SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
[ Bericht 1% gewijzigd door JR-Style-93 op 17-05-2019 17:46:39 ]Oh.
Nee, dan had ik dat wel gezegd.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bedoelde je niet "snoetje" in de TT?
Jaja, we get it. Zo grappig is het echt niet manquote:
GRRM zijn pijl zit toch ook nog halverwege het doolhof, Handige Harry.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jaja, we get it. Zo grappig is het echt niet man
En dat plaatje mogen ze wel even aanpassen naar een pijl die niet af is
The awefull truthquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:48 schreef EP3 het volgende:
GRRM is eerder voorgoed verdwaald in een doolhof zonder exit of einde, geloof ik.
Het is toch een lijn van de een naar de andere kant waar die van GRRM halverwege eindigt? Aanpassen naar iets wat het al is kan nietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jaja, we get it. Zo grappig is het echt niet man
En dat plaatje mogen ze wel even aanpassen naar een pijl die niet af is
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:11 schreef Zeroku het volgende:
Mooie manier ook voor jezelf om de hele serie te verneuken, om nu die kut spoilers allemaal te gaan lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:14 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Iedereen deze al getekend?
https://www.change.org/p/(...)th-competent-writers
Waarom alleen seizoen 8?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:14 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Wat een kansloze bende.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:14 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:14 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Binnenkort scheurt er nog een uniek sneeuwvlokje de Mona Lisa aan stukken omdat hij hem niet mooi vind, is ook echt een teken des tijd om het eigen idee, mening en fantasie zooooo belangrijk te maken terwijl je zelf geen kont kunt, gewoon je kop houden en kijken kut en anders regel zelf een paar miljoen en maak je eigen serie, The Age of the Zeikerdjes.quote:
Neem anders je pilletje even zegquote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort scheurt er nog een uniek sneeuwvlokje de Mona Lisa aan stukken omdat hij hem niet mooi vind, is ook echt een teken des tijd om het eigen idee, mening en fantasie zooooo belangrijk te maken terwijl je zelf geen kont kunt, gewoon je kop houden en kijken kut en anders regel zelf een paar miljoen en maak je eigen serie, The Age of the Zeikerdjes.
Goed om te zien dat Tywin niet alles wat Tyrion deed kut vondquote:
Vond hij toch ook niet, hij liet Myrcella ook in Dornequote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Goed om te zien dat Tywin niet alles wat Tyrion deed kut vond
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort scheurt er nog een uniek sneeuwvlokje de Mona Lisa aan stukken omdat hij hem niet mooi vind, is ook echt een teken des tijd om het eigen idee, mening en fantasie zooooo belangrijk te maken terwijl je zelf geen kont kunt, gewoon je kop houden en kijken kut en anders regel zelf een paar miljoen en maak je eigen serie, The Age of the Zeikerdjes.
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen sprake van, slap gezeik.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:14 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Je bedoelt de vrouw die al de hele serie mensen in de fik zet, en steeds meer titels achter haar naam plaatst niet al mad was sinds het begin?quote:Daenerys wordt 'mad' in 2 afleveringen tijd
Echt de ultieme /care dit.quote:Daarnaast zijn er ook nog zoveel vragen/mysteries waar we in de laatste aflevering waarschijnlijk geen antwoord op gaan krijgen.. En wie de boeken heeft gelezen weet ook dat er veel belangrijke/toffe personages zijn geschrapt uit het verhaal.
hahahahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen sprake van, slap gezeik.
Dit is seizoen is gewoon steengoed.
Ik vind het wel goedquote:
*schrijft mmarsu bij op zijn lijstje van mensen wiens opinies t.a.v. films en series hij niet serieus moet nemenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed. Net als dat ik alle andere seizoenen hiervoor ook gewoon goed vond.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:01 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
*schrijft mmarsu bij op zijn lijstje van mensen wiens opinies t.a.v. films en series hij niet serieus moet nemen
Het boeit genoeg mensenquote:
Bijzonder. Opmerkelijk. Frappant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Tot nu toe nog geen problemen met het achterliggende verhaal.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het boeit genoeg mensendat jij niet veel interesse hebt in het achterliggende verhaal moet je niet anderen opleggen.
Heb ik wel, maar heb dat (verklaringen voor bepaalde mysteries enz) niet perse nodig om de serie nu tof te vindenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het boeit genoeg mensendat jij niet veel interesse hebt in het achterliggende verhaal moet je niet anderen opleggen.
Alleen dialogen, veel beter en interessanter meteenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:49 schreef MMaRsu het volgende:
Youtube kneusjes die wel even het verhaal gaan herschrijven
hou toch op man
Eens, dat gaat me ook een stap te ver.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:49 schreef MMaRsu het volgende:
hou toch op man
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dat gaat me ook een stap te ver.
Laat Youtubers lekker top 10 videos maken en "explain"-videos over dingen die eigenlijk geen uitleg nodig hebben.
Gelukkig wel. En hoe zonde is dat. Niemand die dat verwacht had na seizoen 4.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:26 schreef Zeroku het volgende:
Denk als ik al het gezeik hier en elders lees dat het maar goed is dat we er over 2 dagen klaar mee zijn.
Dit is verrassend goed.quote:
Dat is toch het hele concept van Game of Thrones? D&D (in bepaalde opzichten prima omschrijfbaar als 'kneusjes') herschrijven GRRM's ASOIAF-reeks en nemen een voorschot op de laatste delen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:49 schreef MMaRsu het volgende:
hou toch op man
Haha.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen sprake van, slap gezeik.
Dit is seizoen is gewoon steengoed.
Zwakzinnigheid ten top.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:14 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
quote:
Wat een ontzettend domme opmerking weer.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 02:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwakzinnigheid ten top.
Laat ze dan ook even de wedstrijd Ajax - Tottenham Hotspur overspelen.
Nee dat is het niet, het is de exact zelfde situatie. Iets voldoet niet aan de veel te hoge verwachtingen van mensen, dus moet het opnieuwquote:Op zaterdag 18 mei 2019 04:03 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
Wat een ontzettend domme opmerking weer.
Jij bent zuurder dan alle "zeikerds" hier. Dit is een prima dialoog. D&D zijn Hollywood kneusjes die wel even een complexe serie denken te kunnen schrijven. Oh wacht, dat kunnen ze niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:49 schreef MMaRsu het volgende:
hou toch op man
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 08:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij bent zuurder dan alle "zeikerds" hier. Dit is een prima dialoog. D&D zijn Hollywood kneusjes die wel even een complexe serie denken te kunnen schrijven. Oh wacht, dat kunnen ze niet.
Wat ben je toch een heerlijkerdquote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze al gezien?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 08:40 schreef SeLang het volgende:
Bij dit duo...
[ afbeelding ]
Moet ik altijd denken aan dit duo
[ afbeelding ]
Nee, maar nu krijg ik het helemaal niet meer uit mijn hoofdquote:
Is toch zo, beetje je eigen lievelingskunstwerk afkraken omdat je het niet eens bent met de laatste penseelstreek, glas-is-half-vol types.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch zo, beetje je eigen lievelingskunstwerk afkraken omdat je het niet eens bent met de laatste penseelstreek, glas-is-half-vol types.
The fock heb ik zojuist gezienquote:
Met het verschil dat de Mona Lisa door 1 kunstenaar is gemaakt. Jouw vergelijking zou zijn dat de Mona Lisa voor de helft door Da Vinci is gemaakt en de andere helft door een kleuter en dat mensen het stuk verscheuren omdat ze mad zijn over het stuk dat gemaakt is door de kleuter.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch zo, beetje je eigen lievelingskunstwerk afkraken omdat je het niet eens bent met de laatste penseelstreek, glas-is-half-vol types.
Hij is toch ook buiten de set in bed beland met Maisie Williams en Sophie Turner, tegelijkertijd?quote:
Was Joe Jonas.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is toch ook buiten de set in bed beland met Maisie Williams en Sophie Turner, tegelijkertijd?
Kan ook zijn dat ik dat gedroomd heb hoor
Zoveel hints door de jaren heen dat Dany een beetje koekwous en een soort Stalin met een blonde pruik op is en het dan nog niet zien, dan eindig je waarschijnlijk zelf ook met een partner die niet helemaal 100 procent in orde is of stem je op Trump of zoquote:
voor jou ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 04:03 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
Wat een ontzettend domme opmerking weer.
Ik had Ajax heel graag zien winnen, maar het was een bijzonder spannende wedstrijd voor de neutrale kijker.
Game of Thrones boeit me ten eerste al niet hoe het afloopt, ZOLANG(!) het maar goed en spannend is. En laat van dat tweede nou totaal geen sprake zijn. Het is echt een opeenstapeling van bullshit, dit seizoen.
Het gaat echt niemand over wat voor soort einde we krijgen, het gaat erom hoe dat wordt uitgevoerd. En dat is dit seizoen gewoon waanzinnig slecht.
Overigens heeft t natuurlijk ook niks te maken met dat 'we' denken/hopen dat ze seizoen 8 echt overnieuw gaan maken. Het is meer een protest dingetje. Leek mij vrij duidelijk, maargoed.
Haha vies madquote:Op zaterdag 18 mei 2019 08:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij bent zuurder dan alle "zeikerds" hier. Dit is een prima dialoog. D&D zijn Hollywood kneusjes die wel even een complexe serie denken te kunnen schrijven. Oh wacht, dat kunnen ze niet.
