Tjah hij zei dat hij er akkoord mee was als iemand gekozen werd als koning, dat gebeurde, de koning heeft daarna dat recht. Dat volgen de unsullied danquote:Op maandag 20 mei 2019 20:56 schreef opreis het volgende:
Dat stukje met Greyworm bij de dragonpit was ook zo slecht.
Tyrion is zijn gevangenne.
Tyrion stelt Bran voor als koning, die Tyrion een pardon geeft waardoor Tyrion niet meer gevangen is.
En dat dan ook goed vinden ofzo
Misschien dat mensen dan tegen je moeten zeggen dat die scene helemaal niet gebruikt isquote:Op maandag 20 mei 2019 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dat mensen het tegen me zeiden, dus ik er op lette.
Gewoon slordig editten dit seizoen, wat jammer is.
Wat een humorquote:Op maandag 20 mei 2019 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen om dat 2e plaatje.
Ik dacht dat Drogon de escape van Sneeuw zou zijn, maar nee.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, nu ik recap wilde ik dat nog toevoegen ja. Drogon had Jon gewoon moeten burnen. En als dat om reden X niet gebeurt moet Grijze Worm hem natuurlijk villen.
Juist. Of de NK laten winnen.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:17 schreef Cherryberry het volgende:
Jon had NK moeten doden. En Arya vervolgens Dany met haar faceless man skills. Kon Jon gewoon Lord of the seven kingdoms worden en Bran bleef warden of the North en Lord of Winterfel tzt opgevolgd door de kinderen van Sansa. Tyrion hand van Jon. Brienne captain of the kingsguard. Arya verdwijnt naar het westen op zoek naar nieuw avontuur.
Samequote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef Breekfast het volgende:
Had al hele lage verwachtingen. En alsnog heel negatief verrast. Dit kan echt niet. Hoe heeft het zo mis kunnen gaan?![]()
HBO had moeten ingrijpen.
Ja leuk, ik maakte een typfout.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk, dan hebben we hem ongeveer gelijktijdig gekeken(Ik sloot hem 5 min. geleden af)
PS. vergeet Drizzt niet te vernederen omdat hij vermoordt zei.
we wherequote:
*typefoutquote:Op maandag 20 mei 2019 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja leuk, ik maakte een typfout.
Tyrion komt zijn belofte na.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:22 schreef verbijstering het volgende:
Wtf is bronn zijn rol ineens? Wat heb ik gemist.
Waarom?
Nou, niet dus.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:17 schreef Cherryberry het volgende:
Jon had NK moeten doden. En Arya vervolgens Dany met haar faceless man skills. Kon Jon gewoon Lord of the seven kingdoms worden en Bran bleef warden of the North en Lord of Winterfel tzt opgevolgd door de kinderen van Sansa. Tyrion hand van Jon. Brienne captain of the kingsguard. Arya verdwijnt naar het westen op zoek naar nieuw avontuur.
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja leuk, ik maakte een typfout.
quote:
Ziedendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |