Sowieso zit dit topic meteen vol spoilers.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even ga disconnecten van internet. Want ik wil de finale pas morgenavond kijken en ben bang dat ik voor die tijd al overal spoilers ga tegenkomen
Nee ik verwacht dat Winds of Winter nog wel gaat lukken. Daarna wordt lastig ja.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:43 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de laatste twee ook. Verwacht niets meer van die dikzak.
And now his watch has ended.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:24 schreef Slayage het volgende:
Morgen rond dit tijdstip is got voor mij in de verleden tijd
En dan kun je er niet meer van genieten?quote:Op zondag 19 mei 2019 13:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even ga disconnecten van internet. Want ik wil de finale pas morgenavond kijken en ben bang dat ik voor die tijd al overal spoilers ga tegenkomen
quote:Op zondag 19 mei 2019 14:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
And now his watch has ended.
Geen memes om meer te posten.
Dat is toch pas vannacht (maandagochtend)?quote:Op zondag 19 mei 2019 13:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sowieso zit dit topic meteen vol spoilers.
Wanneer is de eerste mogelijkheid dat spoilende untermenschen GoT kunnen kijken? Vandaag 1500 uur?
"Vol verwachting klopt ons hart"quote:
toevallig zit ik net te schijten en de spanning loopt hier hoog opquote:
als je het eenmaal kwijt bent dan lucht het wel opquote:Op zondag 19 mei 2019 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
toevallig zit ik net te schijten en de spanning loopt hier hoog op
Hierna ga ik een complete rewatch doen zodra de ultieme box met s01e01 tot s08e06 uit is. Maar eerst heb ik alle tijd voor de boeken.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog een keer een weekje volop genieten van de memes omdat het weer tyfusslecht was, en dan maar weer focussen op het boek dat nooit gaat komen
Heb het vast al eens gevraagd hoor, maar heb je ze al eerder gelezen?quote:Op zondag 19 mei 2019 22:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hierna ga ik een complete rewatch doen zodra de ultieme box met s01e01 tot s08e06 uit is. Maar eerst heb ik alle tijd voor de boeken.
Was mijn plan ook maar mijn motivatie is weg door de laatste 2 seizoenen. En boeken begin ik niet meer aan want die komen nooit af.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hierna ga ik een complete rewatch doen zodra de ultieme box met s01e01 tot s08e06 uit is. Maar eerst heb ik alle tijd voor de boeken.
Ho ho GRRM is weer bezig met Winds nadat hij maandenlang met andere zaken bezig was.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Was mijn plan ook maar mijn motivatie is weg door de laatste 2 seizoenen. En boeken begin ik niet meer aan want die komen nooit af.
Elke maand 2 bladzijden genot.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ho ho GRRM is weer bezig met Winds nadat hij maandenlang met andere zaken bezig was.
quote:Op zondag 19 mei 2019 22:09 schreef Justevo het volgende:
Met een simpele deductie weet je inmiddels vrij snel wie er op de troon zal komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op zondag 19 mei 2019 22:34 schreef EP3 het volgende:
[..]#JusticeForGhostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 19 mei 2019 22:34 schreef EP3 het volgende:
[..]Wil je geen spoilers plaatsen aub?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kunnen de snowflakes hier niet aan.
Nope, ben halverwege boek 1. Heb hem weggelegd omdat ik er niet doorheen kwam. Had ik met lotr eerst ook. Combi van schrijfstijl als vertelperspectief. En serie kijkt makkelijker wegquote:Op zondag 19 mei 2019 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het vast al eens gevraagd hoor, maar heb je ze al eerder gelezen?
Davos the great Onion.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:27 schreef superniger het volgende:
Hopelijk gaat iedereen dood.![]()
Eindgevecht is Davos tegen Greyworm.
Waarschijnlijk is GRRM nu extra gemotiveerd om de bagger van D&D recht te zetten.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik verwacht dat Winds of Winter nog wel gaat lukken. Daarna wordt lastig ja.
Greyworm vs arya?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:27 schreef superniger het volgende:
Hopelijk gaat iedereen dood.![]()
Eindgevecht is Davos tegen Greyworm.
Ik hoop stiekem dat er geen boek meer wordt afgemaakt of wordt uitgegeven, zodat iedereen tot het einde der tijden kan ragen over hoe teleurgesteld ze zijn.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:42 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is GRRM nu extra gemotiveerd om de bagger van D&D recht te zetten.
Ik dacht 21.00 maar dat is meestal de tijd dat ik kijk. Eerste aflevering van S8 stond er pas 21.10 oid op.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:07 schreef Buttarfly het volgende:
Iemand enig idee hoe laat de laatste aflevering beschikbaar is via ziggo?
Via de ziggo website:quote:Op maandag 20 mei 2019 00:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik dacht 21.00 maar dat is meestal de tijd dat ik kijk. Eerste aflevering van S8 stond er pas 21.10 oid op.
A, mooiquote:Op maandag 20 mei 2019 00:21 schreef Buttarfly het volgende:
[..]
Via de ziggo website:
Goed nieuws! De afleveringen van Game of Thrones komen elke maandag eerder beschikbaar dan 21.00 uur. Wanneer er een nieuwe aflevering beschikbaar is, melden we het hier.
Ik had vorige week de aflevering ook rond 5 uur gezien. In ieder geval voor de zekerheid even alle social media vermijden
Denk dat hij de serie niet eens meer kijkt tbh.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:42 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is GRRM nu extra gemotiveerd om de bagger van D&D recht te zetten.
twitter:cla_qwerty twitterde op maandag 20-05-2019 om 04:38:13- What's west than Westeros?- ...- Westworld?!#justsayin#GameOfThronesFinale #GameOfThrones #GOTFinale reageer retweet
Hehe, had mijn vriendin ook. Kon niet wennen aan de korte hoofdstukjes.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, ben halverwege boek 1. Heb hem weggelegd omdat ik er niet doorheen kwam. Had ik met lotr eerst ook. Combi van schrijfstijl als vertelperspectief. En serie kijkt makkelijker weg
Is gewoon het einde van GRRM hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 06:42 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Hahaha, wat kut zeg. Als je dit nu nog verdedigt ben je echt een flapdrol deluxe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |