Seven Kingdoms opbreken? Dat verband is nooit vrijwillig geweest. Al die huizen waren ooit onafhankelijk tot één of andere lul met z'n draken langs kwam en zei 'ja dit is nu van mij, ik woon daar in King's Landing'. En aangezien dat relatief kort geleden is geweest is het gewoon idioot dat iedereen maar vrolijk akkoord gaat met onder één koning blijven leven.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, hoe had jij het opgelost zonder er weer een heel nieuw seizoen voor nodig te hebben?
Je had 4 extra afleveringen kunnen gebruiken om de boel wat beter in elkaar te laten overvloeien.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Vier afleveringen voor weer een hele nieuwe kwestie met waarschijnlijk bijkomende oorlog? Ik zie het niet gebeuren.
Een beetje afgeraffeld was het wel, maar na zo'n spectaculaire serie zou elk einde 'underwhelming' zijn geweest.
en hoe!quote:Op maandag 20 mei 2019 21:54 schreef Justevo het volgende:
[..]
Van haar hele lijst heeft ze toch alleen maar Walder Frey en Trant vermoord?
Tja, was ook een mogelijkheid geweest.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Seven Kingdoms opbreken? Dat verband is nooit vrijwillig geweest. Al die huizen waren ooit onafhankelijk tot één of andere lul met z'n draken langs kwam en zei 'ja dit is nu van mij, ik woon daar in King's Landing'. En aangezien dat relatief kort geleden is geweest is het gewoon idioot dat iedereen maar vrolijk akkoord gaat met onder één koning blijven leven.
Jon op de Iron Throne, heersend over heel Westeros als Aegon VI.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, hoe had jij het opgelost zonder er weer een heel nieuw seizoen voor nodig te hebben?
Gevalletje dit was het nieuws: gelukkig hebben we de foto's memes nog.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:35 schreef Syd het volgende:
Wat jammer dit seizoen. Maar aan de andere kant hebben we wel een leuke hype en alle meme's ook wel leuk vermaak, en hoe sommige zich echt druk maken
Met drogon als zijn huisdierquote:Op maandag 20 mei 2019 22:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jon op de Iron Throne, heersend over heel Westeros als Aegon VI.
Hadden ze makkelijk in deze aflevering kunnen doen. Vooral als Arya degene zou zijn die Dany koud maakt.
Ja kuddo's 2009.... maar dat was het dan ook wel.quote:
Dit is ook niet uitgesloten toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef Harvest89 het volgende:
Zelfs dit had ik beter gevonden dan het hilarische einde wat we nu hebben:
[ afbeelding ]
Ja en zo las ik er een over Jaime seizoen 1.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef Harvest89 het volgende:
Zelfs dit had ik beter gevonden dan het hilarische einde wat we nu hebben:
[ afbeelding ]
Hij is een Targ, Drogon respecteert hem, dus waarom niet?quote:
Haha inderdaadquote:Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gevalletje dit was het nieuws: gelukkig hebben we de foto's memes nog.
Ik wil een Arya the Explorer spin-off. Geen grap. Aryaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
Hadden jullie echt allemaal een negende seizoen gewild? Ik vond het wel mooi zo hoor.
Fixed.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gevalletje dit was het nieuws: gelukkig hebben we de foto's memes muziek nog.
Ja. Daarom zei ik het ookquote:Op maandag 20 mei 2019 22:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij is een Targ, Drogon respecteert hem, dus waarom niet?
Nee. Gewoon tien afleveringen in seizoen 8 en klaar. Had je net zo goed de hoogtepunten laten zien zoals we nu kregen. Maar met meer rust ipv van de hak op de tak. Oh we hebben dit nog niet van onze checklist en doorrrr. Nee dan kun je wel uitleg geven over de NK, kun je Dany langzaam mad queen laten worden. Kan er een moordcomplot ontstaan waarna Jon in een uiterste noodpoging Dany omlegt ed.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
Hadden jullie echt allemaal een negende seizoen gewild? Ik vond het wel mooi zo hoor.
die moeten natuurlijk een tijdje volhouden hoe epic alles was en shitquote:Op maandag 20 mei 2019 22:03 schreef BlackNero het volgende:
Is er al een reactie vanuit HBO of de cast en/of crew?
Bran kind of forgot about Jon's parentage alltogether.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:41 schreef Harvest89 het volgende:
Maar wat was nou het doel van R+L=J als Aegon toch als een verbannen loser achter the wall verdwijnt?
Dat wisten ze bij HBO zelf ook niet meerquote:Op maandag 20 mei 2019 22:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Daarom zei ik het ook
Wat ik me wel nog afvroeg wat me niet helemaal duidelijk is (heb denk ik niet goed opgelet de afgelopen 8 seizoenen) Kunnen alle targaryens tegen vuur? of was dat alleen Daenerys
Aan de andere kant hadden we wel een hele aflevering voor een battle tegen de White Walkers. Die vond ik persoonlijk dan wel weer vrij saai, net als alle andere lange battles.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon tien afleveringen in seizoen 8 en klaar. Had je net zo goed de hoogtepunten laten zien zoals we nu kregen. Maar met meer rust ipv van de hak op de tak. Oh we hebben dit nog niet van onze checklist en doorrrr. Nee dan kun je wel uitleg geven over de NK, kun je Dany langzaam mad queen laten worden. Kan er een moordcomplot ontstaan waarna Jon in een uiterste noodpoging Dany omlegt ed.
Alleen Dany volgens mij.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Daarom zei ik het ook
Wat ik me wel nog afvroeg wat me niet helemaal duidelijk is (heb denk ik niet goed opgelet de afgelopen 8 seizoenen) Kunnen alle targaryens tegen vuur? of was dat alleen Daenerys
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bran kind of forgot about Jon's parentage alltogether.
waar kan ik die petitie tekenen?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:14 schreef Zeroku het volgende:
Aflevering tot nu toe een 4.5 op imdb. Lekker hoor.
Als het goed is niet. Jon was ook bereid te sterven toen Drogon mad werd. Volgens mij was het al heel uitzonderlijk dat Dany er tegen kon. Niet alle targ zijn dragons ofzo iets.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat wisten ze bij HBO zelf ook niet meer
Ik verdedig (enigszins) wat er gedaan is binnen de tijd die er nog was, ik verdedig zeker niet D&D's eigen (en die van zichzelf alleen?) keuze om het af te raffelen, het zijn klootzakken dat ze zo omgaan met zo'n serie.quote:Op maandag 20 mei 2019 06:42 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Hahaha, wat kut zeg. Als je dit nu nog verdedigt ben je echt een flapdrol deluxe.
https://www.change.org/p/(...)th-competent-writersquote:
Waar komt die meme eigenlijk vandaan? Hij zei toch niet echt tijdens een behind the scenes ding "we kind of forgot..."?quote:
Ach ja met zeuren over mensen die dat doen ben je nog weer een stapje ergerquote:Op maandag 20 mei 2019 22:46 schreef Strani het volgende:
Maar serieus he, petities tekenen (laat staan aanmaken) omdat het einde van een TV-serie je niet bevalt; dan ben je wel echt de koning van first-world-problems.
Ach, fijn toch dat je je over dit soort dingen druk kan maken. Ipv hoe kom ik vandaag weer eens aan eten of schoonwaterquote:Op maandag 20 mei 2019 22:46 schreef Strani het volgende:
Maar serieus he, petities tekenen (laat staan aanmaken) omdat het einde van een TV-serie je niet bevalt; dan ben je wel echt de koning van first-world-problems.
Zoek op youtube:quote:Op maandag 20 mei 2019 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Waar komt die meme eigenlijk vandaan? Hij zei toch niet echt tijdens een behind the scenes ding "we kind of forgot..."?
Okay, maar met zeuren over mensen die zeuren over mensen die dat doen span je natuurlijk de kroon.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:47 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ach ja met zeuren over mensen die dat doen ben je nog weer een stapje erger
Ja, bungeejumpen de gekste, ouwe!quote:Op maandag 20 mei 2019 21:45 schreef so.original het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie. The wall krijgt gewoon een ander doel.
Heb je ook gelijk in ja. Het is gewoon klaar, afgelopen. Bovendien kan het net zo goed een afspraak met George RR Martin zijn geweest om het einde niet al te spectaculair te maken, want de boeken moeten er immers nog komen als het goed is.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:48 schreef Guanabana het volgende:
Die roep om een remake vind ik overigens echt een enorme middelvinger naar alle mensen die keihard hebben gewerkt aan die serie (en als je die behind the scenes footage ziet weet je hoe hard dat is). Dat zijn honderden, duizenden, mensen die niets verkeerd hebben gedaan maar waarvan wel indirect hun werk wordt gedegradeerd tot flop.
Dat D&D iets van een boete krijgen () of een Walk of Shame en hoon tot in de eeuwigheid, prima.
Mensen kunnen ook overdrijven natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:14 schreef Zeroku het volgende:
Aflevering tot nu toe een 4.5 op imdb. Lekker hoor.
Ik zeur er niet over, ik vertel je er gewoon over, jij zeurtquote:Op maandag 20 mei 2019 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, maar met zeuren over mensen die zeuren over mensen die dat doen span je natuurlijk de kroon.
Wel meer dan een beetjequote:Op maandag 20 mei 2019 22:51 schreef Strani het volgende:
Vonden jullie de dood van Daenarys niet ook een heel klein beetje bevredigend?
Dat ze dood zou gaan stond voor mij wel vast. Maar als ik geld kon inzetten op ironbank betting.westeros had ik op Arya ingezet.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:51 schreef Strani het volgende:
Wij komen de laatste tijd wel vaker tegen he? Zullen we maar gewoon een vredespijp roken voordat we ergens in OUD of BNW (kom ik nooit, maar toch) ook ruzie gaan maken?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik zeur er niet over, ik vertel je er gewoon over, jij zeurt
Vond het vooral voorspelbaar op een niveau dat GoT niet zou moeten zijn.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:51 schreef Strani het volgende:
Hoezo 'ook' ruziemaken? Wij maken geen ruzie nuquote:Op maandag 20 mei 2019 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij komen de laatste tijd wel vaker tegen he? Zullen we maar gewoon een vredespijp roken voordat we ergens in OUD of BNW (kom ik nooit, maar toch) ook ruzie gaan maken?
Echt, leuke meme van te maken.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik dacht dat ze de 'wheel' wilden breken
Haha, da's waar. Een andere mogelijkheid was dat Drogon per ongeluk op Daenarys zou zijn gaan staan, maar dan krijg je daar vast ook weer boze mensen door.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Vond het vooral voorspelbaar op een niveau dat GoT niet zou moeten zijn.
Dat ze Bran als koning uit de hoed trekken is dan weer het andere extreme...
Episode 2 en 3 zijn de beste van dit seizoen.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant hadden we wel een hele aflevering voor een battle tegen de White Walkers. Die vond ik persoonlijk dan wel weer vrij saai, net als alle andere lange battles.
Prima danquote:Op maandag 20 mei 2019 22:53 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hoezo 'ook' ruziemaken? Wij maken geen ruzie nu
Haten op Branquote:Op maandag 20 mei 2019 22:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Episode 2 en 3 zijn de beste van dit seizoen.
Nu terugkijkend had niet Arya maar Aegon the Night King moeten doden, en Arya had Daenarys moeten doden. Daarna kan Aegon heersen over Westeros met Davos als hand of the king.
Maar blijkbaar is een emotieloos joch wat de laatste 2 seizoenen alleen maar voor zich uit staart een geschiktere kandidaat als koning.
Een van de twee werd zelfs ontzettend pissig op de set. Weet niet meer precies wie maar hoogstwaarschijnlijk was dat Kitt. Niet heel gek.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:50 schreef Joosie200 het volgende:
De reacties van Kitt en vooral Emilia zegt genoeg.
Zou voor autistisch FOK! toch de ideale kandidaat moeten zijnquote:Op maandag 20 mei 2019 22:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is een emotieloos joch wat de laatste 2 seizoenen alleen maar voor zich uit staart een geschiktere kandidaat als koning.
Had ik een beter idee gevonden. En na Hardhome had ik zo'n showdown tussen Jon en NK wel verwacht. Het leek er ook even op. Maar de NK had er geen zin in.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Episode 2 en 3 zijn de beste van dit seizoen.
Nu terugkijkend had niet Arya maar Aegon the Night King moeten doden, en Arya had Daenarys moeten doden. Daarna kan Aegon heersen over Westeros met Davos als hand of the king.
Ja alleen het was te snel en het gevolg totaal ongeloofwaardig.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:51 schreef Strani het volgende:
Watquote:Op maandag 20 mei 2019 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Drogon per ongeluk op Daenarys zou zijn gaan staan
Gewoon doen. Slechter dan D.B en co kan het nooit worden.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik me nog aanmelden als nieuwe scriptschrijver denk je?
Echt he.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had ik een beter idee gevonden. En na Hardhome had ik zo'n showdown tussen Jon en NK wel verwacht. Het leek er ook even op. Maar de NK had er geen zin in.
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:51 schreef Strani het volgende:
Je vergeet dat niemand een oorlog tegen Dany kon winnen. Zij had de hack 'unlimited-unsollied+dothraki.apk' geactiveerd.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja alleen het was te snel en het gevolg totaal ongeloofwaardig.
Had er 4 episodes bijgeplakt, dany eerst de queen laten zijn en de troon bestijgen. John die langzaam wroeging krijgt en zich afkeert en dan teruggaat naar winterfell om legers te halen/andere huizen te mobiliseren en dan dany alsnog doden en zelf lekker op de troon te gaan zitten.
Alsnog een Happy end met John op de troon maar een stuk logischer als dat hij ff dany dood en de unsulied en dothraki dat allemaal prima vinden en even de andere huizen uitnodigen voor een vergadering. Unsulied en Dothraki die geneens uit Westeros komen en geen fuck met die andere kingdoms te maken hebben.
Bran heeft niemand kwaad gedaan?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:57 schreef phoenyx het volgende:
Hodor had net zo goed koning kunnen zijn geworden als hij niet vroegtijdig was overleden
'Je doet niemand kwaad, je hebt een heel goed verhaal'
Probleem is dat fanfiction over het algemeen nog veel slechter geschreven is dan de bagger die we nu hebben.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Echt he.
Ach ja, juist voor dit soort teleurstellingen is er fanfiction uitgevonden.
Dat was toch een beetje de kern van die hele speech dacht ik. Misshien een beetje uitgezoned maar iedereen vond hem geweldigquote:
Die dus niks doen als hun queen doodgaat. Maar het had wel een stuk geloofwaardiger geweest dan ditquote:Op maandag 20 mei 2019 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je vergeet dat niemand een oorlog tegen Dany kon winnen. Zij had de hack 'unlimited-unsollied+dothraki.apk' geactiveerd.
Nooit dragonball c gezien dusquote:Op maandag 20 mei 2019 22:58 schreef murp het volgende:
![]()
Weet nou niet of ik moet treuren dat het is afgelopen of dat het zo afgelopen is.
Toch nog de beste fantasy serie die ik ooit heb gezien
Als serie zeker. Eerste 4/5 seizoenen zijn van een hoogstaand niveau.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:58 schreef murp het volgende:
![]()
Sowieso, waarom willen die andere provincies nog blijven plakken, als je slechts hoeft te zeggen dat je het niet meer wil. Wat een bullshit was dat.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Precies.
Zonder de Iron Throne hebben alle provinciën in Westeros reden om onafhankelijk te worden.
Bran heeft alles zien aankomen en niks gezegd, behalve toen het hem uitkwam. Bran is op zijn minst net zo gestoord als Dany. Vanuit de kijker gezien in ieder geval, vanuit het perspectief van Tyrion snap ik het ook nauwelijks.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:59 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat was toch een beetje de kern van die hele speech dacht ik. Misshien een beetje uitgezoned maar iedereen vond hem geweldig
Dat wel, als je nu een rewatch gaat doen ga je gewoon weer genieten van de eerste 6 (ok zelfs 7 nog) seizoen. Daarna ga je huilen of dit afraffel seizoen.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:58 schreef murp het volgende:
![]()
Weet nou niet of ik moet treuren dat het is afgelopen of dat het zo afgelopen is.
En dat nog wel na haar mooie Louis Van Gaal speech. 'Wij zijn de beste! En niet alleen van Kings Landing, maar ook van Winterfel!quote:Op maandag 20 mei 2019 22:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Die dus niks doen als hun queen doodgaat. Maar het had wel een stuk geloofwaardiger geweest dan dit
Was meesterlijk tot en met de Freeza Saga. Daarna ging het ook snel bergafwaarts.quote:
Niet echt. Bran heeft alles zien aankomen maar wist ook dat alles dus al vaststond. Daar valt dan weinig aan te doen.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:01 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Bran heeft alles zien aankomen en niks gezegd, behalve toen het hem uitkwam. Bran is op zijn minst net zo gestoord als Dany. Vanuit de kijker gezien in ieder geval, vanuit het perspectief van Tyrion snap ik het ook nauwelijks.
Had ook een mooi einde geweesr. Inzoomend op een sneaky lachende Bran die dan felblauwe ogen krijgtquote:Op maandag 20 mei 2019 23:01 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Bran heeft alles zien aankomen en niks gezegd, behalve toen het hem uitkwam. Bran is op zijn minst net zo gestoord als Dany. Vanuit de kijker gezien in ieder geval, vanuit het perspectief van Tyrion snap ik het ook nauwelijks.
Oh? Heb je daar meer info over?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als serie zeker. Eerste 4/5 seizoenen zijn van een hoogstaand niveau.
Het is nu maar uitkijken naar de nieuwe LOTR serie van Amazon.
In de grote lijnen en de uitgangspositie voor Jon (hoe cheesy dan ook), Bran (hoe lame dan ook), Arya en Sansa (terecht) kan ik me wel in vinden.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Probleem is dat fanfiction over het algemeen nog veel slechter geschreven is dan de bagger die we nu hebben.
Zaten de schrijvers in de zelfde Starbucks als die van Endgame ofzo?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:02 schreef phoenyx het volgende:
Bran zag alles aankomen en weet dat als hij informatie geeft de uitkomst anders is. Waarschijnlijk waren alle andere uitkomsten veel slechter en koos hij de beste uitkomst door niks te zeggen
Deed me denken aan het einde van Return of the King. Godskolere dat hield ook niet op.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Er zaten aan het eind ook echt 4 of 5 'afsluitscenes' in die maar niet op wilde houden
Het is een draak he. Daar kunnen we moeilijk realistisch gedrag van verwachten.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:02 schreef Roces18 het volgende:
En hoezo slachtte drogon Jon snow niet af?? Zn moeder is vermoord En wat kan hem die klote stoel schelen , het is een dier. Wat een onzin.
Dit ook, eerst een Stark als koning kiezen, die dan toestaan dan een andere Stark het noorder onafhankelijk verklaard.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sowieso, waarom willen die andere provincies nog blijven plakken, als je slechts hoeft te zeggen dat je het niet meer wil. Wat een bullshit was dat.
Klopt.quote:
Jaquote:Op maandag 20 mei 2019 23:03 schreef phoenyx het volgende:
Heeft Bronn zijn kasteel nog gekregen trouwens?
Hij is nu lord en lord paramount van van alles, dus ik denk het wel.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:03 schreef phoenyx het volgende:
Heeft Bronn zijn kasteel nog gekregen trouwens?
Seizoen8 enkel voor alle mooie dingen bekijken. Wat een prachtdecoor en kleding, zwaarden. Echt alles tot in de puntjes perfectquote:Op maandag 20 mei 2019 23:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat wel, als je nu een rewatch gaat doen ga je gewoon weer genieten van de eerste 6 (ok zelfs 7 nog) seizoen. Daarna ga je huilen of dit afraffel seizoen.
Waarom in godsnaam 6!afleveringen en alles als een malle afgaan
Een draak is een dier. Dus die handelt op instinct. Ziet moeder dood neemt meteen wraak want ziet vijand. Blijkbaar is biologie ook niet meer aan de ordequote:Op maandag 20 mei 2019 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een draak he. Daar kunnen we moeilijk realistisch gedrag van verwachten.