Vond aflevering 1+2 +4 wat minder. Aflevering 3+5 was uitstekend te noemen en in de lijn van GOT.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Met het verschil dat de Mona Lisa door 1 kunstenaar is gemaakt. Jouw vergelijking zou zijn dat de Mona Lisa voor de helft door Da Vinci is gemaakt en de andere helft door een kleuter en dat mensen het stuk verscheuren omdat ze mad zijn over het stuk dat gemaakt is door de kleuter.
Grey Worm had Jon ook echt wel afgeslacht als weke Jon zich niet had moeten verdedigen.quote:
Ja dat was zeker niet ondenkbaar. Jon gaat tegen een directe opdracht in. Burn them all van dany. Eigenlijk zou jon ook moeten bbqen komende EP.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grey Worm had Jon ook echt wel afgeslacht als weke Jon zich niet had moeten verdedigen.
Nou, dat was voor mij dan wel een 'red wedding' onverwacht, choquerend momentje geweestquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:02 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Dat was tenminste een leuke twist geweest, als Greyworm die speer door Jon z'n bakkes had geramd. Had de aflevering nog een beetje kunnen redden
Past ook wel bij het hele verhaal achter de Unsullied. Die moeten meedogenloos zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:02 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Dat was tenminste een leuke twist geweest, als Greyworm die speer door Jon z'n bakkes had geramd. Had de aflevering nog een beetje kunnen redden
Nou, inderdaad. Ik had graag nog veel meer van dit soort filmpjes gezien.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:30 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Wel sneu dat ze nu dood is, vast een van de laatste filmpjes van haar.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Ik had graag nog veel meer van dit soort filmpjes gezien.
van mij hoeft ajax - tottenham niet opnieuw hoor. voetbal is juist spannend omdat het erop of eronder is. appels met peren vergelijken is makkelijk, het slaat alleen nergens op.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 06:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, het is de exact zelfde situatie. Iets voldoet niet aan de veel te hoge verwachtingen van mensen, dus moet het opnieuw
Dan waren de aandelen Zeeman echt door het dak gegaan aan huisvrouwen die een nieuwe onderbroek nodig hadden.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:02 schreef Het_Liegebeest het volgende:
In essentie gaat het er om dat de uitkomst niet is wat mensen hadden gehoopt of verwacht, dus geen appels en peren vergelijking.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:05 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
van mij hoeft ajax - tottenham niet opnieuw hoor. voetbal is juist spannend omdat het erop of eronder is. appels met peren vergelijken is makkelijk, het slaat alleen nergens op.
Volgens mij is voor de meesten het probleem niet zozeer dat de bestemming niet degene was waarop ze hadden gehoopt, maar dat de reisweg nogal tegen viel. Honderden kilometers over prachtige en zelden gebruikte wegen genieten van de omgeving om op het einde dan toch maar een brakke en gemakkelijke autosnelweg op te zoeken om zeker op tijd aan te komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]
In essentie gaat het er om dat de uitkomst niet is wat mensen hadden gehoopt of verwacht, dus geen appels en peren vergelijking.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]
In essentie gaat het er om dat de uitkomst niet is wat mensen hadden gehoopt of verwacht, dus geen appels en peren vergelijking.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 04:03 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
Het gaat echt niemand over wat voor soort einde we krijgen, het gaat erom hoe dat wordt uitgevoerd. En dat is dit seizoen gewoon waanzinnig slecht.
Ik nu ook. Bedankt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 08:40 schreef SeLang het volgende:
Bij dit duo...
[ afbeelding ]
Moet ik altijd denken aan dit duo
[ afbeelding ]
En heel veel mensen ook niet.quote:
fuckquote:
Tyrion in de skycells, Robin zuigt aan de tietjes, en Jory Cassel krijgt een mes in zijn oog.quote:
Inderdaad, de petitie heeft bijna 1 miljoen stemmen. Echter kijken er +/- 17 miljoen via HBO en +/- 90 miljoen via downloads. Dus 1% wil maar een remakequote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En heel veel mensen ook niet.
Grappig he
Wat een bazen zijn wij tochquote:
Dat aantal stemmen gaat nog wel flink omhoog na de laatste episode verwacht ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Inderdaad, de petitie heeft bijna 1 miljoen stemmen. Echter kijken er +/- 17 miljoen via HBO en +/- 90 miljoen via downloads. Dus 1% wil maar een remake
https://www.trustedreview(...)ata-premiere-3084831
Die zijn nu toch getrouwd?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was Joe Jonas.
Misschien hij ook hoor, kan.
Onjuist, 1% geeft expliciet aan een remake te willen door de petitie te tekenen. Ik wil ook een remake maar weet dat dat toch niet gaat gebeuren dus teken ik die petitie niet. Dan heb je nog mensen die niet van de petitie afweten etcetera.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Inderdaad, de petitie heeft bijna 1 miljoen stemmen. Echter kijken er +/- 17 miljoen via HBO en +/- 90 miljoen via downloads. Dus 1% wil maar een remake
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ja.quote:
Dit soort aantallen zegt helemaal niets. Er zijn mensen die een remake willen en niet tekenen en er zijn mensen die met 100 fake accounts dit soort geneuzel invullen. Gewoon lekker laten gaan en niet te druk om maken.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Die tweedequote:
Zijn er nog veel meer. Maar moest hier het meeste om lachenquote:
Bessie's titsquote:
Huh.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zat altijd vooraan in de Burlington Bar.
omgekeerd kan je net zo goed zeggen dat het feit dat 1 miljoen mensen de moeite nemen om te stemmen, op een site waar je een account aan moet maken om te stemmen, best heel erg veel is.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit soort aantallen zegt helemaal niets. Er zijn mensen die een remake willen en niet tekenen en er zijn mensen die met 100 fake accounts dit soort geneuzel invullen. Gewoon lekker laten gaan en niet te druk om maken.
Die Burlington Bar filmpjes van voorgaande seizoenen zat altijd zo'n meid met dikke memmen (hysterisch te janken met haar vrienden bij elke dialoog).quote:
Dikke memmenquote:Op zondag 19 mei 2019 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Burlington Bar filmpjes van voorgaande seizoenen zat altijd zo'n meid met dikke memmen (hysterisch te janken met haar vrienden bij elke dialoog).
quote:
quote:
Hoe laat denken jullie dat er een torrent beschikbaar is?quote:The finale of Game of Thrones season eight will air on Sunday 19 May on HBO at 9pm Eastern time in America, while UK fans can tune into the simulcast at 2am on Sky Atlantic in the early hours of Monday morning.
3 uur s'nachts is de aflevering, dus morgenvroeg zal er een torrentje zijn schat ik.quote:Op zondag 19 mei 2019 09:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hoe laat denken jullie dat er een torrent beschikbaar is?
Letterlijk hoogstens een paar minuten na de uitzending staat de 1080p versie al voor je klaar op RARBG.quote:Op zondag 19 mei 2019 09:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hoe laat denken jullie dat er een torrent beschikbaar is?
Idd. Dit blijven ontkennen lol.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die petitie zegt echt wel genoeg hoor, dat de acteurs van Bran en Grey Worm erop hebben gereageerd zegt al genoeg. Als dit nog meer wordt zullen er wel meer reacties op komen.
Lijkt me duidelijk dat het geen klein groepje is die ontevreden is (ook te zien aan de cijfers op imdb)
Las net exact hetzelfde maar dan over het ESF, Spanjaarden willen een herkansing, vinden dat zijzelf veruit het beste nummer hadden en dat iedereen Spanje maar discrimineert, lolquote:
Hoe is dit exact hetzelfde?quote:Op zondag 19 mei 2019 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las net exact hetzelfde maar dan over het ESF, Spanjaarden willen een herkansing, vinden dat zijzelf veruit het beste nummer hadden en dat iedereen Spanje maar discrimineert, lol
Wat een bezopen vergelijkingquote:Op zondag 19 mei 2019 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las net exact hetzelfde maar dan over het ESF, Spanjaarden willen een herkansing, vinden dat zijzelf veruit het beste nummer hadden en dat iedereen Spanje maar discrimineert, lol
Dit slaat nergens op.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Game of Thrones wel, maar ASOIAF en Westeros nog nietquote:Op zondag 19 mei 2019 13:24 schreef Slayage het volgende:
Morgen rond dit tijdstip is got voor mij in de verleden tijd
Waarschijnlijk de laatste twee ook. Verwacht niets meer van die dikzak.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Game of Thrones wel, maar ASOIAF en Westeros nog niet
Ik denk dat ik even ga disconnecten van internet. Want ik wil de finale pas morgenavond kijken en ben bang dat ik voor die tijd al overal spoilers ga tegenkomenquote:Op zondag 19 mei 2019 13:24 schreef Slayage het volgende:
Sowieso zit dit topic meteen vol spoilers.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even ga disconnecten van internet. Want ik wil de finale pas morgenavond kijken en ben bang dat ik voor die tijd al overal spoilers ga tegenkomen
Nee ik verwacht dat Winds of Winter nog wel gaat lukken. Daarna wordt lastig ja.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:43 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de laatste twee ook. Verwacht niets meer van die dikzak.
And now his watch has ended.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:24 schreef Slayage het volgende:
En dan kun je er niet meer van genieten?quote:Op zondag 19 mei 2019 13:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even ga disconnecten van internet. Want ik wil de finale pas morgenavond kijken en ben bang dat ik voor die tijd al overal spoilers ga tegenkomen
quote:Op zondag 19 mei 2019 14:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
And now his watch has ended.
Geen memes om meer te posten.
Dat is toch pas vannacht (maandagochtend)?quote:Op zondag 19 mei 2019 13:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sowieso zit dit topic meteen vol spoilers.
Wanneer is de eerste mogelijkheid dat spoilende untermenschen GoT kunnen kijken? Vandaag 1500 uur?
"Vol verwachting klopt ons hart"quote:
toevallig zit ik net te schijten en de spanning loopt hier hoog opquote:
als je het eenmaal kwijt bent dan lucht het wel opquote:Op zondag 19 mei 2019 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
toevallig zit ik net te schijten en de spanning loopt hier hoog op
Hierna ga ik een complete rewatch doen zodra de ultieme box met s01e01 tot s08e06 uit is. Maar eerst heb ik alle tijd voor de boeken.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog een keer een weekje volop genieten van de memes omdat het weer tyfusslecht was, en dan maar weer focussen op het boek dat nooit gaat komen
Heb het vast al eens gevraagd hoor, maar heb je ze al eerder gelezen?quote:Op zondag 19 mei 2019 22:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hierna ga ik een complete rewatch doen zodra de ultieme box met s01e01 tot s08e06 uit is. Maar eerst heb ik alle tijd voor de boeken.
Was mijn plan ook maar mijn motivatie is weg door de laatste 2 seizoenen. En boeken begin ik niet meer aan want die komen nooit af.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hierna ga ik een complete rewatch doen zodra de ultieme box met s01e01 tot s08e06 uit is. Maar eerst heb ik alle tijd voor de boeken.
Ho ho GRRM is weer bezig met Winds nadat hij maandenlang met andere zaken bezig was.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Was mijn plan ook maar mijn motivatie is weg door de laatste 2 seizoenen. En boeken begin ik niet meer aan want die komen nooit af.
Elke maand 2 bladzijden genot.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ho ho GRRM is weer bezig met Winds nadat hij maandenlang met andere zaken bezig was.
quote:Op zondag 19 mei 2019 22:09 schreef Justevo het volgende:
Met een simpele deductie weet je inmiddels vrij snel wie er op de troon zal komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op zondag 19 mei 2019 22:34 schreef EP3 het volgende:
[..]#JusticeForGhostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 19 mei 2019 22:34 schreef EP3 het volgende:
[..]Wil je geen spoilers plaatsen aub?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kunnen de snowflakes hier niet aan.
Nope, ben halverwege boek 1. Heb hem weggelegd omdat ik er niet doorheen kwam. Had ik met lotr eerst ook. Combi van schrijfstijl als vertelperspectief. En serie kijkt makkelijker wegquote:Op zondag 19 mei 2019 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het vast al eens gevraagd hoor, maar heb je ze al eerder gelezen?
Davos the great Onion.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:27 schreef superniger het volgende:
Hopelijk gaat iedereen dood.![]()
Eindgevecht is Davos tegen Greyworm.
Waarschijnlijk is GRRM nu extra gemotiveerd om de bagger van D&D recht te zetten.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik verwacht dat Winds of Winter nog wel gaat lukken. Daarna wordt lastig ja.
Greyworm vs arya?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:27 schreef superniger het volgende:
Hopelijk gaat iedereen dood.![]()
Eindgevecht is Davos tegen Greyworm.
Ik hoop stiekem dat er geen boek meer wordt afgemaakt of wordt uitgegeven, zodat iedereen tot het einde der tijden kan ragen over hoe teleurgesteld ze zijn.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:42 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is GRRM nu extra gemotiveerd om de bagger van D&D recht te zetten.
Ik dacht 21.00 maar dat is meestal de tijd dat ik kijk. Eerste aflevering van S8 stond er pas 21.10 oid op.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:07 schreef Buttarfly het volgende:
Iemand enig idee hoe laat de laatste aflevering beschikbaar is via ziggo?
Via de ziggo website:quote:Op maandag 20 mei 2019 00:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik dacht 21.00 maar dat is meestal de tijd dat ik kijk. Eerste aflevering van S8 stond er pas 21.10 oid op.
A, mooiquote:Op maandag 20 mei 2019 00:21 schreef Buttarfly het volgende:
[..]
Via de ziggo website:
Goed nieuws! De afleveringen van Game of Thrones komen elke maandag eerder beschikbaar dan 21.00 uur. Wanneer er een nieuwe aflevering beschikbaar is, melden we het hier.
Ik had vorige week de aflevering ook rond 5 uur gezien. In ieder geval voor de zekerheid even alle social media vermijden
Denk dat hij de serie niet eens meer kijkt tbh.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:42 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is GRRM nu extra gemotiveerd om de bagger van D&D recht te zetten.
twitter:cla_qwerty twitterde op maandag 20-05-2019 om 04:38:13- What's west than Westeros?- ...- Westworld?!#justsayin#GameOfThronesFinale #GameOfThrones #GOTFinale reageer retweet
Hehe, had mijn vriendin ook. Kon niet wennen aan de korte hoofdstukjes.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, ben halverwege boek 1. Heb hem weggelegd omdat ik er niet doorheen kwam. Had ik met lotr eerst ook. Combi van schrijfstijl als vertelperspectief. En serie kijkt makkelijker weg
Is gewoon het einde van GRRM hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 06:42 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Hahaha, wat kut zeg. Als je dit nu nog verdedigt ben je echt een flapdrol deluxe.
Alsof ze bij dit seizoen een papiertje hebben gekregen met heel kort samengevat wat er moet gebeuren en dat ze dachten: ohhh dit is het script! Nou meer doen we ook niet dan.quote:Op maandag 20 mei 2019 07:29 schreef koekii het volgende:
Wat een kut aflevering. Ik had me al voorbereid dat het slecht zou zijn maar dit is nog slechter dan ik gedacht had. Ik ben blij dat het klaar is. Het allerlaatste aflevering is totaal onlogisch en verneukt.
Niet perse.quote:
Alleen de laatste aflevering?quote:Op maandag 20 mei 2019 07:29 schreef koekii het volgende:
Wat een kut aflevering. Ik had me al voorbereid dat het slecht zou zijn maar dit is nog slechter dan ik gedacht had. Ik ben blij dat het klaar is. Het allerlaatste aflevering is totaal onlogisch en verneukt.
Ja het einde dus.quote:Op maandag 20 mei 2019 07:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet perse.
De "broad strokes" zijn als het goed is hetzelfde. Meer niet.
Ook dat niet perse. We weten niet meer dan dat. De eindpositie voor de meeste relevante karakters is min of meer hetzelfde.quote:
iK kIjK nIeT mAaR mOeT wEl nOg hIeR iN dE tOpIcS kOmEn.quote:Op maandag 20 mei 2019 07:42 schreef KingRadler het volgende:
Wat Ben ik blij dat ik al een lange tijd gestopt Ben met Kijken.
Hij heeft eerder gezegd dat ondanks dat mensen jaren geleden het einde al hebben geraden, hij niet van plan is een ander einde te schrijven. Anders zouden de eerste boeken nergens op slaan.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:14 schreef so.original het volgende:
[..]
Al zal hij na alle haat misschien wel een ander einde schrijven
Ja of hij doet langzaam zijn broek omlaag, draait zich om en laat zijn behaarde bleke bejaardenkont zien aan alle unieke sneeuwvlokjes.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:14 schreef so.original het volgende:
[..]
Al zal hij na alle haat misschien wel een ander einde schrijven
Hebben D&D de boel niet gewoon afgeraffeld omdat ze voor Disney Star Wars gaan doen? HBO had wss meer seizoenen in gedachten, maar als ze slim zijn gaan ze zich op spinoffs en prequels focussen.quote:Op maandag 20 mei 2019 07:31 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Alsof ze bij dit seizoen een papiertje hebben gekregen met heel kort samengevat wat er moet gebeuren en dat ze dachten: ohhh dit is het script! Nou meer doen we ook niet dan.
Even alles genegeerd in de topic, maar de nieuwe aflevering staat al online!quote:Op maandag 20 mei 2019 00:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
A, mooiEnne, zeker weten, ik ben altijd wat schichtig op Maandag door GOT
Als je het zo bekijkt dan was 1 seizoen extra ook niet verkeerdquote:Op maandag 20 mei 2019 10:24 schreef Shakkara het volgende:
Op zich zijn de gebeurtenissen niet zo heel slecht, maar de uitwerking was gewoon afgeraffeld en kut, van het hele seizoen. Dit hadden minimaal 10 episodes moeten zijn.
Dit ga ik niet kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karma is a fucking bitch.
Moet je eens opletten hoe los het vanavond gaatquote:Op maandag 20 mei 2019 10:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom hier nog even zeggen dat ik einde mooi vond, de Starks hebben het goed gedaan. Dat seizoen 8 van mij gewoon een voldoende tot goed krijgt. Het had inderdaad beter uitgewerkt kunnen worden, maar dat heeft me niet tegengehouden ervan te genieten. Ik had ook geen verwachtingen en theorieën in mijn hoofd dus sowieso niet teleurgesteld.
Het minst heb ik nog genoten van het negatieve circlejerk commentaar in deze reeks. Dat zal ik ook zeker niet missen.
Tabee.
Ik verdwijn voor die tijd uit dit topic.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet je eens opletten hoe los het vanavond gaat
Nee hoor, ik ben het met je eens.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:51 schreef Vlindur het volgende:
Ben ik de enige die positief is?
Iedereen blij en alles naar wens. Prima einde
Ik denk niet dat ze nog veel konden doen voor de die hard fans, want het is duidelijk dat ze die vorig seizoen al voor een deel verloren zijn. En iedereen die had gehoopt dat de verhaallijnen goed uitgewerkt zouden worden, waren ze bij het Dorne-verhaal al kwijt.quote:
Laat gaan, laat gaanquote:Op maandag 20 mei 2019 12:15 schreef Justevo het volgende:
En Jon moet als compromis voor the Unsullied naar the Wall, maar vervolgens vertrekken de Unsullied uit Westeros. Logisch. Wie gaat hem dan aan die straf houden? Maar goed, Jon weet zelf ook wel dat er voor hem echt geen plaats is in King's Landing of Winterfell.
En Davos die zegt dat the Unsullied hun eigen huis kunnen starten. Ja, en hoe gaan die zich voortplanten dan?
Waar kijk ik naar? Die eerste 'zou' een beker kunnen zijn, maar die tweede is toch gewoon lichtinval ofzo?quote:Op maandag 20 mei 2019 12:28 schreef Justevo het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, we doen het gewoon nog een keer!
[ afbeelding ]
En nóg een keer.
Wat is dit, amateur hour?
Overduidelijk een flesje water op de 1e foto, op de 2e foto hetzelfde, je ziet de ribbels tochquote:Op maandag 20 mei 2019 12:49 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar? Die eerste 'zou' een beker kunnen zijn, maar die tweede is toch gewoon lichtinval ofzo?
Eerste is weer een Starbucks, tweede een petflesje water.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:49 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar? Die eerste 'zou' een beker kunnen zijn, maar die tweede is toch gewoon lichtinval ofzo?
Ah, nu je het zegt. Slordig, maar dat is sowieso de rode draad dit seizoen.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:50 schreef x3rius het volgende:
[..]
Overduidelijk een flesje water op de 1e foto, op de 2e foto hetzelfde, je ziet de ribbels toch
Dit was wel vetquote:Op maandag 20 mei 2019 13:00 schreef Justevo het volgende:
[ afbeelding ]
Qua scenery weten ze toch wel indruk te maken.
Dit. Je mist overduidelijk tijd, seizoen had in 10 afleveringen gemoeten.quote:Op maandag 20 mei 2019 07:29 schreef koekii het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2019 10:44 schreef MissLuna het volgende:
Nou, dat was het dan.Kan ik mij volledig in vinden. Blijf het toch jammer vinden dat ze geweldige verhaallijnen zo verneukt hebben. Verhaal rondom Arya vond ik echt geweldig met die faceless etc, zie je gewoon niks van terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://preview.redd.it/r(...)952f326888555aa1d27aquote:Op maandag 20 mei 2019 13:00 schreef Justevo het volgende:
[ afbeelding ]
Qua scenery weten ze toch wel indruk te maken.
De laatste aflevering had in 1 seizoen gemoeten joh. Jon in tweestrijd en Daenarys die haar gekte wat meer laat doorschemeren. Ruzie, het ogenachijnlijk weer goed maken en dan het mes.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit. Je mist overduidelijk tijd, seizoen had in 10 afleveringen gemoeten.
[..]
Kan ik mij volledig in vinden. Blijf het toch jammer vinden dat ze geweldige verhaallijnen zo verneukt hebben. Verhaal rondom Arya vond ik echt geweldig met die faceless etc, zie je gewoon niks van terug.
Ja, helemaal eens. We hadden op precies hetzelfde punt uit kunnen komen, maar dan op een logische manier.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:37 schreef timmmmm het volgende:
Nu vind ik het eeb prima einde hoor, vond ik van vorige ep ook al, maar dit seizoen en dat daarvoor ook al slaan ze steeds 4 stappen over om de 5e uit te zenden en da's zo zonde
Snel? Hier hebben ze 2 jaar over gedaan...quote:Op maandag 20 mei 2019 12:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze nog veel konden doen voor de die hard fans, want het is duidelijk dat ze die vorig seizoen al voor een deel verloren zijn. En iedereen die had gehoopt dat de verhaallijnen goed uitgewerkt zouden worden, waren ze bij het Dorne-verhaal al kwijt.
Uiteindelijk is het gewoon een grote fout geweest om de serie zo snel af te ronden.
Ja, ik had het uiteraard over het aantal afleveringen/seizoenen.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:43 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Snel? Hier hebben ze 2 jaar over gedaan...
quote:Op maandag 20 mei 2019 13:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, ik had het uiteraard over het aantal afleveringen/seizoenen.
Als je die spot ben je wel n verdomd oplettende kijker, trouwens. Ik mis dat soort dingen altijd.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:28 schreef Justevo het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, we doen het gewoon nog een keer!
[ afbeelding ]
En nóg een keer.
Wat is dit, amateur hour?
Ik volgde het niet, maar keek het wel vaak, maar mistte soms ook wel een aflevering, laatste 3 seizoenen alles gekeken (mede vanwege toenmalige partner), dit einde geeft me wel voldoening op de manier zoals jij het zegt, heb nu echt zoiets van, blij dat ik nooit echt een mega fan was ofzo en elke week en elk jaar aan het wachten was op de volgende aflevering.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:46 schreef Sabata het volgende:
Tsja, ze willen op tijd aan hun Star Wars saga beginnen. Had dan gewoon de regisseurs gewisseld. Nu is eigenlijk iedereen kwaad, behalve degenen die er niet (meer) naar keken.
Jij blijft heus wel lurkenquote:Op maandag 20 mei 2019 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik verdwijn voor die tijd uit dit topic.
Dat had ik wel een beetje tijdens de aflevering idd, ok klaar, rond het maar af dan, fini.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:52 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er wel vrede mee hebben zo.
Het is klaar. Ik heb er toch al die jaren van genoten.
And now for something completely different.
twitter:ALHEWE twitterde op maandag 20-05-2019 om 13:41:18HBO: What do we say to good writing? D&D: Not today!#GameOfThrones https://t.co/e8111JfZCz reageer retweet
Nah, door de verbouwing van Drogon had het daar gewoon hele goede akoestiek.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:05 schreef BlackNero het volgende:
Die speech van Dany.. Dat was net Trump zijn inauguratie speech. Die aantallen konden niet kloppen en ze had ineens een microfoon in haar keel of zo.Dan is dat shot van Dany en haar drakenvleugels is weer mooi gedaan, maar het is gewoon het zoveelste bewijs dat visuals boven logica of enige ratio staan.
Meer deze:quote:Op maandag 20 mei 2019 14:05 schreef BlackNero het volgende:
Die speech van Dany.. Dat was net Trump zijn inauguratie speech.
Nee hoor, ben er niet alleen positief maar zelfs lyrisch over terwijl ik dat absoluut niet verwacht had vanwege de rest van het seizoen.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:51 schreef Vlindur het volgende:
Ben ik de enige die positief is?
Iedereen blij en alles naar wens. Prima einde
Dat ook, maar dat vond ik dan weer niet zo heel gek van onze genocide Queenquote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 12:49 schreef MissLuna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Alleen als jullie me blijven quoten.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 14:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
mensen zijn boosWij mensen zijn op de aarde voor no fucking reason, get over it Nathan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Inderdaad, dat was beter geweest. Iedereen onder dictatorschap van de nieuwe madqueen. Jon die zn hele leven bang zou zijn en Dany niet zou durven te verlaten. Had dat meer een bittersweet ending gevonden dan het huidige.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:14 schreef Slayage het volgende:
deze shot had de laatste shot van de show moeten zijn. veel aannemelijker en bevredigender dat de shite wat ze hebben bedacht.
[ afbeelding ]
Dat was nog wel het meest lachwekkende van de hele aflevering, wat Bronn allemaal aan is komen waaien.quote:
Iddquote:Op maandag 20 mei 2019 14:27 schreef warp995 het volgende:
Mooiste scène vond ik eigenlijk Brienne die het verhaal van Jamie afmaakte.
Hij heeft er hard voor gevochten en is altijd loyaal aan de Lannisters geblevenquote:Op maandag 20 mei 2019 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was nog wel het meest lachwekkende van de hele aflevering, wat Bronn allemaal aan is komen waaien.
"ser" bron, die ook nog eens master of coin wordt en gaat lobbyen voor hoerenhuizen. hij is ongetwijfeld een geweldige aanwinst voor the realm.quote:
slap stick was hetquote:
Hij is de nieuwe Tyrionquote:Op maandag 20 mei 2019 14:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
"ser" bron, die ook nog eens master of coin wordt en gaat lobbyen voor hoerenhuizen. hij is ongetwijfeld een geweldige aanwinst voor the realm.
laat de "bron heeft eindelijk zijn castle" memes maar komen
Is hij maar een ser? Niet een lord?quote:Op maandag 20 mei 2019 14:21 schreef Poes. het volgende:
Ja dat was teleurstellend. Laatste shots met Jon/Arya/Sansa icm de muziek was wel mooi![]()
En Ser Bronn of HighgardenEn Maester Sam
Beide denk ik?quote:Op maandag 20 mei 2019 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is hij maar een ser? Niet een lord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |