Daenarys moeten doden. Daarna kan Aegon heersen over Westeros met Davos als hand of the king.

Maar blijkbaar is een emotieloos joch wat de laatste 2 seizoenen alleen maar voor zich uit staart een geschiktere kandidaat als koning. :')
Haten op Bran :')
  maandag 20 mei 2019 @ 22:55:06 #215
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186994266
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:50 schreef Joosie200 het volgende:
De reacties van Kitt en vooral Emilia zegt genoeg.
Een van de twee werd zelfs ontzettend pissig op de set. Weet niet meer precies wie maar hoogstwaarschijnlijk was dat Kitt. Niet heel gek.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:55:25 #216
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_186994278
Je krijgt wel het idee dat GRRM de voorbije 8 jaar welgeteld een halve minuut op de set is geweest om te zeggen "OK, dus Hold the door, R+L=J, Bran wordt koning,Dany wordt gek, de rest wijst zichzelf uit, ik moet nu dringend weg, gelieve me in de toekomst nooit meer aan te spreken". Het lijkt me onmogelijk dat het anders is verlopen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:55:31 #217
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186994282
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Maar blijkbaar is een emotieloos joch wat de laatste 2 seizoenen alleen maar voor zich uit staart een geschiktere kandidaat als koning. :')
Zou voor autistisch FOK! toch de ideale kandidaat moeten zijn ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_186994284
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Episode 2 en 3 zijn de beste van dit seizoen.

Nu terugkijkend had niet Arya maar Aegon the Night King moeten doden, en Arya had Daenarys moeten doden. Daarna kan Aegon heersen over Westeros met Davos als hand of the king.

Maar blijkbaar is een emotieloos joch wat de laatste 2 seizoenen alleen maar voor zich uit staart een geschiktere kandidaat als koning. :')
Had ik een beter idee gevonden. En na Hardhome had ik zo'n showdown tussen Jon en NK wel verwacht. Het leek er ook even op. Maar de NK had er geen zin in. ;(
mag het weten
pi_186994291
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:51 schreef Strani het volgende:
Vonden jullie de dood van Daenarys niet ook een heel klein beetje bevredigend?
Ja alleen het was te snel en het gevolg totaal ongeloofwaardig.

Had er 4 episodes bijgeplakt, dany eerst de queen laten zijn en de troon bestijgen. John die langzaam wroeging krijgt en zich afkeert en dan teruggaat naar winterfell om legers te halen/andere huizen te mobiliseren en dan dany alsnog doden en zelf lekker op de troon te gaan zitten.

Alsnog een Happy end met John op de troon maar een stuk logischer als dat hij ff dany dood en de unsulied en dothraki dat allemaal prima vinden en even de andere huizen uitnodigen voor een vergadering. Unsulied en Dothraki die geneens uit Westeros komen en geen fuck met die andere kingdoms te maken hebben.
pi_186994295
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:54 schreef Strani het volgende:

[..]

Drogon per ongeluk op Daenarys zou zijn gaan staan
Wat :D :') :D :') :D :D :D
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:56:55 #221
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186994310
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:56 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Wat :D :') :D :') :D :D :D
Kan ik me nog aanmelden als nieuwe scriptschrijver denk je?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_186994317
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:56 schreef Strani het volgende:

[..]

Kan ik me nog aanmelden als nieuwe scriptschrijver denk je?
Gewoon doen. Slechter dan D.B en co kan het nooit worden.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186994318
Hodor had net zo goed koning kunnen zijn geworden als hij niet vroegtijdig was overleden
'Je doet niemand kwaad, je hebt een heel goed verhaal'
  maandag 20 mei 2019 @ 22:57:57 #224
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186994321
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:55 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Had ik een beter idee gevonden. En na Hardhome had ik zo'n showdown tussen Jon en NK wel verwacht. Het leek er ook even op. Maar de NK had er geen zin in. ;(
Echt he.
Ach ja, juist voor dit soort teleurstellingen is er fanfiction uitgevonden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 mei 2019 @ 22:58:20 #225
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186994328
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:51 schreef Strani het volgende:
Vonden jullie de dood van Daenarys niet ook een heel klein beetje bevredigend?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_186994332
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:55 schreef alopio het volgende:

[..]

Ja alleen het was te snel en het gevolg totaal ongeloofwaardig.

Had er 4 episodes bijgeplakt, dany eerst de queen laten zijn en de troon bestijgen. John die langzaam wroeging krijgt en zich afkeert en dan teruggaat naar winterfell om legers te halen/andere huizen te mobiliseren en dan dany alsnog doden en zelf lekker op de troon te gaan zitten.

Alsnog een Happy end met John op de troon maar een stuk logischer als dat hij ff dany dood en de unsulied en dothraki dat allemaal prima vinden en even de andere huizen uitnodigen voor een vergadering. Unsulied en Dothraki die geneens uit Westeros komen en geen fuck met die andere kingdoms te maken hebben.
Je vergeet dat niemand een oorlog tegen Dany kon winnen. Zij had de hack 'unlimited-unsollied+dothraki.apk' geactiveerd.
BFF met GGMM
  maandag 20 mei 2019 @ 22:58:28 #227
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_186994333
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:57 schreef phoenyx het volgende:
Hodor had net zo goed koning kunnen zijn geworden als hij niet vroegtijdig was overleden
'Je doet niemand kwaad, je hebt een heel goed verhaal'
Bran heeft niemand kwaad gedaan? :')
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  Forum Admin maandag 20 mei 2019 @ 22:58:55 #228
58651 crew  murp
murp
pi_186994339
;(

Weet nou niet of ik moet treuren dat het is afgelopen of dat het zo afgelopen is.

Toch nog de beste fantasy serie die ik ooit heb gezien 14.gif
pi_186994340
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Echt he.
Ach ja, juist voor dit soort teleurstellingen is er fanfiction uitgevonden.
Probleem is dat fanfiction over het algemeen nog veel slechter geschreven is dan de bagger die we nu hebben.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186994345
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:58 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Bran heeft niemand kwaad gedaan? :')
Dat was toch een beetje de kern van die hele speech dacht ik. Misshien een beetje uitgezoned maar iedereen vond hem geweldig
pi_186994352
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je vergeet dat niemand een oorlog tegen Dany kon winnen. Zij had de hack 'unlimited-unsollied+dothraki.apk' geactiveerd.
Die dus niks doen als hun queen doodgaat. Maar het had wel een stuk geloofwaardiger geweest dan dit
  maandag 20 mei 2019 @ 23:00:05 #232
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186994355
Bran zat gewoon stijf onder de pijnstillers. Niet zo gek dat ie een beetje spaced out was.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_186994360
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:58 schreef murp het volgende:
;(

Weet nou niet of ik moet treuren dat het is afgelopen of dat het zo afgelopen is.

Toch nog de beste fantasy serie die ik ooit heb gezien 14.gif
Nooit dragonball c gezien dus
  Forum Admin maandag 20 mei 2019 @ 23:00:44 #234
58651 crew  murp
murp
pi_186994368
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:00 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nooit dragonball c gezien dus
Z
  maandag 20 mei 2019 @ 23:00:50 #235
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186994371
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:58 schreef murp het volgende:
;(

Toch nog de beste fantasy serie die ik ooit heb gezien 14.gif
Als serie zeker. Eerste 4/5 seizoenen zijn van een hoogstaand niveau.

Het is nu maar uitkijken naar de nieuwe LOTR serie van Amazon.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186994376
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:00 schreef murp het volgende:

[..]

Z
jaaaaaa voor mij ook al even geleden
pi_186994377
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:04 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Precies.
Zonder de Iron Throne hebben alle provinciën in Westeros reden om onafhankelijk te worden.
Sowieso, waarom willen die andere provincies nog blijven plakken, als je slechts hoeft te zeggen dat je het niet meer wil. Wat een bullshit was dat.
  maandag 20 mei 2019 @ 23:01:19 #238
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_186994384
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:59 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Dat was toch een beetje de kern van die hele speech dacht ik. Misshien een beetje uitgezoned maar iedereen vond hem geweldig
Bran heeft alles zien aankomen en niks gezegd, behalve toen het hem uitkwam. Bran is op zijn minst net zo gestoord als Dany. Vanuit de kijker gezien in ieder geval, vanuit het perspectief van Tyrion snap ik het ook nauwelijks.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_186994386
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:58 schreef murp het volgende:
;(

Weet nou niet of ik moet treuren dat het is afgelopen of dat het zo afgelopen is.

Toch nog de beste fantasy serie die ik ooit heb gezien 14.gif
Dat wel, als je nu een rewatch gaat doen ga je gewoon weer genieten van de eerste 6 (ok zelfs 7 nog) seizoen. Daarna ga je huilen of dit afraffel seizoen.

Waarom in godsnaam 6!afleveringen en alles als een malle afgaan
  Forum Admin maandag 20 mei 2019 @ 23:01:55 #240
58651 crew  murp
murp
pi_186994390
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:00 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nooit dragonball c gezien dus
12 afleveringen voor 1 gevecht. :')
pi_186994393
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:59 schreef alopio het volgende:

[..]

Die dus niks doen als hun queen doodgaat. Maar het had wel een stuk geloofwaardiger geweest dan dit
En dat nog wel na haar mooie Louis Van Gaal speech. 'Wij zijn de beste! En niet alleen van Kings Landing, maar ook van Winterfel!
BFF met GGMM
  maandag 20 mei 2019 @ 23:02:08 #242
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186994396
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:00 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nooit dragonball c gezien dus
Was meesterlijk tot en met de Freeza Saga. Daarna ging het ook snel bergafwaarts.
Maargoed, dit gaat wel heel erg offtopic. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186994397
Bran zag alles aankomen en weet dat als hij informatie geeft de uitkomst anders is. Waarschijnlijk waren alle andere uitkomsten veel slechter en koos hij de beste uitkomst door niks te zeggen
  maandag 20 mei 2019 @ 23:02:18 #244
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186994399
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:01 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Bran heeft alles zien aankomen en niks gezegd, behalve toen het hem uitkwam. Bran is op zijn minst net zo gestoord als Dany. Vanuit de kijker gezien in ieder geval, vanuit het perspectief van Tyrion snap ik het ook nauwelijks.
Niet echt. Bran heeft alles zien aankomen maar wist ook dat alles dus al vaststond. Daar valt dan weinig aan te doen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_186994403
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:01 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Bran heeft alles zien aankomen en niks gezegd, behalve toen het hem uitkwam. Bran is op zijn minst net zo gestoord als Dany. Vanuit de kijker gezien in ieder geval, vanuit het perspectief van Tyrion snap ik het ook nauwelijks.
Had ook een mooi einde geweesr. Inzoomend op een sneaky lachende Bran die dan felblauwe ogen krijgt
  Forum Admin maandag 20 mei 2019 @ 23:02:33 #246
58651 crew  murp
murp
pi_186994405
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Als serie zeker. Eerste 4/5 seizoenen zijn van een hoogstaand niveau.

Het is nu maar uitkijken naar de nieuwe LOTR serie van Amazon.
Oh? Heb je daar meer info over?
  maandag 20 mei 2019 @ 23:02:46 #247
286575 Roces18
Chef de party
pi_186994410
En hoezo slachtte drogon Jon snow niet af?? Zn moeder is vermoord En wat kan hem die klote stoel schelen , het is een dier. Wat een onzin.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_186994411
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:58 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Probleem is dat fanfiction over het algemeen nog veel slechter geschreven is dan de bagger die we nu hebben.
In de grote lijnen en de uitgangspositie voor Jon (hoe cheesy dan ook), Bran (hoe lame dan ook), Arya en Sansa (terecht) kan ik me wel in vinden.

Maar de manier waarop alles hapsnap gaat. Had 4 afleveringen er bij aan vastgeplakt en je had als crew meer rust en ruimte voor een aanloopje voor van alles.

En daarmee maak je dat de bagger beter te verteren is.
mag het weten
pi_186994417
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:02 schreef phoenyx het volgende:
Bran zag alles aankomen en weet dat als hij informatie geeft de uitkomst anders is. Waarschijnlijk waren alle andere uitkomsten veel slechter en koos hij de beste uitkomst door niks te zeggen
Zaten de schrijvers in de zelfde Starbucks als die van Endgame ofzo? :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186994419
Mooie/goede laatste episode, al vond ik het seizoen als geheel wel vrij matig. Het voelt wat gerushed. Ik vond het einde eigenlijk wel mooi zo, met Jon die zijn 'taak' uitvoert en daar ook de straf voor krijgt. Brann als koning had ik (wie wel) niet verwacht uiteraard.

Jammer dat het voorbij is toch, blijft toch een topserie in zijn geheel :'(
pi_186994420
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:13 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Er zaten aan het eind ook echt 4 of 5 'afsluitscenes' in die maar niet op wilde houden :')
Deed me denken aan het einde van Return of the King. Godskolere dat hield ook niet op.
  maandag 20 mei 2019 @ 23:03:21 #252
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186994423
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:02 schreef Roces18 het volgende:
En hoezo slachtte drogon Jon snow niet af?? Zn moeder is vermoord En wat kan hem die klote stoel schelen , het is een dier. Wat een onzin.
Het is een draak he. Daar kunnen we moeilijk realistisch gedrag van verwachten.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_186994432
Heeft Bronn zijn kasteel nog gekregen trouwens?
pi_186994435
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:01 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Sowieso, waarom willen die andere provincies nog blijven plakken, als je slechts hoeft te zeggen dat je het niet meer wil. Wat een bullshit was dat.
Dit ook, eerst een Stark als koning kiezen, die dan toestaan dan een andere Stark het noorder onafhankelijk verklaard.

Iedereen stond erbij en keek ernaar, niemand stelt vragen, niemand boeit het..
  maandag 20 mei 2019 @ 23:03:55 #255
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186994437
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:01 schreef murp het volgende:

[..]

12 afleveringen voor 1 gevecht. :')
Klopt. _O-
Die beruchte 5 minutes van Freeza kan ik me ook nog herinneren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2019 @ 23:04:02 #256
364681 over_hedge
pi_186994438
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:03 schreef phoenyx het volgende:
Heeft Bronn zijn kasteel nog gekregen trouwens?
Ja
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 20 mei 2019 @ 23:04:04 #257
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186994440
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:03 schreef phoenyx het volgende:
Heeft Bronn zijn kasteel nog gekregen trouwens?
Hij is nu lord en lord paramount van van alles, dus ik denk het wel.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Forum Admin maandag 20 mei 2019 @ 23:04:14 #258
58651 crew  murp
murp
pi_186994445
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:01 schreef alopio het volgende:

[..]

Dat wel, als je nu een rewatch gaat doen ga je gewoon weer genieten van de eerste 6 (ok zelfs 7 nog) seizoen. Daarna ga je huilen of dit afraffel seizoen.

Waarom in godsnaam 6!afleveringen en alles als een malle afgaan
Seizoen8 enkel voor alle mooie dingen bekijken. Wat een prachtdecoor en kleding, zwaarden. Echt alles tot in de puntjes perfect
  maandag 20 mei 2019 @ 23:04:20 #259
286575 Roces18
Chef de party
pi_186994446
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:03 schreef Strani het volgende:

[..]

Het is een draak he. Daar kunnen we moeilijk realistisch gedrag van verwachten.
Een draak is een dier. Dus die handelt op instinct. Ziet moeder dood neemt meteen wraak want ziet vijand. Blijkbaar is biologie ook niet meer aan de orde
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 20 mei 2019 @ 23:04:45 #260
286575 Roces18
Chef de party
pi_186994459
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:04 schreef murp het volgende:

[..]

Seizoen8 enkel voor alle mooie dingen bekijken. Wat een prachtdecoor en kleding, zwaarden. Echt alles tot in de puntjes perfect
Ja over waterflesjes over Starbucks koffie :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_186994460
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:02 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En dat nog wel na haar mooie Louis Van Gaal speech. 'Wij zijn de beste! En niet alleen van Kings Landing, maar ook van Winterfel!
Ja ze waren haar snel vergeten, Dothraki zijn snel naar huis gegaan om weer ouderwets te moorden en verkrachten
  maandag 20 mei 2019 @ 23:04:50 #262
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186994462
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:04 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Een draak is een dier. Dus die handelt op instinct. Ziet moeder dood neemt meteen wraak want ziet vijand. Blijkbaar is biologie ook niet meer aan de orde
Een draak is geen dier, het is een fictief wezen ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_186994471
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:04 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Een draak is een dier. Dus die handelt op instinct. Ziet moeder dood neemt meteen wraak want ziet vijand. Blijkbaar is biologie ook niet meer aan de orde
Draken zijn heel slim, waarschijnlijk had hij door wat Snow had gedaan en begreep hij het omdat hij ook de bevelen die hij opvolgde van zijn moeder niet vrijwillig deed
  maandag 20 mei 2019 @ 23:05:29 #264
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_186994473
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:02 schreef phoenyx het volgende:
Bran zag alles aankomen en weet dat als hij informatie geeft de uitkomst anders is. Waarschijnlijk waren alle andere uitkomsten veel slechter en koos hij de beste uitkomst door niks te zeggen
Ik hoop oprecht niet dat het zo zal worden uitgelegd. Dat maakt het nóg slapper.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  maandag 20 mei 2019 @ 23:05:35 #265
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186994477
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:02 schreef murp het volgende:

[..]

Oh? Heb je daar meer info over?
Hier :)
https://editorial.rottent(...)rings-amazon-series/

Tweede Era, over de val van Numenor. *O*
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186994494
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:04 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Een draak is een dier. Dus die handelt op instinct. Ziet moeder dood neemt meteen wraak want ziet vijand. Blijkbaar is biologie ook niet meer aan de orde
Drogon kind of forgot about Jon being the assassin of his mother.
mag het weten
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 23:06:19 #267
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186994501
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Als serie zeker. Eerste 4/5 seizoenen zijn van een hoogstaand niveau.

Het is nu maar uitkijken naar de nieuwe LOTR serie van Amazon.
Dat kan alleen maar gruwelijk tegenvallen. Ik kan en ga geen andere Frodo, Sam, Gandalf, Aragorn, Giml, Legolas, etc etc. accepteren.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_186994519
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:05 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Ik hoop oprecht niet dat het zo zal worden uitgelegd. Dat maakt het nóg slapper.
In watchmen wordt het wel mooi gevonden anders
  Forum Admin maandag 20 mei 2019 @ 23:07:03 #269
58651 crew  murp
murp
pi_186994522
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:04 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ja over waterflesjes over Starbucks koffie :')
Heb je bijvoorbeeld de stoel gezien die tyrion aanschoof en zijn eigen stoel met hand of the king in ge grafeerd. Zulke dingen bedoel ik. Dat zie je zelfs in films niet zo gedetailleerd. _O_
  maandag 20 mei 2019 @ 23:07:05 #270
286575 Roces18
Chef de party
pi_186994523
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:06 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Drogon kind of forgot about Jon being the assassin of his mother.
Inderdaad...
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 20 mei 2019 @ 23:07:35 #271
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186994541
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:02 schreef Roces18 het volgende:
En hoezo slachtte drogon Jon snow niet af?? Zn moeder is vermoord En wat kan hem die klote stoel schelen , het is een dier. Wat een onzin.
Probleem is dat het dier in die scene een intelligentie toont die we niet eerdere gezien hebben.
Die draken komen vaak over als een soort loyale primitieve hagedissen, tot deze aflevering.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2019 @ 23:07:39 #272
364681 over_hedge
pi_186994544
quote:
15s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat kan alleen maar gruwelijk tegenvallen. Ik kan en ga geen andere Frodo, Sam, Gandalf, Aragorn, Giml, Legolas, etc etc. accepteren.
Maar goed dat die er niet in voor komen dan ;)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_186994550
Enfin ik ga wel een rewatch doen van Game of Thrones. Seizoen 1 t/m 4. En dan eindigen met die eyepopping mindblowing scène. Genot _O_
mag het weten
pi_186994557
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:07 schreef murp het volgende:

[..]

Heb je bijvoorbeeld de stoel gezien die tyrion aanschoof en zijn eigen stoel met hand of the king in ge grafeerd. Zulke dingen bedoel ik. Dat zie je zelfs in films niet zo gedetailleerd. _O_
Lol nou ik denk dat je je nu wat teveel laat meeslepen
pi_186994559
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Klopt. _O-
Die beruchte 5 minutes van Freeza kan ik me ook nog herinneren.

Moest ff zoeken maar moest hem ff posten :D /Offtopic
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 20 mei 2019 @ 23:08:00 #276
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186994561
quote:
15s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat kan alleen maar gruwelijk tegenvallen. Ik kan en ga geen andere Frodo, Sam, Gandalf, Aragorn, Giml, Legolas, etc etc. accepteren.
Het gaat waarschijnlijk over the Second Age. ;)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186994564
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:06 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Drogon kind of forgot about Jon being the assassin of his mother.
Hij had 'm hooguit kunnen opeten. Als Targ kon Jon ook tegen vuur toch?
BFF met GGMM
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 23:08:08 #278
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186994565
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:01 schreef murp het volgende:

[..]

12 afleveringen voor 1 gevecht. :')
- Goku vs Frieza
- De aarde explodeert ECHT over 5 minuten HOOR!
- 10 afleveringen lang vechten voordat het gebeurt

_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_186994571
Ja een LOTR spinoff lijkt me ook niet veel. Het Lotr universum is toch best saai en dat zeg ik als iemand die de Silmarillion en Nagelaten vertellingen en alles ervan gelezen heeft. Het GoT universum is echt een stuk sterker. Daarbij de Hobbit trilogie maakt nou ook niet direct dat ik denk dat meer uitmelken een goed idee is.
  maandag 20 mei 2019 @ 23:08:20 #280
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_186994572
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Probleem is dat het dier in die scene een intelligentie toont die we niet eerdere gezien hebben.
Die draken komen vaak over als een soort loyale primitieve hagedissen, tot deze aflevering.
Draken waren toch op zijn minst zo intelligent als mensen?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  FOK!fotograaf maandag 20 mei 2019 @ 23:08:46 #281
364681 over_hedge
pi_186994587
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Probleem is dat het dier in die scene een intelligentie toont die we niet eerdere gezien hebben.
Die draken komen vaak over als een soort loyale primitieve hagedissen, tot deze aflevering.
Nah hebben we wel eerder gezien. Bijvoorbeeld toen tyrion ze vrij liet. En hoe ze jon accepteren
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_186994589
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:07 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]


Moest ff zoeken maar moest hem ff posten :D /Offtopic
Broly!
  Forum Admin maandag 20 mei 2019 @ 23:09:00 #283
58651 crew  murp
murp
pi_186994592
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:07 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Lol nou ik denk dat je je nu wat teveel laat meeslepen
Oh ;(
  maandag 20 mei 2019 @ 23:09:15 #284
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_186994597
Bran Stark = Skynet
pi_186994604
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:07 schreef murp het volgende:

[..]

Heb je bijvoorbeeld de stoel gezien die tyrion aanschoof en zijn eigen stoel met hand of the king in ge grafeerd. Zulke dingen bedoel ik. Dat zie je zelfs in films niet zo gedetailleerd. _O_
Als ze nou de helft van de tijd die het kost om dat ene nutteloze detail te maken in het verhaal hadden gestoken.....
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 23:09:43 #286
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186994612
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:03 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Deed me denken aan het einde van Return of the King. Godskolere dat hield ook niet op.
Dat was elke seconde genieten joh.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_186994622
Ik vind het vooral jammer dat de white walkers uiteindelijk niks voorstelde. Vervolgens denk ik; ze gaan vol inzetten op politiek, maar Cersei was ook binnen notime dood.

En Arya’s faceswap gebeuren had ook nog voor leuke plottwists kunnen zorgen, maar ook daar is weinig mee gedaan.
pi_186994627
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij had 'm hooguit kunnen opeten. Als Targ kon Jon ook tegen vuur toch?
Nee dat was voor Dany iets speciaals want bloodmagic. Khal Drogo diens dood en meer voodoo maakte dat Dany ongeschonden uit het vuur kwam.

Viserys kon allersinds niet tegen gesmolten goud. En het leek mij een des GoT omgwtfbbq momentje mocht Jon zo dood gaan. Gedood door drakenvuur. Zoals tig Starks verbrand werden door de mad king.
mag het weten
  maandag 20 mei 2019 @ 23:10:38 #289
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_186994630
Ik zou wel eens de odds willen zien voor een Stark op de troon (laat staan twee), net na The Red Wedding.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 20 mei 2019 @ 23:10:48 #290
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186994632
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:07 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]


Moest ff zoeken maar moest hem ff posten :D /Offtopic
DBZ Abridged. _O_
Bedankt hiervoor.
Al jaren niet gezien. Die ga ik nog eens allemaal rewatchen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186994634
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat was elke seconde genieten joh.
Welnee, die duurde een half uur te lang. GoT duurde ongeveer 3 seizoenen te lang.
BFF met GGMM
pi_186994641
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:10 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat de white walkers uiteindelijk niks voorstelde. Vervolgens denk ik; ze gaan vol inzetten op politiek, maar Cersei was ook binnen notime dood.

En Arya’s faceswap gebeuren had ook nog voor leuke plottwists kunnen zorgen, maar ook daar is weinig mee gedaan.
Nou ja de draken zijn er wel van gekomen uiteindelijk
  Forum Admin maandag 20 mei 2019 @ 23:11:26 #293
58651 crew  murp
murp
pi_186994646
The legend of the seeker heeft pas een wereld en verhaal! 12 boeken dus genoeg om in een serie te stoppen!

En nee, niet zeggen dat er al 2 seizoenen van zijn }:|
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 23:11:30 #294
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186994649
quote:
15s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat kan alleen maar gruwelijk tegenvallen. Ik kan en ga geen andere Frodo, Sam, Gandalf, Aragorn, Giml, Legolas, etc etc. accepteren.
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hier :)
https://editorial.rottent(...)rings-amazon-series/

Tweede Era, over de val van Numenor. *O*
Oh, gelukkig :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 23:11:57 #295
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186994659
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:11 schreef murp het volgende:
The legend of the seeker heeft pas een wereld en verhaal! 12 boeken dus genoeg om in een serie te stoppen!

En nee, niet zeggen dat er al 2 seizoenen van zijn }:|
Legend of the Seeker heeft de boekserie driewerf anaal verkracht :r :r :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_186994673
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Probleem is dat het dier in die scene een intelligentie toont die we niet eerdere gezien hebben.
Die draken komen vaak over als een soort loyale primitieve hagedissen, tot deze aflevering.
Weet niet zeker of het in de serie aan bod komt, volgens mij wel, maar draken zijn intelligente dieren. In die context wist Drogon waarschijnlijk heel goed wat er was gebeurt, en waarom Jon het had gedaan en waarom het moest gebeuren. Dat neemt niet weg dat het hem enorm veel pijn deed. Hij zag de troon (terecht) als reden voor haar dood, niet Jon.

Ik vond het oprecht één van de sterkste scenes in de aflevering. Jammer dat er daarna niets meer mee is gedaan.
No amount of money ever bought a second of time.
  Forum Admin maandag 20 mei 2019 @ 23:13:26 #297
58651 crew  murp
murp
pi_186994694
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Legend of the Seeker heeft de boekserie driewerf anaal verkracht :r :r :r
En toch hebben sommige afleveringen hogere scores dan GOT :')
pi_186994696
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:10 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

DBZ Abridged. _O_
Bedankt hiervoor.
Al jaren niet gezien. Die ga ik nog eens allemaal rewatchen.
Einde van de Cell Saga is echt zo fucking goed gedaan, echt waard om te kijken _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 23:14:04 #299
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186994703
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:13 schreef murp het volgende:

[..]

En toch hebben sommige afleveringen hogere scores dan GOT :')
Vast gedaan door lui die de boeken niet gelezen hebben :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_186994706
Diegene die haar trouw heeft gezworen heeft haar gedood
pi_186994713
Het kan ook niet anders
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')