Ja over waterflesjes over Starbucks koffiequote:Op maandag 20 mei 2019 23:04 schreef murp het volgende:
[..]
Seizoen8 enkel voor alle mooie dingen bekijken. Wat een prachtdecoor en kleding, zwaarden. Echt alles tot in de puntjes perfect
Ja ze waren haar snel vergeten, Dothraki zijn snel naar huis gegaan om weer ouderwets te moorden en verkrachtenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dat nog wel na haar mooie Louis Van Gaal speech. 'Wij zijn de beste! En niet alleen van Kings Landing, maar ook van Winterfel!
Een draak is geen dier, het is een fictief wezenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Een draak is een dier. Dus die handelt op instinct. Ziet moeder dood neemt meteen wraak want ziet vijand. Blijkbaar is biologie ook niet meer aan de orde
Draken zijn heel slim, waarschijnlijk had hij door wat Snow had gedaan en begreep hij het omdat hij ook de bevelen die hij opvolgde van zijn moeder niet vrijwillig deedquote:Op maandag 20 mei 2019 23:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Een draak is een dier. Dus die handelt op instinct. Ziet moeder dood neemt meteen wraak want ziet vijand. Blijkbaar is biologie ook niet meer aan de orde
Ik hoop oprecht niet dat het zo zal worden uitgelegd. Dat maakt het nóg slapper.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:02 schreef phoenyx het volgende:
Bran zag alles aankomen en weet dat als hij informatie geeft de uitkomst anders is. Waarschijnlijk waren alle andere uitkomsten veel slechter en koos hij de beste uitkomst door niks te zeggen
Drogon kind of forgot about Jon being the assassin of his mother.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar gruwelijk tegenvallen. Ik kan en ga geen andere Frodo, Sam, Gandalf, Aragorn, Giml, Legolas, etc etc. accepteren.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als serie zeker. Eerste 4/5 seizoenen zijn van een hoogstaand niveau.
Het is nu maar uitkijken naar de nieuwe LOTR serie van Amazon.
In watchmen wordt het wel mooi gevonden andersquote:Op maandag 20 mei 2019 23:05 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht niet dat het zo zal worden uitgelegd. Dat maakt het nóg slapper.
Heb je bijvoorbeeld de stoel gezien die tyrion aanschoof en zijn eigen stoel met hand of the king in ge grafeerd. Zulke dingen bedoel ik. Dat zie je zelfs in films niet zo gedetailleerd.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja over waterflesjes over Starbucks koffie
Inderdaad...quote:Op maandag 20 mei 2019 23:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Drogon kind of forgot about Jon being the assassin of his mother.
Probleem is dat het dier in die scene een intelligentie toont die we niet eerdere gezien hebben.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:02 schreef Roces18 het volgende:
En hoezo slachtte drogon Jon snow niet af?? Zn moeder is vermoord En wat kan hem die klote stoel schelen , het is een dier. Wat een onzin.
Maar goed dat die er niet in voor komen danquote:Op maandag 20 mei 2019 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar gruwelijk tegenvallen. Ik kan en ga geen andere Frodo, Sam, Gandalf, Aragorn, Giml, Legolas, etc etc. accepteren.
Lol nou ik denk dat je je nu wat teveel laat meeslepenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:07 schreef murp het volgende:
[..]
Heb je bijvoorbeeld de stoel gezien die tyrion aanschoof en zijn eigen stoel met hand of the king in ge grafeerd. Zulke dingen bedoel ik. Dat zie je zelfs in films niet zo gedetailleerd.
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Die beruchte 5 minutes van Freeza kan ik me ook nog herinneren.
Het gaat waarschijnlijk over the Second Age.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar gruwelijk tegenvallen. Ik kan en ga geen andere Frodo, Sam, Gandalf, Aragorn, Giml, Legolas, etc etc. accepteren.
Hij had 'm hooguit kunnen opeten. Als Targ kon Jon ook tegen vuur toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Drogon kind of forgot about Jon being the assassin of his mother.
- Goku vs Friezaquote:
Draken waren toch op zijn minst zo intelligent als mensen?quote:Op maandag 20 mei 2019 23:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Probleem is dat het dier in die scene een intelligentie toont die we niet eerdere gezien hebben.
Die draken komen vaak over als een soort loyale primitieve hagedissen, tot deze aflevering.
Nah hebben we wel eerder gezien. Bijvoorbeeld toen tyrion ze vrij liet. En hoe ze jon accepterenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Probleem is dat het dier in die scene een intelligentie toont die we niet eerdere gezien hebben.
Die draken komen vaak over als een soort loyale primitieve hagedissen, tot deze aflevering.
Broly!quote:Op maandag 20 mei 2019 23:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Moest ff zoeken maar moest hem ff posten/Offtopic
Ohquote:Op maandag 20 mei 2019 23:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Lol nou ik denk dat je je nu wat teveel laat meeslepen
Als ze nou de helft van de tijd die het kost om dat ene nutteloze detail te maken in het verhaal hadden gestoken.....quote:Op maandag 20 mei 2019 23:07 schreef murp het volgende:
[..]
Heb je bijvoorbeeld de stoel gezien die tyrion aanschoof en zijn eigen stoel met hand of the king in ge grafeerd. Zulke dingen bedoel ik. Dat zie je zelfs in films niet zo gedetailleerd.
Dat was elke seconde genieten joh.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:03 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Deed me denken aan het einde van Return of the King. Godskolere dat hield ook niet op.
Nee dat was voor Dany iets speciaals want bloodmagic. Khal Drogo diens dood en meer voodoo maakte dat Dany ongeschonden uit het vuur kwam.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij had 'm hooguit kunnen opeten. Als Targ kon Jon ook tegen vuur toch?
DBZ Abridged.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Moest ff zoeken maar moest hem ff posten/Offtopic
Welnee, die duurde een half uur te lang. GoT duurde ongeveer 3 seizoenen te lang.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was elke seconde genieten joh.
Nou ja de draken zijn er wel van gekomen uiteindelijkquote:Op maandag 20 mei 2019 23:10 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat de white walkers uiteindelijk niks voorstelde. Vervolgens denk ik; ze gaan vol inzetten op politiek, maar Cersei was ook binnen notime dood.
En Arya’s faceswap gebeuren had ook nog voor leuke plottwists kunnen zorgen, maar ook daar is weinig mee gedaan.
quote:Op maandag 20 mei 2019 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, gelukkigquote:Op maandag 20 mei 2019 23:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier![]()
https://editorial.rottent(...)rings-amazon-series/
Tweede Era, over de val van Numenor.
Legend of the Seeker heeft de boekserie driewerf anaal verkrachtquote:Op maandag 20 mei 2019 23:11 schreef murp het volgende:
The legend of the seeker heeft pas een wereld en verhaal! 12 boeken dus genoeg om in een serie te stoppen!
En nee, niet zeggen dat er al 2 seizoenen van zijn
Weet niet zeker of het in de serie aan bod komt, volgens mij wel, maar draken zijn intelligente dieren. In die context wist Drogon waarschijnlijk heel goed wat er was gebeurt, en waarom Jon het had gedaan en waarom het moest gebeuren. Dat neemt niet weg dat het hem enorm veel pijn deed. Hij zag de troon (terecht) als reden voor haar dood, niet Jon.quote:Op maandag 20 mei 2019 23:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En toch hebben sommige afleveringen hogere scores dan GOTquote:Op maandag 20 mei 2019 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Legend of the Seeker heeft de boekserie driewerf anaal verkracht![]()
![]()
Einde van de Cell Saga is echt zo fucking goed gedaan, echt waard om te kijkenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
DBZ Abridged.![]()
Bedankt hiervoor.
Al jaren niet gezien. Die ga ik nog eens allemaal rewatchen.
Vast gedaan door lui die de boeken niet gelezen hebbenquote:Op maandag 20 mei 2019 23:13 schreef murp het volgende:
[..]
En toch hebben sommige afleveringen hogere scores dan GOT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |